Liisu, tarkoitatko mahikse tässä kierrossa jos ovis olis aiemmin? Ehkä joo, mutta luulen että mun kierron pituuteen ja menkkojen kestoon nähden ovis tulee ihan hyvään aikaan, niin en taida uskaltaa "yrittää" siirtää sitä.
Hyvä että ehditte talletella. Ja kotimysli on ihan parasta, nam! :)
Larissa, mulla kyllä kukki iho vähän tavallista enemmän nyt, tiedä johtuiko vehniksestä. Mutta ei nyt ihan häiritsevän paljon. Enemmänkin mun ongelmana on voimakkaasti kuivuva iho. Pahinta ja yleisintä mulla on, että silmänympärykset (etenkin yläpuolelta) kuivuu ja hilseilee irti. Mikään tavallinen rasva ei siihen auta.
Toivottavasti pääsit kellistämään miehen, jos ovis on nyt käsillä.
Mahtavan paljon juhannusjännääjiä, plussatuulia! :) Onko muita jotka on päinvastoin, eli ovis osuu juhannuksen tienoille? Hah, sehän olis kunnon suomalainen klisee jos juhannuksesta lapsi sais alkunsa...
Ambriina, mulla tulee joskus (ihan pari kertaa vuodessa keskimäärin) verta oviksen aikaan. Tai ainakin ennen yrityksen alkua oletin aina että on oviksen aikaan, mutta varmuutta ei tietty ole kun en kiinnittänyt siihen sen enempää huomiota.
Rosann, hyvä että saitte tallettelut tehtyä. Ja kuulostaa loogiselta jos limis alkaa kehittyä menkkojen lopun jälkeen...
Soma, hyvä tietää että appelsiinissakin on folaattia (foolihappoa). Finelin sivuiltakin voi kätevästi tarkistaa mikä sisältää mitä.
http://www.fineli.fi/topfoods.php?c...t=none&items=50&from=top&portion=100g&lang=fi
Tosta saa valittua myös ruokavalion, esim. lakto-ovo-vegetaarinen, jos odotusaikana haluaa välttää maksaa. Vaikka eihän tuota listaa voi suoraan lukea, harva syö 100g vehnälesettä saatika sitten kasvisliemikuutioita.
Katoin että kuoriussa appelsiinissa on 26 mikrogrammaa folaattia sadassa grammassa.
On. Mun tissit on kyllä alkaneet elää ihan omaa elämäänsä.
Ennen ne oli hellät tasan vain ennen menkkoja, ja heti menkkojen alettua kaikki arkuus poissa. Yrityksen alettua kipeytyi joskus jos jonkin aikaa oviksen jälkeen. Viime yrityksessä ekaa kertaa oviksen aikaan. Ja nyt, ekaa kertaa elämässäni menkkojen alku ei vaikuttanut vaan nyt on kp4 ja rinnat edelleen arat. Mitään yritykseen vaikuttavaa lääkettä tai hormonaalista ehkäisyä en ole koskaan käyttänyt.