Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Täällä tais jäädä kiinnittymis yritykseksi tämä eka PAS.. tämän päivän pc:ssä ehkä hyvällä tahdolla vaan väritön viivanpaikka, kun tiistaina vaikka oli hailu niin oli siinä selkeästi testiajalla väriä ja mieskin näki jotain kuivassakin testissä ja sehän omistaa olemattomat viivalasit 😏

En onneksi ehtinyt innostua, joten eipä se nyt sen kummempi pettymys ole.. nyt vaan toivon et menkat alkais sillain et ei joulutauot häiritse ilmoittautumista.. ja et saisin seuraavaan PAS:n pistolääkkeet tilalle niin ei tarvis migreeniä kärvistellä..

Toki siis lauantaina vielä virallinen testipäivä vielä..

Mä olen taas vaihteeksi taudissa. Ei ainakaan testin mukaan ole covid 2.0, että se sentäs on hyvä juttu. Ovulaatiota lykkäsi tauti myös ja nyt laskin, että menkkojen pitäisi alkaa viikolla 52 kun Tilkka on tauolla. Toisaalta sanoivat sielä viimeksi, että pitkän kaavan ilmoittautumiseen vastataan kahdessa viikossa menkkojen alusta. Niinhän se vissiin menee, jos kp21 pitää käydä pistättämässä se Procren. Että kai tässä ehtii vielä toeta ja päästä mukaan tauosta huolimatta...

@siska Pahoittelut, että ei tällä kertaa näyttänyt kestävän mukana 💔 Olin jo niin toivonut teidän puolesta!

@Tonninseteli Parane pian! ❤️ Hyvä että pian pääsette aloittamaan, toivon niin kovasti teille nopeaa ja pysyvää tärppiä! ❤️

Nyt kun itse olen plussannut, tuntuu että toivoisin niin paljon, että toisetkin saisivat ne plussat, te kaikki mahtavat tyypit täällä! ❤️❤️❤️ Olisitte niin ne ansainneet! ❤️❤️❤️

Muokattu viimeksi:
Mites siellä menee, @Onnenomena? Onko tuntemuksia jo? 😁
Hirmu väsynyt olo. Onneksi maanantaina alkaa loma ja töissä on pahin kiire ohi. Hajuaisti on tarkkana ollut. Tänä aamuna oksensin aamupalan ulos. Olin että Nyt jo? On vasta 4+6. Mutta olin kyllä oikeastaan mielissäni, että on oireita. Kohdun seudulla erilaista jomotusta, vihlontaa ja kiristystä... Eilen jo ehdin pelätä tuntemusten perusteella että nyt menee kesken... Mutta onneksi ei ole vuotanut mitään.

Viime raskaudessa olin aika oireeton, oksensin vain kerran. Nytkään ei tissit ole kipeät, ellei niitä purista.

@Monni92 Miten siellä piinapäivät etenee? 😍
Kiitos kysymästä, jäitä poltellessa. 😁 No ei, pitkästä aikaa edes vähän optimistinen fiilis, mutta sekin vähän vaihtelee. Varsinkin nyt kun kiinnittyminen on jo tapahtunut jos on tapahtuakseen, niin tuli vähän pettynyt olo, kun ei ole tullut mitään uusia tuntemuksia niiden lisäksi mitä on tullut teroluteista ja gonapeptylista. Mut eipä niitä oireita välttämättä edes tule kaikille tai erota noista lääkkeistä johtuvista, niin ei voi vielä heittää kirvestä kaivoon. Sunnuntaina ajattelin testata, kun luulisi olevan jo melkein järkevä dpo. Jos siis ajatellaan niin, että punktiopäivä olisi dpo0, en ole ihan varma miten tuo menee. Virallinen testipäivähän meillä olisi vasta 23. päivä, mikä tällä logiikalla olisi jo dpo16. Että en sitten tiedä :grin

Hyvä että siellä ollaan vuodoilta vältytty, ja kuulostaa oireetkin olevan ihan inhimillisellä tasolla vielä. Vaikka aikasin kyllä alkanu, jos nyt jo oksettaa! :grin Mutta voipahan sitten pöntön ääressä olla aina silleen, "Jes, lopulta päästiin tänne" 💪

Soittelin uuestaa sairaalaa ku oon aika huolissaan noista kilppari arvosta. Se eka hoitaja vaa naureskeli et ei niillä mitää väliä oo ja et senku unohdan ne. Tänää soitteli aika huolestuneen kuuloinen lääkäri. Tää ois jo pitäny hoitaa mut ilmeisesti mut vaa on unohdettu. Nyt se yrittää konsultoida jotai tietävämpää lääkäriä ja heti huomenna uuteen verikokeeseen. Oon raivostunu siitä et mut on vaan unohdettu ja sen lisäksi mun huoleen ei heti tartuttu. Pelottaa et se pieni ihmisen alku ei pysy mukana tässä.

@Pikkupikkupikkunen ompa outoa toi että hoitaja on noin toiminut ja saat pian vastauksia..

Muistan kaivelleeni tietoja matalan kilppariin liittyen ja muistelisin et merkittävin juttu näissä oli se, että onko arvo vielä mitattavissa vai alle mitattavan? Et jos arvo vain on alle viitearvon niin sit sitä saatetaan vaan jäädä seurailemaan herkällä korvalla jatkaako se laskua. Ja seurataan vauvan kasvua ja oisko sydäntä seurataan tarkemmin.. Mut jos arvo on niin matala että se ei enää mittaudu niin sit yleensä tehdään jotain.. ja sit taas jos on kilpirauhasvasta-aineita niin siinä saattoi olla omat juttunsa.. itselläni arvo on hillunut sielä viitearvon alapinnassa, niin sitä on aina välillä kontroloitu, mut koska pysyy suht samana niin ei oo sit ollu seurantaa tms.. mut oon silti googlannut asiaa vähän liikaa 😅

Takaisin