Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Musta tuntuu, että mun keho vittuilee. Joka kierron lopussa on jotain erilaista, mikä saa kuvittelemaan tärppiä. Milloin tiputtelee oudossa kohtaa, milloin nippailee, kuvottaa, pyörryttää, menkat on myöhässä... Ja aina ne tulee. Yhtä varmana ja vuolaana kuin ... no, joku. Nyt on taas erilaista. Dpo n.8. Kohdun tienoilla "tuntemuksia" ja pinkeä olo, kuin menkat räjähtäis just. Huippaava olo päässä, ja tärisyttää. Kuin silloin kun on sokerit alhaalla, mut nyt ei pitäis olla syytä. Pää taas kehittelee kaikkea, ja sitten romahdetaan alas.
 
Nimin ja itku on nyt tosi herkässä. Mikä tietysti osaltaan johtuu turhautumisesta omaan kroppaan. Mikä sekin aiheuttaa huonoa omaatuntoa, kun olen kuitenkin kaksi ihanaa saanut. Lapsettomuus vaan on sisään rakennettu tunne. Enemmän kuin itselle toivon kuitenkin plussaa esikoisesta haaveileville. En edes kehtaa vaatia itselle enempää. Siksi sanoin lääkärillekkin, etten letroja jytkympään halua lähteö. Jos en näin raskaudu, niin sitten niin ei enää tällä iällä ja kahden terveen lapsen jälkeen ole tarkoitettu. Olen kuitenkn saanut jo enemmän kuin joskus uskalsin haaveillakkaan. Silti...
 
Muokattu viimeksi:
Blackwood, siinä on haamu! Onnea! Taisi ollakin lyhyt visiitti tähän ketjuun :D

Omaa napaa: Ultrassa käyty ja punktio onkin jo viikon päästä tiistaina :O :) vasen (leikattu, röpelöinen ja endon riivaama) munasarja oli yllättänyt ja kasvattanut ainakin 7 tasakokoista follia! oikealla oli yksi isompi ja yksi pienempi, eli yhteensä 9 follia. Ehkä niistä uskaltaisi vaikka 4 munasolua toivoa kerättävän... Folleja on ainakin enemmän kuin missään aiemmassa hoidossa. Toista ultraa ei enää tule, sillä polilla on sulku to-pe, eli suoraan vaan punktioon tiistaina :D

Huomenna alkaa puregon annoksella 300 yksikköä ja orgalutran jatkuu rinnalla. Irroituspiikit sunnuntaina, tällä kertaa tulee tuplana eli sekä pregnyl että gonapeptyl.

Fiilis on varovaisen hyvä :)
 
Nimin ja itku on nyt tosi herkässä. Mikä tietysti osaltaan johtuu turhautumisesta omaan kroppaan. Mikä sekin aiheuttaa huonoa omaatuntoa, kun olen kuitenkin kaksi ihanaa saanut. Lapsettomuus vaan on sisään rakennettu tunne. Enemmän kuin itselle toivon kuitenkin plussaa esikoisesta haaveileville. En edes kehtaa vaatia itselle enempää. Siksi sanoin lääkärillekkin, etten letroja jytkympään halua lähteö. Jos en näin raskaudu, niin sitten niin ei enää tällä iällä ja kahden terveen lapsen jälkeen ole tarkoitettu. Olen kuitenkn saanut jo enemmän kuin joskus uskalsin haaveillakkaan. Silti...

Mulla täsmälleen sama tilanne :) valitettavasti letrot ei tehny yhtään mitään mulle ja oon nyt lopettanu koko yrittämisen. Luen ajoittain teidän juttuja kyllä.

Täytyy sanoa että elämänlaatu parani huomattavasti kun lopetin.
 
Ihania uutisia Larissa! Toivottavasti saatte tällä kertaa hyvän munasolusaaliin, sen olisitte todella ansainneet:Heartred

Hoplaa PikkuMinski sut on nähty! Mitä kuuluu? :)

Onko Myyn kuulumisia jossain luettavana vai onko jättäytynyt foorumilta, tietääkö vaikka Larissa?
 
No Nenna meillehän kuuluu... ;)

En tiedä muistaako kukaan enää minua... Meillä yritystä takana 4v4kk ja eilen aamulla yllätysplussa :') ensimmäinen inssi tehtiin 23.1 ja eka plussa koko yritysaikana! Kukaan ei uskonut inssiin, oltiin ivf jonossa ja tämä yksi tehtiin samalla kun tutkittiin miehen tavara :D Hyvin hyvin aikaista, mut me ollaan viimein raskaana <3

b9d7ab26581d22230fa2b7dacd801f9a
 
Ihanaa Minski, onnea mielettömän paljon ja tarrasukkia pienelle kyytiläiselle! :love017
Olipa niin ihanaa päästä lukemaan heti aamusta näin upeita uutisia! :p
 
PikkuMinski tokihan sut muistetaan ja voi että mitä uutisia. :happy: Mielettömän suuret onnittelut teille ja oikein napakat liimat kyytiläiselle jotta pysyy mukana. :joyful: Näistä uutisista tulee kyllä aina niin hyvä mieli itellekin, kun pitkään yrittäneet vihdoin plussaa. :Heartred
 
Aivan mahtavaa Pikkuminski!!! <3 onnea niin hirmu paljon ja tarrasukkia pikkuiselle matkaan!!! <3 <3 täällä onnenkyyneleet valuu pitkin poskia... <3 sitä ihan herkistyy näin ihanista uutisista!! <3

Ja Larissalle peukkuja täältä kans, toivottavasti tulee hyvä saalis! <3
 
Muokattu viimeksi:
ON: dpo 9 ja aamulla testattu nega. Mikä hitto laittaa testaamaan liian aikaisin, kun tietää että ei näy välttis näin aikaisin ja masentuu kuitenkin ettei näy. Oireina jatkuu mahan nippailu ja paineen tunne, arat rinnat ja aamulämpöä 37.2. Tosin en ole mittaillut muuten, joten tuo nyt ei ole kovin luotettavaa. Nyt on uutena tullut aivastelu ja tukkoinen nenä. Ja huippaa niin, että äsken piti ottaa tukea. En uskalla yhtään ajatella että vois olla tärpännyt, vaikka tuntuu "erilaiselta". Tätiä odotellessa.
 
Dpo 10 ja nega. Leukaan ilmesty menkkafinni. Eilen olin ihan silleen että mun on pakko olla raskaana, sellaiset oireet. Tänään oottelen vaan huomenna alkavaa tuhruttelua.
 
Blackwood Jospa se vaan johtuu ihan virtsan vahvuudesta tmv., niin alussa vielä kuitenkin. Toivottavasti pysyy nyt matkassa!

hannuli On vielä aikaiset dpot, jospa vielä plussa pärähtää :shy: toivottavasti tiputtelu ja vuoto ei tulekaan.

Täällä dpo15, nega. Lääkärin määräämänä tänään ja huomenna pitäis vielä ottaa terolutit (luteaalituki), mutta en tiiä, onko mitään järkeä enää. Voihan se myöhäinen plussa tulla (hyvin epätodennäköistä), mutta tuskin 1½ vuorokauden terolutit vaikuttaa siinäkään mihinkään. Uutta kiertoa kohti. Jos on sen verran irtorahaa, niin varmaan suuntana inssi :nailbiting:
 
En usko, koska testin johon tuli vahvana se viiva, niin pissi oli rakossa vaan 4h. Tämän aamun pissi oli rakossa 6h. On tietysti mahdollista, että väriainetta on ollut tässä testissä vähemmän. Ainakin toivon, mutta..
 
Takaisin
Top