Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Dpo 15, kp 29/28. Ei mitään. Ei viivaa, ei tuhrua, ei vuotoa. En ymmärrä, mitä *ittua tässä kropassa tapahtuu/ei tapahdu! Ultrattu 2 viikkoa sitten, että olis ovulaatio tapahtunut, voiko se näyttää väärin? Mulla on vuoden ollut kellontarkka kierto 28 päivää, aina alkanut pari päivää aiemmin vaaleanpunaisella tuhrulla. Nytkö se kiertojen sakkaaminen alkoi, juuri kun olis lertoresepti kourassa?
 
Vaapukkamaa jotain sofia/sofie merkkisiä..

Hannuli.. No jopas on jännä, voisko siellä jotain kuitenkin olla tapahtumassa? Ei auta muukuin odotella, pidän peukkuja!
 
Vivu, enpä usko. Tosin niin kauan kuin ei ole tätiä, on toivoa, jota lietson lukemalla myöhäisistä plussista ym. Tämä oli mielenkiintoinen taulukko, mistä näkee raskaushormonin kasvun matala- ja korkeahormonisilla naisilla. Itsehän epäilemättä olen tuo matala-, sen verran heikkoa tuo hormonitoiminta ollut nuoresta lähtien. Ja jos en ihan väärin muista, olisin tuosta kuopuksesta (10v) elänyt samoja piinoja ja saanut plussan vasta rv 4+4. Ja nimenomaan niin, että herkät testit näytti haamua, ja cb vahvan plussan.

Ja nyt kun kirjoitan tätä, tuntuu menkkajuilia... saas nähdä.
03031f23c7804b7f6ba26217ed9d0ff2
 
Oon joskus miettinyt mitä sulle Larissa kuuluu. Nyt satuin kurkistaa tänne. Pitkä yritys teilläkin. Toivon todella et hoidot tuottaisi sinne vauvan. Pidän peukkuja! En tiedä muistatko mutta tulin tänne kirjoittelee ja raskauduin sitten melko pian. Vauva 10/2016. Nyt vielä toiveissa hälle kaveri. Kkm syksyllä. Muistan että neuvoit ja tsemppasit täällä kaikkia.
 
Terveisiä follikkeli ultrasta!

Limakalvo aivan liian ohut 1,jotain (täytyy käydä lukee omakannasta kun ehtii) molemmin puolin löyty yhdet 8mm munarakkulat. Uusi ultra viikon päästä ja toivotaan että olis parempia uutisia, muuten saa nostaa letrozol annostusta seuraavaan kiertoon.. Ja tämän kierron suhteen saa unohtaa jos ei oo muutosta viikon päästä... Mä söin jo tässä kierrossa 5mg letrozolia..
Ensin lääkäri meinasi, että annetaan olla ja nähdään seuraavassa kierrossa sitten uudestaan. Mutta kysyi kokeneemman lääkärin mielipidettä ja käski tulla tosiaan uuteen ultraan viikon päästä.. Meinasivat jos silloin näkyisi jotain enemmän kun mulla tuppaa olee niin ylipitkät kierrot. Ovistestailut käski nyt jättää tauolle ja jatkaa sunnuntaina..

Alinah kp11..
 
Alinah
Osittain hyviä uutisia.
Toivotaan, että viikon päästä on muutosta tapahtunut.

Miun edellinen kierto oli juuri tuollainen, pientä kasvua ja limat ohuet, mutta uudestaan kun menin niin muutos oli tapahtunut ja hyvä tilanne, tuli määräys pistä myös pregnyl.

Tahdon sanoa, että älä välttämättä vielä luovuta kiertoa.
 
Muska, kyllä sut muistan <3

Pikainen omanapa: Eilen oli punktio ja saatiin 3 munasolua. Tänään soittivat, että niistä kolmesta 1 oli hedelmöittynyt normaalisti. 1 ei ollut hedelmöittynyt ollenkaan ja 1 oli monitumainen. Ihme jos siirtoon päästään perjantaina...

Olen aika tappiomielialalla. Viimeinen hoito julkisella ja tulos on tämä... Ajatukset siintää yksityiselle siirtymisessä, mutta kannattaakohan tuhlata 3000€ hoitoon omilla soluilla, jos niitä soluja ei vaan tule muutamaa enempää? Olisiko viisasta siirtyä suoraan lahjasoluihin eli siihen menisi 6000€ ainakin. Luottomahdollisuutta katsoin jo oman pankin sivuilta, muuten ei ole jatkossa hoitoihin varaa.
 
Larissa, harmin paikka :( toivon tietenkin, ettette jatkomietintöjä edes tarvi. Jospa se ainukainen jaksaisi siirtoon!!
Tilanteessasi, jos tää ei onnistu ja toive on kova, miettisin sitä lahjasolujuttua seuraavaksi. Jos on tunne, ettei se siitä enää omilla aineilla se tilanne muutu/mahikset parane, luovutetuilla saa usein enemmän eli useita hyviä alkioita per punktio. Monet luovuttajat on äitejä ja onnistumisen mahdollisuus voi olla konkreettinen.
Näin jälkikäteen: en vaihtaisi tyttöä mihinkään maalliseen omaisuuteen, mitä vaihtoehtoisesti toimien olisimme voineet hankkia.
Kaikkea hyvää koko ketjuun!!
 
Purin mun tämän hetkistä oloa ja fiilistä mummolleni ja itkuhan siinä pääsi, mummoni tirautti myös muutamat kyyneleet.. On tää lapsettomuus rankkaa!
 
Muska, kyllä sut muistan <3

Pikainen omanapa: Eilen oli punktio ja saatiin 3 munasolua. Tänään soittivat, että niistä kolmesta 1 oli hedelmöittynyt normaalisti. 1 ei ollut hedelmöittynyt ollenkaan ja 1 oli monitumainen. Ihme jos siirtoon päästään perjantaina...

Olen aika tappiomielialalla. Viimeinen hoito julkisella ja tulos on tämä... Ajatukset siintää yksityiselle siirtymisessä, mutta kannattaakohan tuhlata 3000€ hoitoon omilla soluilla, jos niitä soluja ei vaan tule muutamaa enempää? Olisiko viisasta siirtyä suoraan lahjasoluihin eli siihen menisi 6000€ ainakin. Luottomahdollisuutta katsoin jo oman pankin sivuilta, muuten ei ole jatkossa hoitoihin varaa.

No voi höh, toivotaan että se yks ainokainen olisi sisukas ja saisi siirrettyä. Tsemppiä sinne teidän tilanteeseen ja toivotaan parasta! :)
 
Larissa :( :Heartred kunpa ette joutuis yksityisen kuluja miettimään, vaan tämä kerta onnistuisi tuomaan teille nyytin syliin asti!
 
ON: " Tällä hetkellä endometrium viivamaisen ohut eikä johtofollikkelia erotu. Konsultoitu ol Anna **********. Näyttää siltä, että tällä letrotsoli-annoksella ei saada vastetta, mutta kontrolloidaan tilanne varmuuden vuoksi viikon kuluttua. Potilas aloittaa ovulaatiotestit uudelleen 18.2. Seuraava follikkeli-uä-tutkimus 21.2. PD 18. Jos tuolloinkaan ei lääkevastetta ovaarioissa, nostetaan seuraavassa kierrossa letrotsolin annos 5 mg. Pyritään siis ovulaatioinduktiolla kuuteen ovulatoriseen kiertoon, tämä kierto ei näytä ovulatoriselta. Välikiertoja ei tarvita. "

Poimittu omakannasta, tämän päivän käynnin tekstistä.
 
Larissa minäkin laitan kaikki sormet ja varpaat ristiin, jotta se ainokainen saadaan siirrettyä ja plussan myötä teijän ei tarttis miettiä mitään yksityistä hurjine kuluineen. :Heartred
 
Kiitos teille kaikille ihanille tsempeistä! <3 Itkua olen koko päivän täällä tihrustanut. Mies tuli kotiin töistä, teki ruokaa ja halaili niin mieli on jo parempi. :)

Katjusha <3 Olet kyllä aarre! Saanko laittaa viestiä, jos aletaan kulkemaan kohti lahjasoluhoitoa?

Käytiin miehen kanssa taas keskustelua mahdollisesta jatkosta, jos ei päästä nyt siirtoon tai siirrosta tulee negaa. Aletaan olla kyllä sillä linjalla, että seuraava askel on lahjamunasolut. Tuntuisi hullulta laittaa se 3000€ hoitoon yksityisellä, kun ei mun kropasta vaan kunnon määrää munasoluja näemmä saa revittyä. 6000€ saisi kuitenkin ehkä useamman laadukkaan munasolun luovuttajalta ja säästyisin itse piikityksiltä. Yksi seikka on myös se, että täällä julkisen puolen lääkärit on samoja jotka on yksityisellä klinikalla töissä, eli ei varmaan ole heillä sen enempää konsteja annettavana mun munasolujen suhteen kuin julkisellakaan.

Alinah, onpa kurjaa että ei tullut (vielä) vastetta letroilla :/
 
Takaisin
Top