Ei tää voi olla näin vaikeeta!

@Onnenomena mä totesin viimeksi kun sain plussan ja luget käyttöön niin oireet paheni x3.. vaikka sit selvis et hcg oli lähtenyt laskuun.. ELI jos multa kysytään niin kaikki nää listatut johtuu progesteronista ennen kuin toisin todistetaan 😅

Tai on mulla yksi mitä ei oo ollut raskaana ollessa ja ei raskaana ollessa (vielä!), niin sellanen tosi jännä vahva metallinen maku suussa (on/off meiningillä). Mut 6 alkanutta raskautta ja vaan yhdessä tää oire..
Hei mulla on usein tuo metallin makukin ollut! Ajattelinkin, että artikkelista puuttui jotain. Joskus myös nenästä vuotaa verta luteaalivaiheessa.

Mulla on sormet niin ristissä kaikkien puolesta tasapuolisesti kaikille tässä ketjussa 🥰🌈🤞

Ihanaa @Monni92 että matkalainen mukana ja toivottavasti saatte loputkin pakkaseen.. ja @Nurppu suosittelisin kai sitä maanantaita, koska vastaus on silloin yksiselitteisempi, ja sit ei tarvii stressata sitäkin saako hcg labroja enempää - kovasti tsemppiä tilanteeseen, hitaita on varmasti päivät!

Omaa napaa: sorruin testaamaan aamulla (perjaatteessa dpo8, kaksi päiväinen siirrettiin 3.12) ylläri ylläri siinä ei näkynyt vielä mitään 😅 Alla kuvainnollisesti minä aamulla vessassa 🙈:

View attachment 117674
Kiitos! Ja jospa siellä muutaman päivän sisään näkyisi jo jotain muuta kuin blankkoa!🤞 Voi olla täälläkin melkonen työ pitää testi-into aisoissa. 😅

@Onnenomena mä niin samaistun tohon sun "raskausoire" listaus juttuun. Melkeen kaikki noista oireista koettu ilman plussaa. Metallinmakua en kyl muista kokeneeni ja ihonkuntokin vaihdellut. Viime kierros oli kyl parempi iho ja ihmettelin erityisen kovaa kohdunnnapukkaa, mut blääh ei sitä haamuakaan. Noi erilaiset nippailut ilmaantunu luteliaalivaiheeseen km jälkeen vasta, itselläkin alkaa sunnillee dpo5. Tissituntrmukset vaihtelee kierroittain. Enpä oo pariin kiertoo jaksanu ite liikaa innostua mistään oloista.

Esikoisesta ekat olot oli kramppimainen mahatuntemus arviolta dpo5-6. Dpo6-7 lisääntyny voidemainen valkkari. Sit alko tissit turpoo jopa miehen silmää ja oli semmosia sähköiskumaisia tuntemuksia. Ja palelu ja pissalla ravaus. Ja noita kaikkia ollu myös tässä kakkosen yrityksen aikana ilman plussaa. Alkuvuoden km oli lähinnä vaan palelua ja lievää etomista. Muuta en muista.

@Monni92 kiinnittymistä kaksipäiväiselle ja tsemppiä piinapäiviin ja toivon teille jouluplussaa❤

@Nurppu mikäs tilanne tänään ja miten jakselet? Olet ollut ajatuksissa❤

Mä täytin tänää 30v ja potenu ikäkriisiä, mut muuten yrittäny pysyä paremmilla mielin ja suunniteltu kivoja juttuja uudeksi vuodeksi. Mielen veti kuitenkin matalaksi ystävän yllätävät uutiset suunnittelemattomasta raskaudesta. Kaverilla jo 3 lasta entuudestaan, joista kaksi vahinkoja ja yksi yk1 tai 2 alkunsa saanut. Tuntuu vaan niin epäreilulta miten helposti toiset tulee raskaaksi. Tää on nyt jo muutaman kuukauden sisää sit kolmas raskausuutinen ja 4 tässä yrityksen aikana😭 olis ihanaa olla toisten puolesta onnellinen, mut ei vaan pysty. Yhden puolesta näistä pystyn olemaan iloinen kun hänelle eka tulossa, eikä nyt kertalaakista onnistunu vaan puolisen vuotta oli yritystä.

@Juliet92 paljon onnea hienoista numeroista!! ❤️🎉 Mut voi miten harmi että synttäriä varjostamaan tuli tuollaiset uutiset. Otan siitä osaa 😔 kiitos kysymästä, tänään on ollu paljon vähäisempää vuoto kuin aiemmin. Arvioin toiseen ketjuun että aiemmin tuli jotain 5-10rkl/vrk verta, nyt tullu tänään tähän mennessä max 2. En tiedä meinaako se että eilen tuli tyhjennys valmiiks kun tuli ne isommat hyytymät ja sen takia ei tarvi enää vuotaa, vai että progesteroniannoksen kasvatus (600->800mg/vrk) oli ratkaiseva tekijä. Eli täydellisen epäselvä tilanne tällä hetkellä. Verikokeeseen meen ens maanantaina taas, siitä varmaan näkyy että onko siellä enää ketään. Ja mietin että tekisinkö huomenna yhen rfsu:n ja katsoisin näkyykö siinä mahdollisesti jo haalentumista. Mut se saattaa olla turhaa stressiä että en tiiä kannattaisko vaan odotella verikokeeseen.

@Juliet92 paljon onnea hienoista numeroista!! ❤️🎉 Mut voi miten harmi että synttäriä varjostamaan tuli tuollaiset uutiset. Otan siitä osaa 😔 kiitos kysymästä, tänään on ollu paljon vähäisempää vuoto kuin aiemmin. Arvioin toiseen ketjuun että aiemmin tuli jotain 5-10rkl/vrk verta, nyt tullu tänään tähän mennessä max 2. En tiedä meinaako se että eilen tuli tyhjennys valmiiks kun tuli ne isommat hyytymät ja sen takia ei tarvi enää vuotaa, vai että progesteroniannoksen kasvatus (600->800mg/vrk) oli ratkaiseva tekijä. Eli täydellisen epäselvä tilanne tällä hetkellä. Verikokeeseen meen ens maanantaina taas, siitä varmaan näkyy että onko siellä enää ketään. Ja mietin että tekisinkö huomenna yhen rfsu:n ja katsoisin näkyykö siinä mahdollisesti jo haalentumista. Mut se saattaa olla turhaa stressiä että en tiiä kannattaisko vaan odotella verikokeeseen.
Kiitoksia❤

Toivon kovasti, et siel olis vaan jotain harmitonta ja pikkuinen pysyis sitkeesti kyydissä. Teidän plussasta oon ollu niin ilonen ja liikuttunu❤ ja toivon niin kovin teille pikkuista syliin.

@siska dpo8 nega ehtii hyvinkin vielä kääntymään plussaksi😏

@Nurppu olet ajatuksissa, voimia 💕

@Juliet92 myöhästyneet onnittelut! Vai onko se jo näin 30 kohalla osanotot 😄 Ollaan samaa vuosikertaa sun kanssa 🤘

Täällä jotain dpo 3-4 ja romahin eilen itkuun kun kuulin kaveripiirin vauvauutisista. Mieskin oli vähän harmistuneen oloinen kun siitä perheenlisäyksestä kertoi. Menkat ennusteissa just ennen joulua, tuun hajoamaan niin täysin 😫 Ehkä rupeen tikuttamaan negaa jo varhain tässä kierrossa, niin ei tarvis vollottaa silloin kun vuoto alkaa tai ollaan johonkin sukuloimaan menossa..

@Maakku voimahalaus täältä ❤️ Noi muiden raskausuutiset on ihan pyllystä. (Siis toki ihanaa että ihmiset lisääntyy mutta on se kova pala olla vaan aina kuulemassa eikä itse kertomassa uutisia). Mulla Flo ennustaa menkkoja alkavaksi jouluaattona. Ollaan miehen kanssa joulu eri osoitteissa sillä siellä minne hän menee on henkilö, jonka raskaus on siinä pisteessä jossa meidänkin raskaus nyt olisi ilman keskenmenoa. Onneksi mies ymmärsi että mahdollisey menkat ja toinen raskaana ei oo todellakaan hyvä combo eikä harmistunut mun päätöksestä.

Tässä se mihin en uskonut. 😭😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️ En voi lakata itkemästä...

Liitteet

• IMG_20221210_082648_edit_590564000506759.jpg
    IMG_20221210_082648_edit_590564000506759.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 72
Voiei miten ihanaa 😍🥰😍😍🥰😍🥳🥳

Kyllä se uus oire kertoki jostain. Hyvä viiva jo sulla. Oon nii onnellinen teidän puolesta 🥰
Kiitos ❣️❤️ Vähän huolestuttaa - heti pelot iskee - kun tuo viiva on niin haalea näin dpo15 mutta se on niin yksilöllistä se hcg:n nousu. Yritän olla ajattelematta liikaa, ei nämä omissa käsissä ole mitenkään.

@Onnenomena siis eikä miten ihanaa😍😍😍 nää on näitä raskausuutisia just joiden puolesta pystyy aidosti iloitsemaan omasta tilanteesta riippumatta! Tällä kertaa tosiaa uusi oire oli oikeassa. Mahdottomasti tarrasukkia sinne❤ ja tosiaan on yksilöllistä tuo hcg nousu! Täällä tuoreesti foorumilla oli yksi vielä haaleampi dpo15 ja yhdenkin just näin mis oli haamujen haamu samalla päivällä. Onnea koko sydämeni pohjasta❤

@Maakku nimenomaan osanotot tässä kohtaa ja kiitos niistä🤣❤ noniin ikäkaimoja sitten👌 toivotaan aikaista joululahjaa sinne plussan muodossa❤

Kiitos ❣️❤️ Vähän huolestuttaa - heti pelot iskee - kun tuo viiva on niin haalea näin dpo15 mutta se on niin yksilöllistä se hcg:n nousu. Yritän olla ajattelematta liikaa, ei nämä omissa käsissä ole mitenkään.
Katoin ite vaa et onpa hyvä viiva 🤭
Toivotaan parasta kaikkeen 🥰 onko teillä ultra hoitojen kautta?

Kiitos kaikille ❣️❣️❣️Ihanasti kirjoitatte kauniita sanoja, minua liikuttaa teidän ilo puolestani❣️

Kiitos myös niille jotka ovat eri ketjuissa kertoneet että viiva on hyvä, se rauhoittaa! ❤️

@Onnenomena ihanaa!!! Minä täällä vielä sängyssä unenpöpperössä lueskelin juttuja ja kyllä tästä pamahdin tattina pystyyn ja kyyneleet herahti silmiin!!! Ihan uskomatonta ja ihanaa ja parasta, onnea!!! Nyt kaikki maailman liimat ja teipit sinne että kyytiläinen tarraa kiinni!!! 😍😍😍😍

Takaisin