Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Alinah, ymmärrän fiiliksesi täysin. Mulla yksi kaveri vitsaili, että Ei uskalla edes vilkaista miehiin päin, kun pamahtaa heti paksuksi... olin vaan että kiva. Me jyystetään ja yrittämällä yritetään, kaikki saamarin greippimehut ja macat, lämmöt ja ovistestit... ja ei. Musta pitäis kaikkien joutua vähän odottamaan, niin tajuaisivat ettei lapset ole itsestäänselvyys, tai niitä ei tule silloin kun itse päättää.

Päästiin siirtoon eilen! :) Sori hiljaisuus, jännäsin eilen koko aamupäivän että tuleeko soitto että ei ole siirrettävää. Soittoa ei tullut ja siirto tehtiin, siitä säntäsin suoraan iltavuoroon töihin, joten en ehtinyt tänne (enkä esim äidille) ilmoittaa mitään että siirto onnistui :D 10 soluinen 3-luokan alkio siirrettiin eli vähän rupu reppana, mutta kyydissä on! :)

Alinah, ymmärrän fiiliksesi täysin. Mulla yksi kaveri vitsaili, että Ei uskalla edes vilkaista miehiin päin, kun pamahtaa heti paksuksi... olin vaan että kiva. Me jyystetään ja yrittämällä yritetään, kaikki saamarin greippimehut ja macat, lämmöt ja ovistestit... ja ei. Musta pitäis kaikkien joutua vähän odottamaan, niin tajuaisivat ettei lapset ole itsestäänselvyys, tai niitä ei tule silloin kun itse päättää.

Samaa mieltä!! Sain kaksi ensimmäistä lastani ilmeisesti vain puhtaasti tuurilla erittäin helposti. Tietysti heitä rakastan, mutta vasta nyt kun tätä kolmatta on puuhattu vuosi ymmärrän täysin sen mikä ihme he ovat. Ja voin sanoa, että osaan arvostaa tätä elämän suurinta lahjaa vasta nyt 100%.

Päästiin siirtoon eilen! :) Sori hiljaisuus, jännäsin eilen koko aamupäivän että tuleeko soitto että ei ole siirrettävää. Soittoa ei tullut ja siirto tehtiin, siitä säntäsin suoraan iltavuoroon töihin, joten en ehtinyt tänne (enkä esim äidille) ilmoittaa mitään että siirto onnistui :D 10 soluinen 3-luokan alkio siirrettiin eli vähän rupu reppana, mutta kyydissä on! :)

Ihanaa! Nyt jännäillään sun puolesta ja toivotaan että tarraa oikein lujaa kiinni että jaksaa pysyä matkassa loppuun asti! ;)

On: Kp 34/28 ja ensimmäinen aamu puoleentoista viikkoon kun en testannut. Mitä sitä mieltänsä pahoittamaan. Ehkä tämä on kehoni sarkastinen syntymäpäivälahja, "turhia haaveilet". Mietin vaan, että jos ultrassa näkyi kp 17 "hyvä ovulaation jälkeinen tila" ja "keltarauhaseksi sopiva löydös", niin mitä muuta se olisi voinut olla ja olisiko lapsettomuuteen erikoistunut gyne voinut erehtyä? Mulla ei ole koskaan ovulaation jälkeen kierto venynyt, muuten kyllä.

MahtaMah ett pääsitte siirtoon, Larissa! Nyt kaikki varpaatkin pystyssä ett pikkunen malttas pysyä mukana loppuun asti! <3

Mahtavaa Larissa! Pieni rupu-reppana :heart: toivottavasti hän tulee syliin asti :heart: täällä kaikki sormet ja varpaat pystyssä :)

Muokattu viimeksi:
Täällä kierto taas sekoilee ja oireet aaltoilevat voisi sanoa ettei edes ole niitä.Kierto yleensä 28-33kp ja dpo päivät on yleensä 13-16dpo päivää.Nyt menossa 37kp ja 15dp oireita tässä kierrossa on ollut aaltoilevana turvotusta, rintojen arkuutta, päänsärkyä, maha löysällä ja kahvi ei ole maistunut siltä mitä ennen.Huomenna meinaan tehdä testin ja jos ei tilanne ennen tiistaita ole muuttunut niin uudestaan teen testin tiistaina.Tiistaina on se ivf suunnittelu aika.Edellinen kierto saatiin katkaistua primoluteilla ja ovulaatiota ei silloin tiettävästi tapahtunut.Tässä kierrossa testi näytti ainakin plussaa jonkunlaista viivaa siis.Yhtä vahvaa viivaa jopa tummempaa viivaa en saa ovis testiin.Flo ennustaa että huomenna pitäisi kuukautiset ja pari muuta ilmoittaa että olisi pitänyt alkaa.Odotan tuohon maanantaihin että dpo päivät menny sen max määrän ohitse ja tiistaina kerron lääkärille että ollaan taas samassa tilassa kuin viime kierrossa jos testi ei näytä raskauta.

Noniin, jotain tapahtuu... äsken tuli paperiin vaaleanpunaista. Se on siis kp 1 huomenna tai viimeistään maanantaina. Pitää iloita, että pääsee aloittamaan letrot, nostaa toiveita. Maca-kapselit ja greippimehu valmiina. Lets go!

Tultiin miehen sedän luokse tänään Klaukkalaan, ihan ekstemporee kun miehen setä soitti kun oltiin kauppaan menossa että jos lähdettäisiin toukokuussa heidän kanssa etelään. Niin nyt sitten suunniteltiin että lähdettäisiin turkkiin Alanyaan, me ollaan kyllä käyty siellä miehen kanssa jo 2 kertaa ja viime kerralla oli mukana meidän poika. Niin odotan jo tota reissua! :) Eikä se haittaa vaikka ollaankin käyty jo muutaman kerran, kun on tosi kiva lomapaikka. :)

Täällä testattu nega ja pyyhkieässä punaista jo.Tänään muuttuu varmasti 1kp jomottuttaa jo valmiiksi.

Täytyy sanoa, että ehkä mun kroppa olikin vaan kaukaa viisas, kun venytti kiertoa. Olen lasten kanssa lähdössä torstaina viikoksi etelään (mies jää tänne) ja tuskailin jo aiemmin, että normikierrolla ovis olisi osunut juuri tuohon. Nyt ehditään hyvin kotiin ja silloin on ukkokin varmasti innokkaana petipuuhiin, kun tulee 3 viikon tauko :)) Meinaan yllättävä ongelma tässä keski-iässä, että miehen suusta kuuluu sanat "en mä aina jaksa, en ole kone". Kerta viikkoon meiningillä on raskautuminen haastavaa, tai ainakin saa tähdätä tarkkaan sitä kertaa osumaan oikeaan aikaan. En yhtään ihmettele, että me nelikymppiset naiset ryhdytään puumiksi. No joo, vähän ilkeetä :))

Hitto kun pistää oikean puolen munasarjaa, ovis ei pitäis olla vielä pitkään pitkään aikaan jos ollenkaan.

Silkkitassu Onnea plussasta!

Larissa Toivottavasti nyt tarraa tiukasti kyytiin!

Täällä menossa taukokierto ja varmaan jatkuukin jonkin aikaa. On vähän muuttujia matkassa ollut. Mutta kaikille tsemppiä ja plussia ketjuun! :smiley-bounce016

Larissa, peukut ja varpaatkin pystyssä teidän puolesta! :)

Mikäköhän täällä on menossa.. Alle viikko sitten loppui ennätyspitkät menkat ja nyt taas jo munasarjoja koskee niin että ei tiiä miten päin olis :banghead: Pitää vissiin mennä kohta lääkäriin kun koko ajan koskee mahaa ovis ja menkkakipujen tapaan :arghh:

Takaisin