Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Silkkitassu ja alinah Oon ollut yksityisen kautta, ei siis varsinainen lapsettomuusklinikka, mutta siihen erikoistunut lääkäri (joka meillä myös julkisella polilla on). Luotan siis hänen ammattitaitoon, mutta omaan kroppaan en.. Voikohan pregnyl 5000 iu olla riittämätön, että vaatis isomman annoksen :bookworm: mulla oli yhdessä kierrossa kp19 ultra (reissu ja 1vk liian aikasin vaihtunut kierto sotki suunnitelmat), siinä näkyi keltarauhasrakkula eli oli ovis ihan luomusti tapahtunut sillon. Ellei sitten siinä rakkulassa ollut surkastunut munis sisällä. Mistäpä noista tietää. Niin siksi arvellut, että progen pyydän seuraavaan kiertoon :)

Katjusha toivottavasti siellä nyt kierrot palautuu ja selvityksissä kaikki ok! Nuo pakkasalut tuo toivottavasti tuloksen ja prosentit on ainakin mun mielestä hyvät. Paljon tsemppiä!
Niin ja täällä tulee justsillään ikää 35, niin alkaa jo ikä hirvittää pikkuhiljaa (kun on pco-taustaa ja kilpparin vt lisäksi). Kuten aiemminkin oon tainnut mainita, sun tilanne tuo toivoa :happy:
 
Katjusha ei se lääkäri sua tosiaan helpolla päästä, mutta ovat nuo kaikki testit ja kokeet ainakin omaksi ja mahdollisen siirron/vauvankin eduksi. :) Jollain tavalla myös hienoa, että tutkii noin laajasti ja panostaa asiaan. Onko mitään arviota, koska pääset siirtoon asti? Tsemppiä matkaan!
 
Katjusha,Tsemppiä tutkimuksiin ja hyviä tuloksia niistä.Toivotaan että huurunenät tarra lujaa kiinni sitten kun siirto tapahtuu.
 
Kiitos ketju tsempistä, onhan tää ihan sikajännittävää!
Aikataulullisesti saan nyt tammikuussa käytyä noissa kokeissa, eli periaatteessa maailskuussa vois alkaa hoitokierto, kun kierron pituus on 30-40 päivää, eli vähän harvakseltaan alkaa kierto. Sikäli, ei haittaa yhtään, jos LA osuus alkuvuodelle, mieluumminkin kuin loppuvuoteen (kuten esikon kanssa, siirtopäivä oli 1.3.2016, syntyi 25.11.)
 
Heitsu Sinäkö sitä donaferty-valmistetta mietit? Otitko käyttöön? Onko tullut oireita siitä? Minä alotin tänään aamupäivällä ja nyt on vatsa sekasin ja huono olo. Niin aattelin, että onkohan siitä johtuvaa vai pukkaako vatsatautia :hungover:
 
Heitsu Sinäkö sitä donaferty-valmistetta mietit? Otitko käyttöön? Onko tullut oireita siitä? Minä alotin tänään aamupäivällä ja nyt on vatsa sekasin ja huono olo. Niin aattelin, että onkohan siitä johtuvaa vai pukkaako vatsatautia :hungover:
Joo minä se olin en ottanut käyttöön.Toivotaan ettei vaan nyt tulisi vatsatautia ja olisi ohimenevää nopeaa.
 
Onko kuinka monella kokemusta täällä primoluteista?Ite olen syönyt sen 10pvän kuurin ja tänään menossa jo neljäs päivä ilman vuotoa.Miten nopeasti teillä on tullut vuoto lääkkeiden lopettamisen jälkeen?
 
Tsemppiä kaikille ja plussa tuulia! Kyllä se vielä siitä.

Meillä takana 8 keskenmenoa ja nyt täällä on rv 12+0 :Heartred
Vielä pidätän hengitystä mutta kaikki on toistaiseksi ollut hyvin.
Viime perjantaina kävin nt-ultrassa, ja turvotusta vain 1.24mm :)
 
Mäki odottelen jo seuraavaa kiertoa, jotta pääsee letrot aloittaa.. :p ensi viikon loppupuolelle menee letrojen aloitus.
 
Noh, täällä päästään uuden kierron alkuun. Luulen lähtee tulemaan sitä tahtia, että tän voi laskea kp 1. Eli kierto tällä kertaa 31 päivää, luteaalivaihe jälleen viikko.
 
Heitsu Sinäkö sitä donaferty-valmistetta mietit? Otitko käyttöön? Onko tullut oireita siitä? Minä alotin tänään aamupäivällä ja nyt on vatsa sekasin ja huono olo. Niin aattelin, että onkohan siitä johtuvaa vai pukkaako vatsatautia :hungover:

Hei, tuun huutelemaan väliin. :) Mulla oli kesällä käytössä ensin Inofolic ja sitten Donaferty kun kuulin että on tullut markkinoille. Molemmista oli aina maha vähän löysällä... Vaikutuksesta en muuten tiedä, kerkesin käyttää vajaa kolme kk enne toista IVF-kierrosta. Lisänä oli vielä ubiquinon 600-800 mg/ vrk. Tässä kierroksessa saatiin ekaa kertaa blastoksi kasvatettua yksi alkio, jonka pas:ista plussasin! Nyt rv 11+1. <3
 
MiuMau, mie oon niin onnellinen teijän puolesta :)!!
Mulla menee Q10 vain 200 mg/vrk, mutta omalla kohdalla toivo on kyllä niissä jo pakkasessa olevissa alkioissa. Raskausmyrkytysriskiä alentaakseni lähinnä haluan tuota suosia. Riskit vaan suurenee ihan kaikkeen iän myötä.
Luin muuten 27.12 sokerirasituksen tulokset netistä, ja paastoarvo 5,3 (11 h paastolla). Näyttääpä siltä, että jos vielä joskus raskaudun on sokeriseuranta jälleen edessä. Toki silloin pääsee polille ultraan useammin, eli se ”ilo” siinä on.
 
Miula on tuo inofolic, ei ole tullut oireita.
Ne taitaa olla Donafertyn kanssa aika samanlaisia.

Miula myös primot käytössä huomenna 10 tbl ja menkkoja odotellessa pääsääntöisesti mennyt se 3 päivää niin alkanut.

Heitsu
Onko siula aiemmin ollut nuo primot käytössä?
Ja kuinka toiminut?
Toivottavasti vuoto aikaisia pian.

Miula nostettiin kilpirauhaslääkitystä ja folli ultraääni 10-12. Joskus kesällä viimeksi käynyt.
 
Heitsu Okei, kerrankin jotain muistelin oikein :grin ei oo vatsaoireet enää jatkunut ja aloin ottamaan maitohappobakteereita, niin liekö nekin auttanut (eikä mahdollisen raskaudenkaan aikana niistä haittaa ole). Nyt 3 annosta mennyt donafertyä.
Mulla ei oo primoista kokemusta, mut terojen aikaan alkoi 4. päivänä menkat. Eli kp24 söin viimesen teron ja kp28 -> kp1. Toivottavasti sulla pian uusi kierto käynistyy! :smiley-angelic001

Viima Voi että, oon niin iloinen teidän puolesta! Oikein ihanaa raskausaikaa :Heartpink

alinah Nytkö sulla on eka kertaa letrot alkamassa? Kerrohan sitten, miten tuli vastetta :)

Katjusha Jospa ne kierrot siitä alkaa tasomaan :) Harmi, että lyhyt luteaali, mut onneks siihen voi tarvittaessa saada apua :)
Ainiin, oliko sulla toi Q10 koko raskauden käytössä, vai lopetitko jossain vaiheessa? Mitä lääkäri oli siitä mieltä, kannustaako kokeilemaan?

MiuMau79 Oi, onnea sinne ja napakat vyöt kyytiläiselle! :happy:
Käytitkö maitohappobakteereita noiden Inofolic/Donaferty kanssa?

vaapukkamaa Millä annoksella sulla nyt menee thyroxin (vai joku muu lääkekö sulla on)? Millä tasolla sun arvot on olleet? Mulla oli viime kevättalvesta alle 1, nyt kesällä 1,34 ja menee 50mcg / vrk. Ootko olossa huomannyt lääkityksen myötä muutosta?
Luin noista Inofolicista ja Donafertystä, aika samanlaisiahan ne on. Donafertyssä on jotain muuta ainesosaa vielä, mitä inofolicissa ei kai oo, niin otin sen käyttöön. Vaikka oli hiukan kalliimpi. Kattelee sit eka kuukauden jälkeen, jatkaako vai vaihdanko siihen metformiiniin, jolla periaatteessa sama vaikutus pitäis olla insuliiniresistenssiin. Se ois ainakin reilusti halvempaa, ku nuo annosjauheet :hilarious:


Täällä tänään kp25/dpo14. En oo tänään (vielä) tehnyt r-testiä, tähän saakka olleet negoja eiliseen saakka. Terolutia määrättiin 14 vuorokaudeksi (1x2 tbl), mut otan ne viimeset 2 tbl vielä, jottei alkais menkat kylpyläreissulla viikonloppuna. Kaikenlaisia alavatsatuntemuksia on ollut, mutta epäilen että yrittää menkkoja työntää terojen läpi. Onneks ei oo vielä vuoto alkanut. Ja toivottavasti ei (kuten tyypillisesti) ala heti reissuun lähdettyä.
 
Heitsu Okei, kerrankin jotain muistelin oikein :grin ei oo vatsaoireet enää jatkunut ja aloin ottamaan maitohappobakteereita, niin liekö nekin auttanut (eikä mahdollisen raskaudenkaan aikana niistä haittaa ole). Nyt 3 annosta mennyt donafertyä.
Mulla ei oo primoista kokemusta, mut terojen aikaan alkoi 4. päivänä menkat. Eli kp24 söin viimesen teron ja kp28 -> kp1. Toivottavasti sulla pian uusi kierto käynistyy! :smiley-angelic001

Viima Voi että, oon niin iloinen teidän puolesta! Oikein ihanaa raskausaikaa :Heartpink

alinah Nytkö sulla on eka kertaa letrot alkamassa? Kerrohan sitten, miten tuli vastetta :)

Katjusha Jospa ne kierrot siitä alkaa tasomaan :) Harmi, että lyhyt luteaali, mut onneks siihen voi tarvittaessa saada apua :)
Ainiin, oliko sulla toi Q10 koko raskauden käytössä, vai lopetitko jossain vaiheessa? Mitä lääkäri oli siitä mieltä, kannustaako kokeilemaan?

MiuMau79 Oi, onnea sinne ja napakat vyöt kyytiläiselle! :happy:
Käytitkö maitohappobakteereita noiden Inofolic/Donaferty kanssa?

vaapukkamaa Millä annoksella sulla nyt menee thyroxin (vai joku muu lääkekö sulla on)? Millä tasolla sun arvot on olleet? Mulla oli viime kevättalvesta alle 1, nyt kesällä 1,34 ja menee 50mcg / vrk. Ootko olossa huomannyt lääkityksen myötä muutosta?
Luin noista Inofolicista ja Donafertystä, aika samanlaisiahan ne on. Donafertyssä on jotain muuta ainesosaa vielä, mitä inofolicissa ei kai oo, niin otin sen käyttöön. Vaikka oli hiukan kalliimpi. Kattelee sit eka kuukauden jälkeen, jatkaako vai vaihdanko siihen metformiiniin, jolla periaatteessa sama vaikutus pitäis olla insuliiniresistenssiin. Se ois ainakin reilusti halvempaa, ku nuo annosjauheet :hilarious:


Täällä tänään kp25/dpo14. En oo tänään (vielä) tehnyt r-testiä, tähän saakka olleet negoja eiliseen saakka. Terolutia määrättiin 14 vuorokaudeksi (1x2 tbl), mut otan ne viimeset 2 tbl vielä, jottei alkais menkat kylpyläreissulla viikonloppuna. Kaikenlaisia alavatsatuntemuksia on ollut, mutta epäilen että yrittää menkkoja työntää terojen läpi. Onneks ei oo vielä vuoto alkanut. Ja toivottavasti ei (kuten tyypillisesti) ala heti reissuun lähdettyä.

Joo ekaa kertaa aloitan. Kerron joo miten toimii mulla, saa nähdä tarviiko nostaa annostusta sitten.
 
Joo, taitaakin tänään alkaa menkat, vähän tuli jo vessareissulla paperiin vv mukana. Tietysti reissulle täti kurvaa mukaan, stna! :smiley-angry016
 
Mitäs tuumaatte ku luomukierto ja ultrassa kp10 oli johtofolli 13mm. Ovisplussa tuli kp13. Letroilla yleensä johtofolli kp10 18mm ja ovisplussa kp13. Olisko se luomukierrossa ehtinyt kypsyä tarpeeksi ennen ovista?
 
Kiitos onnitteluista <3 Itse en oikein osaa vielä iloita kun pelko jäytää takaraivossa, noita keskenmenoja kun on ollut. Mutta jospa tää tällä kertaa onnistuisi! :)
Lara, ei ollu mullamaitohappobakteereita käytössä samaan aikaan Donafertyn kanssa.
 
Takaisin
Top