Nonnah, tervetuloa mukaan ja toivottavasti letrot toisi teille tärpin eikä tarvitsisi tällä kertaa mennä IVF:ään asti. Tosiaan vaihtelee syöntiohjeistukset; oon kuullut usein kp2-6 tai 3-7, mutta en vielä tähän asti 1-5. No, ainakin jos jossain vaiheessa unohdat ottaa ekan pillerin, tietää ettei se kovin vakavaa ole. :) Hyvä kun saat pregnylin, on niin kätevää kun on ajoitettu ovulaatio.
Helinäkeiju, mullakin on kahdessa (ennen ovulaatiota tapahtuneessa) ultrassa todettu että on "hirveä määrä" pieniä folleja, mutta silti kumpikin lääkäri sanoi ettei tuon perusteella voi todeta pco:ta. Ensimmäinen jopa taisi sanoa että ei viittauksia pco:sta, eli ilmeisesti siihen vaaditaan muutakin kuin paljon pieniä folleja. Mulla ei siis ikinä ole ollut hormonaalista ehkäisyä joten siitä ei johtunut. Mulla myös sama tilanne että kunnon johtofollia ei löytynyt. Sain letrot, ja niillä kasvoi hyvin johtofolli.
PikkuMinski pahoittelut negasta.
mannikka, onnea hienoista viivoista!
Ei mun o-plussa tullut juurikaan normaalia aiemmin. Mun vaihteluväli luomuna on 28-32 päivää, yleisimmin tosin sen 30. Tän ovulaation perusteella laskettuna tämä kierto on 28 päivää eli keskiarvon alla kyllä, mutta silti normaalin sisällä.
murkku, hienosti mennyt sun painonpudotus! Sä oot tehnyt kovasti töitä sen eteen. :)
Vielä näkyy hailura sun testissä, kumpa vahvistuisi! Eikä voi sanoa että tiettynä päivänä pitäisi näkyä enemmän, kun yksilöllinen vaihtelu on niin suurta.Testin ohjehan lupaa tuloksen vasta kun menkat on myöhässä, eli senkin perusteella sulla on aikaa vielä.
Katjusha ai niin mun piti muistaa kommentoida, kun kyselin aiemmin IVF:n yhteydessä olevasta loppukierron tukilääkityksestä ja sanoit että sä oot aina saanut, vaikka tiputtelua ei edes ole. Niin ihmettelen että jos siitä on kerran kaikille jonkinlaista apua (tai ei ainakaan haittaa) IVF:n kanssa, niin miksi siitä ei olisi hyötyä myös muutenkin? Viitaten siihen, että lukuisista pyynnöistäni huolimatta en ole saanut tukea loppukiertoon. En siis tarkoita että sun pitäisi tietää, kunhan pohdin.
Larissa, hienoa jos letroista yli yllättävä apu eikä normaali kipu tullutkaan. Ja tosi hyvät sun miehen tulokset! :)
Minni, ei mitään menkkoja sinne varsinkaan lentomatkan ajaksi!
Jellis, mulla on nyt kuudes letrokierto meneillään. Yhdessä, olisko ollut kolmas kierto, tuli noin dpo6 ruskeaa tuhrua ja seuraavana päivänä hieman kunnon vuotoakin. Ajattelin jo, että olis kiinnittymistä mutta eihän siitä mitään seurannut. Tiedä sitten mistä johtui kun tuo oli tosiaan ainut kerta.
nennaa, onnea hyvistä neuvolakuulumisista ja ihanaa että ultrasivat! :)
MrsC, toi on kyllä jo niin viittä vaille plussa, että ovis on varmasti ihan ovella!
pauliina, kiva kuulla sustakin ja ymmärrän jos tauko on välillä tarpeen. Rankaksi käy tämä lapsettomuus.

Hyvä kuitenkin että olette päässeet klinikalle, toivottavasti saatte pian sieltä avun!
Anannaa pahoittelut tädistä.

Voi kamala mikä ajoitus sun ystävän viestillä.