Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Larissa, olen ja olemme tukenasi, ja laita ihmeessä yksäriä, jos haluat jakaa asiaa ja ajatuksia liittyen donor-asiaan intiimisti.
Alinah, romanttista iltaa perjantaina :)

Kiitos, jos sais vähän ajatuksia muualle. :angelic:
 
Kiitos, jos sais vähän ajatuksia muualle. :angelic:
Hyvä tavoite :)
Mä kipuilen täällä riittämättömyyden tunteen kanssa, ja kyllähän se epävarmuus tulevaisuudesta kaivaa. Kortensa kekoon tuo ilmeisen huonosti käynnistynyt uusi kierto. Liekö ovuloimattomaksi jää, ainakin mieliala on ihan p*stä suorastaan. Onneksi huomenna on uusi päivä, ei auta ku toivoa, että paremmilla mielin!
 
Ihan samoja tuntemuksia. Mutta tosiaan, onneksi huomenna on päivä uusi.. :Heartred:Heartred
 
Yleensä täällä kierto 28-33kp ja ovis +13-17kp kohdalla ja tässä kierossa + 22kp.Nyt menossa 13dpo ja dpo päivät kestävät yleensä 14-16pvää.Kuukautiset siis myöhässä mutta sen tietääkin että ei vielä olisi normaalin ajan mukaan vielä pitänyt alkaa koska ovis + tuli myöhemmin vaikka ennen tuota + oli jonkin sortin ovis oireita.Flo ennustaa sunnuntaille kuukautisia siihen asti ajattelin max kärvistellä.20.2. Ois IVF suunnittelu aika niin toivotaan että ennen tuota aikaa selviää että mikä on alkaako kuukautiset vai raskaus? Turvotusta,etovuutta kahvista ja kahvi ei maistu,rinnat kipeet plus karkkina kakun päällä on jomotukset vatsassa nuohan oireet voivat tulla sekä raskaudesta sekä lähestyvistä kuukautisista.
 
Dpo 17 ja roskishaamu :shock: Testattu klo 5 aamulla, jolloin näytti puhdasta negaa. Tiedän, ei ole plussa, mutta nosti se sykettä silti. Testinä Apteekin herkkä.


7b4b567b2d99f48424c1170778b50e1a
 
Hannuli, jospa myöhemmin testaat uusiksi ja tulisi kunnon plussa? Jännää!

Katjusha, :) Katsotaan syksymmällä, jos lähdetään donor-hoitoon niin laittelen viestiä. Sun kokemus asiasta olisi mulle kullan arvoinen.

Alinah, hyvä että saat ajatuksia muualle ja toki on ehdottomaan tärkeää hoitaa parisuhdetta tällä taipaleella. <3

Napaa: Tänään ei kuulunut soittoa labrasta eli alkio lienee elossa ja 2-4 soluinen nyt. Toivotaan että eivät soita huomennakaan vaan menen siirtoon klo 13.15. Eilen sain itkuni itkettyä (jotenkin sitä vaan käsittelee jo sitä että joutuu ehkä lapsettomaksi jäämään) ja sitten itkin sitä että miten mulla on niin ihana mies, joka lohduttaa, halaa, tekee ruokaa jne <3 Tänään ihana ystävä vielä tupsahti kylään ja sain tuuletettua päätäni hänen kanssaan. Miten hyvä olo tuli! Jotenkin on taas enemmän valoa elämässä oli suunta mikä hyvänsä :)
 
Hannuli, jospa myöhemmin testaat uusiksi ja tulisi kunnon plussa? Jännää!

Katjusha, :) Katsotaan syksymmällä, jos lähdetään donor-hoitoon niin laittelen viestiä. Sun kokemus asiasta olisi mulle kullan arvoinen.

Alinah, hyvä että saat ajatuksia muualle ja toki on ehdottomaan tärkeää hoitaa parisuhdetta tällä taipaleella. <3

Napaa: Tänään ei kuulunut soittoa labrasta eli alkio lienee elossa ja 2-4 soluinen nyt. Toivotaan että eivät soita huomennakaan vaan menen siirtoon klo 13.15. Eilen sain itkuni itkettyä (jotenkin sitä vaan käsittelee jo sitä että joutuu ehkä lapsettomaksi jäämään) ja sitten itkin sitä että miten mulla on niin ihana mies, joka lohduttaa, halaa, tekee ruokaa jne <3 Tänään ihana ystävä vielä tupsahti kylään ja sain tuuletettua päätäni hänen kanssaan. Miten hyvä olo tuli! Jotenkin on taas enemmän valoa elämässä oli suunta mikä hyvänsä :)

Peukut pystyssä huomiseen siirtoon! <3 :)
 
Ai hitto, tänään oli se perjantai. Voih, toivotaan että hiljaisuus on hyvä merkki...!
Täällä vissiin kp 9. ja oletan ovuloimaton, koska ei merkkiäkään hormonitoiminnasta, blaah! Toiveet seuraavassa kierrossa.
 
Leffassa käyty ja mies jo sanoi kun autoon päästiin että "sitten kotiin harrastaa rajuu seksiä" :D ;)

Ahdistaa kun taas kuulin plussa uutisia ja meillä ei vaan onnistu edes lääkkeillä. Mä sanon sen että me ollaan silloin 6kk päästä menossa varmasti sinne inseminaatioon..

Inhottaa kuulla näitä ehkäisynläpi tai kerrasta paksuksi jne uutisia! Tai "minä halusin mutta mies ei!" " Kävi pikku vahinko"
Toiset ne yrittää vuosia saada sitä pitkään toivottua lasta kun toiset ne lisääntyy sormia napsauttamalla.. "me nyt päätettiin jättää ehkäisy tässä kierrossa ja kierron lopussa olinkin jo raskaana"

Äh, sori meen varmaa nukkuu niin jospa huomenna olis parempi fiilis. <3
 
Takaisin
Top