Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Tihkuminen jatkuu, ei ole vielä menkat alkaneet. Voiko ne edes Terolutien kanssa alkaa? Kellään tietoa mihin asti näitä pitää edes syödä? :grin Ei tullut mitään ohjeistusta asiaan liittyen, niin oletin että ainakin sinne perjantaiseen verikokeeseen asti.
Mulla on alkanut vuoto aina n.3-4 päivää vikan terolutin jälkee 🤔

@siska hienoa, että pääsette heti perään toiseen PAS. Olispa teidän hetki❤

@Maakku kunpa siellä plussa yllättäis❤

Tänään oli tosiaan pistoshoidon suunnitteluaika. Lyhyellä kaavalla mennään ja pistämään pääsen siis tammikuun menkoista yhdet välimenkat pitäs täs kärsiä, mut kerrankin jotain hyötyä lyhyestä kierrosta, et ei PITÄS odottelu venähtää sit. Sain pistettäväks semmosen valmisteen kun Ovaleap, oli edullisin, mut samaa kamaa ku Gonal f. 150 yksikön annoksella mennään ja joko kp2 tai kp3 aloitan pistokset, riippuu viikonpäivästä millon menkat alkaa, koska ultrapäiviä vaan tietyt päivät. Folliultra sit olikos 7 tai 8 pistopäivä ja katsellaan siellä mikä tilanne ja saatetaan jo päättää punktio päivä jos hyvin kasvua tapahtunu. Jarruna Fyremadel aloitetaan viidentenä pistopäivänä .

Ultras kans ja oli ovis tapahtunu, limis oli 9mm. Eikä ollu mitää tulehdukseen viittavaa vaiks taas sitä kuumottelin🙈🤣 sit meni osittain ohi jotenkin, mut jos oikein ymmärsin, niin olis näkyny siel myös joku puhjennu kysta keltarauhasen lisäks, mitä lie sit meinaa?

@siska Yhtä aikaa harmi ja huojennus tuo negatesti. Mutta ihanaa kun mahdutte seuraavaan PASiin! ❤️🌈

@Tonninseteli Kovasti paranemista! Nyt on hirmu pitkiä flunssia liikkeellä. 🥺❤️

@Juliet92 Tositoimissa siellä kohta! ❤️ Minulle lääkäri on sanonut, että kystasta ei ole yleensä haittaa, joskus niitä näkyy jopa varhaisultrassa. Kysta katoaa yleensä itsestään.

@Monni92 Joillakin vuoto kuulemma voi alkaa myös "Terolutien läpi". Yksilöllistä. Pahoittelut, jos tällä kertaa ei tarttunut pieni kiinni. 🥺❤️

@siska Yhtä aikaa harmi ja huojennus tuo negatesti. Mutta ihanaa kun mahdutte seuraavaan PASiin! ❤️🌈

@Tonninseteli Kovasti paranemista! Nyt on hirmu pitkiä flunssia liikkeellä. 🥺❤️

@Juliet92 Tositoimissa siellä kohta! ❤️ Minulle lääkäri on sanonut, että kystasta ei ole yleensä haittaa, joskus niitä näkyy jopa varhaisultrassa. Kysta katoaa yleensä itsestään.

@Monni92 Joillakin vuoto kuulemma voi alkaa myös "Terolutien läpi". Yksilöllistä. Pahoittelut, jos tällä kertaa ei tarttunut pieni kiinni. 🥺❤️
Tihkuminen on vähän jo lisääntynyt, eli mahdollista on, että vielä jossain välissä alkaa kunnon vuoto ennen kuin lopetan nuo. Pitää varmaan huomenna vielä testata, näkyykö mitään, mutta ei ole luotto kyllä kovin korkealla.

Siis voi nyt kumma ja ärsytys. Just kun oon täysin asennoitunu tulevaan negaan kun tutut luteliaalioireet päällä. Mut nyt vessassa käydes huomasin et alakerrasta roikku kunno juokseva ovislima ja pyyhkäsin sen paperiin ja oli semmonen oranssihtava. Pyyhin lisää ja sormellakin kokeilin eikä mitään sen enempää. Ei oo kyllä tollasta ikinä ennen näkyny ja jos alkanu tiputella ni sitä kyllä enemmän tullu paperii. Ei kyllä nyt oo yhtään kiva tommonen toiveiden nostattaja ku varmasti se vuoto sit alkaa sielt kuitenki tosta vaan itel tulee kiinnittymisvuoto mielee.

Siis voi nyt kumma ja ärsytys. Just kun oon täysin asennoitunu tulevaan negaan kun tutut luteliaalioireet päällä. Mut nyt vessassa käydes huomasin et alakerrasta roikku kunno juokseva ovislima ja pyyhkäsin sen paperiin ja oli semmonen oranssihtava. Pyyhin lisää ja sormellakin kokeilin eikä mitään sen enempää. Ei oo kyllä tollasta ikinä ennen näkyny ja jos alkanu tiputella ni sitä kyllä enemmän tullu paperii. Ei kyllä nyt oo yhtään kiva tommonen toiveiden nostattaja ku varmasti se vuoto sit alkaa sielt kuitenki tosta vaan itel tulee kiinnittymisvuoto mielee.
Hui! Onpa jännää! 🤞 sattuisko dpot kiinnittymiseen?

Tosta rusehtavasta vuodosta.. täällä dpo 12 on saman suuntaista. Mulla varmaan tosin uuden kierron kolkuttelua 😑

Hui! Onpa jännää! 🤞 sattuisko dpot kiinnittymiseen?

Tosta rusehtavasta vuodosta.. täällä dpo 12 on saman suuntaista. Mulla varmaan tosin uuden kierron kolkuttelua 😑
No dpo8 ja eilen oli dippi lämmöissä. En oo tommost oranssihtavaa kyl ikinä ennen bongannu. Mun "tiputtelu" alkaa päivää ennen kp1 ja on haaleeta verta tai rusehtavaa ja tulee kyl pyyhkimäl enemmänkin. Toki tää varmaan jotain uutta kehon häröilyä ja kiusaa just kun mieles hyväksyny et hoitoihin meno ja jouluna ja uv saa rauhas nautiskella👌

Muokattu viimeksi:
No dpo8 ja eilen oli dippi lämmöissä. En oo tommost oranssihtavaa kyl ikinä ennen bongannu. Mun "tiputtelu" alkaa päivää ennen kp1 ja on haaleeta verta tai rusehtavaa ja tulee kyl pyyhkimäl enemmänkin. Toki tää varmaan jotain uutta kehon häröilyä ja kiusaa just kun mieles hyväksyny et hoitoihin meno ja jouluna ja uv saa rauhas nautiskella👌
Ihan lupaavaa! Kumpa ei tarviskaan hoitoihi ilmottautua 😍

Mulla kääntyi uusi kierto, eipähän tarvi jouluna tai uv:na jättää mitään väliin.. paitsi pienen joulun ihmeen 💔

Voi Maakku, sympatiat sinne!

Ja Julietilla sielä pääsee sit piinailemaan oikein kunnolla. Mä oon parista plussasta bongannut ovislima tyyppiset ennen plussaa, joten kuulostaa tosi tosi lupaavalta 🌈🌈

@Maakku pahoittelut sinne menkoista❤ jos jotain lohtua tosiaan niin saa nauttia pyhistä vaikka se plussa kaikkein paras tietty olis.
En vielköä jaksa uskoo joulun ihmeesee enne hoitoi, mut toistaseks ei oo tullu mitään sen eilisen yhden oranssihtavan liman jälkee. Joka vessareissul syynään tarkkaa🙈

@siska oliko ihan kirkasta vai jotain väriä/veriviirua siinä? Mul oli vähän oranssihtavaa/veriviiruista. Mul pitkin kiertoa ovistyyppistä limaa ä, mut tää oli extra semmmost vetisen roikkuvaa. Koskaan kyllä aiemmin tommosta bongannu ni pisti kyl silmää.

Ja kiitos ihan kaikille! Kyllä helpottaa kun olette mukana hengessä vaikka kaikkihan me joudettais täältä hittoon 😊

@Juliet92illa on jännät paikat, kumpa olisi joku tarraamassa kiinni 💕

Osanotot täällä negoista ja uusista kierroista 😞 paitsi ehkä @siska:n kohdalla ei tarvitse pahoitella kun kävi niin hyvä tuuri että uusi PAS heti perään ja onnistuitte välttämään jopa joulutauon! Ja toivotaan kovasti että @Juliet92:lla oliskin joulun ihme tarraamassa kii ❤️

Täällä vielä kroppa toipuu keskenmenosta kun lämmöt vetää hullua siksakkia. Se kunnon vuoto loppui onneksi jo viime perjantaina, mutta päivittäistä tuhrua pyyhkiessä on yhä. Ei oo kotona enää testejä niin en tiedä onko jo kokonaan nega, oletan että on. Olikohan se ohje että joskus ens viikolla vois kotitestillä kokeilla et onhan jo nega.

Mieli ei vielä ole myöskään palautunut. Ei se keskenmeno tällä hetkellä masenna, mutta ei ole kyllä mitään intoa just nyt koko yrittämiseen. Tuntuu että se on pelkkää itsensä kiduttamista ja huijaamista koko homma kun kuvittelee että vois muka joskus onnistua. Jos tuliskin plussa niin se ei enää tunnu kivalta ajatukselta, vaan siltä että se on vaan seuraava kivulias epäonnistuminen tuloillaan.

Toisaalta tuntuu kuitenkin kivalta ajatukselta se että meillä on yksi blasto odottamassa ennen seuraavaa IVF kierrosta. Ja sekin tuntuu kivalta että toistaiseksi tulevaisuus tuntuu hoitojen osalta selvältä, eli siis että kyllä me ainakin yksi IVF kierros varmasti saadaan julkisella vielä (varmaan kaksikin?). Se on siis mukava ajatus että tämä homma ei nyt ole omissa käsissä, vaan ammattilaisten. Ei tarvi nyt stressailla ovistestejä ja ajoitettuja yhdyntöjä.

Eiköhän tää tästä taas helpota sit jossain vaiheessa kun kierto alkaa normalisoitua ja lähestytään PASia. Nyt siis pitää ainakin yhdet välimenkat odottaa ennen kuin voidaan siihen ilmottautua joskus tammi-/helmikuun taitteessa arviolta. Mulla on tässä muuta kivaa ajateltavaa nyt niin on vähän tällänen luonnollinen hiljasempi hetki tällä foorumilla.

Osanotot täällä negoista ja uusista kierroista 😞 paitsi ehkä @siska:n kohdalla ei tarvitse pahoitella kun kävi niin hyvä tuuri että uusi PAS heti perään ja onnistuitte välttämään jopa joulutauon! Ja toivotaan kovasti että @Juliet92:lla oliskin joulun ihme tarraamassa kii ❤️

Täällä vielä kroppa toipuu keskenmenosta kun lämmöt vetää hullua siksakkia. Se kunnon vuoto loppui onneksi jo viime perjantaina, mutta päivittäistä tuhrua pyyhkiessä on yhä. Ei oo kotona enää testejä niin en tiedä onko jo kokonaan nega, oletan että on. Olikohan se ohje että joskus ens viikolla vois kotitestillä kokeilla et onhan jo nega.

Mieli ei vielä ole myöskään palautunut. Ei se keskenmeno tällä hetkellä masenna, mutta ei ole kyllä mitään intoa just nyt koko yrittämiseen. Tuntuu että se on pelkkää itsensä kiduttamista ja huijaamista koko homma kun kuvittelee että vois muka joskus onnistua. Jos tuliskin plussa niin se ei enää tunnu kivalta ajatukselta, vaan siltä että se on vaan seuraava kivulias epäonnistuminen tuloillaan.

Toisaalta tuntuu kuitenkin kivalta ajatukselta se että meillä on yksi blasto odottamassa ennen seuraavaa IVF kierrosta. Ja sekin tuntuu kivalta että toistaiseksi tulevaisuus tuntuu hoitojen osalta selvältä, eli siis että kyllä me ainakin yksi IVF kierros varmasti saadaan julkisella vielä (varmaan kaksikin?). Se on siis mukava ajatus että tämä homma ei nyt ole omissa käsissä, vaan ammattilaisten. Ei tarvi nyt stressailla ovistestejä ja ajoitettuja yhdyntöjä.

Eiköhän tää tästä taas helpota sit jossain vaiheessa kun kierto alkaa normalisoitua ja lähestytään PASia. Nyt siis pitää ainakin yhdet välimenkat odottaa ennen kuin voidaan siihen ilmottautua joskus tammi-/helmikuun taitteessa arviolta. Mulla on tässä muuta kivaa ajateltavaa nyt niin on vähän tällänen luonnollinen hiljasempi hetki tällä foorumilla.
Tsemppiä sinne valtavasti ja jaksamista. Toivottavasti kaikesta huolimatta saatte vietettyä mukavan joulun❤ varmasti päässä pyörii monenlaisia ajatuksia. Vielä tosiaan teillä blasto pakkasessa. Ja todennäköisesti 2 ivf kierrosta.

Mul ajatukset kyl menny tänää vuoristorataa. Pieni toiveikkuus nostanu ny eilisen jälkee päätänsä, vaikka kuinka yrittää itteää toppuutella. Ei oo näkyny toistaseks enempää pyyhittäes mitään muuta ku kirkasta/valkosta valkkaria. Lisäks tissit on perusluteliaalia aremmat ja kipuilee ajoittain kovaakin ilman koskemistaki. Miehen mielestö eilen toinen rinta tuntu turpeemmalta. Ja ummetus on kans rajumpaa ku yleensä loppukierrosta. Saa ihan ponnistel eikä tuota ees tulosta aina🙈 muistaaakseni viimeks esikoisen raskaudes tämmöstä.

Huomenna sitte tiputaan taas korkeelta negatestin muodossa🙈

@Maakku, samoissa tunnelmissa mennään, sympatiat sinne ❤️ Tänään siis testasin, eikä mitään näkyny, ja vuoto alkaa olla sellaista, että piti side laittaa ja parasetamolia huiviin. Olisihan se plussa kelvannut, mutta jos positiivisia puolia hakemalla hakee, niin saapahan nyt sitten nauttia kaikista viineistä, kaloista ja juustoista. Eikä tarvitse keksiä mitään koottuja selityksiä, kun nuo ollu aina mun lemppareita. Vois olla vähän liian epäilyttävää :grin

Tänään tuli siteeseen pientä vuotoa ja aavistuksen lisää vielä tulee, en ota selvää onko vanhaa vai tuoretta. Ystävät ja foorumilaiset ja klinikan hoitaja ovat rauhoitelleet, mutta olen kyllä vieläkin ihan "halvaantunut" paniikista. Makaan sängyssä ja siiivoustasoa ennen joulua taitaa joutua laskemaan.

Eniten pelottaa, että joudutaan taas takaisin siihen oravanpyörään, päivien laskemiseen, odottamiseen, hoitoihin, stressiin ja masennukseen. Alkuraskauden vuodot ovat yleisiä, mutta juuri nyt vielä en voi tietää, onko tämä sitä harmitonta vai kääntyykö pahemmaksi... Ei tämä tosiaan voi olla näin vaikeeta! Ensin tulla raskaaksi ja sitten pysyä raskaana.

Takaisin