Ei tää voi olla näin vaikeeta!

0a5bf9a477ed421e799a58d694c2ced2

Iltapissasta. Ei ollut aamunen ainakaan testivirhe.
Selvä plussa onnea!
 
Täällä arkipäivät menee niin lentämällä että paljon ei kerkeä foorumilla käydä, sitten viikonloppuna taas on tosin.Omaa tilannette en ole tänne pitkiin aikoihin kirjoitellut täällä nyt menossa luomu kierto ja 8dpo maanantaina menen verikokeisiin kun Naistenklinikka haluaa verikokeita ennen kun on meidän IVF suunnittelu aika.IVF suunnitteluun ei ole enää pitkä aikaa aika on 20.2. Ensi viikko muitenkin on jännittävä kun pitäisi alkaa kuukautiset ma-su välisellä ajalla :)
 
Dpo 12 ja puhdas nega :( Kyllä tässä nyt toivon rippeetkin menee. En vaan ymmärrä, mitä nää mun oireet on, ei normaalia pms:ää. Tosi huono ja heikko olo, syke lyö nopeaan, vatsaa kiristää, palelee ja käsivarsia nipistelee/särkee. Vissiin mentävä lääkäriin, jos menkat ei tuo helpotusta.
 
Hei onkos teillä naiset kokemusta tai tietoa liikunnasta alkuraskaudessa? Täällä kun ei kaikki esikoista yritä:shy: ainakin Katjusha muistaakseni harrastaa juoksemista? Mulla siis huimat 5+0 kasassa 3. IVF:n 1. PAS hoidosta, juoksemisesta tykkään. Onko nykyään jotain sykerajoja ja päteekö ne missä vaiheessa? Ja voiko juosta niin kauan kuin hyvältä tuntuu? Ja voiko lautailla n. vkolla 9-10 jos ei tee mitään hurjia temppuja? En halua kysellä noissa muissa ryhmissä kun tunnen omakseni vaan nää pitkään yrittäneiden ketjut, kun te myös ymmärtätte tän paniikin etten vaan nyt mokaa tätä! Kiitos jo etu käteen jos jollain omia kokemuksia:)
 
Bambi, oma tuntemus on parempi lähtökohta kuin sykeraja - ainakin mitä viime aikoina julkaistuja artikkeleita olen lukenut. Kuitenkin, omalle kohdalle sopi hyvin nyrkkisääntö, että kovempia sykkeitä (yli 150) vain lyhytkestoisesti. Tavoitteellisempi kunnon kohotus voi odottaa. Omalla kohdalla puoliväliä lähestyttäessä harjoitussupistukset hiljensivät vauhdit löntystelyyn (eläkeläisköpöttely, kävellen), mutta sitten loppua kohti kävin spinningissä ihan normaalisti (kunnes limatulppa irtosi ;)
Lautaillessa itse tunnet taitosi ja riskit. Vatsaan ei sais kopsahtaa :)
 
Ei ollu yöllä taas tullu mitään eikä koko päivänä mitään mutta kun saunasta lähdettiin kotiin, niin hississä tunsin kun jotain valu housuihin.. Äkkiä vessaan ja valkoiset pöksyt veressä! Tänään kp7!
 
Hitto oikeesti... Ovistestit tummu vuorokaudeks, viiva ehkä 3krt näiden 3v aikana tummunu tollalailla ja sit vaalenee.. Limat on kyllä selkeet. Tekis mieli luovuttaa testailun suhteen, tekis mieli luovuttaa kaiken suhteen. Miksi tää on niin v*tun vaikeeta? Miksei vois kerranki mennä niinkuin oppikirjoissa?? :'(
Huomaa et pettymys omaan kroppaan on kovempi kun otin o-testit käyttöön, testaan noi nytten loppuun ja sit loppu. En vaan jaksa enää noita negoja.. Pää hajoo kun kerran vuodessa tulee pos. ovistesti. Rahaa menee vaan hukkaan :(
 
Ei kohta naurata enään kun taas sai laittaa siteen pöksyihin! Koko päivänä vaa vähän jääny rusehtavaa vanhaa verta paperiin pyyhkiessä. Niin nyt taas alkoi vuotaa kirkasta!

Kp8
 
Hitto oikeesti... Ovistestit tummu vuorokaudeks, viiva ehkä 3krt näiden 3v aikana tummunu tollalailla ja sit vaalenee.. Limat on kyllä selkeet. Tekis mieli luovuttaa testailun suhteen, tekis mieli luovuttaa kaiken suhteen. Miksi tää on niin v*tun vaikeeta? Miksei vois kerranki mennä niinkuin oppikirjoissa?? :'(
Huomaa et pettymys omaan kroppaan on kovempi kun otin o-testit käyttöön, testaan noi nytten loppuun ja sit loppu. En vaan jaksa enää noita negoja.. Pää hajoo kun kerran vuodessa tulee pos. ovistesti. Rahaa menee vaan hukkaan :(

Sama vika täällä... itse lopetin kaiken mittailun :) suosittelen.
 
Dpo 14. Turhauttaa!!! Nega, mutta menkkojakaan ei kuulu eikä näy. Ei tuhrun tuhrua, ei yhtään menkkamainen tuntuma alapäässä. Ja koska mulla ultrattiin oviksen tapahtuneen,ei voi oikein kierron venyminenkään tulla kyseeseen. Mulla on aina luteaali kellontarkka 14 vrk. Mitä hittoa oikeasti! Kun en kerran raskaana ole, niin alkais nyt, et pääsisin aloittamaan letrot. Tuntuu että kroppa vaan *ittuilee.
 
Tänään kävin sovitusti labrassa ja eihän ne ollut laittaneet edes verikoe pyyntöjä labraan mulle vain kerrottu että mene labraan.Onneksi labrasta soittivat naikkarille ja saatiin verikoe otettua :) Nyt vain kovasti odotetaan ens viikkoa että on se IVF suunnittelu aika.
 
Voi harmi blackwood :(
Onko mones peräkkäin, en nyt muista..

Kipuilee kovasti mahassa.. Testailen nyt noi tikut tuolta pois.. Taas vähän tummenee :|
Halut kateissa kun ketutus omas kroppaa kohtaan on ihan mahdoton. Inhoan tätä toimimattomuutta, niin yritä siinä sit haluta jotain muutaku käpertyä peiton alle märisemään.. Sorry kun mälisen vaan :/
 
Joko alinah siun vuoto hellittänyt?
Oliko siun kierron päivä mikä?

Taisin tulla muutama päivä perässä..

Vivu minkä merkkisiä tikkuja siula on?

Täällä tikuttelu alkaa ens viikolla, jos tikulla en saa positiivista niin ultran kautta kurkataan tilanne ja pregnyl


Oliko mitkä ovis tikut "suosiossa"?
PREGCHECK OVULAATIOTESTI?
 
Joko alinah siun vuoto hellittänyt?
Oliko siun kierron päivä mikä?

Taisin tulla muutama päivä perässä..

Vivu minkä merkkisiä tikkuja siula on?

Täällä tikuttelu alkaa ens viikolla, jos tikulla en saa positiivista niin ultran kautta kurkataan tilanne ja pregnyl


Oliko mitkä ovis tikut "suosiossa"?
PREGCHECK OVULAATIOTESTI?

Kp9 ja paperiin jää pyyhkiessä rusehtavaa vanhaa verta, hyvin vähäistä mutta kuitenkin..
 
Toinen keskenmeno peräkkäin, mutta kaikkiaan 6 keskenmenoa.. Neljä keskenmenoa oli peräkkäin ennen esikoista ja kuopuskin kerkesi sen jälkeen tulla. Nyt on kuopuksen jälkeen tullut taas kaksi peräkkäin.
 
Blackwood, harmin paikka. Onhan noita takapakkeja tullut liikaa, että kyllä riittäis!
Se on ihmeellistä, miten toisilla ei tartu millään mikään (ei edes huippualkiot) ja toisilla sitten tarttuu nekin, jotka ei jaksa jostain syystä pitää kiinni... No, ei voi kun toivoa, että tämä ketju tyhjenee pysyvien plussien muodossa.
Täällä vissiin menossa kp 7 ehkä ja pikkuhiljaa alkaa katse olla kp 20 klinikkakäynnissä. Ennen sitä pitäis mahdollinen ovulaatio hyödyntää, kenties. Mies vaan on ollut ”lortti” ja viime aikoina kaiken päätteeksi kipeenä ja kuumeessa, ei tee mieli koskea pitkällä tikullakaan. Vaan kait se on pakko taipua lähipäivinä kontaktiin :)
 
Se on ihmeellistä, mutta toisaalta minä ajattelen sen niin, että sillä on joku tarkoitus. Tämän lapsen ei ollut tarkoitus nyt vielä tulla meille. Varmasti odotus palkitaan vielä ja mitä parhaimmalla tavalla :)
 
Se on ihmeellistä, mutta toisaalta minä ajattelen sen niin, että sillä on joku tarkoitus. Tämän lapsen ei ollut tarkoitus nyt vielä tulla meille. Varmasti odotus palkitaan vielä ja mitä parhaimmalla tavalla :)

Kyllä, se on just näin. Oikea lapsi tulee oikeana aikana oikeaan perheeseen :)
 
Takaisin
Top