Ei tää voi olla näin vaikeeta!

@Onnenomena eikä, vuoto on ihan kauheeta kun joutuu limboon pelkäämään, vaikka kaikki olisikin hyvin 😞 oon tosi pahoillani. Ja toivon kaikesta sydämestä että vuoto loppuu pian ja on täysin vaaraton.

Tänään tuli siteeseen pientä vuotoa ja aavistuksen lisää vielä tulee, en ota selvää onko vanhaa vai tuoretta. Ystävät ja foorumilaiset ja klinikan hoitaja ovat rauhoitelleet, mutta olen kyllä vieläkin ihan "halvaantunut" paniikista. Makaan sängyssä ja siiivoustasoa ennen joulua taitaa joutua laskemaan.

Eniten pelottaa, että joudutaan taas takaisin siihen oravanpyörään, päivien laskemiseen, odottamiseen, hoitoihin, stressiin ja masennukseen. Alkuraskauden vuodot ovat yleisiä, mutta juuri nyt vielä en voi tietää, onko tämä sitä harmitonta vai kääntyykö pahemmaksi... Ei tämä tosiaan voi olla näin vaikeeta! Ensin tulla raskaaksi ja sitten pysyä raskaana.
No voihan perse nyt sielläkin. Mutta noita pieniä vuotoja voi tosiaan olla ja osa ihan vaarattomia. Ymmärrän kyllä huolen. Mitkås sulla viikot täl hetkel olikaa? Helppaisko digin teko yhtään piinaa?

Täällä dpo10 ja nega oli. Tiedä sit mitä se tiistainen vuoto oli.

No voihan perse nyt sielläkin. Mutta noita pieniä vuotoja voi tosiaan olla ja osa ihan vaarattomia. Ymmärrän kyllä huolen. Mitkås sulla viikot täl hetkel olikaa? Helppaisko digin teko yhtään piinaa?
Kiitos ❣️ 5+6 on nyt. En saa digiä mistään käsiini, ellen aja 50 km. Ehkä minun täytyy kestää ja odottaa. Onneksi ei tule enää siteeseen asti, pyyhkiessä vain vähän.

@Juliet92 en enää tarkalleen muista, mut oon merkannut "eggismäinen vuoto", molemmissa näissä kirjaamissani kierroista tää on ollut ennen plussaa, haamut testiin tulleet vasta pari päivää sen ton jälkeen. Mä pidin jonkun aikaa semmosta exeliä oireita ja tää eggis juttu on vaan plussa kierroissa, niitä osui 2, kun 10 kiertoa oon muistanu kirjata dpo 1->

@Onnenomena isot isot sympatiat täältä, vuodot on ihan todella todella stressavia, toivotaan että on ihan harmitonta 🧡🌈

@Monni92 oliks sulla muuten millon se virallinen testipäivä? Vai onks jo ns ihan selkeä peli vuodon kanssa..
Huomenna aamulla on verikoe, eli kaksi viikkoa sillon kulunu kakspäiväsen siirrosta, mutta todennäköisyys, että siellä mitään tulosta on, on varmaan joku 0,01%. Eilen tosiaan ihan puhdas nega viivatestiin ja vuoto lisii koko ajan. Ei ihan täyslaidallista kuitenkaan oletettavasti terolutien takia, mutta kyllä voi jo sanoa, että menkat on alkanu. Jännä kyllä että täällä automaattisesti käydään tuolla verikokeessa, kun jossain sen saaminen tuntuu olevan niin kiven alla. Vaikka aika turhalta tuntuu tässä tilanteessa mennä sinne.

Tsemppiä, @Onnenomena! Toivottavasti on ihan harmitonta, vaikka tuolla lailla pelotteleekin.

@Onnenomena olet kovasti ajatuksissa ❤️ ihan hurjasti voimia tähän tilanteeseen ja toivon koko sydämestäni että saatte ultrassa hyviä uutisia. Vähän erilaisen jouluun laskeutumisen olisi ehdottomasti teille suonut.

Täällä kp 1 ja keho toimii kyllä päivälleen just niin kuin ennusteet sanoo. Eilen tuuletin itseäni ystävien kanssa skumppailessa ja seuraavat päivät vietän mun perheen kanssa. Nyt on hyvä ladata akkuja ja voimia läheisistä ja sitten palata alkuvuodesta kotiin ja kohti seuraavaa ovista. Miehen tän vuoden toiveita oli että mä raskautuisin ja että mä en kokisi liian paljon pahoinvointia raskaana. Ei varmaan tarvitsi ees ääneensanoa mikä on molempien suurin toive tulevalle vuodelle.

Ps. @Juliet92 piti sun klimppiä kommentoida että mulla tulee aina loppukierrosta sellainen mut siinä ei oo veriviiruja vaan se on sellainen kellertävä ovisklimpin tyylinen, ei mikään iso mutta kuitenkin.

@Onnenomena olet kovasti ajatuksissa ❤️ ihan hurjasti voimia tähän tilanteeseen ja toivon koko sydämestäni että saatte ultrassa hyviä uutisia. Vähän erilaisen jouluun laskeutumisen olisi ehdottomasti teille suonut.

Täällä kp 1 ja keho toimii kyllä päivälleen just niin kuin ennusteet sanoo. Eilen tuuletin itseäni ystävien kanssa skumppailessa ja seuraavat päivät vietän mun perheen kanssa. Nyt on hyvä ladata akkuja ja voimia läheisistä ja sitten palata alkuvuodesta kotiin ja kohti seuraavaa ovista. Miehen tän vuoden toiveita oli että mä raskautuisin ja että mä en kokisi liian paljon pahoinvointia raskaana. Ei varmaan tarvitsi ees ääneensanoa mikä on molempien suurin toive tulevalle vuodelle.

Ps. @Juliet92 piti sun klimppiä kommentoida että mulla tulee aina loppukierrosta sellainen mut siinä ei oo veriviiruja vaan se on sellainen kellertävä ovisklimpin tyylinen, ei mikään iso mutta kuitenkin.
Mukavaa joulua sinne ja vauvaivaa seuraavaa vuotta❤

Toi mun oli oranssi/veriviiruinen. Semmosia keltasia ollu itelläki välil mut toi oli ihan erilainen. Mut eipä tosiaan tarkottanu näköjään mitään. Dpo11 ja nega oli. Tuli sit semmonen itku et jätän kyl testit kauppaan, enkä testaa enää. Kyl ne menkat sielt vkl aikana alkaa.

@Juliet92 pahoittelut negasta ❤️ tiedän että se luomuplussa olisi ollut tosi tärkeä juttu. Vaikkei tällä hetkellä ehkä hirveästi lohduta niin teillä on kuitenkin hoitokierros ihan kulman takana ja mulla on kaikki uskot siihen että se tuo teille toivotun pikkusisaruksen! Sulla on myös ihanan lyhyt kierto että uus mahdollisuus tulee aina nopeasti.

@Juliet92 pahoittelut negasta ❤️ tiedän että se luomuplussa olisi ollut tosi tärkeä juttu. Vaikkei tällä hetkellä ehkä hirveästi lohduta niin teillä on kuitenkin hoitokierros ihan kulman takana ja mulla on kaikki uskot siihen että se tuo teille toivotun pikkusisaruksen! Sulla on myös ihanan lyhyt kierto että uus mahdollisuus tulee aina nopeasti.
Kiitos❤ onneks on tosiaan edes tuo esikoinen ja pakko skarppaa hänen takiaan ja iloita hänen jouluilostaan ja ihmettelystään. Ja juu lyhyestä kierrosta jotain hyötyä👌

Hyvää joulua kans kaikille❤ yritän kans pitää vähän etäsyyt näihin juttuihin ja keskittyy nyy perheenkaa viettää joulua.

On kuitenkin ollut yllättävän hyvä joulu. Välillä tuska hyökynyt pään yli, välillä naurettu vedet silmissä.

Mutta kaikista eniten sattuu, kun tajuaa taas asian lopullisuuden ja peruuttamattomuuden. Kahdessa viikossa ehti jo unelmoida, laskea äitiysloman alkamisajan, tutkia uutta äitiyspakkausta kuvista, elää sitä toivoa että tämä lapsettomuuden taival lopulta päättyy ja tuntea itsensä onnekkaaksi, kun olikin niitä harvoja joilla plussa tuli ivf-jonossa... Sydän murskana annan sen kaiken pois. Silti en kadu mitään. En kadu lyhyttä onneani.

Liitteet

• Screenshot_20221224_222809.jpg
    Screenshot_20221224_222809.jpg
    495.8 KB · Katsottu: 100
Takaisin