Kiitos kaikki ihanat. Mäkin toivon että olis kiinnittymistä, mutta en jaksa uskoa silti. Tai uskalla uskoa. Mulla on ollut niin maar kaikkia mahdollisia oireita tässä yrityksen aikana, ja joskus ollut hyvin varma olo tärpistä, mutta aina on täti tullut ajallaan. Eli toivoa on, tavallaan, mutta mitään varmuuden tunnetta ei.
nenna, onpa hurjaa jos oliskin vaihdevuosioireita! Tosiaan kannattaa puhua lääkärille, etenkin kun sun äidillä kerran tuli aikasin. Mut toivottavasti olis muuta.
Ihana että sun mies jaksoi olla ymmärtäväinen.
Soma, kiva kun kävit moikkaamassa ja ihanaa että pienellä on kaikki hyvin, sun kivuista huolimatta.
Lucky voi ei, oon pahoillani menkoista.

Onko sulla siis ultrattu letrojen toimintaa, että onko annos oikea?
Haikaranyytti, toivottavasti ultrassa tulee hyviä uutisia!
Maggie, huh mikä virhe primojen kanssa, mutta onneksi siitä ei ollut haittaa. Ja JES että saat jo seuraavaan kiertoon lääkkeet ja ultran! Clomit on ihan hyvä, on niilläkin moni saanut tuloksia. Mutta jos ei ole apua niistä tai muuten ei sovi sulle, niin hyvä kuulla että suostuisivat määräämään myös letroja. Meidän klinikan sivujen mukaan on "tehokkaampi ja turvallisempi". Tiedän ainakin sen, että clomeja ei voi syödä kovin montaa kiertoa putkeen. Mutta toivon mukaan sun ei tarvitse, vaan tuovat sulle pian ovulaation ja tärpin. :) Ja hyvä että aukkari on takana päin ja ainakin putket auki, vaikka kuulostaa samalta sulla kivut kuin mulla.
Mimmu, onhan ne tuntemukset erit pistosten kanssa. Ei auta kuin uskoa että Pregnyl toimi silti. Mua jäi tässä kierrossa ihmetyttämään se, kun tunsin oviksen vain toisella puolella vaikka molemmilla puolilla oli folli. Aiemmin oon tuntenut selkeästi (Pregnylin kanssa) sillä puolella missä follikin on ollut. Mutta ei kai se toinen puoli ole kiinni voinut jäädä?

Pakko luottaa että Pregnyl heitti senkin irti.
Mymmelisti toivotaan niin, tai sitten jos voisit korvata vaan ne pari päivää myöhemmässä kursissa jos ovat kriittiset. Sulla on sentään lääkärintodistus leikkauksesta; luulis että joku on sentään kurssin aikana myös ihan tavallisessa flunssassa!
Mullakaan ei ole tullut mitään mielialavaihteluita Pregnylistä, nyt kolmas kierto sen kanssa.
Jännittää mitä kuvia sulla on. :)
Katjusha harmi jos on vahvempi viiva, mutta on tuo vielä kaukana tasavahvasta.
On. Eilen sillä vessakäynnillä kun tuli runsaasti verta paperiin, laitoin suojan. Siihen oli tullut vain minimaalinen tahra aamuun mennessä. Illalla ei näkynyt enää verta, nyt aamulla tuli vähän mutta vain vanhaa ruskeaa. Lieviä kramppeja, mutta niitä nyt on joka kierrossa.
Ai ja laskin eilen väärin, nyt onkin dpo7 ja eilen oli siis vasta 6.