Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Katjusha, tässä ketjussa on linkitetty ubikinonista . Itse aloin syödä sitä noin 1,5 kk sitten kaksi tablettia päivässä. Siitä oli Jenkeissä tehty tutkimus että nuorentaa ja uudistaa naisen munasoluja. Vielä ei meillä ole tärpännyt, mutta nyt kuitenkin olisi siihen mahdollisuus kun oviskin näyttää tulevan oikeaan aikaan eikä liian aikaisin kuten kahdessa viime kierrossa.

http://www.tritolonen.fi/index.php?page=news&id=2233

Vehnis auttoi mulla pidentämään kk-vuotoa joka lugeilla ollut lyhyt ja niukka, eli se näyttäisi auttavan limakalvon paksuuntumiseen.

Clomit täällä näyttää kyllä tepsivän. Ovis siirtyy myöhemmäksi. Tänään kp 10 ja vilkkuvaa hymynaamaa näytti. Estrogeenia ilmeisesti elimistössä riittävästi myös. Huomenna uusi testi. Ollaan nyt touhuilta joka toinen päivä tahdilla, kohta pitää tiivistää tahtia, huh.
 
Katjusha, Oon tosi pahoillani km:sta :sad001 Se on jotain niiin kamalaa ja etenkin teidän taustoilla. Paljon voimia ja jaksamista ja hirmuisesti onnea uuteen yritykseen kun sen aika tulee :Heartred
 
Katjusha, olen niin kovin pahoillani :sad001 tsemppiä!

Mariska, voi ei tassua :sad001 toivottavasti paranee pian

Haikaranyytillä olikin hyvä lääkärikäynti :) ja niinku Myy jo sanoi, kaikki on aina mahdollista :)

Myy, voiiih toivon sydämeni pohjasta ett kaikki menee niin hyvin ku vain voi mennä ja pääsisitte jouluplussan saamaan❤❤❤
En tiennytkään tuosta endosta, onko/oliko siulla siihen leikkausaikaa ennen tuon sydänvian toteamista?
Miulla tutkitaan myös endo ja pelkään ja jännitän sitä aivan hulluna, tai lähinnä sitä tulosta.. Jotenkin oon teini-iästä asti liittäny miun menkkakipuihin endon, vaikken tuota nimitystä silloin tiennykään. Mut lääkärit ja hoitajat aina vaan tuputtivat e-pillereitä ja buranaa, vaikkei niistä juur hyötyä ollu. Toivon ett oon ollu 6-7vuotta väärässä, ja kaikki olisikin hyvin :)

Ei tätiä eikä oloja.. Näin pitkä kierto ollut viimeksi tammi-helmikuussa. Melkein tekisi mieli tuhlata kaapista yks ovistesti, ku ei tähän hätään r-testiäkään ole :D en usko ett täti tajuaa mikä testi on kyseessä ja pyrähtää heti negan jälkeen kuitenkin paikalle :wink

Kp33/28-33(35)
 
Myy, toivon kovasti että oot jonossa niin kuin pitääkin!

Katjuska, oon mielettömän pahoillani. :sad001

Mariska, voi koiraparkaa! :sad001 Toivottavasti voi pian paremmin.

Muurahainen voimia :hug013

Hileinen, kyllähän noihin aikoihin voi olla jo kiinnittyminen, toivotaan! :) Mullakin useammassa kierrossa ollut jo viikko oviksesta etovaa oloa. Eipä niistä tosin plussaa ole tullut, mutta ihmettelen vaan mistä johtuu kun en usko kuvitelleeni oloa. Tai ainakaan muissa kierroissa en ole saanut edes yrittämällä ja toivomalla etovaa oloa aikaiseksi. :wink

Haikaranyytti, helpottavia uutisia! Vaikka 3kk onkin pitkä aika, niin pääasia että kysta oli enää minikokoinen ja saadaan varmaan teroilla kokonaan häviämään.

Lucky, inhottavaa yrittää nukkua kun on liian kuuma. Ootko kokeillut kastella tukkaa? Mulla joskus auttaa paljon. Pyyhe vaan tyynyn päälle ettei se kastu.

Kyfi, mulla kaks kiertoa vehnistä takana, ja ovis on tullut normaaliin aikaan.

mh, toivottavasti oli kiinnittymiskipuja! :)

Rosann, kuulostaa hyvältä! :)

Nennaa, no johan on outoa. Ärysttävää varmaan elää epätietoisuudessa.

On. Menkkaolot hävis eilen, eikä ole palanneet toistaiseksi. Tämänhetkisten olojen perusteella oisin kaikista eniten yllättynyt siitä, jos menkat tulee ajallaan. Enemmän voisin kuvitella että joko tulee plussa, tai sitten ovis oli viikon myöhässä, ja tuli silloin kun limat tuli. Kp30/31(ehkä)
 
Joo mä keräsin jo pitkän listan netistä että mitä mä haen luontaistuotekaupasta jatkoa varten. Mä luulen että arkiset ruokavalioasiat ja vitamiinit/hivenaineet on hallussa - niitä tarkistin viime tammikuussa ja alkuvuosi on ollut avustettuna yllättävän "hedelmällinen".

Mitä nyt päätin on detox-kuuri ja muutamat luonnon superfoodit yms tässä kohtaa. Mulla alkaa maanantaina neljän viikon loma, että saa toipua henkisesti ja fyysisesti.

Tsemppiä kaikille.
Yritän olla valittamatta kohtaloani enää. Eteenpäinhän tässä täytyy mennä vaikka kuinka surettaa. Mennyttä ei takaisin saa.
 
Nenna, mulla ihan sama juttu! Mulla nyt todettiin endometroosia, mut aikasemmin kun on kipeistä menkoista valittanu niin on saanu erimerkkistä e-pilleriä ja eri merkkisiä särkylääkkeitä... Sitte gynekäynneillä on sattunu, mut siihen vaa todettu tyyliin aha ja sitte kun labraan siitä menny ja sanot et sattu et vähän taas jännittää ni ne sanoo et joo noi on tosi kovakourasia. Kunnalliset:Heartred :D


Beisla, toivotaan ettei täti kurvaa paikalle! :) jospa tää olis se teidän kierto kun pääsitte tutkimuksiin ja täti säikähti ja pakkas kamansa seuraavaks 9kk! :)
 
Katjusha, puhu ihmeessä jos on tarvetta!
Mennyttä ei saa takaisin ja sehän se harmi onkin ja siksi siitä olis hyvä puhua:Heartred tsemppiä teille!! Voikun toi loma ja superfuud tekis tepposet :)
 
Beisla, toivon niiiiiin kovasti plussaa sinne!! :)
Ja juu, tää on aika ärsyttävää nyt ku tullu juostua kuukuppi toisessa kädessä ja toisessa kello ja menkat ei vaan ala :D

Mymmelisti, tavalleen helpottavaki tietää etten oo ainut ketä kunnallisella ei oo noteerattu kipujen takia, luulin ettei ne vaan usko mua, tai ettei ne halua/jaksa tutkia..
Mulla on ollu 3gynee ja se eka (nainen) oli todella kovakouranen vaiks ties ett oli eka kerta ja ett jännitti jne. Sit lupasin etten enää ikinä mee gynelle :D toinen (mies) oli paljon hellempi, ei jääny ees mustelmia mahaan :D
 
Beisla, toivon niiiiiin kovasti plussaa sinne!! :)
Ja juu, tää on aika ärsyttävää nyt ku tullu juostua kuukuppi toisessa kädessä ja toisessa kello ja menkat ei vaan ala :D

Mymmelisti, tavalleen helpottavaki tietää etten oo ainut ketä kunnallisella ei oo noteerattu kipujen takia, luulin ettei ne vaan usko mua, tai ettei ne halua/jaksa tutkia..
Mulla on ollu 3gynee ja se eka (nainen) oli todella kovakouranen vaiks ties ett oli eka kerta ja ett jännitti jne. Sit lupasin etten enää ikinä mee gynelle :D toinen (mies) oli paljon hellempi, ei jääny ees mustelmia mahaan :D
 
No nyt tuli näköjään useempaan otteeseen toi miun viesti, sorry vissii flippaa tää miun puhelin :D
 
Me ollaan touhuttu koti-inssiä kuukautiskupilla, pysyy aineet sisällä. Meillä oli väliaikainen yhdyntäongelma mutta voipahan sitä nesteet saattaa ovelle apukeinojakin käyttäen. Eipä kai se ihme oo, että on tarvinnut luovuutta käyttää kun nämä hoidot on ollut aikamoinen romantiikan tappaja :) sorry if too much information :wink
 
Oma napa, lähin napa. Ultrassa käyty. Kp 8 ja follin koko 20 mm!! Oho! Kehui erikseen vielä limakalvoa ja sanoi, että ennen on kaikki ollut ok mutta nyt näyttää kaikki tosi hyvältä. Mä sitten sanoin, että jostain syystä mulla on semmonen olo, että kroppa toimii vasta nyt oikein. Totesi vielä lopuksi, että mun vaisto näissä asioissa tuntuu toimivan tosi hyvin, hyvä, että meinin tänään. Nyt pregnyl ostoksille.
 
Muokattu viimeksi:
Wow Mimmu, montako päivää sä oot pistänyt puregonia, vai millä sä oot noin hyvän kokosen follikkelin saanut kp 10? Nyt sitten irrotuspistos ja mitä, inssi? :)
 
Clomeilla mun folli on kasvanut. :) Piti ottaa kp 5-9 mutta 9 jää ottamatta, koska tänään piikitin jo pregnylin. Lääkärin määräyksestä seksiä koko viikonloppu :D

Katjusha, mulla on luomuna myös lyhyt kierto mutta mun veikkaus on, että gelee royalit on aikaistuneet ovista. Mä meinasin jättää ne jo pois mutta veikkaan niiden tekevän hyvää silti mun kropalle, kun limis ja kaikki on nyt priimaa. Mun isoin ongelmahan on huonolaatuiset follit, kun ne irtoaa liian aikaisin ja pienenä.
 
Kiitos ihanat naiset! :)
Ja myy, ihana viesti, kiitos jokaisesta sanasta! :Heartred

Olen vähä helpottunu ku sain tietää diagnoosin mutta tavallaa taas ei lohduta että lapsettomuuden syytä ei tiedetä ja kuitenni yli 2 vuotta jo ollu lapseton :sad001

Naisen keho on omituinen :D

Pakkaamista ja pakkaamista :p

Haikaranyytti
 
Onnea Haikaranyytti uuteen kotiin!

Mimmulle onnittelut vielä täälläkin! Upea folli ja kaikki just niinkuin pitää. Nyt plussaat!!!

Täälläkin ihana fiilis, kun kierto toimii, joka vaihe optimaalinen. Saas nähdä miten käy;
 
Mimmu, hienoa kuulla!

Ihanaa ja kiihkeää viikonloppua :)

Mä ostin tänään Gelee Royalia sekä viherjuomatarpeita että maca-jauhetta.

Mun keskenmeno on vaiheessa että vuodan mustaa ja haisen pahalta. Mies ei halua että luovun lugesteronista (hän jotenkin ei usko tilannetta), että näillä mennään maanantaihin...
 
Voi Lucky ❤️ Toivottavasti ensi yön saat nukuttua hyvin!

Oon niin pahoillani Katjusha ❤️ Totta kai saat tänne purkaa tuntojasi, kun siltä tuntuu :hug013

Kaikki varpaat ja sormet ristissä täällä, että Hileisellä ja mh-:lla olisi nyt kiinnittyminen! :smiley-angelic001

Nennaa, mun piti olla leikkausjonossa endosta, mutten ollutkaan... Nyt kolmannen kaavinnan yhteydessä tekivät myös laparoskopian. Toivon niin kovasti, että sulla on kaikki kunnossa! Toisaalta diagnoosi on myös helpotus, mutta myös sokki. Huh huh! Millä ilmeellä gyneä saa aikaiseksi mustelmia! :eek: Kauhistus sentään, kuinka kovakourainen on ollut!

Beisla, oon pistänyt merkille, ettei taida tuhruttelu olla löytänyt paikalle? :wink

Mymmelisti, oliko sulle vielä tullut laparoskopiaan aikaa? Nyt muisti pätkii... :oops:

Mahtavaa Mimmu! Jospa tämä olisi nyt The Kierto! :smiley-angelic001

Niin tuttu tunteiden vuoristorata Haikaranyytti... Meillä meni myös hieman vajaa 2 vuotta ennen, kuin diagnosoitiin selittämätön lapsettomuus. Puoli vuotta myöhemmin diagnosoitiin endo, vaikka siitä oli joka kerralla puhetta 5/14 lähtien. Voi, kun tekin jo saisitte plussan! ❤️

Plussapuhureita rakkahat :talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017

On. Tänään tajusin, kun kesävauvamasusta niin haaveilin, että vaikken lopulta tänäkesänä sitä saanutkaan, voin sellaisen ensi kesäksi saada. Sillä ajatuksella taas eteenpäin :)
 
Takaisin
Top