Ei tää voi olla näin vaikeeta!

No tässähän meni kokonainen päivä, että tää homma ratkesi. Lapsella sekä puolisolla korona.. oon itse menossa testiin huomenna.. Se siitä inssistä vissiin :sad-face: liekö sit mä ollut oireeton tartuttaja töiden kautta vai sit lapsi päiväkodin kautta, sielä useampi altistumistilanne.
Äh, voi ei. Paranemista teidän perheelle. Ikävään saumaan osui.
 
Tää korona on tosiaan kyllä kans yks perkele. Ihan kun ei muuta stressattavaa jo olisi tarpeeksi.... Tulin sunnuntaina reissusta ja kökin nyt varmuuden vuoksi tämän viikon kotona, enkä toimistolla. Vielä ainakaan ei ole iskenyt. Ensi viikolla on aika siihen kolmanteen rokotukseen.

Tän kierron tallettelut ja koko ovis on kyllä yhtä isoa kysymysmerkkiä. Cb testi oli positiivinen sunnuntaina. Ja silloin oli kyllä kipujakin, mutta toisaalta kasvukipuja oli aiemminkin. Tässä kierrossa ei ollut mitään infernaalisia tuskia, joista olisi voinut päätellä jotain tapahtuneeksi. Tallettelut oli vai to-pe yönä ennen reissua ja sitten su-ma yönä reissun jälkeen. Eli jos ovis oli su päivällä, kumpikin tallettelu meni vähän "sinnepäin." Mulla kun yleensä on ovis aina plussapäivänä...

Nyt tässä kuitenkin sitten piinaillaan ja odotellaan taas. Nännit ihan järkyttävän kipeet pitkästä aikaa. Pessimisti ajattelee, että johtuu siitä, kun hyperprolaktinemia lääke otetaan enää kerta kahteen viikkoon :tears: Tiedä häntä sitten. Lämpöjä en tässä kierrossa mittaillut kun oli tuo reissu ja kaikkea. Eli ei mitään varmaa hajua oviksesta ja koska voisi uittaa tikkua :Grinning Face With Smiling Eyes: Eniten häiritsee, että ensi kierron ovis on sunnuntaina, eli ei inssiä näillä spekseillä. Yllis yllis.
 
Letrot taas napsittu tältä erää, ja ihmetyttää kun sivuoireet on ihan eri kuin aikaisemmista. Ekassa letro kierrossa ei ollut silloin vastetta (nostettiin annosta seuraaviin), ja oli reilusti sivuoireitakin, tai limakalvot oli kuin sahara, hirveet nivelkivut jne. Mut tää ei oo ihan sellanenkaan. Melkeen jännittää voisko vaste olla "parempi" kuin edellisistä kierroista, ja nyt sit kiroon että ei päästä inssiin et näkis ultralla mikä tilanne. No, epätodennäköistähän se on, että siellä samalla annoksella mitään über isoa määrää munasoluja kypsyis, kun aikaisemmin ultrissa näkynyt vaan se yksi. Ja meidän tsäänsseillä vaikka kypsyis parikin, niin tärppi tsäänssit on pienet tai se että raskaus jatkuisi.. Toki nyt kun näin sanon, niin eikähän tässä käy niin et tärppää ja ootan jotain suomen ekoja vitosia tj :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Tai no mullahan oli se testi nega, et teknisesti jos ovis venyis sinne loppuviikkoon niin miehen eristys ehtis päättyä ja vois onnistua se inssi. Tosin tänään taas kotitestiä nokkaan ittellä - on kolmasihme jos mä en koronaa tässä saa kun muu perhe on kipeä.

Mut katotaan nyt mitä tapahtuu, saako ees talleteltua jos mies on kipeenä, tai jos mä oon.. :Smirking Face:
 
Letrot taas napsittu tältä erää, ja ihmetyttää kun sivuoireet on ihan eri kuin aikaisemmista. Ekassa letro kierrossa ei ollut silloin vastetta (nostettiin annosta seuraaviin), ja oli reilusti sivuoireitakin, tai limakalvot oli kuin sahara, hirveet nivelkivut jne. Mut tää ei oo ihan sellanenkaan. Melkeen jännittää voisko vaste olla "parempi" kuin edellisistä kierroista, ja nyt sit kiroon että ei päästä inssiin et näkis ultralla mikä tilanne. No, epätodennäköistähän se on, että siellä samalla annoksella mitään über isoa määrää munasoluja kypsyis, kun aikaisemmin ultrissa näkynyt vaan se yksi. Ja meidän tsäänsseillä vaikka kypsyis parikin, niin tärppi tsäänssit on pienet tai se että raskaus jatkuisi.. Toki nyt kun näin sanon, niin eikähän tässä käy niin et tärppää ja ootan jotain suomen ekoja vitosia tj :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Tai no mullahan oli se testi nega, et teknisesti jos ovis venyis sinne loppuviikkoon niin miehen eristys ehtis päättyä ja vois onnistua se inssi. Tosin tänään taas kotitestiä nokkaan ittellä - on kolmasihme jos mä en koronaa tässä saa kun muu perhe on kipeä.

Mut katotaan nyt mitä tapahtuu, saako ees talleteltua jos mies on kipeenä, tai jos mä oon.. :Smirking Face:
Onpas kyllä hankala tilanne tuo, että ei pääse varmistamaan kypsyneiden munasolujen määrää! Toivotaan, että sieltä tulee yksi täydellinen yksilö! Ja toivotaan nyt kovasti, sitä ihmettä, että sinä säästytkin siltä tartunnalta :)

Tonninseteli: jos ovisplussa on sunnuntaina, eikös ne sillon tee maanantaina inssin, vai oonko ymmärtäny väärin? Mut toki jos sulla tulee ovulaatio samana päivänä kuin plussa, niin ne simpat ei vältsii ehdi paikanpäälle ennen kuin munasolu on jo pistäny ovet kii :Eyes: Mulla sen verran heittelyä kierroissa, että ei mitään aavistusta millon seuraava ovis on :D

Piinailua täälläkin, dpo6. Ei juuri mitään oireita, paitsi viime yönä putos lämmöt, ja aamulla oli ilmestyny finni leukaan. Toivon, että liittyy estrogeenin nousuun, ja lupais otollisia olosuhteita kiinnittymiselle :Person With Folded Hands:
 
Siskalle vitoset, niin voidaan sanoa olevamme melkein sukua julkkikselle :rolling:

Joo, maanantaille se sitten menis jos plussa olisi sunnuntaina. Meinasin, että mun tuurilla se itse ovis on tosiaan sunnuntaina :Upside Down Face: Missä täällä on semmonen emoji, jolla on metrinen lerssi otsassa..? Olisi tarvetta useamminkin.
 
Siskalle vitoset, niin voidaan sanoa olevamme melkein sukua julkkikselle :rolling:

Joo, maanantaille se sitten menis jos plussa olisi sunnuntaina. Meinasin, että mun tuurilla se itse ovis on tosiaan sunnuntaina :Upside Down Face: Missä täällä on semmonen emoji, jolla on metrinen lerssi otsassa..? Olisi tarvetta useamminkin.

Meillä toki tuli tärppi siitä inssistä jossa se ovis oli tapahtunut, että ei se välttämättä mikään hukkaan heitto ole.. muistan et olin niin masentunut siitä, et ovis olikin jo tapahtunut. Toisaalta kemialliseksi jäi, mut tuskin sillä oli sen inssin ajoituksen kanssa mitään tekemistä.

Mä kans välillä kaipaisin vähän laajempaa hymiö valikoimaa, vaikka eipä niistä vanhoistakaan sitä metristä lerssiottaa löytynyt :tears:
 
Moikka, löytyisköhän täältä apua/mielipidettä kun itse oon ihan pihalla mitä tapahtuu :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Pco tyyppiset munasarjat ja pitkiin kiertoihin sain avuksi Terolutit. Vuosi ehditty yrittää toista ihan luomusti, yksi kemiallinen sinä aikana. Ensimmäinen kuuri syöty ja nyt kp6. Kp1 eli 16.1. tein ihan huvikseni ovistestin jossa olematon viiva. Yleensä pitkin kiertoa saan hailakkaa mutta selvästi näkyvää viivaa. Kp5 testasin uudelleen ihan vaan nähdäkseni että saanko mulle tyypillisen viivan jo testiin. Ja sehän oli selkeä plussa, aivan samanlainen kun kemiallisessa kierrossa jolloin sain ensimmäisen ovisplussan ikinä kiinni. Tein testit aamulla ja illalla ja molemmat näytti samaa. Tänään tein myös kaksi ja ne onkin haalistuneet selkeästi. Pidätysaika aikalailla sama kaikissa (noin 3h)
Nyt mietinkin että onko ylipäätään mahdollista ovuloida näin aikaisin vai voiko Terolut vaikuttaa tuolla tavalla? Vai onko kroppa vaan niin sekaisin ja hormonit oikeasti heittelee näin :Eyes: Eilen oli jomotteluja, mutta saattoi johtua menkoistakin, ne tosin kesti vain kp1-4. Tänään ei mitään kipuja..
 

Liitteet

  • inCollage_20220121_164131466.jpg
    inCollage_20220121_164131466.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 51
  • IMG_20220121_164730_edit_110611066978433.jpg
    IMG_20220121_164730_edit_110611066978433.jpg
    3.3 MB · Katsottu: 52
Winny, Kyllä kai perjaatteessa voi olla ovis niin aikaisin, myös raskaus voi näkyä ovistestissä, että sikäli varuiksi tekisin r-testinkin. Sitä vaan mietin voiko limakalvo ehtiä paksuuntua jos ovis tulee niin pian.
 
Onks kukaan muu tehnyt noita covid kotitestejä ja ei kykene oleen kyttäämättä sitä testiä ja olee kääntelemättä sitä valossa, kuin se olis raskaustesti. Etten oo ainut pöpi :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Ps. Sain testiin viivanpaikan, pitää varmaan testata huomenna uusiksi :tears:
 
Raskaustesti oli täysin nega ja menkatkin aivan normaalit eli raskaana en ainakaan ole, ihmetyttää nämä testit kyllä suuresti.
 
Raskaustesti oli täysin nega ja menkatkin aivan normaalit eli raskaana en ainakaan ole, ihmetyttää nämä testit kyllä suuresti.
Joo, kylhän tuo ihan selvältä ovulaatiolta näytti! Terolut ei mulla ole ollut käytössä, muutenkin nyt vasta eka kierto menossa lääkkeillä tuetusti, eli valitettavasti en osaa sanoa voiko siihen liittyä. Toivottavasti homma selkiytyy!
 
Joo, kylhän tuo ihan selvältä ovulaatiolta näytti! Terolut ei mulla ole ollut käytössä, muutenkin nyt vasta eka kierto menossa lääkkeillä tuetusti, eli valitettavasti en osaa sanoa voiko siihen liittyä. Toivottavasti homma selkiytyy!

Eipä se auta kun odotella mitä tapahtuu :Grinning Face: Kiitos vastauksesta!
 
Ihan sivusta huutelen, mut mulla ei ainakaan Terolut oo vaikuttanu mitenkää ovulaatiotesteihin. En oo saanu ikinä positiivista testiä noihin liuskoihin. Mulla on pcos ja sehän voi sillee sekottaa noita hormoneja, et voi jollain näyttää monta kertaa plussaa tai melkei plussaa kierron aikana. Onko sulla aikasemmi tullu monta plussaa kiertoon. Ootko kokeillu? Oon ite joutunu käyttöö vaa Digi testejä kun ne on näyttäny luotettavammin tulosta.
 
Ihan sivusta huutelen, mut mulla ei ainakaan Terolut oo vaikuttanu mitenkää ovulaatiotesteihin. En oo saanu ikinä positiivista testiä noihin liuskoihin. Mulla on pcos ja sehän voi sillee sekottaa noita hormoneja, et voi jollain näyttää monta kertaa plussaa tai melkei plussaa kierron aikana. Onko sulla aikasemmi tullu monta plussaa kiertoon. Ootko kokeillu? Oon ite joutunu käyttöö vaa Digi testejä kun ne on näyttäny luotettavammin tulosta.

Mulla pysyy noi liuskojen viivat aina samanlaisina, semivahvat viivat mutta digi näyttää kuitenkin negaa. Paitsi sillon kun bongasin oviksen kemiallisessa kierrossa niin tuli selkee tumma viiva ja haaleni sitten nopeesti. Ja testejä oon tehnyt satoja kun tikuttanut myös toooosi pitkiä kiertoja (+-100 päivää). Eli tämmöinen on ihan uutta ja sen takia hämmennys suuri. Pistän kyllä ennemmin pcosin piikkiin, en jaksa uskoa että ovuloisin näin aikaisin. Muutenkin usko ovulaatioon tässä kierrossa on 0 :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Mulla tekee just tota et läpi kiertoon on aika vahvaa mut ei positiivinen. Ja mullaki tosi tosi pitkiä kiertoja ollu. Toivotaa et Terolut auttaa tasaamaan sun kiertoja!
 
IMG_20220121_193534_1.jpg

Testit tuli tänään niin huvinseni testasin lyhyellä pidätyksellä.. ja yllätys miten vahva viiva kp 8! Virallinen testauksen aloituspäivä olis vasta kp 10.. ei toki ole kokemusta näistä raskauskeijun ovistesteistä, mut mulla yleensä on ihan olemattomia hailuria ovistestit tässä vaiheessa kiertoa ja nousee jyrkästi ennen ovista jos sellanen tulee - saas nähdä mitä tästä tulee :Eyes:
 
Onks kukaan muu tehnyt noita covid kotitestejä ja ei kykene oleen kyttäämättä sitä testiä ja olee kääntelemättä sitä valossa, kuin se olis raskaustesti. Etten oo ainut pöpi :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Ps. Sain testiin viivanpaikan, pitää varmaan testata huomenna uusiksi :tears:

Näitä testejä ei sit myöskään kandee tulkita testiajan jälkeen :tears: Terkuin: Kahdesti "oikeeseen" testiin paniikissa joutunut, kun nega on muuttunut roskishaamuksi
 
Mitähän täällä tapahtuu. Kärvistelen alamahajuilinnoissa ja nää nännit on edelleen out of this World -kipeet :Weary Cat Face: Enkä ala innostumaan, yk 20 jotain ei anna siihen aihetta, ihmettelen vaan ääneen :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Mitähän täällä tapahtuu. Kärvistelen alamahajuilinnoissa ja nää nännit on edelleen out of this World -kipeet :Weary Cat Face: Enkä ala innostumaan, yk 20 jotain ei anna siihen aihetta, ihmettelen vaan ääneen :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Mul ei viel kertaakaan oo ollu tota nännikipuu! Jos ikin tulis se, ni olisin varmaankin varma et nyt nappas :D
 
View attachment 110313

Testit tuli tänään niin huvinseni testasin lyhyellä pidätyksellä.. ja yllätys miten vahva viiva kp 8! Virallinen testauksen aloituspäivä olis vasta kp 10.. ei toki ole kokemusta näistä raskauskeijun ovistesteistä, mut mulla yleensä on ihan olemattomia hailuria ovistestit tässä vaiheessa kiertoa ja nousee jyrkästi ennen ovista jos sellanen tulee - saas nähdä mitä tästä tulee :Eyes:
Mulla noi on kyl ollu hyviä noi raskauskeijun ovistestit! Tollasia mitä sulla nyt näkyy on jokunen kerta näkyny siin oviksen hujakoilla, tummemmaks vielä menny sit ku kunnon ovis. Mut selkeesti eroja noissa eri ihmisten välillä, toiset sanonu et ei ikinä oo saanu yhtä vahvoja viivoja noilla.
 
Takaisin
Top