Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Täällä tehty tänään dpo 11 niin negatiivinen testi kun voi olla :sad-face: Ei siis jouluihmettä tiedossa.

Ja joo, ainahan on toivoa niin kauan kun menkat alkaa, mutta tätä on tullut sen verran tehtyä, että sen kyllä tietää, ettei se enää muuksi muutu :Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes:

Jänniä kyllä noi testit. Joillain tulee aina raskaustesteihin viivanpaikkaa ja saa joka kuussa ihmetellä että onko siinä nyt väriä. Toisille ei ikinä tuu ovistestiin virallista plussaa. Musta on outoa, että näihin molempiin ei ole olemassa nyt jo jotain hienoa uusiokäytettävää systeemiä. Se ensin kalibroitaisiin käyttäjän arvoihin sillon kun varmasti ei ole ovulaatio/raskaus tms, ja sit se suhteuttais tuloksia siihen perusarvoon. Ehkä tässä on vähän sitä, että kun naiset ei isoissa määrin päädy teknisille aloille, niin sieltä puuttuu ne visionäärit jotka turhautuis tähän rahanmenoon ja väsäis sen laitteen? :D vaikea uskoa että se olis muka teknisesti mahdotonta.

Onks kellään muuten kokemusta tosta hedelmällisyys monitorista? Ei se nyt ehkä tällein jo hoidoissa ollessa niin tunnu järkevältä sijoitukselta, muuten vois harkitakin. Tosin oletan että tossa on varmasti joitain ärsyttäviä ominaisuuksia, koska cb:n pitää kuitenkin jotenkin maksimoida se, että ihmiset joutuu ostaan uusia tikkuja siihen.

Toinen mitä oon netissä nähnyt on niitä semmoisia rannekkeita, jotka kai perustuu lämpötilojen mittaukseen. Ranneketta pidetään yöllä ja kirjaa tiedot tyyliin äpille suoraan. En oo perehtynyt niihinkään tarkemmin, mutta olisin mielellään hommannut semmoisen yritystaipaleen alussa jos olisin tiennyt että tollasiakin on.

Mulla on käytössä Oura sormus joka tallentelee lämpötilamuutoksia, siitä olen nähnyt ovulaatiot hyvin. Nyt Oura itse on lisäämässä tuota kuukautiskierron seurantaominaisuutta tuon lämmön pohjalta siihen appiinkin. Innolla odottelen tuota :) itse olen nyt syötellyt Ourasta saatuja lämpöjä Fertility Friendiin joka antaa sit kaikkea muuta kivaa lisätietoa.

Hyvää Joulua tähänkin ketjuun!

Meikäläinen ei sitten muuten osannut olla tikuttamatta tätä kiertoa - tosin aloitin sen tikuttamisen vähän niinkuin ovisoireiden aikaan --- joten sitten tikutinkin negoja seuraavat 8 päivää. Ja tänään jouluaattona hymyili cb:n pinkki testi vasta..

Sitä mä vaan nyt oon googlannut, että voisko tää olla sittenkin raskaus? Meinaan mulla on 0 ovulaatiooiretta. Lisäksi siis sain sillon ekana testipäivänä tosi vahvan viivan, mutta ei ollut positiivinen, josta sit jäin miettimään, että oisko se ovis + voinut olla sillon edellisenä päivänä. Ja jos oli niin tänään olis noin dpo 7. Meinaan sillon oli niitä oireita, nyt ei yhtikäsmitään.. No jokatapauksessa koitetaan tämä toki hyödyntää, jos se nyt kuitenkin on se ovis, tosin ajoitus ei vois olla yhtään huonompi, meinaan ollaan anoppilassa yötä ja päivällä ei kerkee :Grimacing Face:

Ja tosiaan, tämän piti olla välikierto ja mun piti pitää taukoa tästä saamarin yrittämisestä -- ei mennyt ihan putkeen :Smirking Face:

Hyvää joulua tänne kaikille!

siska: en tiedä noista digeistä, nehän kai mittaa jotain muutakin kuin LH:ta? Mä kans googlettelin ovistestejä raskaustesteinä joku aika sit, ja opin sillä reissulla, että LH ja HCG on kyllä tosi lähellä toisiaan. Vähän kuin identtiset kaksoset, joista toisella on lippalakki päässä. Ovulaatiotesti reagoi molempiin, eli tunnistaa että kyseessä on jompikumpi kaksosista. Raskaustesti on tarkempi ja metsästää erityisesti sitä lippalakkia. :D

Eli ovulaatiotestit kyllä antavat plussaa myös raskaudesta. Mutta ne on yleensä aika epäherkkiä, koska pyrkivät saamaan kii sen LH piikin, kun LHta on aina vähäsen elimistössä. Eli kai dpo7 olis aika varhainen kohta saada ovulaatiotestiin plussa raskauden kohdalla - tämä kommentti täysin mutupohjalta! Raskaustestillä on ainakin helppo erottaa, kummasta kyse :) olishan se mieletöntä saada tuollainen joulun ihme!

Hyvää joulua tänne kaikille!

siska: en tiedä noista digeistä, nehän kai mittaa jotain muutakin kuin LH:ta? Mä kans googlettelin ovistestejä raskaustesteinä joku aika sit, ja opin sillä reissulla, että LH ja HCG on kyllä tosi lähellä toisiaan. Vähän kuin identtiset kaksoset, joista toisella on lippalakki päässä. Ovulaatiotesti reagoi molempiin, eli tunnistaa että kyseessä on jompikumpi kaksosista. Raskaustesti on tarkempi ja metsästää erityisesti sitä lippalakkia. :D

Eli ovulaatiotestit kyllä antavat plussaa myös raskaudesta. Mutta ne on yleensä aika epäherkkiä, koska pyrkivät saamaan kii sen LH piikin, kun LHta on aina vähäsen elimistössä. Eli kai dpo7 olis aika varhainen kohta saada ovulaatiotestiin plussa raskauden kohdalla - tämä kommentti täysin mutupohjalta! Raskaustestillä on ainakin helppo erottaa, kummasta kyse :) olishan se mieletöntä saada tuollainen joulun ihme!
Mä koitin nyt tässä hoidossa tota ovistestiä ja sain tasavahvat viivat sillä vasta dpo12, kun raskaustestissäkin oli jo selvää viivaa. Dpo10 ovistesti oli vielä selvästi nega, vaikka testiviiva olikin tosi tumma. Mut mulla on ihan selvää punaista viivaa ovistestissä yleensä läpi kierron ja sit oviksen aikaan tummuu tosi tummaksi.

Rauhallista joulua kaikille :red-heart:

Noo, kyllä se tais ihan vaan ovis olla kuitenkin :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Seuraavana aamuna oli ihan hailura jo se cb:n tikku. Jännä kun oli siis ihan oireetonta. Eipä päästy yhtään hyödyntään kaikessa tässä jouluhässäkässä. Toisaalta piinaviikottomuus kuulostaa varsin hyvältä vaihteeksi :Relieved Face:

Mukavia vuoden viimeisiä päiviä kaikille ❤️

Täällä ovis osui jouluun ja ei kyllä jaksettu yhtään panostaa siihen. Flunssa talossa ties kuinka monennetta viikkoa ja miehellä jouluna työputkikin vielä päällä, joten lähinnä nukkui kotona ollessaan tai vietti aikaa lasten kanssa. Usko joulun ihmeeseen on siis jossain pohjamudissa ja päätinkin nauttia vain lasten lomasta unohtaen koko piinailun. Eriasia on miten rentous oikeasti toteutuu :tears:

Mä pysyin rentona ihan tähän dpo 7:aan asti :tears: Sitten sain tilapäisen mielenhäiriön ja testasin normi RFSU:lla, joka taas vaan osoitti paskuutensa :thumbs-up:

20211227_130129.jpg

:Weary Cat Face::Weary Cat Face:

Ootko vedelly noilla testeillä ennen viivoja? Itellä kun ei ikinä oo mitään tuon suuntaistakaan ollu, mut tiedän että joillain muilla on. Mut siis...!!!

Ikävä kyllä, oon :Upside Down Face: Näillä ei todellakaan parane testata kovin aikaisin ja dpo 7 on kovin aikaisin :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Sinänsä jännä kun tää oli 8kpl paketista, josta aiemmat ei oo taas näyttäneet mitään, mutta näiden viivat riippuu kyllä täysin kuun ja tähtien asennoista...

Ikävä kyllä, oon :Upside Down Face: Näillä ei todellakaan parane testata kovin aikaisin ja dpo 7 on kovin aikaisin :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Sinänsä jännä kun tää oli 8kpl paketista, josta aiemmat ei oo taas näyttäneet mitään, mutta näiden viivat riippuu kyllä täysin kuun ja tähtien asennoista...
No voi hitto. Eihän se tietenkään onneksi sulje pois sitä positiivisen mahdollisuutta myöhemmin! Mä en tajuu miten on mahollista että noin usein testit failaa! "You had one job!"

Siis oikeesti Tonni, tuossahan on selvä viiva ja värin kanssa! Komppaan Nurppua, että itse en ole ikinä saanut yhtäkään haamua tai viivanpaikkaa. Omalla kohdallani olisin jo varmaan alkanut juhlia tuommoisen saadessani.
Mutta katsotaan, miten jatkossa käy. Toivon niin kovasti sinulle, Tonni, oikeaa plussaa!

Siis oikeesti Tonni, tuossahan on selvä viiva ja värin kanssa! Komppaan Nurppua, että itse en ole ikinä saanut yhtäkään haamua tai viivanpaikkaa. Omalla kohdallani olisin jo varmaan alkanut juhlia tuommoisen saadessani.
Mutta katsotaan, miten jatkossa käy. Toivon niin kovasti sinulle, Tonni, oikeaa plussaa!
Niin minäkin toivon :Two-hearts:

Mutta pakko sanoa, että itsekin olen saanut vastaavia noilla rfsu-liuskoilla. Nyt kahdessa tärpissä nuo alkoi näyttää parempaa viivaa joskus dpo10 vasta ja silloinkin viiva haalistui kuivumisen jälkeen lähes olemattomiin :Smirking Face:

Takaisin