Mimmulle ja Larissalle ihanaa ja rentouttavaa,aurinkoista kesää:)
Pätkis: en usko että kiertosi voi venyä,eiköhän se ätit kurvaa kun terot lopetat,jos ei ole pieni mukana,toivotaan että olisi!!! Minulla ainakin aina terojen lopetuksesta viim. kahden pv.n päästä alkoi vuoto. Aina kannataa kokeilla kaikki huuhaatkin,ainakin itse olen niihin sortuvainen,ja se rauhoittaa, saapahan ainakin mielenrauhan kun on yrittänyt tehdä jotain asian eteen :)
Untuvainen: Tervetuloa mukaan :) Minä sain teroluteja pitkään kiertoon,mutta clomeja ei ole vielä suostuttu määräämään koska alle vuosi yritystä,sanoi gyne ettei haluia sotkea hormoneilla enää elimistöä että odotellaan elokuulle kun on vuosi tullut täyteen ja tutkitaan sitten lisää. Minulla ne tasasivat super pitkät kierrot hiukan lyhyemmiksi ja mutta välillä meinaa pidentyä kun nyt olen ollut useita kiertoja ilman kun katsotaan kuin käy. Jospa tämä kroppa hoksaisi nyt mitä pitää tehdä,toiveikas olen vielä kun on jo ovulaatiot kuitenkin bongattu,kun syksyllä e-pillereiden jäljiltä kaikki oli ihan sekaisin. Toivotaan että teillä pian tärppää :)