Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Minäkin allekirjoitan kaikki nämä synkät, mutta meille kaikille todelliset kirjoitukset <3 Onneksi oon itse löytänyt, työpaikalta, ihmisen jolle tää lisääntymis - asia ei oo itsestään selvää ja saanut ihan joka päiväiseen elämään ystävän jonka kanssa puhua ja yhdessä jännätään toistemme tilanteita :) hänellä tosin rankempi tilanne, icsi ainoa vaihtoehto..

Täällä tilanne se, että maanantaina kävin ultrassa, löytyi vasemmalta 13mm folli ja oikealta 11mm, tuo isompi oli kuulemma kp nähden riittävä, lääkäri olettaa sen viikonlopun aikana irtoavan ja määräsi joka toinen päivä yhdynnän jonnekin ensi viikon puolelle asti. Että nyt toimitaan ja toivotaan parasta :) onneksi lääke toimi, nyt ei edes harmita vaikka ei heti tärppäis kun tietää että apua saa :)
 
Juu allekirjoitan kyllä myös nuo teidän ajatukset...

Voi Kumpa oliski tuo mies se kenen kainaloon voisin käpertyä, olla niin laav. Kumpa voisin luottaa. Kumpa voisin nauttia siitä ihmisestä. Se aika kun viimeksi olen ollu ton seurassa onnellinen.. siitä ei oo ku vajaa 3 vk. Ja seki hetki loppu lyhyeen. Meillä oli tosi mukava päivä yhdessä.... sit yhtäkkiä satoki saavillinen paskaa niskaan ja kaikkee muuta. Sellasta se on aina. Heti ku tunnen perhosia vatsassa ni se tunne katoaa heti miten... tuntuu että heti ku näytän ilon ja tyytyväisyyden ni saman tien joku tahalleen haluis sen romuttaa. Ekaks valittaa että aina niin myrtsi jne. Ja sit ku oon tyytyväinen ja näytän sen ni kaikki meneekin pieleen... mikään ei oo hyvä. Ahistus on tällähetkellä kamala... ukko tulee aamuyöllä kotiin..en saa unta ku mietin mitä viikko tuo tullessaan ja 3 päivän vapaat... mitä kaikkee joudunkaa kuulemaan.
 
kp1 :(
Olin huipputoiveikas tän kierron suhteen, mutta toisin kävi. Mun laskelmien mukaan tänään (ku menkat alko) olis ollu jo dpo17, mutta kun en tikuttanut niin arvio voinut mennä hyvinkin pieleen sen pari päivää. Ihanasti kehitin itelleni kauheesti raskausoireita, tai sitte jotain yritti tapahtua :) Mua harmittaa, muttei mitään sen enempää... eli en oo ihan maassa :) Säästyipä tuo ainokainen testikin!

Larissa kirjoitti tuolla aiemmin ihan mun ajatuksia :) Eli ite ajatten myös että mun elämä on tosi ihanaa. Tottakai lapsi olisi mahtava lisä siihen, mutta jotenki uskon nyt niin vahvasti että jossain vaiheessa me se saadaan, ettei haittaa vaikka siihen menee vielä vähän aikaa. Ja vaikka keskenmeno oli kamalaa niin mut se sai uskomaan että mun munasolu ja miehen siittiö voivat kohdata ja raskaus on oikeesti mahdollinen. Tuota plussaa kun edelsi se lähes 1,5vuoden taival, jolloin aloin epäilemään ettei oikeesti mitään voi tapahtuakaan.

Ens kierrossa on vähä hankala ku mies on kalareissussa just kaikista otollisimpina päivinä, jos siis kierto on yhtä pitkä ku tää (35päivää). Toivottavasti letrot kasvattais folleja vähä nopeemmin ja saisin oviksen muutamaa päivää aiemmin.

Plussatuulia teille ihanaiset :Heartred, kohta on viikonloppu ja minä pääsen parin viikon lomalle!
:wav
 
täällä myös allekirjoitan nuo tunteet mitä monet oli kirjoittanut. kp6/28-32 ja vihdoin alkaa täti poistumaan:smiley-bounce012 mies oli sitä mieltä että rinnat oli kasvanu, lieköhän noiden mehiläishyytelö kapselien ansiota :grin ei sillä, en kyllä valita jos niin tekee, terveisin A-kuppi:laughing021jatkan nyt tuonne ovikseen asti 2 kapselilla ja siitä sitten yhdellä...ai juu ja näppylät selästä on hävinny:gen014
 
Junttura pahoittelut menkoista :( mutta sulla on kyllä hyvä ja positiivinen asenne, ihailen :)!

Lucky tilanne kuulostaa kyllä huolestuttavalta :( kumpa pääsisit jatkamaan elämääsi ja löytäisi arvoisesi kumppanin joka rakastaisi ja arvostaisi sinua, haleja <3

On kp41/29 kierto vain venyy ja venyy... Johtunee siis varmasti siitä ovuloimattomuudesta mutta silti tekisi mieli käydä hakemassa testiä kun on ollut vähän omituisia tuntemuksia alavatsan, mutta varmaan taas mielikuvitus tekee tepposia. Ja ärsyttää kun mies ei voi yhtään olla tukena tässä asiassa eikä edes kuuntele kun haluaisin purkaa pahaa oloa pois.. No onneksi olette te ihanaiset <3
 
Lucky jokaisessa suhteessa on tietysti ne huonotkin hetket, mutta minusta ei kuulosta yhtään hyvältä että joudut pelkäämään/jännittämään/ahdistumaan kun mies on tulossa kotiin. Pystyttekö yhtään puhumaan noista asioista? Että millaisia tunteita sussa herää, kun mies toimii tietyllä tavalla? Itse ainakin välillä koen oman mieheni tokaisut lyttäävinä ja vähättelevinä. Silloin pysäytän heti keskustelun ja sanon sille, että ehkä tarkoitit tuon huumoriksi, mutta minä koin sen tosi vähättelevänä kommenttina. Yleensä miehelle ei ole tullutkaan mieleen, että hän olisi saattanut loukata mutta ymmärtää kyllä heti jos siitä sanon. Toivon sulle kaikkea hyvää ja jaksamista tuon tilanteen keskellä :Heartred:Heartred:Heartred

Junttura voi plääh pahoittelut kp 1! Aika samoja ajatuksia mulla myös sun ja Larissan kanssa, vaikka noista synkistä fiiliksistä kirjoittelinkin. Mulla on myös se km takana, jonka ansiosta uskon, että hedelmöittyminen on meillä mahdollista. Muutoinkin elämä hymyilee. Parisuhde on meillä tosi hyvälle pohjalle rakennettu ja tuo pöhkö koira tuo arkeen lämpöä ja iloa :)

Kyfi86 jes jes! :) Mua vähän hirvittää toi rintojen kasvu omalla kohdallani nim. I-kuppi ja ympärys 65-70 eli rinnat ovat aika muhevat tähän varteen nähden. Onneksi mulla on pituuttakin, mutta en kyllä yhtään ottaisi näihin enempää kokoa vaikka miehellä ei olisikaan mitään sitä vastaan :D

lumihiutale voi kurja, kierron venyminen on ä r s y t t ä v ä ä . Toivottavasti pärähtäisi se plussa tai sitten selvä täti paikalle ettei tarvitse arpoa. :hug013Halauksia!
 
Viimein oon kotiutunut mökiltä. Tai itse asiassa eilen olin jo kotona, mutta niin kiirettä piti etten ehtinyt tänne ollenkaan.

Viipsukka, paljon onnea! :wav Toivon kovasti että pieni pysyy matkassa.

Sannuinen, vähän täpärä ajoitus teillä tosiaan. Mutta ainakin inssissä siitiöt pääsee suoraan kohtuonteloon, ja ne on lisäksi pestyjä eli huonot uimarit on poistettu (ainakin näin oon ymmärtänyt) joten luulis että ne ehtii uida oikeaan paikkaan. Vielä kun sun miehellä oli noin hyvät siittiöt! :)

Rosann, tosi hyvä kuulla että ainakin ovuloit, ja ootte vielä saaneet hyödynnettyä. :)

Muurahainen jes, mä tuun pari päivää jäljessä; mulla nyt dpo4. Pari muutakin oli lähes samoilla päivillä, Sannuinen ja Minni ainakin.

Nessu, tervetuloa! Onneksi teillä on klinikalle aika jo pian, pahoittelut kp1. :sad001

KresiKät, se vau:n raskaustesti on aika optimistinen, koska mun vaimo teki sen (ei yritä raskautua nyt) ja hällekin testi antoi että "olet raskaana". :grin

Mariska, kumpa se ovis vielä tulis sulle.

Mimmu voi ei, nyt kova ovisplussatuuli sinne! :wav

Mymmelisti ja muut, ihanasti ootte kirjoittaneet raskaista ajatuksista, en keksi enää fiksumpaa lisättävää. :hug013

Wildside, onnea poikalupauksesta! :)

Lucky voimia, kumpa pääsisit pois tuosta tilanteesta. :hug013

Anannaa, tervetuloa ja pahoittelut kp1:stä. :sad001

nennaa tsemppiä gynelle! :)

PikkuMinski, hyvä että ovulaatio tapahtuu lääkärin mukaan. Kumpa teillä nyt viimein kävis tuuri!

ninukki, tosi hienoa että lääke toimii, nyt tärppionnea. :)

Junttura, oon tosi pahoillani, mäkin odotin niin sulle plussaa. :sad001

lumihiutale, milloin olitkaan viimeksi tehnyt testin?

On. Ensi maanantaina klinikan gyne soittaa meille, katsotaan miten siitä eteenpäin. Kp20/31, dpo4
 
Olipa kyllä tuuria, että löysin tämän ketjun! Täällä hieman eri meininki, kun noissa raskaaksi ja esikoinen toiveissa -ryhmissä. Sinne tuntuu putkahtavan porukkaa aina lähinnä ilmoittamaan, että hei, aloitin yrityksen viime viikolla ja nyt olenkin jo raskaana...

Ehkä tiedätte. On jokseenkin latistavaa pitkään yrittäneelle, kun niin monella tuntuu tärppäävän suunnilleen heti, kun vain ajatteleekaan asiaa.

Mites muuten te pitempään yritelleet, ootteko te käyttäneet mitään luontaistuotetroppeja? Vehnänalkioöljyä, macaa, mehiläishyytelökapseleita tms.? Mä en ole, vielä, mutta oon pitempään miettinyt, että ei kai niistä haittaakaan olisi?

Vehnänalkioöljyssä tuntuis muutenkin olevan hyviä rasvahappoja ja maca taas superfoodina vois muutenkin olla kätevä lisä perusravintoon. Ja jos nuo jollain tavalla parantais olosuhteita osaltaan raskautumiseen tai auttais kroppaa parempaan tasapainoon, sehän olis vain plussaa.

Alan olla valmis yrittämään mitä tahansa...
 
Juntturalle pahoittelut menkoista :( Ehkä siellä on jotain yrittänyt tapahtua, kun noin pitkälle dpo:lle pääsit?

Nessu, mulla on käytössä foolihappo ja vehnänalkioöljy. Jälkimmäinen pidensi mulla luteaalivaiheen 8 päivästä 12 päivään eli suosittelen :)

Lucky, mua pelottaa sun tilanne :( ei kuulosta ollenkaan normaalilta että pelkäät miehesi kotiin tukemista! Sinuna hakisin jo kyllä ulkopuolista apua, ei noin voi elää! <3
 
Nessu mä olen kokeillut varmaan jo ihan kaikkea :grin Macasta en huomannut, että olisi tehnyt mitään, paitsi, että mulla oli pari viikkoa ihan hirveä ripsa. Vehnisöljyä en vaan saa otettua vaikka pullo jääkaapissa onkin. Greippimehua juon aina aamuisin ja aluksi se vaikuttikin limoihin positiivisesti, nyt ei enään. Gelee Royal on toiminut mulla tosi hyvin, parantanut limakalvoa ja follien laatua (on siis todettu ihan ultrassa). Ainoa, että kun mulla on aikainen ovis niin geleet on aikaistanut sitä entisestään.
 
Lucky, voimia sinne! Ei sen noin kuuluisi mennä. :(

Junttura, pahoittelut kp1:stä :( pahoin pelkään että samanlaitte käy mulle...

Lumihiutale, aika pitkälle on jo sun kierto venynyt, milloin viimeksi testasit?

Nessu, melkeimpä kaikki kokeiltu, tässä kierrossa söin viimeiset mehiläisen kakat purkista loppuun, maca seisoo kaapissa sen pahan maun takia... Mutta suosittelen kokeilemaan!

On: toive herää. Alavatsassa välillä kramppailuja, finnejä tullut sitten mitä ihmeellisimpiin paikkoihin... Toisaalta tiedän että noi nyt ei tarkoita mitään, mutta silti sitä pohtii, että mitä jos... Kohta tiputan taas korkealta ja kovaa.

Muurahainen dpo 6, yk 19
 
Beisla tervetuloa normielämään, minäkin jätin mökin taakseni vaikka olisihan sinne voinut vielä jäädä :)

Nessu joo samoja fiiliksiä minulla tästä ketjusta :) Itse söin viime kierrossa Femibionia (foolihappovalmiste apteekista), E-400 (E-vitamiinivalmiste, tilattu netistä) ja Disperin 50mg. Sillä kombolla menkat myöhässä viikon ja hailurahaamu testissä, eli jotain tapahtumayritystä kyllä oli. Tässä kierrossa sitten vähän laiskistuin ja mökkeilyn takia jäi syömiset, mutta nyt taas voisi aloittaa/jatkaa.

En ole paljoa muita luontaisvalmisteita käyttänyt. En tiedä johtuuko siitä, että olen ekalta ammatiltani sairaanhoitaja ja suhtautuminen potilaiden luontaistuotteisiin on edellisissä työpaikoissa ollut aika nihkeää... En tiedä onko jotain lääkefirmojen / lääkäreiden propagandaa vai mitä, mutta tunnistan itsessäni sellaisen hassun asenteen luontaistuotteita kohtaan. Mutta valmis olen kokeilemaan vehnänalkioöljyä ja Geeleetä. Maca aiheuttaa vähän puistatuksia :D

Muurahainen voi plussatuulta sinne!:Heartred :wav:Heartred
 
minulla on käytössä greippimehu, vehnis ja nyt alotin tuon mehiläishyytelön. itelläkin nuo kokeilussa ja lähinnä positiivista jos auttas myös tähän raskautumiseen, muiden hyötyjen lisäks:) nii ja monivitskuja otan kun muistan
 
Beisla ja murkku testailin viimeks varmaan viikko sitten ja raskauskeijun sillä halvalla one step liuskalla.. Ehkä voisin hakea apteekista jonkun vähän paremman ja testailla vaikka huomenna kun ollaan menossa mökille vkl niin uskallan sitten ainakin rauhallisin mielin Nauttia vähän viiniä :) ja murkku toivotaan että nyt olisi sulla pieni tarttunut matkaan <3
 
Pahoittelut Junttura menkoista! Olin ihan varma että plussaat. Mutta eiköhän se plussa sieltä tule. Oliko sulla kouika mones letrokieto ja montako niitä saa syödä?

Mitä on Panox?

Murkulle pidän peukkuja pystyssä!

Mä luulen et ovis oli liian aikaisin, tod.näk mennyt jo. Haluttais kokeille geleeitä mutta en ton oviksen aikaistumisen vuoksi uskalla. Mutta ens kiertoon sitten vehnis ja greippimehu. Voi plääh. Se venis on niin pahaakin. Mutta kyllä se varmaan oli avuksi.

Rosann kp10
 
En tiedä tekeekö kukaan muu tätä, mutta mulla on ahdistava tapa käydä noissa lasketun ajan ryhmissä katsomassa niitä "maaliskuiset", "huhtikuiset" yms. listauksia ja katsoa missä kohden ihmisiä sinne ilmoittautuu. Esim. nyt kun jos plussaan, olisi laskettu aika viime menkoista katsottuna itselläni 9.4. ja huhtikuisissa on viimeisimmät uudet jäsenet 7.4. lasketulla ajalla. Mutta masennun aina siinä vaiheessa jos oma kierto venyy eikä plussaa näykään.

Että sellainen tunnustus vielä tähän päivään :laughing021
 
Rosann panox on miehelle tollanen "piriste"... Lapissa puhuivat kovasti sen puolesta ja kyllä tossa paketissa lukee "Sinkki edistää testosteronitason pysymistä normaalina sekä hedelmällisyyttä ja lisääntymistä" :D

Meillä siis kokeilussa ;)

Ajattelin jos vähän aktivoituisin taas. Tosin voi olla, että menkat vetää taas johonkin pohjamutiin...

Oon vähän pihalla ni tälleen yleisesti onnittelenkin hyvistä jutuista ja pahoittelen huonoista!

Murkku ❤ voi ole raskaana ❤

Lucky tuo tilanne on HUONO todella huono! Pelkästään pelko tunteena on kauhea, mutta että joudut pelkäämään miestäsi ja omassa kodissasi :O Toivottavasti tilanteesi selviää ja löydät rinnallesi arvoisesi kunnollisen ja hyvän miehen kanssa ❤

Beisla toivottavasti inssi onnistuu ❤

Meillä panoxet kovenee ja Maca tekee tehtävänsä ;) makuuhuoneessa on tapahtumaa... ;)

Noissa panox:sissa on kans macaa

Ovistuntemuksia ilmassa ja halut katossa :)

Tälle kuulle juoksukilometrejä reilut 108 ja huomenna vielä lenkille ❤


-PikkuMinski kp12/30 yk23-
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top