Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Tsemppiä nurppu 💙 illalla ja aamulla voi varmasti alkuvaiheessa olla myös testatessa merkitystä..

Täällä taas testattu - vika medigoo käytetty pois kaapista ja siinä jotain? viivanpaikkaa en oo näissä aikaisemmin havainnut ja edellinen viivanpaikka vaihtui plussaksi viimeksi.. joten nyt sit piinaillaan entistäkin enemmän? Vai mites te muut joilla medigoista kokemusta 🤔 tän takia mun ei pitänyt testata, et sit haluan koko ajan olla testaamassa - en liikaa innostu, tai masennu, mut nyt vaan haluaa tietää entistä enemmän miten käy 😏
Voi kunpa kunpa!!! :smiley-angelic001

No tietty kaivelen internetin kaikki nurkat nyt että voiko olla se "hook effect" missä testit alkaa näyttää vääriä tuloksia kun hormonitasot kasvaa tarpeeks korkeelle 🙈 Edit: "The hook effect may occur when levels of hCG reach 500,000 milli-international units per milliliter" jaha juu, ei siis todellakaan oo tästä kyse.

Netti on kyl täynnä muitakin torvia jotka jatkaa testailua tässä vaiheessa ja näkee haaleempia testejä mutta lopputulos on silti joskus onnellinen. Huoh. Verikoe maanantaina kertoo totuuden.
Oi Nurppu! 🥺💔 Tää on kyllä niin piinaavaa, halaus sulle. Toivon edelleen puolestasi, verikokeeseen asti. ❤️

Tsemppiä nurppu 💙 illalla ja aamulla voi varmasti alkuvaiheessa olla myös testatessa merkitystä..

Täällä taas testattu - vika medigoo käytetty pois kaapista ja siinä jotain? viivanpaikkaa en oo näissä aikaisemmin havainnut ja edellinen viivanpaikka vaihtui plussaksi viimeksi.. joten nyt sit piinaillaan entistäkin enemmän? Vai mites te muut joilla medigoista kokemusta 🤔 tän takia mun ei pitänyt testata, et sit haluan koko ajan olla testaamassa - en liikaa innostu, tai masennu, mut nyt vaan haluaa tietää entistä enemmän miten käy 😏
Oi, todella lupaavaa!! Mä en ole medigoolla ikinä saanut mitään muuta ku puhdasta blancoa ellei oo oikeesti ollu plussa! Mikä dpo sulla olikaan nyt?

Tänään on Ouran arvot vieläkin ihan raskauden kannalla. Jotenkin tuntuu että jos olis noin paljon haalentunu testi ni kai se näkyis näissä Ouran arvoissaki jo. Mut voihan olla toiveajattelua. Toisaalta eilen luin sellasesta että jotkut tässä tilanteessa on laimentanu pissaa vedellä jonka jälkeen viiva tummempi, että siitä tunnistaa että haalentuminen on oikeesti sitä että testi ei enää osaa toimia kunnolla kun on liikaa hCG:tä. Ehkä teen tänään tollasen kokeen vielä.

Ja nii joo, vuoto jatkuu kyl aika samanlaisena taas. Mut enää ei oo yhtään hyytymiä.

Mulla tuli siinä keskenmenossa sitä hyytymää oikeestaan koko ajan. Alko semmosena ruskeana tuhruna ja jo samana päivänä muutyu ihan kirkkaaksi vuodoksi ja sitä hyytymään rupes tulemaan moi pitkää kunnes vuoto on ohi

Voi Nurppu 😔
Oliko sulla viikkoja sen verran että digissä näkyisi 3+? Mä silloin 6+ kun vuodin niin tein viikkodigin ja oli sit edelleen se 3+ kuten viikkoa aiemmin niin se vähän helpotti sitä tuskaa. Tsemppiä ❤️

Ja toivottavasti @siska haamu muuttuu plussaksi ❤️
Mulla oli keskiviikon verikokeessa jo arvot yli sen digin 3+ rajan. Mut totta et jos olis noi paljon laskenu et rfsu haalistunu ni digi olis kans pudonnu. Mut en taida kuitenkaan lähtee metsästää digii... Pian se huominen kuitenkin tulee. Kiitos tsempistä ❤️ ja kiitos kaikille muillekin tsempistä, on tää ihan ihme vuoristorataa.

@Nurppu voimia odotteluun, se on ihan hirveää.
Toivon todella että teillä olisi vielä pieni matkassa ja vuoto olisi ollut jotain harmitonta. Kyllä niitäkin tarinoita on luettu. 🌈
Jotain kivaa, ajatukset muualle vievää tekemistä tähän päivään ja huominen tulee nopeammin. Itselle pahinta piinaa on se jatkuva googlettelu ja vatvominen. Huomenna selviää. 🌈
💛

Ilmeni että olin muistanut tai käsittänyt väärin, klinikalta sanoivat ettei hcg-mittaus ole tarpeen. Minä olin että ok, siis oikeasti minua ei haittaa ainakaan nyt. Sitten tietysti jos tulisi jotain huolen aiheita, niin asia erikseen. Totesin miehelle että tässä hetkessä voi olla melkein stressittömämpää, kun ei tarvitse ravata verikokeessa ja jännittää tulosta. Jospa kaikki menisi hyvin.

Toistaiseksi olen siis nämä puolitoista vuorokautta ollut aika luottavainen, yritän keskittyä elämään päivä kerrallaan, vaikka tämä alku on riskialtista aikaa. Porukka vakuutti täällä foorumilla viivan olevan aivan tarpeeksi vahva ja se rentoutti ja poisti huolen oikeasti, kiitos! ❤️ Olin kuvitellut että olisin heti enemmänkin huolissani, mutta toisaalta tämä pelkkä plussaaminen pelkästään on niin pitkälle päästy etappi, ettei lähes kolmeen vuoteen ole tapahtunut (itseasiassa edellinen plussa tuli kolme vuotta sitten joulukuussa myös), joten vaikka tavoite on se vauva, niin jollain tavalla tuntuu kuin olisin pitkän pitkän juoksun jälkeen päässyt jo maaliin... Olen ihan fiiliksissä. Vielä sitä tosin ehtii sata kertaa huolestuakin, mutta kunhan ei vuotaisi yhtään, toivon ettei tipan tippaa tule verta, niin olisi helpompi pysyä järjissään. Tuulimunaa olen tänään vähän kyllä pelännyt. Kun selviäisi vuodenvaihteeseen, silloin olisi varhaisultra.

@Onnenomena mä oon samaa mieltä että jos ei ole merkkejä että joku olisi huonosti, niin verikokeelle ei ole tarvetta, voi just aiheuttaa vaan turhaa huolta :) ja täydestä sydämestä toivon samaa että ei tippaakaan verta tulisi missään vaiheessa. Järki lähtee tässä kun kokoajan vuotaa. Onneks tämä on tosi harvinaista eikä suurimman osan tarvi tälläsestä huolia ❤️ niinhän se on aivan käsittämättömän ihanaa että vihdoin on plussa palannut testeihin! Oon niin onnellinen teidän puolesta! :))

Olin jo luopua toivosta niiden kahden kakkoslaatuisen alkion suhteen, jotka jäivät seurantaan. Edellisellä kerralla biologi soitti jo kahdeksan aikaan aamulla, ja oltiin sovittu, että soittaa nyt maanantaina vain, jos pakastettavaa on. Puolilta päivin ajattelin, että kupsahtaneethan ne sitten ovat, mutta niin vain iltapäivällä tuli soitto, että molemmat kehittyneet, ja pakkaseen menivät!

Käytännössä kaikki mitä munasarjoista saatiin kerättyä on siis päässyt eteenpäin. Huh. Sujuispa kaikki vaiheet näin hyvin 😅 Tää kyllä lähinnä taitaa alleviivata sitä että ongelma on todennäköisesti kiinnittymisessä 😬

Olin jo luopua toivosta niiden kahden kakkoslaatuisen alkion suhteen, jotka jäivät seurantaan. Edellisellä kerralla biologi soitti jo kahdeksan aikaan aamulla, ja oltiin sovittu, että soittaa nyt maanantaina vain, jos pakastettavaa on. Puolilta päivin ajattelin, että kupsahtaneethan ne sitten ovat, mutta niin vain iltapäivällä tuli soitto, että molemmat kehittyneet, ja pakkaseen menivät!

Käytännössä kaikki mitä munasarjoista saatiin kerättyä on siis päässyt eteenpäin. Huh. Sujuispa kaikki vaiheet näin hyvin 😅 Tää kyllä lähinnä taitaa alleviivata sitä että ongelma on todennäköisesti kiinnittymisessä 😬
Ihan uskomaton saalis!! Onnea!! 😍

Takaisin