Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Hei tässä pohdin, että olisko ihan typerää alkaa pitämään listaa kiertopäivistä? Tai kokeilla lähteekö se toimimaan? Kun tänne kuitenkin joka päivä tekstiä tulee, niin joku tai minä voi sitä päivitellä? Pysyis vähän paremmin kärryillä kuka missäkin vaiheessa menossa? Jotain tyyliin tähän:

Kp-lista 08.06.15:

Nyytti kp 23/29, yk 5
Mymmelisti kp 22/29, DPO 7-8, yk 34
Susanne kp 17/28-29
Titja kp 16
Mami91 kp 15/26-28
Hampaaton kp 13-14/26, yk 15
Mariska86 kp12/28-29
'muurahainen' kp12/30, yk 18
Hipsutin kp 5/28 (26-33) yk9
 
Muokattu viimeksi:
Mariska toivottavasti aika menee nopeasti ja pääset pian sinne lääkäriin :)

Tämän kierron suhteen ihan hyvät fiilikset ja levollinen mieli :) dpoista en tiedä mutta kp 12,14,16/28-29 talleteltu. Nyt kp 17. Pitäisköhän sitä sitten hakea sitä punaviiniä :D
 
DarkMimosa kiitos! :grin Ihana Tyyne!! :love7 Mulla on hirvea varsakuume, mutta ton oman astuttaminen nyt olis tyhmaa, olis pitany viime vuonna laittaa.. :rolleyes:
 
No jos joku tohon kp-listalle haluaa, voipi kertoa sen minulle niin lisään tänään.

Macasta sen verran, että missään nimessä ei tyhjään vatsaan ei sitä kannata ottaa, meinaa aamupala pyrkiä ulos nyt...
 
Ihanaa, kun moni on niin rennolla asenteella menossa eteen päin! Ehkä se on tämä kesä, joka tekee tehtävänsä :wink
Junttura, mua kiinnostaa noi letrot myös! Naistenpolilla väläyttivät sitä mahdollisuutta, että niitä koitetaan jossain vaiheessa jos ei plussaa ala kuulua. Mutta mulla verikokeiden mukaan ovis kuitenkin todistettavasti tapahtuu, joten onko letroista silloin mitään hyöytyä mulle? o_O

Tervetuloa tännekin Nyytti! Huojentavaa kuulla, että muillakin on hiusten kanssa tällaista :grin

Mymmelisti, mie syön 2 kpl 400 mikrog. tabua foolihappoa päivässä. Ja kyllä, vitskut yleensä imeytyy paremmin ruuasta saatuna. Muistaakseni ne on luonnostaan esim. kasviksissa sellaisina yhdistelminä, että ne edistää toistensa imeytymistä :) Oliko sulla jotain labroja tai tuloksia tulossa tänään?

Murkku, mun mielestä kp-lista on ihan hyvä idea ton etusivulla olevan osallistujalistan lisäksi :) Mutta onko sitä vähän työlästä päivittää joka päivä? Oisko sellainen lista parempi, että milloin testaa tai odottelee menkkoja tulevaksi?

Ps. Jos macasta tulee maha kipeäksi ja huono olo, niin kannattaa pienentää annosta ja ottaa vaikka useammassa erässä päivän aikana. :wink Ja ei tosiaan ikinä tyhjään mahaan tai ehkä muutenkaan sellaisenaan, sillä se on mahalle tosi tujua tavaraa. Kannattaa aina sekoittaa jonkun ruuan joukkoon. Monen maha ei ole siitä moksiskaan, mutta allekirjoittaneelle aiheutti aivan karmean olon (makasin kippurassa lattialla ja oksentelin). Ja tämä tosiaan tuli vajaasta teelusikallisesta.

Darkmimosa, kännykkä ei suostunut sun heppakuvia näyttämään, joten tulin asiakseni koneelle katsomaan. Ihania koipeliineja! :):Heartpink


Napaa: Ovis on ehkä ollut eilen illalla tai on nyt päällä oireista päätellen (himot on ohi ja o-liman seassa oli tippa verta). Tissikipua ootellessa, jotta pääsee aloittamaan ne terot :grin Se on mulle aina "ovis on ohi" -oire :grin Tämähän on hyvä merkki, jos ovis alkaa olla "normaaliin" aikaan kierrosta :) Ehkä toi vehnis-annostuksen nosto aikaistaa myös ovista lutiksen pidentämisen lisäksi, mene ja tiedä :grin

Larissa kp 14/27-31
 
Muokattu viimeksi:
Kp lista voi toimia,mut onhan siinä aika päivittäminen. Mun mielestä se et jokainen laittaa allekirjoitukseen kp:n on helpompi ja jokainen voi huolehtia siitä ite. Ei oo iso vaiva kirjottaa jokaisen viestinsä perään nimi ja kp :)
 
Mä luulen myös, että vaikka kp-lista olis kätevä, siinä on kyllä iso työ kun pitäis muuttaa jokaisen kohdalla numeroa joka päivä. Siellä Raskaaksi-ketjussahan oli yhdessä vaiheessa (ja joillakin vieläkin) käytössä se, että oman viestin perään laittaa omat kp:t, vähän niin kuin Nyytti sanoi. Jos ei halua laskea tarkalleen kiertopäiviään, voihan siihen laittaa vaikka "oviksen jälkeen" tms.

Beisla kp5/28-32
 
Juu nimen perään vaan kp:t ynnämuut oleelliset :)

Hile kp 32/31 dpo 15. Täti on eksynyt ja testit negaa, tuhruaa vaan. Uus juttu tääkin :D
 
Joo menin labraan odotin tunnin, et musta saadaan verta 2pötköö missä meni ehkä kaks minuuttia.. Onneks on vasta iltavuoro!
Se joka ne verikokeet otti, kysyi multa miten nää otetaan.. Sanoin, et mä ymmärsin et tää olis pelkkä verikoe siitä, et ovulaatio on tapahtunut, sitte se rouva selas konetta ja sano "aijaa, mites nää muut?"
Minä "Ne otetaan vasta kp 3-5"
sitte otti verta ja kysyin vielä millon saan sitte tietää tulokset niin "kai viikon päästä, soita sitte"
Joo, saa nähä saanko tuloksia ikinä..

-mymmelisti kp 23/29 yk 34
 
Muokattu viimeksi:
Muutahainen: levollisuus ok plussaa!

Täällä toissa yönä ukon kans keskusteltu taas vakavasti kaikista asioista. Tulipa siinä sitten puhetta valkoisista paimen koirista. Mies sanoi että jos joku ni husky ja sekää ei onnistu ku mä en pysty olemaan sen kanssa 2h päivässä ulkona ja tarjoamaan sille sellasta aktiviteettia ym. No en pysty ku haluan paimen koiran jonka kans vois palveluskoira hommat aloittaa :D näytin kuvaa sille valkkarista :D ni se sano että Tuohan on ku husky :) sain siis hieman vihreää valoa koiran otolle. ..vielä ei ole sen aika mutta kyllä tässä jo 2v koira vinkuminen alkaa tepsiä :)

Eilen istuin vielä 4 Virpi Angervoa meidän pihaan :) ei tää multahomma lopu koskaan :) kohta huomaan että piha on täynnä kaikenlaista pensasta ja kasvia :)

Kp 5/36-42 clomit aloitettu. Ens kierto meneeki sit letroilla :)
 
Mymmelisti, hohhoijaa mitä meininkiä siellä labrassa! Onneksi itse olit perillä asioista! Täällä sentään tajusivat, että mitkä kokeet pitää ottaa milläkin kertaa. Mutta tulosten tulemisessa omakantaan kestää näemmä 2-3 viikkoa, kun lekuri käy ne läpi polilla ja antaa kommentit. Oviksen jälkeisen kokeen tulos siellä näkyy (keltarauhashormoni 21,7 eli ovis tapahtunut), mutta ne muut labrat (jotka kävin 2 viikkoa sitten) ei näy vielä :mad:

Hileinen, johan on kumma! Nyt sille tuhrulle loppu ja plussaa testiin tai sitten menkat, jotta pääset epätietoisuudesta. Kyllä osaa naisen kroppa olla välillä rasittava :grin

Lucky, ootpa ollu reippaana taas! Toivottavasti miehesi innostuu koira-ideasta :wink Kumpikin koira vaatii kyllä aktiviteettia, kun ovat käyttörotuja, mutta valkoinenpaimenkoira ois ehkä huskya helpompi.
 
PS. Pahoittelut omanapailusta. Ohittakaa tämä viesti, jos mun hehkutus ei kiinnosta :grin

Hitsi että alkaa jännittämään! Kohta saan VIIMEIN aloittaa ne terolutit ja varmaan ekaa kertaa koko vuoden tjottailun aikana pikkuisella alkiolla olisi mahikset kiinnittyä! Pahoittelen jo valmiiksi, sillä ihan varmasti tulen listaamaan tänne oireita, jotka A) Terolut aiheuttaa B) kuvittelen johtuvan raskaudesta :grin:grin:grin ÄÄÄÄ halkean kohta liitoksistani, sillä tätä olen odottanut kuukausia. Jos vaikka edes tuhru pysyy poissa niin sekin on voitto, vaikka plussaa ei tulisikaan :)
 
Muokattu viimeksi:
Larissa, jos vois tykätä useemman kerran, ni tykkäisin. Mahtava fiilis! Toivotaan, että odotukset täyttyy !!
 
Voi itku DarkMimosa kuin ihania heppavauvoja teillä! Jos ei nuo lisää äidinvaistoa ja hormooneita niin ei mikään! :) Kiitos kuvista.

Me oltiin viikonloppu reissussa joten vähän ulkona heti jutuista. Mukava reissu kuitenkin oli. Muutenkin seurannut omaa kiertoa niin vähän että ihan kiertopäivissäkään ole perillä. Eilen illalla kova tissikipu yllätti ja pakko oli womanlogia vilkaista. Tänään mennään dpo 7 mutta en nyt jaksa innostua tästä, kun muutamassa viimekierrossa ollu vaikka mitä "oireita".

Kiilaan sitten juhannustestaajien edelle jos ei tätiä ala kuulua ;)

Komppaan kans että kiertopäivät oman viestin loppuun. Nyt vaan lintsaan kun en niitä muista :P

Larissa ihanaa että pääsette ekaa terokiertoon ja toivon että saat heittää tuhruille hyvästit! :)

Mukavaa alkanutta viikkoa! ♥
 
Mullon tänään ollu jokseenki semmonen menkkafiilis. Ja mietin tuossa jo aamun ittekseni, että taitaa olla tämäki kierto menetetty. Mutta sitten nämä minun testaus vierotusoireet nosti päätään ja pakkohan se oli tehä vaikkei ole vasta ko kp 26 ja dpo 8. Kuvan laadusta nyt toki voi päätellä, että hitusen käet tärisee.... Mutta nuihin testeihin en kyllä toisaalta yhtään luota ko tuntuu, että ne muillaki näyttäny mitä sattuu.
 

Liitteet

  • DSC_0003.JPG
    DSC_0003.JPG
    713 KB · Katsottu: 225
Voi Liisu, olet ihana <3

Sabetti, sehän on vaan hyvä jos olet onnistunut ottamaan niin rennosti ettei ole kierron vaiheesta ollut tietoa :) Ehkä pääset aloittamaan juhannuksen plussa-aallon :wink

mh- ihan selkeästi näkyy haamu!!! Minkä merkkinen toi testi on???
 
Mymmelisti jo oli ammattitaitoinen hoitaja!

Munki mielestä aina viestin perään kpt :) ei tarvii kenenkää päivitellä ja se lista voi tahtoo hukkua viestien sekaan :)

Larissa mä ymmärrän hehkutuksen tarpeen :) vuosi on pitkä aika ja vihdoinkin saat mahsollisuuden normaaliin kiertoon ja sitä kautta raskauteen :)

Nyt kun ehtii kahdessa ketjussa kirjoitteleen niin ei muista mihin on kirjoittanut mitäkin joten jos tän hetken navat jätän sanomatta etten toista itseäni :D

Susannne kp17/28-29 yk4 kkm jlk
 
Takaisin
Top