Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Ei mulla ollut kuin yksi o-testi jäljellä ja se oli samanlainen kuin tuo edellinen. En tiiä sitten koska se ovis oli, kun reilu viikko sitten sain o+...

onpas vaapukkamaa sulla hassu se o-testin tulos. Mulla se on tossa vaiheessa yleensä niin haalea ettei juurikaan näy. Ei muuta kuin r-testiostoksille!
 
Pahoittelut, jos olette joskus aiemmin kertoneet, mutta en ole silloin ajatuksella laittanut muistiin asioita.

Pistos hoidot,
Miten niitä käytetään, pistetään tiettyinä kierron päivinä? tms.
Mitä hormoonia niissä on verrattavissa letrot?
Onko ollut hyvää vastetta?

Miula ollut ultrien mukaan hyviä folleja ja Pregnylin pisto.
Mutta mitään raskautumiseen Suuntautuvaa ei tapahdu.

Voiko se kasvattaa follia, mutta sieltä puuttuu edelleen munarakkula..

Entä mitä nämä kustantaa?
Muutama viesti taakse päin oli hintoja, onko se yhden pistoksen hinta?
Anteeksi olen ihan uuno näissä, siksi teiltä apuja vähän pyydän..

Pohdin jos pyydän lääkäriltä seuraavaa vaihtoehtoa pohdittavaksi..
Vai onko tämä peli vaan menetetty ...
 
En oo itse tosiaan vielä käynyt lääkärillä tämän asian tiimoilta, joitain pieniä apuja ois sieltäkin kiva saada. Pitää vielä tässä toivoa ja katsella syksyyn asti. Saako niitä letroja ym. lääkkeitä sitten ihan terveyskeskus lääkäriltä? Saako niitä ihan minkä painoinen vaan? En tosiaan tiedä näistä asioista, saattaa vähän höpöjä kysymyksiä olla. :rolleyes: Mikä se ihan konkreettinen bmi raja on hoitoihin pääsyyn?

Anteeksi kun tuun kommentoimaan mutta yksityiseltä gynellä mä sain letrot. Mulla ylipainoa mutta ei kommentoinut sitä millään lailla. Oletko tikutteluja ovista tai mittaillut lämpöjä, tapahtuuko se niiden mukaan?
 
Ei haittaa kommentointi. :happy: Nyt en oo tikutellut ovista. Arvelin että stressaa kytätä, mutta otan kohta varmaan käyttöön, kun kierto vaihtelee vähän. Lämpöjä joskus mittailin, mulla vaan on se ongelma että en meinaa muistaa mitata. :rolleyes: Eikös ne pidä mitata heti herättyä ja samaan aikaan?
 
Gerbera, siitä on etua, että samaan aikaan. Mutta sekin, että yleisesti seurailee alkukiertoa edes joinakin päivinä ja oletetun oviksen jälkeen muutamana päivänä, että siinä näkyis eroa, oviksen merkiksi.
 
Eilen kävin hankkimassa jo ekat IVF hoitoa olevat lääkkeet oli työtä ja tuskaa saada ne.Kävin hankkimassa ne nyt jo että tästä aivan sekaisin olevasta kierrosta ei aina ota selvää mitä tapahtuu.Ovat ainakin valmiina jos nyt pikamuutoksia tulee.Ekassa apteekkissa ei ollut Gonal-F:ää toisessa oli mutta ei ollut samaa kuin mitä lääkäri oli määrännyt.Kolmannesta sitten löytyi vihdoin apteekista sanoivat mistä sain Gonal-F:ää että Orifarmin tehtaasta asti ihan loppunut ja meidän seudun apteekkeissa ne jämät mitä löytyy enää ja niissäkin apteekkeissa Orifarmin Gonal-F:ää kaikkia vahvuuksia vain yksi ja minä otin kyseisestä apteekista sen ainoan yhden 900 kokoisen Gonal-F:än.Apteekkista sanoivat että jos lisää tarvitsee niin paranova tai merck kannattaa lääkärin määrätä jos laittaa vaihtamiskiellon.Orgalutran lääkettä myös etin ja sama homma ekassa ei ollut ja halusin rinnakaisvalmistetta ja puhelinsoittamisen kautta tilaus onnistuu niin tilaus menee täksi päiväksi ja rinnakaisvalmisteen saan aikaisintaan huomenna jos tilaus onnistuu apteekista eivät siis nähneet edes sitä onko tehtaassa sitä lääkettä saatavilla.
 
Mietin aloitanko primolutit huomenna vai odottelenko joskus alkavia luomu menkkoja. Tässä vaan on sitten se riski, että mulla jotkut menkat päällä just varmaan mun tuurilla kun ollaan Turkissa ja sitä mä en haluaisi...

Sit taas jos aloitan nyt ne primot, niin varmaan mun tuurilla osuu joku pistoshoitojen seurantaultra tohon matkan ajankohdalle.
 
Alinah, äh vaikea tietää :/...
mulla oli homma katkolla, nyt menossa kp 8 ja lähden ottamaan Primolutia kp 15 eteenpäin ja Synarelaa kp 19 lähtien. Kontrolliultra 27.4. jolloin olis kp 26 tai jotain (ehkä kp 1 - kuka tietää). Siitä eteenpäin en tiedä, mitä tehdään sumuttelujen lisäksi :) Ehkä Vapun tienoilla alkaa sitten se virallinen yrityskierto.
 
Sain eilen tilattua lääkkeet ja Orgalutran tilattiin.Tehtaassa ei ole rinnakkaisvalmistetta niin sitten Orgalutran tilaus lähti menemään.Tänään pitäisi sen olla omassakoti apteekkissa :) Täällä Primolutin oireetkin hieman laskeutunut sekin plussaa täällä.
 
Voi ei hannuli. Voimia. :Heartred Oliko mies eri mieltä vauvahaaveista?
Harmi. Tiedän sen tunteen kun haluaa vauvaa kovasti ja sit tuleekin ero ja joutuu siirtämään sitä..
 
Mä Kattelen tän kierron loppuun (dpo11) ja vetäydyn sitten. Meille tuli ero :sad001
Voi ei, olen niin pahoillani:sad001

Pakko sanoa noin yleisellä tasolla, että kyllä tää yrittäminen ottaa välillä koville ja rasittaa parisuhdetta. Mä oon niin kateellinen ihmisille, jotka pystyy ottamaan tän jotenkin löysin rantein. Tai ehkä mäkin olisin pystynyt, jos ei olisi ollut sitä keskenmenoa. Se ikään kuin latasi kaikki odotukset ihan tappiin ja teki tästä yrittämisestä vaan saatanan innotonta puurtamista. Tuntuu, että mikään ei korjaa sitä keskenmenossa syntynyttä aukkoa mun sisällä paitsi uusi raskaus. Miehestä tuntuu pahalta, koska se kokee, että mä en ole onnellinen, kun vieläkin itkeskelen sitä keskenmenoa ja tilanne stressaa sitä. Yhtään ei auta se, että toukokuu, keskenmenneen laskettu aika, äitienpäivä ja ties mitkä muiden lasten saantia ja meidän lapsettomuutta korostavat jutut lähestyvät uhkaavasti. Haluisin lähteä jonnekin tosi kauas miehen kanssa kaksin ja vaan unohtaa kaiken muun.
 
12.5 on muuten lapsettomienpäivä. Tullaan just silloin turkista!
Joo, niin on, mutta mä en oikeastaan tahtoisi ajatella koko asiaa. En haluaisi muistaa keskenmenoa, en haluaisi ajatella yritystä, en haluaisi miettiä kiertoa. Haluaisin vaan jonnekin kauas kaikista vauvoista ja raskaana olevista. Ihan tavallinen nykyinen elämäkin kävisi, jos voisin karsia siitä kaikki raskaana olevat pois.
 
Takaisin
Top