Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Tervetuloa tännekin puolelle diabolicat! Olkoon visiittisi lyhyt! :) Ps. Miten olet saanut selville, että sulla on ollut kiinnittymisvuotoa (jos et ole plussia saanut) eikä tiputtelua alhaisen progesteronitason takia? Ihan mielenkiinnosta kyselen, kun itselläkin on tota tiputtelua ollut useimmissa kierroissa ennen menkkoja, älä siis pahastu :)

Maggie, kannattaa ehkä tosiaan pohjustaa sitä käyntiä ettei tule kaikki miehellesi yllärinä :) Täällä kans yritän itse pitää asenteen positiivisena, mutta realistisena ettei pudotus ole niin korkea negan ja menkkojen tullessa.

Mimmu, hyvä se on olla kunnon varastot poppaskonsteja ja lääkkeitä :grin
 
Moikka vaan kaikille!! Ja tervetuloa kaikille uusille!! :)
On kyllä tullut todella paljon taas asiaa,että huh!! :grin Mä tosiaan testailin viimeviikon torstai-perjantai välisenä yönä sitä ovista nooh,tulos oli hailu viiva ja sitten perjantaina päivällä ei tullut enää mitään reaktioo tikkuun..Että se siitä... :/ Piti laittaa teille kuvakin,mutten mää tajuu kuinka se tänne ladataan.??!! *help*

Noh,long story short,tänään se niin kovin tutuksi tullut täti taas saapui kylään,ihan tismalleen ajallaan taas!! :crybaby2Kierto nyt tällä kertaa nähtävästi vaan 22päivää.. :smiley-angry019
 
Kävin siellä seurantaultrassa ja mulla ei ollu se femal kasvattanut niitä munasoluja, joten sain jonkun pistettävän joku Konal tai vastaava.

Eli nyt 5 pvä pistän sitä ja ens ke taas seurantaultra. Onko muilla ollut tätä lääkettä käytössä ja onko auttanut? Aika tyyriitä olivat 5pvä/96€! :|

Toivottavasti nyt auttavat asiaa! :)
 
Moikka vaan kaikille!! Ja tervetuloa kaikille uusille!! :)
On kyllä tullut todella paljon taas asiaa,että huh!! :grin Mä tosiaan testailin viimeviikon torstai-perjantai välisenä yönä sitä ovista nooh,tulos oli hailu viiva ja sitten perjantaina päivällä ei tullut enää mitään reaktioo tikkuun..Että se siitä... :/ Piti laittaa teille kuvakin,mutten mää tajuu kuinka se tänne ladataan.??!! *help*

Noh,long story short,tänään se niin kovin tutuksi tullut täti taas saapui kylään!! :crybaby2Kierto nyt tällä kertaa nähtävästi vaan 22päivää.. :smiley-angry019
 
Voi teitä naisia. Voi olla että oman mielenterveyden takia annan sen tädin tulla ennemmin kun otan sen negatestin ja testaan sitten kun ihan oikeesti on menkat myöhässä :D jotenkin kuvittelen edelleen, että jos on raskaana niin sen jotenkin vaistoo ja tuntee, mutta mulla ei tunnu missään eikä miltään! Ei se voi olla niin, että niin isoa tapahtuu kehossa tuntematta mitään :D tai sitten voi! Se nähdään sitten!
 
Kiitos! No eihän sitä mitenkään ole ns. todennettu, mutta mun mielestä osui kiinnittymisvuodon kuvaan ja mulla ei koskaan tule ns. välivuotoa, vaan tiputtelee ennen ja jälkeen menkkojen. Ja tosiaan pikkuneidistäkin tuli kiinnittymisvuotoa, mutta en tajunnu sitä sellaiseksi koska olin jo luopunut toivosta ja luulin kilpparilääkityksen sotkevan kiertoa. Mulla kiinnittymisvuoto ei siis ole yhtään punaista, vaan täysin ruskeaa ja hyvin vähäistä, eroaa siis normaalista menkkatiputtelusta mm. värinsä puolesta.

Esikoisesta tein raskaustestin poissulkevana tekijänä kiertopäivänä 44 ku totesin ettei ne menkat ny alkaneetkaan vaikka viikon kuljin side housuissa (kierto on 28 vrk). Olikin pieni ylläripylläri kaks viivaa testissä, oli pakko käydä hakemassa myös digitaalinen testi.
 
Tytsyy, mä alan pistään gonal f:ää seuraavassa kierrossa. Eli ei ole vielä kokemusta :) Mutta onpa se tosiaan hintava Suomessa O_o
 
diabolicat, mulla myös siis tiputtelee ennen ja joskus jälkeenkin mekkojen. Ja se on juurikin tuota vähäistä ruskeaa tiputtelua, mutta ikinä en ole raskaana ollut joten en jaksa uskoa sitä kiinnittymisvuodoksi. Itse olen ymmärtänyt että kiinnittymisvuoto on hyvin lyhyen aikaa kestävä (korkeintaan 1-2 pv) todella vähäinen kirkkaan punainen tai vaaleanpunertava vuoto.

Tintti, pahoittelut menkoista :sad001
 
Mun tiputtelu siis jatkuu menkoiksi, eikä katkea välillä, mutta silloin kun olen tulkinnut olevan kiinnittymisvuotoa, se on ollu siis erillistä, just tuon 1-2 pv ja sit loppunut. Aiemmin se tosin oli vain muutama päivä ovulaatiosta, nyt 11 vrk ovulaatiosta. Googletin että näinkin pitkä aika on mahdollista. Mutta toisaalta googletin myös, että ruskea vuoto voi viitata kohdunulkoiseen raskauteen.

Mä muistelen, että olisko pikkuneidistä ollu vajaa viikko kun tuli kiinnittymisvuotoa. En nyt sata muista kun tosiaan en tajunnu sitä kiinnittymisvuodoksi. Enkä kyllä muista oliko se ruskeaa vai punaista, kuten myös ne edeltävät. Mutta tämä tämänviikkoinen on ollut täysin ruskeaa, ei pilkahdustakaan punaisesta.
 
Siis noin mullakin on että vuoto muuttuu lopulta menkoiksi. Ja tuollaiseksi olen kiinnittymisvuodon ymmärtänyt :)

Onko sulla mitään lääkitystä käytössä alhaiseen progesteronitasoon? Mulla on nyt kolmatta kiertoa lugesteron ja se on kyllä auttanut! :) Tässä kierrossa ei ole vielä tuhrua näkynyt, vain ovulaation tienoilla oli pieni vuoto, jonka ajattelin ovulaatiosta johtuvaksi.

Onko sulla nyt ollut jo useamman päivän ruskeaa? Jos se jatkuu vielä niin toivotaan sille loppua ja että se tosiaan olisi kiinnittymistä :)

Larissa kp 27/32, dpo 8-9, yk 15
 
Larissa, kyllä se mulla ainakin vaikuttaa vauvauutisiin kun tietää että toinenkin on pitkään yrittänyt. En tarkoita että olisin pahoillani muiden uutisista, mutta vielä erityisesti lämmittää mieltä kun tietää edes vähän mitä toinen on joutunut käymään läpi. Ja toki kierron vaihekin vaikuttaa; kp1 ei jaksa innostua juuri mistään.

Maggie, välillä sitä aina "hurahtaa" vaikka enimmäkseen ei jaksa/halua toimia niinkuin yrityksen alussa. Kesävauva olis kyllä ihana! Itsekin oon kesän lapsi. Tosi hienoa että sun tuhru loppui, kumpa olis sitä kiinnittymistä!

Mimmu kuulostaa hyvältä suunnitelmalta käyttää niitä lugeja, kun kerran clomien vaikutus säilyy. Eipä mene luomukierto ihan harakoille tiputtelun takia.

diabolicat, tervetuloa ja tsemppiä tutkimuksiin. :)

Tintti, pahoittelut menkoista. :sad001 22 päivää kuulostaa lyhyeltä mutta kyllä sen pitäis vielä riittää.

Tytsyy tosi harmi että femar ei kasvattanut folleja, toivottavasti gonal tekee tehtävänsä. Tohon hintaan ainakin sopii toivoa.

Minni, ihan samaa mäkin oon miettinyt loppukierrosta, että jos ei mitään muita oireita ole, luulis että ainakin jotain kramppeja tai nippailua pitäis tuntua?!

On. Taas nega o-testiin, eli me lähdetään kohta apteekkiin ostamaan se Pregnyl. Illalla sitten piikkiä napaan.
 
Keskiviikkona siis tuli selkeästi, laitoin siteen. Torstaina tuli vielä vähäsen, sen verran että alushousut meni likaseks mut siteeseen ei tullu ku pieni tuhru. Nyt jos tiirailen vessassakäynnin yhteydessä ni saatan olla näkevinäni paperissa jotain vaaleanruskeaa. Mut siis laskisin että keskiviikko selkeä, torstaina ina. Menkkojen pitäis alkaa tänään tai huomenna.

Toistaiseksi siis lisäravinteet, homeopatia ja kilppari+lisislääkitys. Viikon päästä on ensimmäinen ns. virallinen lapsettomuustutkimus. Vähän pitkässä juoksussa tämä, kun kävin kuitenkin asian tiimoilta terveyskeskuslääkärillä jo 10.07. ja silloin otettiin papa ja kävin verikokeissa, joiden perusteella sain lähetteen naistentautien polille. Isännänkin piti antaa näyte, siinäpä olikin kiva syntymäpäivälahja, heti aamusti sai vain kippaa! Täällä siis on käytäntö, että myös miehen pitää antaa näyte ennenku nainen pääsee jatkotutkimuksiin.
 
Tintti, pahoittelut menkoista. Uuteen kiertoon uudet tuulet! <3

Minni, hyvä vaan jos oikeesti maltat mieles. Ei niitä negoja todellakaan oo kiva kattoa. Ja varmemmin saat todellisen vastauksen kun ei hötkyile. Tsemppiä piinaan.

Tervetuloa Diabolicat! Onpas sullakin ollu merkilliset kierrot. Ymmärsin sun kiinnitymisvuototeorian. Sinä ja Larissa puhutte eri asiasta, hiffasin teidän pointit. Kiinnittyminen ois ei ennen eikä jälkeen menkkojen vaan irrallisena pikku liruna oviksen jälkeen jonain päivänä. Tähän kiinnitin siks huomiota kun toiveeni nosti omassa kierrossa sama juttu dpo 5-6, pieni rusehtava raita noin yhdellä vessakäynnillä. Jaiks! Kerron sit ens viikolla, oisko ollu just sitä mitä toivon! :)

Pikaista plussaa koko väelle!

Maggie dpo 8???
 
Junibea: blussa tuulia!

Larissa: toivon niin sulle plussaa!

Maggie: sulle kans plussaa nyt!

Hampaaton: plussaa sullekki!

Muurahainen: paljonko on menkat myöhässä? Olisko nyt jo terolutin tai primolutin aika käynnistää menkat? Muoks. Tai voisiko sittenkin olla??? Aa... sä kävit neuvolassa. Toivotaan että siellä nyt löytyisi joku syy joka helposti hoidettavissa.

Mimmu: jos oot varma oviksesta ni aloita luge. :)

Lukutoukka: voi video sun kans! Lykkäsit sit meille positiivisen testi kuvan!!! Onnea triljoonasti!!! ♡


Katjusha: pahoittelut kp 1

Minni2: miks et huomenna testaa?


Beisla: nyt plussa tuulet sinne!!!

Larissa: voisko positiivisuus pumpuli olo johtua erä on papu kyydissä :)

Tervetuloa diabolicat toivotaan että ryhmällä jotai vaikutusta plussaan!

Tintti: pahoittelut menkoista.

Täällä on ehkä nyt se dpo 13 ja eilen ja tänään ollu pientä menkka tuntemusta... että eiköhän ne menkat sieltä oo tulossa huomenna tai ylihuomenna... ajattelenki että ei se 4- 5 päivää pidä ukon simppoja tuolla hengissä...
 
Tintti ja Mimmu: Kysymyksiä teille :)

Tintti: Mun keirto oli täsmälleen saman mittainen. Minkä pituinen sun kierto normaalisti on vai vaihteleeko paljon? Onko sun AMH-arvo mitattu?

Mimmu: Mihin sulla on määrätty noi clomit, gonalit ja pregnylit? Eli mikä sulla on katottu syyksi sille ettei raskaus ole VIELÄ alkanut. ("vielä" isolla, koska kyllä se pian alkaa!)
 
Larissa apua :D melkonen herätys! Peukku positiivisuudelle!

Katjusa pahoittelut! :( höööh! Tsemppiä jatkoon!

Beisla en vain uskalla venyttää huomiseen koska ylihuominen on varmempi :D ja eipä sillä testillä kiire ole, se plussa ei siitä lähde, mutta negaan pettyy enemmän kun menkkoihin :D mahtavaa, että saitte inssin tehtyä! Nyt sitten jännäilemään kunhan saat oviksen aikaseksi!

Maggie en ainakaan tänään illalla :D saattaisi näkyä jos on näkyäkseen, mutta odottelen nyt vielä ;) niinkun sanoit, saattaa tippua korkeelta ja kovaa jos tässä alkaa hätiköimään :P

Lucky koska pelkään pettymystä. Menen nyt reippaasti eteenpäin, jos menkkoja ei tule. Tänään on siis vielä normaalin rajoissa jos alkaa. Testailen EHKÄ sunnuntaina jos ehdin ennen puol seiskan aamuvuoroa enkä pissi unenpöppörössä pyttyyn :) ensiviikollakin ehtii testata!
 
Diabolicat, johan oli synttärilahja miehelle! Hyvä että jaksoi kuitenkin antaa. Sama käytäntö taitaa olla monessa paikassa, ja toisaalta ihan ymmärrettävää. Mies on paljon helpompi tutkia kuin nainen, joten järkevää ainakin laskea yksi mahdollinen tekijä pois.

Lucky, toivo kuitenkin elää, kumpa siellä olis ollut supersimppa! :)

Minni totta tuo on, omalla kohdalla olen ihan samaa mieltä. Muiden testit vaan jännittää eri tavalla. :)

On. Piikki on pistetty, eli nyt on ainakin ovis tulossa. Tarkoitus on saada vielä huomenna inssi iltapäivällä.
Hassu sattumus kun kävin apteeksissa: tiskin takana oli miesfarmaseutti. Katseli vähän aikaa mun e-reseptiä ja sanoi että "jaahas, irrotuspiikki. Tai en mä tiedä mihin se sulle tulee!" (nauroin) Sitten jatkoi vaan tiirailua, ja sanoi sitten "Mekin käydään samalla klinikalla. Teillä on näköjään *lääkäriX*, meillä on *lääkäriY*. Minä siitä hämmennyin etten oikein osannut sanoa mitään järkevää, vaikka sympatiat heräsi kun heilläkin ilmeisesti yritys on kestänyt. Hän vielä pahoitteli että alkoi höpöttää niin, minä sentään siihen että ei haittaa ollenkaan, kun onhan tää tällästä... Olis pitänyt toivottaa heille onnea yritykseen, harmi kun en sanonut sitä.
 
Beisla niin se on, että muiden testejä on kiva jännäillä!! Ihan tosissaan, mutta sitten kun kyse on omasta, ei sitä halua millään kohdata :D tää on omassapäässä jännä juttu, että toisaalta en ymmärrä miksi tuijotellaan testejä ja haukutaan testejä joissa näkyy viivanpaikka ymym koska ajankanssa jos raskaana on niin se plussa näkyy niissä "paskoissakin" testeissä :D mutta sitten toisaalta kuulun itsekkin siihen mollausryhmään ja kiroon jos tulee vääriä tuloksia ja haukun huonoiksi testeiksi haha :D voi vitsi mikä sattuma sulla apteekissa! toivotaan nyt kaikkea parasta teille, että tärppi kävisi <3
 
Takaisin
Top