Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Titem: mä teen sitä samaa :) ja luppoaikana luen noita vanhoja laskettuaika ketjuja. Fiilistelen sitä alkuraskaushuumaa ja niitä oireita ja sitä onnee. Sitten kun joku putoaa kyydistä niin tippa linssissä ryven itsesäälissä et noinhan siinä kuitenkin käy.. Masokistista hommaa :)
 
Kiitos pahoitteluista, eteenpäin sano mummo lumessa! :)

Rosann kyseli että monesko letrokierto on menossa, niin tää tuleva on nyt sit kolmas. Ekasta raskauduin, mut se meni siis kesken. Syön 2kpl kiertopäivinä 5-9. Lääkäri sanoi että mennään 4-6 kiertoa näin, kun kerran todistetusti ovuloin tuolla annoksella.

Aika jännä että edelleen on samat oireet ku ennen menkkojen alkua. Etoo / ruoka ällöttää, vatsa toimii ylihyvin ja palelee. Mut ihan normi menkkavuoto on. Tänä aamuna oli lämmötki tippuneet sille tasolle ku yleensäkin alkukierrosta eli 35,7 näytti mittari.

Muurahaiselle sinniä kierron loppuun!

Lyckylle ei voi muuta ku toivottaa voimaa tehdä oikea ratkaisu!

Poppaskonsteista täällä käytössä greippimehu (ihan vaan siks että on niin hyvää) ja vehnis sillon ku kykenen sitä ottamaan (on mun mielesti järkyttävän pahaa). Lisäksi syön foolihappoa, joka toinen päivä 400 ja 800mg.
 
Junttura, mulla jatkui myös nuo samat olot menkkojen alettua kuin mitä oli ennen menkkoja. Tänään on ehkä eka päivä, kun ei ole etova olo ja aamupala maistuu normaalisti. Lämmöt mulla ei ole älyttömästi laskeneet, mutta nehän saattaa vähän vaihdella eri kierroissa. Tällä kertaa ajattelin lopettaa mittailun oviksen jälkeen. Turha niitä on näemmä loppukierrosta seurata, kun ei ne nousut tai laskut mitään tarkoita. Tälläkin kertaa ei lämmöt ehtineet laskea kun vuoto jo alkoi. :/

Titem, itse harrastin tuota kidutusta yrityksen eloisaa kierroissa. Nyttemmin olen pysynyt visusti pois lukemasta noita juttuja.

Moni valittaa vehnisöljyn makua. En tiedä onko merkeittäin eroja? Mulla on käytössä Neo-E ja se ei maistu miltään, tavallaan jopa tykkään siitä :)

Napaa: Taidan tehdä taas niin, että hengaan täällä sinne aukkarin asti, joka on tiistaina. Sitten siirryn takavasemmalle nauttimaan kesälomasta sekä miehen seurasta ;) palailen sitten taas kunhan piinailut alkaa ;)

Nyt on ollut pisimmät menkat pitkiin aikoihin! Ehkä lugen vaikutusta ja hyvä juttu? Yleensä vuoto on kestänyt vain 2-3 pv, nyt neljäs päivä menossa.

Larissa kp 4/29-33
 
Muokattu viimeksi:
Ihanaa ko tietää ettei ole yksin näiden tunteidensa kanssa. Täälläki vaikka nyt on koitettu ottaa rennommin niin silti se ajatus on koko ajan takaraivossa.

Jennie
Sama tilanne täälläkin, puolisolla on lapsia ja mulle ois ensimmäinen. Voin niin samaistua tuohon ettei ole heille mitään.

Lucky Voi olla, että mulla on menny ohi, mutta onko sulla ketään joka ois tsemppaamassa vieressä? Jos en väärin muista, niin äitistäs ei ainakaan ollu apua, mutta kavereita tms?

mh- kp 19/29
 
Pakko oli tulla vielä tänne napailemaan:

Taisi iskeä kp 1 tänne :( Odotin vasta lauantaiksi. Tänään ois ollu kp 27/28 mutta eipä kai sitten. Vessassa jotenkin nauratti, sitten kerroin miehelle ja nyt ei naurata enää. Möngerrän tästä jonnekin koloon potemaan tätä ja nousen sitten fenix-lintuna tuhkasta ens viikon puolella.

Paremmat onnet teille muille!
 
Mh- ja jennie mitenkäs teidän miehet on ottanut tämän lapsettomuusasian ja osaavatko tukea? Kun tuntuu että kun mun miehellä on jo yksi lapsi niin ei se ole sille Maailman loppu jos ei saada yhteistä lasta.. Mutta mulle on sillä suurin haaveeni ja toiveeni on saada olla vanhempi ja saada nähdä oman lapsen jonka olen synnyttänyt kasvavan ja rakastaa ja hoivata ja suojella maailman murheilta..
 
Larissa, nyt alkaa kierrot vaikuttamaan normaalilta! Tää kierto on sitten se the kierto :)
Mulle silloin aiemmalla yritys kerralla lääkäri sanoi, että jos vuoto kestää vaan 2-3 päivää se jo enteilee siitä ettei voi tulla raskaaksi... Mulla siis oli silloin sitä ongelmaa jossain vaiheessa.

Titem, pahoittelut :(
 
Mä kävin äsken veskissä niin tuli jo sellaista oviksen jälkeistä valkkaria? Mikä juttu tää nyt on? Vikan clomin otin kp 6 ja siitä lähtien oon tikuttanu eikä viivan viivaa. Ovis olot on kyllä ollut jo pari päivää ja nytkin oikea puoli on edelleen kipeä mutta mitä ihmettä? On tää...
 
Lumihiutale. Mies osaa kyllä tukea ja kuunnella ja musta tuntuu että haluaa lasta melkein yhtä paljon kuin minäkin. Toki tietysti se ei ole sama asia, hänellä on jo ollut se kaikki mistä minä vasta haaveilen.

Meillä mies jaksaa haaveilla kanssani, tukea ja kannustaa. Välillä kuitenkin tuntuu että olen ihan yksin asian kanssa, koska kokemus meillä ei kuitenkaan ole täysin sama. Onneksi mies on valmis kaikkiin tutkimuksiin, hoitoihin ym. Että saadaan yhteinen lapsi meille.
 
lumihiutale just eilen miehelle avauduin siitä, että kun sillä niit lapsia jo on niin sille se ei ole maailmanloppu, mutta mulle on kun ei sitä ensimmäistäkään ole. Ja eilenki sanoin sille siitä, että jos mullaki ois jo niin saattais olla helpompi hyväksyä se, että enempää ei tule. Tuo minun ukko on kyllä semmonen, että aika heikkoa on tuo tukemisen laita, oli kyseessä mikä asia tahansa. Eilenki paruin sille tuota lapsi asiaa niin vastaukset oli tyyliin "en oo sanonu etten haluais" ja "tulee jos tulee". Tokihan se on kans valmis lähteen tutkimuksiin jos sitä vaaditaan, mutta ei kyllä osaa mitenkään näyttää sitäkään, että sen lapsen haluais.
 
mh, mulla mies on samanlainen näissä asioissa. Siis asenteella, että "tulee jos on tullakseen" eikä osaa oikein tukea/ottaa kantaa, jos murehdin sitä, että yli vuosi on mennyt ilman tulosta. Kaveripiirissä on miehet kuulemma samanlaisia eli olisiko monille 2-lahkeisille vaan tyypillistä... Eihän se niille niin rankkaa ole, kun eivät joudu joka kuukausi kokemaan samaa sykliä toivon nousemisesta takaisin masikseen (niin kuin Pikkuminski hyvin tossa aiemmin kuvaili). Moni mies on vaan sillä asenteella, että raskaus tulee jos tulee ja kun se tulee, se on iloinen yllätys.

pahoittelut menkoista titem :sad001 että ottaa päähän, kun täti punainen ei osaa pysyä pois tästä ketjusta!!! :mad:

Murkku, kyllä lyhyet ja niukat menkat varmaan jotain kertoo siitä, että kohdun limis ei ole ollut tarpeeksi paksu. Eli siinä mielessä saa olla "iloinen" että menkat on nyt olleet paljon runsaammat ja pidemmät. Milloin siellä testaillaan? :wink

Jotenkin tämä menkkojen jälkeinen masis ei osaa ottaa laantuakseen.:sad001 Ei ole enää toiveikas olo kierron suhteen vaikka on kesäloma ja aukkari tulossa sekä luget kierron loppuun. Ehkä olen myös vaan loman tarpeessa, viime viikot on ottaneet töissä koville ja sitten vielä se perus pettymys menkoista... Jospa tää tästä taas iloksi muuttuisi. Tavallaan kivaa, että on töitä niin on joku paikka missä on niin kiire, etten ehdi näitä asioita märehtimään... Onneksi loma sattuu siis oviksen tienoille eikä piinapäiville/menkkojen aikaan :grin
 
Muokattu viimeksi:
Mh- joo meillä aivan sama tilanne! Itken miehelleni että en ymmärrä mitä pahaa oon tehnyt ansaitakseni tän kaiken ja niiskutan yksin sohvannurkassa ja tämä vain selaa tietokonetta niinku ei huomaiskaan... Joskus saattaa sanoa "jaa" mutta ei elettäkään että lohduttaisi..

Larissa halauksia ja koitahan jaksaa <3
 
Mulle gyne sanoi että lugejen takia kkvuoto voi olla niukka. mulla oli ensin vain sen vajaat 2päivää, nyt ollut vehniksen ansioista (?) 3pvää. Mutta varmasti mulla ilman mitään hormoneja olisi vuotoa se normaali 5 päivää. Toivotaan silti, että hedelmällinen olisin. Hyvä Larissa, jos sulla pitkä vuoto. Varmasti se on hyvä asia.
 
Rosann, mulla oli ennen lyhyt ja niukka vuoto. Nyt terolutin sekä lugen kanssa oli paljon runsaampaa ja kestää 1-2 pv pidempään. Mutta ehkä tämä on parempi näin...

Lumihiutale, huippua!!! Aika jännä että täällä taas mua on jo tutkittu enemmänkin ja vasta nyt mies saa purnukan mukaansa, kun mulla on aukkari :O
 
Larissa ompa eri käytännöt :o meille annettiin heti ekalla käynnillä miehelle purkki vaikka sillä ennestään on jo lapsi ja mulla taas ei mitään todisteita ja multa otettu vasta yks verikoe :o
 
Täällä on hieman samaa havaittavissa miehen suhteen. Toki en ole hänelle paljon vielä surrut asiaa, mutta se on vaan sillä asenteella, että kyllä meille takuuvarmana lapsi tulee... Entäpä jos ei. Jotenkin ne ei ymmärrä tilanteen "vakavuutta" ja ymmärrän senkin kun miehiä ovat :D

Junttura ja titem pahoittelut kp1 :( nimenomaan eteenpäin sano mummo lumessa, eihän siinä paljon muu auta :(

Murkku nyt peukut ja varpaat pystyyn! Isot tsempit :)

Luckylle myös tsemppiä elämänvaiheeseen :( joskus se vaan riepottelee. Toivottavasti löytäisit miehen joka sinut ansaitsisi!

Nessu mulla on mama vitskut (ne ei nyt varsinaisia poppaskonsteja ole mutta..) ja geleet käytössä sekä join ovikseen greippimehua :)

Tsemppiä muuten piinailijoille yhteisesti! Meitä oli melko poppoo :)

On. Taas aivan karseita repäsykipuja muniksissa niinkun viime ovis aikoihinkin. Välillä viilto iskee niin että jalat lähtee alta. Onko se normaalia että oviksen jälkeen tulee tälläsiä kipuja? Nyt on siis kp 24 dpo 2

Muoks! Onko kokemusta sellasesta liukkarista kun preseed? En muista onko aiemmin ollut puhetta, mutta sen pitäisi auttaa siittiöitä eteenpäin?
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top