Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mymmelisti, etkö voi soittaa sinne ja sanoa, et käviskö joku toinen leikkauspäivä, et toi osuu huonoon aikaan sulle? Hemmetti miten törkeää seisottaa ihmisiä odottamassa leikkausta koko päivän ja sitten todeta, et sori ei tänään... Grr.. Pistää nii vihaks sun puolesta! <3

Mymmelisti hitto mitä kohtelua, ihan vihaks pistää! :( millä ne edes kehtaa lähettää kotiin toisen joka on koko päivän odottanut paastoten!

Mä jotneki oon enemmän järkyttynyt siitä et olin koko aika siinä uskossa et mut leikataan kun oli jo ollut juttelut ja olin vaatteet vaihtanu siihen kaapuun ja muutenkin mulle puhuttiin koko aika et se leikkaus on 20.10!! ei missään varoteltu peruutuksesta!!! :(
Oon niin pettyny koko juttuun ja siihen et toiveet oli korkeella sen yk 40 suhteen ja nyt vaan pitäis luovuttaa taas..
Olis vaan niin paljon helpompaa jos en haluais vauvaa tai perhettä..

Tietääkö kukaan hyvää aivopesulaa???smiley-chores003

Voi Mymmelisti!!!!! Ei oo todellista... Mut pysäytti toi sun kirjotus ja sai ihan silmät selälleen. Ei voi käydä noin, mitä ihmettä, miten ne kohtelee ihmisiä? Miksi lupaavat? Miksi eivät varottaneet peruutuksista jos kerran noin monelle muullekin sinne tulleelle kävi peruutus ja varmasti siellä osasivat aavistaa että on ruuhkaa! Todella törkeää. Luin sun viestin monta kertaa ja vaivoin sain pidäteltyä kyyneleitä. Oon tosi pahoillani sun puolesta. Mitä kohtelua hoitoa pitkään odottaneelle ihmiselle. Ja tosi vaikee varmaan päättää, mitä tekis sen koulun suhteen. Kannattaa varmaan vakavasti harkita että kävis sen koulun ja yrittäis muuttaa aikaa, vaikka sitten seuraavaan kiertoon, vaikka se odottaminen on ihan hanurista! Vai voisko sieltä koulusta saada erityisluvalla yhden vapaapäivän? Äh, mikä tilanne. Olet jo odottanut tarpeeksi kauan!! Voimia vaikeisiin päätöksiin ja hetkiin. Miks tän pitää olla niin vaikeeta!?!??!?!

Ihana kuulla susta Mariska86 ❤ ja kyllä tämä tulee syliin asti ❤

Sabetti ihana kuulla myös sinusta ❤
Larissaa tulee taas ikävä :-(

Jos natsaa Mymmelisti se yk30 meillä niinkun ennustit ni oon muuten just palannut töihin :D :D

Mä en odota mitään. En enää yhtään mitään

POSITIIVISTA: SYKSY ON IHANAN VÄRINEN ❤ IHAN MUN VÄRINEN ❤

-PikkuMinski kp11/30 yk26-

ihana maggie!! :Heartred
Kyllä varmasti saan koulusta vapaata, se ei niinkään ole ongelma vaan se et olen ilmottautunut vartija kursseille ja ne mun pitää suorittaa (40h + 60h) ja ne on just sillon kun se leikkaus on ja jos en niitä käy ni jään tosi paljon jälkeen, koska en oo vielä saanut työharjottelupaikkaakaan. En edes nähnyt millon olis seuraavat vartija kurssit.. luulen et ens vuonna..
Tätä vauva asiaa en tietosesti mistään hinnasta suostu enään siirtää vauvaa tehdään jo neljättä vuotta. En vaan enää jaksa odottaa et voi odottaa.
Siinä jo yksi syy miksi en jätä leikkausta, mut voinko jättää koulun ja jos niin teen kuinka epäonnistunut olo mulla tulee jos vauvaa ei siltikään tule?

Miehen kanssa juttelin tai se kysy mikä olo mulla ja sanoin että paska.
mies kysy kumpi on tärkeempi koulu vai leikkaus?
-Leikkaus! Sitä oon odottanut paljon kauemmin ja kuumeisemmin! se on mun mahdollisuus saada vauva.
Miehen mielestä se siis on mun vastaus.. eli koulu jää, mä meen leikkaukseen ja yritän pärjää elämässä 16h/vko työsopparilla..
Mun laskujen mukaan sillä ei makseta vuokraa eikä sitä leikkausta.

Anteeks mun negatiivisuus ja pelkkä omanaapailu, mut nyt on semmonen suo josta en pääse ylös.
En oo kovin hyvä ratkasee ongelmia ja usein jään moittimaan itseäni. No mutta oma vika kun rupesin säätää..:violent5

Minski sullako alkaa duuni 4kk päästä???? Sitten kerkeet hetken olee töissä ja keretä kerää vähän ylimäärästä vauvaa varten ;)

Mymmelisti, Voi ei! Mä itse joudun usein töissä kertomaan, että jonkun leikkaus perutaan ja se on aina tosi kurjaa. Kuitenkin kyseinen ihminen on odottanut leikkausta toiveikkaana ja usein ei ole edes tarjota heti uutta aikaa. Todennäköisesti sinunkin kohdalla on käynyt niin, että sairaalaan on tullut joku isoa päivystysleikkausta vaativa potilas jonka toimenpide "söi" kaikkien vähemmän kiireellisten leikkausajat.. Tai no meillä tuo on ainakin se yleisin syy. Jos nimittäin osataan arvella jonkun suunnitellun toimenpiteen venymistä niin siitä kyllä varoitellaan seuraavia etukäteen tai ei buukata päivälle niin paljoa toimenpiteitä kuin normaalisti.

Että pisti kiukuttamaan sun puolesta! Varsinkin kun siirtyy noin pitkälle ja vielä sulle hankalaan ajankohtaan. Toivottavasti saat nyt kuitenkin asian järjestymään ja pääset seuraavalla yrityksellä saliin asti! Voimahali!

Mymmelisti, Kysy työnantajalta onnistutko saamaan täydet tunnit takaisin jossain vaiheessa edes jos joudut koulun nyt jättämään.

Mymmelisti kyllä jos pöivökirurgiseen mennään niin kyllä pitää myös päästä toimen piteeseen. Jotain korvauksia sun on tuosta saatava ja potilas asiamieheen yhteyttä. Tuohan on ihan kohtuutonta!!! Siis toki meneehän hengen vaaralliset tilanteet edelle mutta jos kaikki kaavut ym. Ollu jo ni kyllä siitä jo jotain ees anteeks pyyntö pitäis tulla.

On. Täällä valkkarin seassa vähän punaista mutta ei vielä ees potkunyrkkeily saanut Hanoja auki. Aikaistus menkat päivällä taas jos huomenna hanat aukee. Kp 34-36/dpo 14

Voi mymmelisti :( en osaa sanoa mitään järkevää, kun en osaa kuvitella tilannettakaan! Kuulostaa vaan niin kamalalta ja epäreilulta :( toivottavasti nyt pääsisit leikkaukseen ja saisit uutta puhtia vauvan yritykseen! Suuri halaus.

Me myös ollaan päätetty että kaikki mahdollinen hoito tänne jotta vauva saataisiin alulle! Mitään muttia ei onneksi kummaltakaan puolelta tule ja ollaan valmiita kaikkeen mahdolliseen.

Tervetuloa uusille! :) toivottavasti ette täällä viihtyisi pitkään.

napa. Menossa kp 33 ja dpo 10. Ihan järkkyjä repäsykipuja esim aivastaessa tai äkkinäisissä liikkeissä. Sitä on joka kierrossa oviksesta menkkoihin ja se on hemmetin ärsyttävää! Tietääkö joku mista ne johtuu? Ne ei ole mitään pieniä vaan vetäsee mut lattian rajaan. Testissä saattaisi jo näkyä jotain jos on näkyäkseen, mutta jotenkin mulla on tullut kammo testata :( mieli tekis mutta ei vaan uskalla. Jotenkin on kiva välillä leikitellä ajatuksella josko siellä joku olisi. Testaan varmaan vasta ensi torstaina...

Mymmelisti, on toi kyllä todella törkeää, kun on vielä kierrosta kiinni se leikkaus... :( :(

On: Mä sain kellistettyä miehen! Jei, ihan mahtava fiilis, nyt on oikeasti mahdollisuus... :) :) :) ajoitus ei ois voinu mennä enää paremmin nappiin. :)

Muurahainen kp23/35, dpo-1, yk21

Takaisin