Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Kiitos kaikille sympatioista... :Heartbigred
Kohti uusia kiertoja ja oviksia ja plussia ennen kaikkea kaikki ihanat naiset!! :Heartred

Muurahainen: jee! !!
♡ nyt todellakin sitä tärppi onnea!!!

Minni2: mulla oli kans ihan hirveitä... Kun vielä flunssa ja yskä sattu samaan syssyyn...ei kiva ollenkaan. Olisko joku keltarauhanen...

On.tota punasta valkkarin seassa sitä kun on niin vähän. .. ku tarkkana joutuu kattoo että näkee ä...ei oo ennen ollu sellasta... menkat ku on alkanu ni se on alku just. Km kierrossahan mulla oli sitä silmin nähtävää tuhru vuotoa... ja nyt ei ees koske mihinkään. Poskia kuumottanut tänään ja eilenki ihan hulluna... liekkö vehniksen syytä... vai letrojen

Lucky, hyvältä kuulostaa, koska meinasit testailla?

Äsken kun heräsin oli niin voittaja fiilis, että kerrankin ajoitus osui niin nappiin. Voi kunpa sieltä nyt yksi pikkuinen kaveri ui perille asti!

Muurahainen kp 24/35, dpo 0, yk 21

Muokattu viimeksi:
Ps. Ai miten niin mä tykkään tehdä positiivisia testejä? :D oli ne sit ovis tai vielä mielummin kyl kelpais raskaus. :)

ImageUploadedByVau Foorumi1445578645.286818.jpg

Murkku pakko sanoa että melkoisen autisti tarkka rivi testejä :D hyvä että pääsitte hyödyntään! Nyt sitten vaan kaikki sormet ja varpaat ristiin!

Minni, kiitos :) mieshän ei siis edelleenkään tiedä ovisplussasta mitään. Sanoi jo silloin alkuvuodesta ettei halua tietää liikaa, luo paineita ilmeisesti.
Mikäs siellä tilanne? :)

Joo se on hyvä taktiikka, toimii myös meillä varman päälle :D ei takuulla sillon suostuis hommiin jos tietäis millon "pitäis".

Napailin tossa edellisellä sivulla, ei mitään uutta :D piinailua piinailua!
Paitsi uus "oire", tulin taas flunssaan, minä joka en koskaan ole kipee ja nyt jo ihan hiljattain toista kertaa! Ehkä on vaan sattumaa...

Mymmelisti voi ei mikä tilanne! Siis todella törkeetä meininkiä! Pitäshän niiden varotella että saattaa olla et aika peruuntuukin. Mut on kyllä kohtuutonta että ne pitää siellä valmiudessa koko päivän ja sitten peruvat koko homman.

Murkulla on kyllä ihanan särmä ovistestirivistö! :D Ja hyvä että sait miehen kellistettyä! Toivotaan että siellä nyt tärppäis!

Toivottavasti Luckyn tuhrut ja muut oireet enteilis plussaa... :)

On. Täällä menossa kp 29/28-30, dpo 7 (todennäköisesti). Oviksen perusteella uskoisin et kierto venyy 3 päivää, eli tädin pitäis tulla ens keskiviikkona. Mulla on ollut parina päivänä outoja kipuja alavatsalla, tai oikeestaan niin kuin häpyluun yläpuolella... :o Ja rinnat on jotenkin turvonneet ja kipeet. Esim ku rintaliivit ottaa pois niin koskee aika paljon ja muutenkin sellasia ihme vihlasuja välillä. Mutta niin aikaset dpo:t että en usko että raskaudesta johtuis...

Viime ja toissa yönä näin unta että testailin, toissa yönä unessa tein ovistestin johon tuli saman tien niin vahvat viivat että muuttu mustiksi ja alko pyörimään(!!!) ja niiden yläpuolelle ilmesty teksti "aika tymäkkä näyte" :D :D :D ja viime yön unessa tein ensin ovistestin johon tuli todella kirkkaat viivat joten päätin tehdä myös r-testin. Ensin se näytti ihan negalta, mut aattelin et "no nyt on vasta dpo 7..." sit siihen kuitenkin tuli ihan ohut haalea toinen viiva. Mut en ollu ihan varma et oliko se tosiaan. Rupesin sit jonkun ajan päästä sitä miehelle näyttämään, niin niiden viivojen päälle oli ilmestynyt sellasta mustaa sotkua, ihan ku tussilla olis sotkettu ne viivat piiloon. Se oli siis testin sellanen varotoimi ettei sitä enää pystyis lukemaan ku se aika umpeutuu.. :D Olis kyllä oikeestikin ihan kätevä tommonen. Ei tulis turhaa roskishaamuja tulkittua... :D
Mut voi kunpa olis ennenunia... :D

-Tyttötiikeri kp 29/28-30(33?), dpo 7, yk3-

Tyttötiikeri, voi mahtava mitä unia! :D toivottavasti tosiaan olisi enneunia ja plussa tulisi pidemmän kierron päätteeksi❤

Murkku, jeah aivan parasta, parhaat mahdolliset mahikset plussalle! Eli eikun jännäilemään! :)

Mymmelisti, herranjesta miten toi on ees mahdollista?! Todella noloa käytöstä kättärin henkilökunnalta kun puetuttaa kaavut ja paastottaa koko päivän, eikä varoita ollenkaan missään vaiheessa ett aika saattaa peruuntua. Huhhuh, olit taatusti aivan superpettyny, luottamuksen menettänyt ja vihanen, mie ainki olisin ollut etenkin tuossa nälässä...
Oon äärettömän pahoillani ett siulle tuli taas mutkia eteen❤

Ja tuossa vauva/työ/koulu -mietinnässä toivottavasti päätät sen mitä eniten haluat, uskon ett miehesi auttaa ja tukee siuta. Kaikkea ei aina tarvitse päättää järjellä, se saattaa alkaa kaduttamaan jossain vaiheessa. Päätät sen mikä tuntuu parhaalta ja oikealta! Tsemppiä todella paljon❤❤

On; menkkakipuja alavatsassa ollut pari päivää. Mitä ihmettä tää miun kroppa oikein sekoilee :( ja eilen kun pupuiltiin, oli älytön paineen tunne alapäässä ja oli aika herkkä... :(

Nenna kp20/28-34 yk17-18

Muistin muuten lääkärin ohjeistuksen väärin, se olikin viisi päivää positiivisesta ovistestistä se Lugejen aloitus :)

Mymmelisti, onpa tosi paska tilanne! Ihan hanurista, että aikaa jouduttiin siirtämään. Mitä tulee työ/opiskelu/vauva -ajatuksiin niin mä kuuntelisin sitä "gut feeling". Ei kaikkea tarvitse aina päättää järjellä.

Murkulla on kyllä mahtava testirivistö :) Loistavaa, että saitte hyödynnettyä plussan noin hyvin.

Mulla sekoittaa noi pistokset omat kropan tuntemukset ihan kokonaan. En osaa ollenkaan sanoa milloin ovis oli vai onko vasta tänään. Täytyy varuiksi vielä tänään tallennella niin sitten ollaan annettu kaikkemme.

Musta kyllä silti tuo 14 päivää lugeja on liian pitkä aika. Onko aloitus dpo 3 tai 4 niin sillä varmaan ei ole niin suurta merkitystä. Kiinnittymisen kannalta aikaisempi on varmaan parempi.

Oon taustaillut muutaman päivän, kaikki kyllä luettu mutta monta sivua takana joten voi mennä vähän pikakommenteiksi.

Larissa, kumpa sulla olis meille kohta näyttää ylläriplussa ja toivottavasti saavat ainakin sun tulehduksen kuriin!

sabetti, kiva kuulla sustakin! Harmi ettei ole tärpännyt.

muurahainen, onnea ovisplussasta ja mahtavaa että ajoitus osui vielä nappiin. :)

mimmu jes, onnea hyvistä ultrakuulumisista! Ehkä ne uudet lääkkeet vaan teki jotenkin vahvemmat tuntemukset. Hyvä että annos on kohdillaan.
Sä kuitenkin pistit sen Pregnylin? Varmasti se toimii vaikka ei niin selvästi tuntuiskaan.

kaakao hyvä että annos on kohdallaan, toivotaan nyt että tärppäis eikä tarttis mennä IVF:ään.

Tintti ja Katjusha pahoittelut menkoista. :sad001

Mannikka tervetuloa! Toivottavasti teidän tärppäämättömyys johtuu vain imetyksestä eikä sektiosta.

nenna ja Maggie tsemppiä tutkimuksiin!

llaura tervetuloa, ja hyvä että ootte päässeet tutkimuksiin. Toivottavasti simppanäyte on ok.

Miha uutta testiä kehiin? :)

Mymmelisti, ihan kamala sun tarina, tuli niin paha mieli sun puolesta. :sad001 Tosi stressaava tilanne vielä seuraava aika koulun kannalta. Voitko sä ilmoittautua sille kurssille varalta, ja jos et pääsekään leikkaukseen niin oot menettänyt vaan yhden tunnin? Jos taas pääset leikkaukseen, niin on ainakin se pois alta!

Mariska ihana kuulla että siellä on kaikki hyvin, jännityksestä huolimatta. :)

Tutkimuksista, onhan ne hyvä käydä vaikkei hoitoihin haluaisikaan, sikäli että sitten ainakin tietää vähän missä mennään ja mitä odottaa. Ei niissä hoidoissa tosiaan ole yhtä oikeaa tapaa, ainoastaan se on ikävää jos puolisot on kovin eri linjalla. Meille taas oli alusta asti selvää että ainakin yksi kierros IVF:ää kokeillaan minun kohdalla. Tosin meillä ei voikaan ns. luomuihmettä toivoa.

Napaa, täällä ei mitään erikoisia tuntemuksia. Löysin yhden koukuttavan nettipelin ja se on pitänyt mut kiireisenä. :grin

Musta kyllä silti tuo 14 päivää lugeja on liian pitkä aika. Onko aloitus dpo 3 tai 4 niin sillä varmaan ei ole niin suurta merkitystä. Kiinnittymisen kannalta aikaisempi on varmaan parempi.
On se mustakin aika pitkä aika. Mut katotaan nyt miltä vaikuttaa. :) mun laskujen mukaan dpo4 olis Lugejen aloitus. Taidankin mennä aivan lääkärin ohjeistuksen mukaan, niin saan samalla siirrettyä sopivampaan ajankohtaan seuraavat menkat. :)

Muoks. Beisla, kiva kuulla sinustakin. Mikä kp siellä nyt on menossa?

Tuli noista Lugesteroneista mieleen, jos jollain muullakin on jossain kohtaa IVF tiedossa: siinä on jänniä klinikkakohtaisia eroja, että miten ohjeistavat. Väestöliitossa testipäivä on kaksi viikkoa alkionsiirron jälkeen ja suosittelevat aina verikoetta. Silloin on suunnilleen 18 dpo. Olen lukenut, että jotkut testaa vastaavassa tilanteessa kotona 14 dpo ja jos tulee nega niin loppuu käyttö ja vuoto alkaa. Itse olen kokenut turvalliseksi käydä aina verikokeessa, sillä on kyllä liian kovat panokset, jos kotitesti ei reagoikaan raskauteen ja varsinkin jos testaa jo 14 dpo. Alkionsiirroissa on tietty erilaisia tekniikoita, itse en ole luonnonkiertoon saanut montakaan siirtoa - niin silloin tukilääkitys on aivan avainasemassa. Käytäntöjä on monia, ja tää oli nyt taas tällaista pohdintaa :)
Kp 2 /26-30 huomenna taas FSH-testiaamu

On. Täällä mulla koko aika on hirveen kuuma. Lämmöt 35.8 eli alkaa olla normaali lämpö. Oottelen menkkoja. Dpo 15 tänään. Mietin vaan mistä tää kuumuus johtuu... ihan ku olisin 60 asteisessa saunassa koko aika. Monta kuukautta jo valittanut palelusta ja nyt näin. Sisällä lämpötilakaan ei nyt mikään korkee oo siihen viluiluun nähden. 22.5 astetta. Kun ennen ollu 21 ja jotai...yöllä oli kuuma mutta tuli sellasia vilun väristyksiä.onko tää nyt joku aineenvaihdunnan häiriö vai hormonaalinen häiriö... outoa.

Maggie testannut mitä? Kävin 2 kertaa seurantaultrassa mis näkyi folliikkelit ja 14päivä kävin verikokeissa mis sit varmaan tulee ilmi et menikö kaikki ok ovulaatiossa. Eli en ite tikuta ovista

Takaisin