Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mua alkoi ensin ärsyttämään tuo mun aiempi viesti, jossa sanoin, että "lapset on TEHTY hoidoilla..". Kun eihän lapsia tehdä miten halutaan, vaan saadaan jos kuu ja tähdet ovat oikeassa asennossa jonain vuonna. Mut kyllä nuo mun lapset on oikein varsinaisesti tekemällä tehty jos jotain.. Että kai se sitten on ihan oikein sanottu tässä tapauksessa :Two Hearts:

Luin jostain - ehkä naistenlehti tai blogi tai nettijuttu - erään äidin tokaisun. Oli minusta osuva. Oli saanut lapsen useamman ivf-kierroksen jälkeen. Joku oli kysynyt, aiotteko HANKKIA lapsia. Hän totesi jälkikäteen "Joo, me HANKITTIIN lapsi. Meidän lapsi maksoi aika paljon."

Me yritetään molemmille emsimmäistä. Since 2019.

Kivaa, kun tämä ketju on herännyt, tosin samaa mieltä kuin amandatt, että olisi parempi kun kukaan ei joutuisi olemaan täällä.

Meillä on ovis jouluna ja ollaan sukulaisissa, pitänee talletella varmuuden vuoksi hyvin etukäteen... Ei suuria toiveita, vaikka tapahtuuhan elämässä ihmeitä, mutta enemmän toivoa näen ensi vuonna yksityisellä alkavissa hoidoissa. Kokeillaan ainakin kohdun limakalvoa parantavia pistoksia.

Mulla kanssa ei nyt ole kauheasti toivoa tähän nykyiseen luomukiertoon, enemmän siihen että kohta päästään hoitoihin :) mutta tänään tuli yllätysplussa ovistestistä, kp10, vaikka keskimäärin ollu kp14 ja viime kierrossa kp17. Onneks testailin niin ei menny sentään kokonaan ohi :P nyt sentään ajottuu pahimmat piinapäivät joulun jälkeen vasta niin voi jouluna kuvitella kaikkia oireita sit...!

Täällä kp12 ja RFSU:n ovistesti blanco. Cb dual alkoi tänään vilkuttaa hymynaamaa ja siinä meni vika tikku :tears: Nyt sit vaan jörnitään oviskipuihin asti kai :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Mulla haamuilee testit tässäkin hoidossa. Pitäis ratketa riemusta, mut mä ratkeen lähinnä pelosta ja kauhusta.

Koska tää on just v!@@# niin vaikeeta, niin enemmistö mun raskauksista on tähän saakka mennyt kesken. Plussa tikussa tarkoittaa, että nyt vasta se piina varsinaisesti alkaa.

Voi :red-heart: toivotaan kovasti että tämä olisi niitä onnellisemmin päättyviä kierroksia! Ymmärrettävää että tuossa vaiheessa riemuitseminen ei ole päälimmäinen tunne!

Mulla haamuilee testit tässäkin hoidossa. Pitäis ratketa riemusta, mut mä ratkeen lähinnä pelosta ja kauhusta.

Koska tää on just v!@@# niin vaikeeta, niin enemmistö mun raskauksista on tähän saakka mennyt kesken. Plussa tikussa tarkoittaa, että nyt vasta se piina varsinaisesti alkaa.

Katoin sun kuvat ja vaikuttaa kyllä ihan hyvältä! Oliko sulla hcg mittausta tulossa, eikö tämä ollut huurunenä?

Mä niin toivon, että kaikki menee tällä kertaa hyvin :red-heart:

Katoin sun kuvat ja vaikuttaa kyllä ihan hyvältä! Oliko sulla hcg mittausta tulossa, eikö tämä ollut huurunenä?
Joo, tämä oli pakkasalkio.

Mulla on kaks lähetettä verikokeeseen joulunpyhien takia. Virallinen testipäivä on 24.12. ja klinikka on kiinni 3.1. asti.

Oon miettinyt että viittiikö käydä 22.12 verikokeessa, vai onko sen arvon kanssa joulun yli eläminen sit ahdistavaa..?

Mulla on kaks lähetettä verikokeeseen joulunpyhien takia. Virallinen testipäivä on 24.12. ja klinikka on kiinni 3.1. asti.

Oon miettinyt että viittiikö käydä 22.12 verikokeessa, vai onko sen arvon kanssa joulun yli eläminen sit ahdistavaa..?

Jos kaikki vaikuttaa muuten hyvältä, niin jättäisin kyllä verikokeen vasta joulun jälkeiselle ajalle. Oman mielenterveyden takia :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Sen kontrollinhan saa anyhow vasta välipäivinä sitten...

Toivottavasti tarraa kiinni kunnolla! <3

On se kunnolla kiinni, näin on uskottava :folded:

Täällä aamupäivän RFSU näytti melkein tasavahvaa ja niitä digin tikkujahan ei siis enää ole... Oikeaa puolta juilii. Taas pääsi ovis yllättämään jo tässä kp13-14 tienoilla ja jörnimiset nyt jäänyt vähä vähälle. Toisaalta, eipä se ole napannut niilläkään kerroilla kun ollaan oltu oikein ideaalisti yhteydessä :Raised Hand With Fingers Splayed: Jos vielä tänään saisi vkl kunniaksi innostuttua. Muuten kyllä jännä ovis kun puuttuu pitkästä aikaa limat ja suuremmat osat haluistakin. Onneksi on tuo Satisfyerin joulukalenteri antamassa inspiraatiota :Face With Tears Of Joy:

Lapsettomuudesta kärsivän pariskunnan miehetkin kyllä joskus ansaitsisi tunnustusta. Omani ainakin. Eilen kitisin tosiaan oviksen olevan ihan siinä hollilla ja ukko kysyi, että vieläkö sitten tarttee jaksaa? Sieltä peiton alta mutisin, että kai tää nyt sitten riitti ja onhan meillä tammikuussa se inssi... Sieltä vastattiin "Noni, housut pois sitten niin täältä tulee sulle inssiä" :tears::tears: Tästä jos alkunsa sai, niin tosiaan ei mikään rakkauden hedelmä enää ole kyseessä :tears:

Lapsettomuudesta kärsivän pariskunnan miehetkin kyllä joskus ansaitsisi tunnustusta. Omani ainakin. Eilen kitisin tosiaan oviksen olevan ihan siinä hollilla ja ukko kysyi, että vieläkö sitten tarttee jaksaa? Sieltä peiton alta mutisin, että kai tää nyt sitten riitti ja onhan meillä tammikuussa se inssi... Sieltä vastattiin "Noni, housut pois sitten niin täältä tulee sulle inssiä" :tears::tears: Tästä jos alkunsa sai, niin tosiaan ei mikään rakkauden hedelmä enää ole kyseessä :tears:

Mun mies on nyt useamman kerran pohtinut voiko tietää kummasta saatiin se plussa, että kotihommilla vai siitä inssistä (varsinkin kun se inssi ei ollut optimaaliseen aikaan). Että pääseekö vielä kehumaan panneensa lapsen alulle, vaikka raskaus nyt ei jatkunutkaan. Totesin että eikö se nyt riitä että oli kuitenkin omaa tavaraa - kun se sai oikein laatu kehujakin labrasta :tears: ps. Mä en kestä kuin siitä näki että ne kehut sai sen myhäileen itsekeen :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Joo, on tää rankkaa puolin ja toisin. Kiva olis, jos ei tarttis tai olis pakko ruveta hommiin, vaan olis saanut alkunsa ihan spontaanisti.

Siis edelleen, niin monen kuukauden jälkeen, tulee hirvee tarve hyödyntää se ovulaatio! Ihan sama, vaikka miljoonaan kiertoon ei ole napannut kuitenkaan. Aina sitä ajattelee, että jos tää olisikin se lottovoittokierto...

Joo, on tää rankkaa puolin ja toisin. Kiva olis, jos ei tarttis tai olis pakko ruveta hommiin, vaan olis saanut alkunsa ihan spontaanisti.

Siis edelleen, niin monen kuukauden jälkeen, tulee hirvee tarve hyödyntää se ovulaatio! Ihan sama, vaikka miljoonaan kiertoon ei ole napannut kuitenkaan. Aina sitä ajattelee, että jos tää olisikin se lottovoittokierto...
Mulla oli ihan sama tunne, jopa silloin kun oli reseptit takataskussa ivf:ää varten, ja sit lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen ja välikierrossa ennen passia. Hampaat irvessä vaan oviksen kimppuun, ihmettä toivoen. Ihan ku se omalle kohdalle olis ikinä napsahtanut, vaikka ihan hävyttömän paljon tuntuu ihmisillä käyvän tärppejä juuri hoitoa edeltävässä kierrossa.

Mulla oli ihan sama tunne, jopa silloin kun oli reseptit takataskussa ivf:ää varten, ja sit lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen ja välikierrossa ennen passia. Hampaat irvessä vaan oviksen kimppuun, ihmettä toivoen. Ihan ku se omalle kohdalle olis ikinä napsahtanut, vaikka ihan hävyttömän paljon tuntuu ihmisillä käyvän tärppejä juuri hoitoa edeltävässä kierrossa.

Sepä! Just ennen ensikäyntiä meilläkin silloin onnistui se yksi ja ainoa kerta. Harmi vaan ettei tarrannut paremmin. Sen jälkeen onkin mennyt jo kolme kiertoa taas pelkkää negaa.

Joo! Mulla on nyt toivo tulevissa hoidoissa, ens viikolla suunnittelukäynti. Silti puputettiin kunnolla nyt kun oli viikonloppuna ovis. Ja nyt vietän innolla piinapäiviä ja nautin siitä toivosta mikä niissä piilee! Vaikka johan sen tuntee mielessään että eihän tämä nyt tästä yhtäkkiä enää onnaa. Mut minkä teet, sieltä se piinapäivien optimisti taas pilkistelee :Nerd Face:

Tuo optimistinen vaihe on kierron paras. Itsellänikin alkaa se jo taas pilkistellä. :Face With Tears Of Joy:

Tässä kierrossa en tikuttele ovista, kun se on kuitenkin hyvin todennäköisesti silloin jouluna. Pitkästä aikaa näinkin, ihan mukava.

Tieteellinen tutkimus toteaa, että tämä raato ei saa RFSU:n ovistestiin tämän vahvempaa viivaa enää.

20211221_065838.jpg

Tämä tuli eilen töiden jälkeen ja silloin oli jo juilinnat päällä. Cb alkoi vilkuttaa lauantaina aamulla, eli Cb logiikalla sunnuntaina olisi myös vilkuttanut ja maanantaina jämähtänyt hymynaama, omaan tapaani ovulaatiopäivänä.

Tänään lämmöt +.24, eli julistaudun dpo1.

Takaisin