Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Voi kun siellä Maggien testissä näkyisi plussa ensi viikolla!

nennaa, toivottavasti on tableteista hyötyä! :)

Larissa, otin sun ohjeen mukaan kyllä särkylääkettä. Mä en tiiä et oliko se jou pallojuttu minkä ne laitta kohdun kaulaan mut se sai aikaan ihan hullut menkkakivut ja sit se suihkaus oli vielä sellanen super kipeä lisä siihen. Tosi outoa. Mulla muutenkin on sellanen outo olo.. oon kyllä tehny tällä viikolal aika paljon keskivartaloharjotteita et voi olla että on väähn lihaksetkin kipeet, mut tuntuu kyllä oudota. Mulla ei oo ennen papakokeen jälkeen vuotanu,, ja se ei oo aiemmin tuntunutkaan mut nyt tuntui. Mene ja tiiä :grin
huomasin muuten just että oot ottanu selvää päivistä! Voi kun siellä ois tarttunut mukaan etkä menis ollenkaan millekään tauolle! :grin
 
Ilpuri, joo siinä vaiheessa kun ovis antoi odottaa itseään niin luovutin rennosti ottamisen kanssa :grin Toivotaan että ne sun oudot olot loppuu. Mulla se aukkari ei tosiaan tuntunut miltään, mistä itsekin yllätyin!

Mimmu, ainahan sitä voi toivoa, mutta en kyllä mitenkään erityisen optimistinen ole. Mutta tämä tuhruttomuuskin on jo hienoa vaikka plussaa ei tulisikaan :)
 
Mimmu, kyllähän mies sitä sinkkiä on kesästä asti jo popsinutkin ;)
Lähinnä siis tarkoitin sitä B6-vitskua, ett siitä ei vissiin enemmin hyötyä ole miehelle :)

Larissa, jes tuhruttomuudelle!! :) alan olemaan jo niin odottavaisin mielin siun testaamisistasi ;)

Larissa, mites siulla toimi se "luge turhun tullessa vasta" -kombo toimi? Jos mimmukin kokeilisi sitä? :o
Jos ei, niin sitten kyllä varmaan luget vaan mukaan :)

Hitsi ilpuri noiden vuotojen kanssa :( toivottavasti ne ei vaikuta raskautumiseen!
Tsemppiä! :)
 
Ilpuri, tuosta aukkarista. Mulla oli se keväällä yhtä tuskaa. Toimenpide sattui hemmetisti, ja sen jälkeen vuoteli loppupäivän verta. Mulla oli myös kammottava olo, todella pahoinvointinen ja kuvottava ehkä vuorokauden verran. Sitten meni ohi.

Toivottavasti sullakin pian hellittää ja palailee normiolot :) Tsempit!
 
Nennaa, sitä mä tässä just mietin mut kyllä tuo on vähenemään päin

Nessu, onpa hyvä kuulla että muillakin tällästä. Tää etominen on tosi inhottavaa. Vähänkin kun joku haisee niin alkaa kuvittaa ja tulee pala kurkkuun. Jos en tietäisi olisin sata varma että olisin raskaana :D
 
nennaa, mullahan oli tässä kierrossa se tuhru heti oviksen jälkeen (dpo 0-3) ja aloitin siksi luget "jo" dpo 3 vaikka tarkoitus oli lykätä ajoitusta myöhemmäksi. Mulla on nyt tuhru pysynyt poissa, mikä on positiivinen ylläri. Aiemmissa kierroissa oli lugenkin kanssa jotain pientä tuhrua tässä vaiheessa. Katotaan kuin akan käy :) Yltiöoptimistinen en kyllä jaksa olla.
 
Larissa, jos me plussataan samasta kierrosta samaan aikaan, samoilla oireilla, samoilla mielialavaihteluilla ja samalla lasketulla ajalla ni meidän on nähtävä livenä! Sieluntoveri. :) Hahha, siis ei oo tietenkään pakko. :) :) :) Me taidetaan asuakin aika kaukana toisistamme mut junat kulkee, ainakin joskus. Plussatuulia! Oon toiveikas sun suhteen ku kerran tuhrukin pysyny poissa. Ja niin ku Mimmukin sano et se vois tarkottaa sitä tiettyä asiaa se tuhruttomuus. :)
 
Hei ihanaiset! Anteeksi kun en ole kommentoinut, olen hautajaisten jäljiltä vieläkin kymmenkunta sivua jäljessä. Nyt oli kuitenkin pakko hyökätä napailemaan


WP_20150918_003.jpg
 

Liitteet

  • WP_20150918_003.jpg
    WP_20150918_003.jpg
    999.6 KB · Katsottu: 168
Wautsiwau, Lukutoukka!! Onnea plussasta!
Niin juuri, plussa-aalto tännepäin!!

Nyt joutuu seuraavista plussista vastuun siirtämään muille,
Täällä lämmöt laskeneet 0,15 astetta kahtena päivänä ja huomenna se olis sitten 36,5 ja vuoto alkais viimeistään su. Mietitään jo, että lähetäänkö yrittämään alkionsiirtoa ensi kiertoon vai katotaanko vielä yksi luomukierto...
Katjusha 12 tai 13 dpo
 
En ole ehtinyt nyt poikkeen täällä kun eilen olin töissä aamu kasista yhteentoista illalla.

Murkulle isot pahoittelut :( digi on niin raaka... Mutta edellen toivoa on! <3

Lukutoukka vaude! Onnittelut!!

On. Mun piti tänään tehdä testi, mutta taas unen pöppörössä menin lorauttaan pönttöön aamulla -.- mutta ei siis vielä menkkoja näy. Tänään ehkä alkaa tai sitten testailen sunnuntaina :)

Kp 38 dpo 15
 
Onnea lukutoukka !! Liimoja ja tarroja pikkuisen matkaan ! :)

Pahoittelut Murkku negasta <3

Larissa ja Maggie hyppää nyt plussa aaltoon !! :)

Mä koitan kovasti pysyä perässä ja tykkäillä viesteistä. Työpäivien jälkeen vaan ei oikein jaksa kun makoilla ja torkkua. Ensi viikolla olis eka neuvola !
Edellis iltana miehen kanssa löydettiin doplerilla pikkuisen syke <3 mieskin siinä herkistyi.
Voi kumpa tämä nyt jatkuisi loppuun saakka !

Mariska rv 8+5
 
Onnea, Lukutoukka! Mieltä lämmittää lukea plussausuutisia! Miltä susta tuntui nähdä nuo kaks viivaa, Lukutoukka? :) Ja haluisitko vielä kerrata, kauanko teillä oli yritystä takana ja teittekö jotain eri tavalla plussakierrossa?

Onnittelut vielä!

Ja Mariska, aww, varmaan mieletön tunne kuulla oman tulevan lapsen syke! Kyllä tämä pikkukaveri on selvästi sisukas ja pysyy matkassa!

Kivaa perjantaita kaikille! :)
 
Takaisin
Top