Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Jännä miten erilaisia ohjeistuksia näissä, sillä vaan ihmettelen kun osa syö kp2-6 ja osa 3-7 jne. :)
No mutta, mä en jaksa odottaa omaa uutta kiertoa alkavaksi. Huomenna kymmenes terolut naamaan, eikä vielä tiputtele niinku viime kierrossa jo vähän jäi paperiin pyyhkies näin ennenkuin otin viimeisen Terolutin.
 
Mulla oli nyt kolmannessa terokierrossa sama juttu Alinah. Aiemmin myös alkanu noin tero 7:n kohalla tiputtelee mut nyt vasta tero 10:n ja kolmen päivän jälkeen alko. Mut sit sitä tulikin kaatamalla :D
 
Phuuh.. Täällä vaan elellään ja ootellaan. Hoitopuhelu tulossa 2.2. Jos alkaa menkat ennen sitä niin soitan kummiskin ja ruinaan aloituslupaa :D

Kerroin esimiehelle tästä yrityksestä.. Oli positiivinen ja ymmärtäväinen. Nyt työpaikalla kaks raskaana olevaa... oma mieliala heittelee iloisesta välillä tosi synkäksi. Ja nyt on itQparQvonQ hetki :'(

Onksteil kaikil muil letrot käytös :o itellä femar määräys..
 
Heips pitkästä aikaa!
Kurjaa kun näkyy edelleen tuttuja nimiä täällä...
Pidin vähän kaikessa taukoa, kun en enää tiennyt missä kirjoittelisi.

Käytiin siis klinikalla juttelemassa ja tutkimuksissa ja siellä selvisi ettei ole muut kuin icsi vaihtoehtona. Otettiin kuitenkin kokeita vielä varuiksi ja siellä löytyi miehellä alhainen testosteroni tulos, mikä voisi selittää koko ajan huonontuvan siimahäntätuloksen. Nyt on syöty lääkkeitä kk ja tulos nousi ylärajoille.
Toivottavasti tämä myös saisi kivekset tuottamaan taas siimahäntiä!! Toiveet ovat korkealla, mutta jännittää paljon.
Siimahännistä saadaan 3-4kk päästä käydä antamassa uusi näyte, mikä sitten kertoo vasta lopullisen tilanteen... ei auta kuin odottaa...
 
Untuvainen, toivottavasti tulokset paranevat :) Mun mies söi beroccaa ja jotain pelottavia ”manly-man” kapseleita netistä ;)
Mä olin eilen siellä mammografiassa ja rinnasta tuli vielä maitoa ;) Olen lopettanut imetyksen syyskuussa. Tulokset hyvät. Vähän jännittää, kun kroppa on toipunut niin hitaasti edellisestä koitoksesta. Iän puolesta alkionsiirtoon on mentävä pian. Siinä ei auta kun kestää sit vaan, jos raskaus alkaa.
 
Untuvainen
Toivottavasti tulokset paranevat :)

Katjusha
Hyvä, että tulokset oli hyvät. Jännä, että maitoa tuli vielä imetyksen lopettamisesta on useampi kuukausi jo.


Täällä odotellaan polilta soittoa, jotta saan varattua ajan ens viikolle folli ultraan.
Jännittää ihan suunnattomasti, mitä sieltä löytyy.
 
Vivu Hieno juttu, että esimiehelle sait kerrottua ja ymmärrystä löytyy! :happy: Nuo tunteiden heittelyt on niin tuttua, tsemppiä niihin aallonpohjiin :Heartpink Täällä nyt 2v esikoisen yritystä takana, yk23 menossa. Tällä hetkellä yks kaveri odottaa kevätvauvaa; täysin vahinko hällä kävi exän kanssa ja sillon oli kyllä melko syvät vedet. Mutta onneksi tätä vertaistukea on ja ihmisiä, jotka tietää ne fiilikset.
Minäkin oon siis yks letrolainen (kp2-6), nyt toka kierto menossa. Viime kierrossa oli lisäksi bemfola-pistokset kp7-9 ja pregnyl-irrotus. Mun ongelmana on siis pco, joka ei varsinaisesti oo näyttäytynyt kovinkaan viime ultrissa (eikä keväällä verikokeissa), mutta en vaan ilmeisesti onnistu ovuloimaan kovin usein :oops: Nyt on vähähiilarinen / -gi ruokavalio menossa tän vuoden alusta, jotta sais painoa pois. Auttaisko sitten sekin asiaa. Ainakin mahdollisia inssejä / ivf varten on pakko nyt saada jo painoasiat hallintaan. Olikos sulla käytössä metformiinia tai noita inofolic / donaferty -valmisteita? Sori, kun en muista :shy: Niistä on ylipainoisilla pcolaisilla näyttöä raskausavuista (insuliiniresistenssi, painon hallinta), normipainoisista ei ihan kiistatonta, mutta tuskin olis haittaakaan kokeilla.

Untuvainen Moi pitkästä aikaa :) Kiva, että lääkkeet näyttäisi auttavan testosteronivajaukseen ja tivottavasti siimahäntätuotantokin alkaa siitä elpymään! Pitkä on varmasti aika odotella seuraavia tuloksia, mutta jospa se luomutärppi käykin sitä ennen :rolleyes:

Katjusha sulla kuitenkin on peruskunto hyvä ja varmasti kroppakin kestää uudet koitokset piakkoin :) Ja eihän sullakaan viimeaikaisten uutisten valossa oo ikää vielä mitään, vielä ainakin 10 vuotta aikaa ;)

vaapukkamaa toivottavasti folliultrassa tulee hyvät uutiset :)

Täällä siis toka letrokierto menossa ja la tai su (kp8-9) olis kai ultrakontrolli. Aloitan bemfolat kp7, jännä nähdä mitä ultra sitten sanoo vasteeksi :rolleyes:
Kattelin muuten meidän "lähiklinikalta" inssihinnastoja. Siellä tekee näköjään kätilötkin ja 1/3 hinnalla siitä, mitä lääkäri :eek: Onko teille kenellekään tehnyt kätilö inssejä???
 
Kuinka monta päivää teillä on kuukautiset kestäneet, onko käytössä letrot tmv. lääkkeet?

LaraS
Onko teillä tässä kierrossa tulossa inssi?
On tuo aika iso hinta ero jos tekee 1/3 :O.

Meille ei tehnyt kätilö inssiä.
 
Mullakin ohjeistus 2,5mg päivässä kp 3-7. Tänään oli soittoaika progesta ja sanoi että oli ekan letrokierron jälkeen hyvä eli ei tarvitse nostaa lääkitystä. :) Proge oli ollut 35. Aiemmalla kerralla ilman letroja oli ollut 25.
 
vaapukkamaa ei oo tähän kiertoon ja tuskin vielä seuraaviin 2-3 inssiä :rolleyes: Mut valmiiksi oon katellut, kun alkaa näyttää siltä, että se on seuraava askel. On tosiaan aika iso hintaero :eek: Ei se ihan oo 1/3 hinnasta, mutta melkein halvempi kätilön tekemänä.
Mulla oli letrojen (ja pistosten) jälkeen viime kierrossa vielä terolutit (luteaalitukena), niiden läpi alkoi tiputtelut tulla ja heti seuraavana aamupäivänä alkoi niiden lopettamisesta kunnon vuoto. Illalla olin siis ottanut viimeisen pillerin. Vuoto mulla kestää yleensä 3(-4) päivää, mut nytkin kp5 vielä tiputtelee :confused: Viime kierrossa tiputteli kp8 asti :bored: luomukierroissa siis kp4-5 loppuu tippasu.

Silkkitassu Hyvät arvot olleet, jee :) Nyt vaan sitten tärppiä putkeen :happy:
 
Mä odottelen koska alkais se vuoto teroluteista... Viimeinen terolut otettu eilen.
 
Untuvainen: yks tehokas tapa parantaa simppoja on viilentää kiveksiä. Meillä mies aloitti kivesten viilennyksen ja aika hurja muutos...

Ennen viilennystä siittiöitä 93miljoonaa ja eteenpäin liikkuvia 15%.

Viilennyksen jälkeen siittiöitä 446 miljoonaa ja eteenpäin liikkuvat 50%.

Mä ostin miehelle nämä https://www.snowballsunderwear.com/
 
Pätkis aika huikeeta!
Mun miehellä oli ”vain” 190 milj /ml ja nousi vitamiinilisällä 200 miljoonaan per ml :) Hän käyttää pitkiä kalsareita paitsi heinäkuussa ... Tämmöinen hedelmätön vaimo voi kehuskella, että on miljardin siittiön mies!
 
Pätkis85: nyt on aivot narikassa tähän aikaan, mutta siis miten nuo toimii? Niitä pitää pitää koko ajan ilmeisesti?
Ehkä me tsekataan 3kk päästä, että onko letrot auttanu vai lähdetäänkö ostamaan tuollaisia...
Meillähän oli enää joku tyyliin 2milj./ml... käsittämätöntä mihin ne yhtäkkiä kolmen lapsen jälkeen katoavat, mutta hyvin hiipii hukkaan...
 
Pätkis85: nyt on aivot narikassa tähän aikaan, mutta siis miten nuo toimii? Niitä pitää pitää koko ajan ilmeisesti?
Ehkä me tsekataan 3kk päästä, että onko letrot auttanu vai lähdetäänkö ostamaan tuollaisia...
Meillähän oli enää joku tyyliin 2milj./ml... käsittämätöntä mihin ne yhtäkkiä kolmen lapsen jälkeen katoavat, mutta hyvin hiipii hukkaan...

Ei tartte pitää kokoajan kunhan vaan joka päivä säännöllisesti tietyn ajan. Mies pitää niitä sen 1-2tuntia päivässä. Yleensä sillon ku se on vaan kotosalla iltaisin. :)
 
Okei, kuulostaa ihan Ok.
Suositteliko lääkäri viilennystä vai oliko se oma kokeilu?

Onko kellään muuten ollut tuo testosteroni matala ja kunhan saanut sen nousemaan niin siimahännätkin parantuneet?
Mietin vaan, että onko toiveet liian korkealla taas...
 
Untuvainen, törmäsin tuohon viilennys juttuun ulkomaalaisella sivustolla. Ilmeisesti usa:ssa lääkäritkin tuota viilennystä suosittelee. Suomessa tuolle lääkärit lähinnä naureskelee.
 
Ei tällääkään oo kokemusta kätilö insseistä.Katjusha,Onnittelut hyvistä tuloksista.Oliko ne kaikki tutkimukset tässä vai tuleeko lisää tutkimuksia?
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top