Ei tää voi olla näin vaikeeta!

@Nurppu Olen niin suunnattoman pahoillani, otan osaa suruun! 😭💔 Sanat eivät riitä ja tällainen viesti tuntuu ihan mitättömältä lohdutukselta, kun menetys on elämän kokoinen.

Täällä pc:n testi haamuilee :smiley-bounce012 - tänään siis mun laskennolla dpo 12, kun 2 päiväisen siirto oli 10 pv sitten.. en vieläkään oo ihan perillä miten tää pitäisi laskea, kun oviksesta laskettuna on vasta dpo 11.. ja siis meidän taustoilla täällä ei olla revetty innosta tai itketty.. vähän semmonen "kattellaan mitä tapahtuu" fiilis.. meidän pudotuspelin eka kohta kuitenkin on sielä noin rv 6, koska sielä viimeistään on kehitys loppunut kaikissa muissa paitsi esikoisesta. Testikuvia saatte tosin odottaa, koska en mä tota vielä saanut näkymään kuvassa vaikka ilman kääntelyä viivan näkee vielä kuivassakin testissä.. uutta ylihuomenna ja sit virallisena testipäivänä..

Tuomio tuli, kesken on mennyt. 163 oli nyt hCG, viime keskiviikkona vielä 3663.
Voi ei 😭 olen tosi pahoillani 💔
Onko teillä mahdollisuus keskustella näistä neuvolassa/hoitavan tahon kautta? Keski-Suomessa hoidoissa oleville tarjotaan koko hoidon ajaksi keskusteluapua veloituksetta julkisella. Keskustelu ei tietenkään tilannetta muuta, mutta voi auttaa käsittelyssä ja helpottaa olo, kun on joku "ulkopuolinen", kelle syytää olotilat. Itseäni auttoi varhaisessa kkm 1,5v sitten 💔

@siska Mahtavaa! Haamu on plussan alku!

Lisäys : viesti karkasi liian aikaisin... Ymmärrän pidättyväisyyden ja varovaisuuden, mutta itse olen innoissani täällä puolestasi! 😍😍😍❤️❤️❤️ Pro-laadun tarrasukat pienelle!

Tuun nyt ihan omanapailee. Mulla on nyt yllättäen tullu menkat säännöllisesti. Ennen raskautta ne oli monta vuotta poissa kokonaan. No nyt ne on ollu muutaman päivän myöhässä. Aattelin et pakko tehdä jossai kohtaa testi ku mulla ne kilppariarvot huonot ja se vaikuttaa raskauteen. Tein äsken digin ja se näyttää siis raskaana 2-3 !!!! Apua 😍

Takaisin