Larissa, olen ja olemme tukenasi, ja laita ihmeessä yksäriä, jos haluat jakaa asiaa ja ajatuksia liittyen donor-asiaan intiimisti.
Alinah, romanttista iltaa perjantaina :)
Kiitos, jos sais vähän ajatuksia muualle. :angelic:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Larissa, olen ja olemme tukenasi, ja laita ihmeessä yksäriä, jos haluat jakaa asiaa ja ajatuksia liittyen donor-asiaan intiimisti.
Alinah, romanttista iltaa perjantaina :)
Hyvä tavoite :)Kiitos, jos sais vähän ajatuksia muualle. :angelic:
Hannuli, jospa myöhemmin testaat uusiksi ja tulisi kunnon plussa? Jännää!
Katjusha, :) Katsotaan syksymmällä, jos lähdetään donor-hoitoon niin laittelen viestiä. Sun kokemus asiasta olisi mulle kullan arvoinen.
Alinah, hyvä että saat ajatuksia muualle ja toki on ehdottomaan tärkeää hoitaa parisuhdetta tällä taipaleella.
Napaa: Tänään ei kuulunut soittoa labrasta eli alkio lienee elossa ja 2-4 soluinen nyt. Toivotaan että eivät soita huomennakaan vaan menen siirtoon klo 13.15. Eilen sain itkuni itkettyä (jotenkin sitä vaan käsittelee jo sitä että joutuu ehkä lapsettomaksi jäämään) ja sitten itkin sitä että miten mulla on niin ihana mies, joka lohduttaa, halaa, tekee ruokaa jne Tänään ihana ystävä vielä tupsahti kylään ja sain tuuletettua päätäni hänen kanssaan. Miten hyvä olo tuli! Jotenkin on taas enemmän valoa elämässä oli suunta mikä hyvänsä :)