Voiei. Oon hirvittävän pahoillaniTuomio tuli, kesken on mennyt. 163 oli nyt hCG, viime keskiviikkona vielä 3663.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voiei. Oon hirvittävän pahoillaniTuomio tuli, kesken on mennyt. 163 oli nyt hCG, viime keskiviikkona vielä 3663.
Tuomio tuli, kesken on mennyt. 163 oli nyt hCG, viime keskiviikkona vielä 3663.
Voi ei, niin toivoin että nyt ois jo teidän vuoro! Otan osaaTuomio tuli, kesken on mennyt. 163 oli nyt hCG, viime keskiviikkona vielä 3663.

Voi ei, voimia.Tuomio tuli, kesken on mennyt. 163 oli nyt hCG, viime keskiviikkona vielä 3663.
Olen todella pahoillani.Tuomio tuli, kesken on mennyt. 163 oli nyt hCG, viime keskiviikkona vielä 3663.
- tänään siis mun laskennolla dpo 12, kun 2 päiväisen siirto oli 10 pv sitten.. en vieläkään oo ihan perillä miten tää pitäisi laskea, kun oviksesta laskettuna on vasta dpo 11.. ja siis meidän taustoilla täällä ei olla revetty innosta tai itketty.. vähän semmonen "kattellaan mitä tapahtuu" fiilis.. meidän pudotuspelin eka kohta kuitenkin on sielä noin rv 6, koska sielä viimeistään on kehitys loppunut kaikissa muissa paitsi esikoisesta. Testikuvia saatte tosin odottaa, koska en mä tota vielä saanut näkymään kuvassa vaikka ilman kääntelyä viivan näkee vielä kuivassakin testissä.. uutta ylihuomenna ja sit virallisena testipäivänä..Voi eiTuomio tuli, kesken on mennyt. 163 oli nyt hCG, viime keskiviikkona vielä 3663.