ihana maggie!!

Kyllä varmasti saan koulusta vapaata, se ei niinkään ole ongelma vaan se et olen ilmottautunut vartija kursseille ja ne mun pitää suorittaa (40h + 60h) ja ne on just sillon kun se leikkaus on ja jos en niitä käy ni jään tosi paljon jälkeen, koska en oo vielä saanut työharjottelupaikkaakaan. En edes nähnyt millon olis seuraavat vartija kurssit.. luulen et ens vuonna..
Tätä vauva asiaa en tietosesti mistään hinnasta suostu enään siirtää vauvaa tehdään jo neljättä vuotta. En vaan enää jaksa odottaa et voi odottaa.
Siinä jo yksi syy miksi en jätä leikkausta, mut voinko jättää koulun ja jos niin teen kuinka epäonnistunut olo mulla tulee jos vauvaa ei siltikään tule?
Miehen kanssa juttelin tai se kysy mikä olo mulla ja sanoin että paska.
mies kysy kumpi on tärkeempi koulu vai leikkaus?
-Leikkaus! Sitä oon odottanut paljon kauemmin ja kuumeisemmin! se on mun mahdollisuus saada vauva.
Miehen mielestä se siis on mun vastaus.. eli koulu jää, mä meen leikkaukseen ja yritän pärjää elämässä 16h/vko työsopparilla..
Mun laskujen mukaan sillä ei makseta vuokraa eikä sitä leikkausta.
Anteeks mun negatiivisuus ja pelkkä omanaapailu, mut nyt on semmonen suo josta en pääse ylös.
En oo kovin hyvä ratkasee ongelmia ja usein jään moittimaan itseäni. No mutta oma vika kun rupesin säätää..