Letrot taas napsittu tältä erää, ja ihmetyttää kun sivuoireet on ihan eri kuin aikaisemmista. Ekassa letro kierrossa ei ollut silloin vastetta (nostettiin annosta seuraaviin), ja oli reilusti sivuoireitakin, tai limakalvot oli kuin sahara, hirveet nivelkivut jne. Mut tää ei oo ihan sellanenkaan. Melkeen jännittää voisko vaste olla "parempi" kuin edellisistä kierroista, ja nyt sit kiroon että ei päästä inssiin et näkis ultralla mikä tilanne. No, epätodennäköistähän se on, että siellä samalla annoksella mitään über isoa määrää munasoluja kypsyis, kun aikaisemmin ultrissa näkynyt vaan se yksi. Ja meidän tsäänsseillä vaikka kypsyis parikin, niin tärppi tsäänssit on pienet tai se että raskaus jatkuisi.. Toki nyt kun näin sanon, niin eikähän tässä käy niin et tärppää ja ootan jotain suomen ekoja vitosia tj
Tai no mullahan oli se testi nega, et teknisesti jos ovis venyis sinne loppuviikkoon niin miehen eristys ehtis päättyä ja vois onnistua se inssi. Tosin tänään taas kotitestiä nokkaan ittellä - on kolmasihme jos mä en koronaa tässä saa kun muu perhe on kipeä.
Mut katotaan nyt mitä tapahtuu, saako ees talleteltua jos mies on kipeenä, tai jos mä oon..