Ihanaa, kun moni on niin rennolla asenteella menossa eteen päin! Ehkä se on tämä kesä, joka tekee tehtävänsä
Junttura, mua kiinnostaa noi letrot myös! Naistenpolilla väläyttivät sitä mahdollisuutta, että niitä koitetaan jossain vaiheessa jos ei plussaa ala kuulua. Mutta mulla verikokeiden mukaan ovis kuitenkin todistettavasti tapahtuu, joten onko letroista silloin mitään hyöytyä mulle?
Tervetuloa tännekin
Nyytti! Huojentavaa kuulla, että muillakin on hiusten kanssa tällaista
Mymmelisti, mie syön 2 kpl 400 mikrog. tabua foolihappoa päivässä. Ja kyllä, vitskut yleensä imeytyy paremmin ruuasta saatuna. Muistaakseni ne on luonnostaan esim. kasviksissa sellaisina yhdistelminä, että ne edistää toistensa imeytymistä :) Oliko sulla jotain labroja tai tuloksia tulossa tänään?
Murkku, mun mielestä kp-lista on ihan hyvä idea ton etusivulla olevan osallistujalistan lisäksi :) Mutta onko sitä vähän työlästä päivittää joka päivä? Oisko sellainen lista parempi, että milloin testaa tai odottelee menkkoja tulevaksi?
Ps. Jos macasta tulee maha kipeäksi ja huono olo, niin kannattaa pienentää annosta ja ottaa vaikka useammassa erässä päivän aikana.
Ja ei tosiaan ikinä tyhjään mahaan tai ehkä muutenkaan sellaisenaan, sillä se on mahalle tosi tujua tavaraa. Kannattaa aina sekoittaa jonkun ruuan joukkoon. Monen maha ei ole siitä moksiskaan, mutta allekirjoittaneelle aiheutti aivan karmean olon (makasin kippurassa lattialla ja oksentelin). Ja tämä tosiaan tuli vajaasta teelusikallisesta.
Darkmimosa, kännykkä ei suostunut sun heppakuvia näyttämään, joten tulin asiakseni koneelle katsomaan. Ihania koipeliineja! :)
Napaa: Ovis on ehkä ollut eilen illalla tai on nyt päällä oireista päätellen (himot on ohi ja o-liman seassa oli tippa verta). Tissikipua ootellessa, jotta pääsee aloittamaan ne terot
Se on mulle aina "ovis on ohi" -oire
Tämähän on hyvä merkki, jos ovis alkaa olla "normaaliin" aikaan kierrosta :) Ehkä toi vehnis-annostuksen nosto aikaistaa myös ovista lutiksen pidentämisen lisäksi, mene ja tiedä
Larissa kp 14/27-31