LaraS
Sanavalmis juttuseppä
Silkkitassu ja alinah Oon ollut yksityisen kautta, ei siis varsinainen lapsettomuusklinikka, mutta siihen erikoistunut lääkäri (joka meillä myös julkisella polilla on). Luotan siis hänen ammattitaitoon, mutta omaan kroppaan en.. Voikohan pregnyl 5000 iu olla riittämätön, että vaatis isomman annoksen mulla oli yhdessä kierrossa kp19 ultra (reissu ja 1vk liian aikasin vaihtunut kierto sotki suunnitelmat), siinä näkyi keltarauhasrakkula eli oli ovis ihan luomusti tapahtunut sillon. Ellei sitten siinä rakkulassa ollut surkastunut munis sisällä. Mistäpä noista tietää. Niin siksi arvellut, että progen pyydän seuraavaan kiertoon :)
Katjusha toivottavasti siellä nyt kierrot palautuu ja selvityksissä kaikki ok! Nuo pakkasalut tuo toivottavasti tuloksen ja prosentit on ainakin mun mielestä hyvät. Paljon tsemppiä!
Niin ja täällä tulee justsillään ikää 35, niin alkaa jo ikä hirvittää pikkuhiljaa (kun on pco-taustaa ja kilpparin vt lisäksi). Kuten aiemminkin oon tainnut mainita, sun tilanne tuo toivoa
Katjusha toivottavasti siellä nyt kierrot palautuu ja selvityksissä kaikki ok! Nuo pakkasalut tuo toivottavasti tuloksen ja prosentit on ainakin mun mielestä hyvät. Paljon tsemppiä!
Niin ja täällä tulee justsillään ikää 35, niin alkaa jo ikä hirvittää pikkuhiljaa (kun on pco-taustaa ja kilpparin vt lisäksi). Kuten aiemminkin oon tainnut mainita, sun tilanne tuo toivoa