Ei tää voi olla näin vaikeeta!

On nää hormonit ihmeellisiä. Mulla oli tässä alkukierrosta jo aika kovaa kisaväsymystä. Teki mieli vaan unohtaa koko yrittäminen. Nyt kun lähestytään ovulaatiota (tänään tuli vihdoin vilkkunaama digitestiin) niin taas nousee toiveikkuus. Voisko mieluummin olla siinä välimaastossa? Ei kaikkea toivoa menettäneenä mutta ei tarvis olla toiveikaskaan, kun se tuottaa pettymystä. Voisko vaan olla sillee coolisti välinpitämätön?! Unohtaa että mikä kierron vaihe on, ja sit kun kuukautiset tulee, olis vaan, että ainiin nyt on tuon aika. Tyhmä toiveikkuus!

On nää hormonit ihmeellisiä. Mulla oli tässä alkukierrosta jo aika kovaa kisaväsymystä. Teki mieli vaan unohtaa koko yrittäminen. Nyt kun lähestytään ovulaatiota (tänään tuli vihdoin vilkkunaama digitestiin) niin taas nousee toiveikkuus. Voisko mieluummin olla siinä välimaastossa? Ei kaikkea toivoa menettäneenä mutta ei tarvis olla toiveikaskaan, kun se tuottaa pettymystä. Voisko vaan olla sillee coolisti välinpitämätön?! Unohtaa että mikä kierron vaihe on, ja sit kun kuukautiset tulee, olis vaan, että ainiin nyt on tuon aika. Tyhmä toiveikkuus!

Niimpä, mut ei sitä vaan osaa olla coolisti ja mennä fiiliksen mukaan..

Nyt etenkin kun hoitoihin hakeutuminen siintää mielessä, niin jotenki vielä hanakammin haluaa joka kierron mahkut hyödyntää..

Vastaan lyhyesti; ei voi :tears: Se on oltava dramaattisesti joko-tai, eikä mitään siitä väliltä.

Meillä etenikin hommat vauhdilla.
Varasin viime viikolla ajan IVF suunnitteluun ja se oli tänään.

Menkat alkoi eilen joten meillä kävi tuuri ja pistokset (gonal f ja fyremadel) alkaa jo huomenna.
Yllätyin tästä kun ajattelin että mennään pitkän kaavan mukaan ja aloitellaan parin viikon päästä omien hormonien alasajolla. Mutta aivan mahtavaa että kävi näin.

Lääkäri ultras ja meinas ettei kuitenkaan päästä tuoresiirtoon kun oli niin paljon munarakkuloita (johtuu varmaan pco:sta).
Punktio kuitenkin on n.2 viikon päästä.

Oon niin innoissani.:smiling face with heart-eyes:

Menkat alkoi eilen joten meillä kävi tuuri ja pistokset (gonal f ja fyremadel) alkaa jo huomenna.
Yllätyin tästä kun ajattelin että mennään pitkän kaavan mukaan ja aloitellaan parin viikon päästä omien hormonien alasajolla. Mutta aivan mahtavaa että kävi näin.

Lääkäri ultras ja meinas ettei kuitenkaan päästä tuoresiirtoon kun oli niin paljon munarakkuloita (johtuu varmaan pco:sta).

Voi miten ihanaa kuulla! :) Kovasti onnea matkaan!

Täällä kaiketi dpo 3 tänään. Saa olla hetken rauhassa ennen ku alkaa liikaa jännittää. Huomenna meille tulee pitkästä aikaa kavereita viettää iltaa, ihanaa saada vähän muuta ajateltavaa :)

Heeeei, vähän siistiä! Onnea taipaleelle, olkoot se lyhyt ja tasainen!

Kiitos kaikille.:smiling-eyes:

Jotekin niin vauhdilla etenee kun vasta viime viikolla varasin suunnitteluaikaa ja nyt ollaan jo pistelemässä.

IMG_20220222_114043_1.jpg

Jotenkin niin huvittavaa huomata miten voi innostua kaupassa kun bongaa edullisia uusia testejä. Oletan nämä tanskalaisiksi, normal kaupasta ostin, alta 4e/paketti (oisko ollut 3,5e, en älynnyt ottaa kuittia), ovistestejä 5x, raskaustesti liuskoja 5x ja raskaustesti puikkoja 2x.. raskaustestejen herkkyydet ei näkynyt paketissa päällä, ohjeissa luki että normaali 25 molemmissa..

Onks kukaan nähnyt näistä keskustelua foorumilla, olis hauska lukea, tosin aattelin rinnakkais testata raskauskeijun "herkkien" ovulaatiotestien kanssa, ja sit kierron lopulla perus pc:n liuskojen kanssa :)

View attachment 111127

Jotenkin niin huvittavaa huomata miten voi innostua kaupassa kun bongaa edullisia uusia testejä. Oletan nämä tanskalaisiksi, normal kaupasta ostin, alta 4e/paketti (oisko ollut 3,5e, en älynnyt ottaa kuittia), ovistestejä 5x, raskaustesti liuskoja 5x ja raskaustesti puikkoja 2x.. raskaustestejen herkkyydet ei näkynyt paketissa päällä, ohjeissa luki että normaali 25 molemmissa..

Onks kukaan nähnyt näistä keskustelua foorumilla, olis hauska lukea, tosin aattelin rinnakkais testata raskauskeijun "herkkien" ovulaatiotestien kanssa, ja sit kierron lopulla perus pc:n liuskojen kanssa :)
Enpä oo kertaakaan viel kuullu noista enkä oo nähny kaupassakaan! Jännää kuulla kokemuksia :)

IMG_20220224_171844_1.jpg

Täällä vertailu aloitettu. Sininen on normal kaupan testi ja vihreä raskauskeijun herkkä.. aika ero :Smirking Face: nämä otin eilen kp 11, ennustan ovista kp 15-16..

En tiiä dippasinko sinistä sit vaan liian vähän aikaan (mielestäni tein ihan ohjeen mukaan), kun jäi kontrolliviivakin hailuksi, kyllä viereen tuli hailu, kuvassa näkyy huonosti. Jatkan rinnakkaistestaamista, ehkä noi näyttää oviksen kuitenkin hyvin, tai näkis kunnolla että vahvistuu, kun raskauskeijun testi antoi viime kierrossa lähes koko ajan kuvan mukaista paitsi o+ päivänä selkeä plussa (sillon oli myös cb:n digit samaan aikaan).

Siska: miten on vertailu edenny? :)

Pakko täällä mainita, koska aiemmin tässä keskustelussa oon sanonu että mulla ei ikinä oo nännikipua ollu vaikka kaikenlaista muuta on käyty läpi, ja ottaisin sen kovin toiveikkaana merkkinä. No, en ehkä vielä kivuks luokittelis, mutta nyt on ollu toista päivää jotain... nänniarkuutta? :Grimacing Face: Ne jotenkin sillee tiedottaa itsestään välillä. :D

Nyt on siis dpo 16/17 tokassa inssikierrossa. Jos menis samoin kuin viimekierto, niin huomenna alkais menkat, kun maanantaina otin vikat luget. Ja oon siis ollu täysin testaamatta tän kierron, koska kaipasin vähän henkistä lepoa. Nykysellään pitää perjantaina viimeistään testata jos ei menkat ehdi alkaa.

Oon vähän säästellyt näitä normaleja, kun niitä oli vähemmän. Mutta eipä nuo nyt kummoista vaikutusta ollut tehnyt. Nämä samasta pissasta siis:

IMG_20220302_180124_1.jpg

Tässä juuri äsken tehty, hilkun vaille o+ sanoisin raskauskeijun testistä, ellei se sit olis ollut ihan plussa jo aamusta. Edellinen 24h aikaisemmin oli vielä selkeä nega.

Oon vähän säästellyt näitä normaleja, kun niitä oli vähemmän. Mutta eipä nuo nyt kummoista vaikutusta ollut tehnyt. Nämä samasta pissasta siis:

View attachment 111305

Tässä juuri äsken tehty, hilkun vaille o+ sanoisin raskauskeijun testistä, ellei se sit olis ollut ihan plussa jo aamusta. Edellinen 24h aikaisemmin oli vielä selkeä nega.
Onpa hassu! Raskauskeiju minustakin ihan melkeen plussa, tuo toinen taas ihan muuta :D oliko noi kaupan testit noita mistä aiemmin laitoit kuvan?

Onpa hassu! Raskauskeiju minustakin ihan melkeen plussa, tuo toinen taas ihan muuta :D oliko noi kaupan testit noita mistä aiemmin laitoit kuvan?

Joo samat testit kuin aikaisemminkin :) aika ero munkin mielestä!

Voi olla ettei niiden herkkyys riitä mulle, mutta toisaalta eipä noihin ole saanut kovin vahvoja kontrolliviivojakaan aikaiseksi. Jäävät hyllyyn ens kerralla..

Niin, oliko noi siniset siis siska noita uusia tanskalaisia mistä laitoit aiemmin kuvan?

Mun nännituntemukset oli huijausta, tänään oli vitivalkonen testi ja dpo 16/17. Gotta catch them all jatkuu, kun pääsee laittaa ruksia uusien oireiden perään listaan oireista mitkä ei tarkota mitään :Relieved Face:

Niin, oliko noi siniset siis siska noita uusia tanskalaisia mistä laitoit aiemmin kuvan?

Mun nännituntemukset oli huijausta, tänään oli vitivalkonen testi ja dpo 16/17. Gotta catch them all jatkuu, kun pääsee laittaa ruksia uusien oireiden perään listaan oireista mitkä ei tarkota mitään :Relieved Face:

:Broken Heart:

Mulla on varmaan koko suora... Tosin lämpöjä en ole koskaan mitannut, joten siitä olisi mahdollista saada lisäruksi...

Minkä merkkisiä noi siniset on?
Aika iso ero tosiaan.

Joo eli ne siniset oli Normal kaupan myymiä tanskalaisia testejä, niissä ei varsinaisesti lukenut merkkiä, päällä lukee vaan ovulaatiotesti. Tossa sivun yläpäässä paketista sivukuva.

Sympatiat nurppu negasta!

Takaisin