Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Paljon Onnea Jellona <3

Hienoa Beisla että inssi kuitenkin onnistuu ! :) tsemppiä tikutteluun ja toivon nyt osuvan kohdilleen !

Plussatuulia kaikille !!
 
Larissa juu multa löytyy kyllä pieni toivon kipinä, mutta tässä useamman kuukauden aikana tehnyt niitä negatiivisiä niin paljon menkkojen puuttumisen takia niin nyt asennoiduttu myös sen mukaan vaikka enään ei tarvitsisi.
Tottunut selkeästi tuijottamaan sitä yhtä viivaa tikussa.

Kp13 olis tällä hetkellä.
 
Ambriina, mulla kipeytyy aina nännit ja tissit oviksen tienoilla. Se on oikeastaan mulle varma merkki siitä, että ovis on ohi :wink Ja pieni vuoto oviksen aikaan on myös normaalia, mulla on sitäkin joskus. Joissakin lähteissä on sanottu, että se on jopa merkki erityisen hedelmällisestä oviksesta :wink

Murkku ja muut macan testaajat! Se toimii kahvissa hyvin :) Itse olen sekoittanut sitä myös puuroon marjojen kanssa ja toimii!

Kube, samat fiilikset on täälläkin. Jännittää kyllä nyt vähän tämä kierto :)


Täälläkin on talleteltu :grin Ostin oikein hepeneitä, jotta viettelisin miehen, mutta ei ehditty niitä edes käyttää :grin

Larissa kp 12/27-31
 
Onnea Jellona! :)

Beisla onneksi pääsette tekemään inssin ennen juhannus reissua :) Toivotaan tärppiä sinne; )

Elokuussa meillä tulee vuosi yritystä, toki se yksi keskenmennyt plussa siinä välissä. Olen jo miettinyt terkalle soittoa.. sais vähän mieltä rauhoiteltua. Laskujen mukaan tulevana ke tai To ois ovis. Ja nyt on jo 2 päivän välein talleteltu ja äsken sain kukistettua miehen sänkyyn :smiley-bounce005 Valkovuoto ollu melko juoksevaa lähipäivinä, saanu vessaan juosta kun oon luullut että pissat lirahtanu :D
Ja luin netistä, että appelsiinissa on myös foolihappoa sen verran että riittäisi korvaamaan tabletit. Joten olenkin popsinut appelssiineja naamariin (enemmänkin kuin sen yhden ) , niihin on tullut ihan himo :P
Soma kp10/28-30
 
Larissa kiitos, nyt voin rauhoittua ajatukseen että se vuoto on ehkä ollut jotain aivan normaalia. Tämän takia tälläinen foorumi on parasta kun saa tukea ja tietoa muilta ja sitten voi uskoa ettei kyse ole mistään vakavasta vaan normaalista kehon toiminnasta. Sitä itsekseen vaan ajautuu niihin kauhukuviin niin helposti.

Kube täällä myös pieni toivonkipinä tähän kiertoon kun sain ensimmäisen ovis plussan. Toivotaan että teilläkin nyt olis jo se kierto kun tärppää ♡
 
Meillä on tällä niin mahtavat kesäkelit etten mä pysy yhtään teidän perässä. Tulee vaan pulattua vedessä ja puuhattua pihalla.

Mulla on uskon uuteen raskauteen jo niin minimi, että hyvä jos tiedän mikä kp menossa. Ehkä pitää sittenkin alkaa tikuttamaan ja tallentamaan, että on edes joku mahdollisuus.
 
Meillä mennää miehen kaa viikonloppu erillää ku mä oon töissä ja mies kavereiden kesken! Huomen illalla vois kyl alotella puuhastelut ja jatkaa ens viikolle tiheemmäl tahdil ;)

Meit on iha mieletön porukka juhannustestaajia! :D pakko ainakin pari plussaa tulla, mielellää kaikille plussat ;)

Meil olis mahis saada juhannukseks lapsi hoitoon ja nauttia ystävien kesken. Kieltämättä pikkusen houkuttais ja kyllä kylmä juomakin kelpais paremmin kuin hyvin mut katotaa kuinka käy ;)
 
Jellona! Onnea!

Meritähti : liikutko minkä verran. Tollaset rinta rangan jumi tilat voi tuntua jopa niin kovalta että pelkää saaneensa rintakipu kohtauksen. Rintarangan venyttelyä suosittelen. T. Selkä - niska- hartia vammainen joka saanut apua em. Vaivoihinsa jalkojen venytyksellä... Voiki pohja lihakset vaikuttaa alaselkään ja pakaroihin , reisilihakset ristiselkään jne. Paljon helpommalla päässyt. Patteja on edelleen siellä täällä kun ovat niin jumissa lihakset edelleen. Mutta tärkein on että kipu on lähtenyt. Tosin tilalle on tullut olkapää kipu...

Tai sit sulla on niinku larissalla :)
 
Liisu, tarkoitatko mahikse tässä kierrossa jos ovis olis aiemmin? Ehkä joo, mutta luulen että mun kierron pituuteen ja menkkojen kestoon nähden ovis tulee ihan hyvään aikaan, niin en taida uskaltaa "yrittää" siirtää sitä.
Hyvä että ehditte talletella. Ja kotimysli on ihan parasta, nam! :)

Larissa, mulla kyllä kukki iho vähän tavallista enemmän nyt, tiedä johtuiko vehniksestä. Mutta ei nyt ihan häiritsevän paljon. Enemmänkin mun ongelmana on voimakkaasti kuivuva iho. Pahinta ja yleisintä mulla on, että silmänympärykset (etenkin yläpuolelta) kuivuu ja hilseilee irti. Mikään tavallinen rasva ei siihen auta.
Toivottavasti pääsit kellistämään miehen, jos ovis on nyt käsillä. :grin

Mahtavan paljon juhannusjännääjiä, plussatuulia! :) Onko muita jotka on päinvastoin, eli ovis osuu juhannuksen tienoille? Hah, sehän olis kunnon suomalainen klisee jos juhannuksesta lapsi sais alkunsa... :p

Ambriina, mulla tulee joskus (ihan pari kertaa vuodessa keskimäärin) verta oviksen aikaan. Tai ainakin ennen yrityksen alkua oletin aina että on oviksen aikaan, mutta varmuutta ei tietty ole kun en kiinnittänyt siihen sen enempää huomiota.

Rosann, hyvä että saitte tallettelut tehtyä. Ja kuulostaa loogiselta jos limis alkaa kehittyä menkkojen lopun jälkeen...

Soma, hyvä tietää että appelsiinissakin on folaattia (foolihappoa). Finelin sivuiltakin voi kätevästi tarkistaa mikä sisältää mitä. http://www.fineli.fi/topfoods.php?c...t=none&items=50&from=top&portion=100g&lang=fi
Tosta saa valittua myös ruokavalion, esim. lakto-ovo-vegetaarinen, jos odotusaikana haluaa välttää maksaa. Vaikka eihän tuota listaa voi suoraan lukea, harva syö 100g vehnälesettä saatika sitten kasvisliemikuutioita. :p Katoin että kuoriussa appelsiinissa on 26 mikrogrammaa folaattia sadassa grammassa.

On. Mun tissit on kyllä alkaneet elää ihan omaa elämäänsä. o_O Ennen ne oli hellät tasan vain ennen menkkoja, ja heti menkkojen alettua kaikki arkuus poissa. Yrityksen alettua kipeytyi joskus jos jonkin aikaa oviksen jälkeen. Viime yrityksessä ekaa kertaa oviksen aikaan. Ja nyt, ekaa kertaa elämässäni menkkojen alku ei vaikuttanut vaan nyt on kp4 ja rinnat edelleen arat. Mitään yritykseen vaikuttavaa lääkettä tai hormonaalista ehkäisyä en ole koskaan käyttänyt.
 
Lucky, mulla alaselkä kipeyty jo pahasti esikoisen odotusaikana. Nyt kävin fysioterapiassa ja ranka kuulemma aavistuksen vino ja sitä myöten voi aiheuttaa virheasentoja myös yläkroppaan.

Kävin kevääseen asti salilla ja kyllä se liikunta auttaa ainaki vähän.
vähän pelottaa uus mahollinen raskaus et kuin paikat kestää :D tukivyön sain viimeks mut ei se mulla auttanu :/

Beisla, katotaa paljon tänne saadaan näitä "juhannusvahinkoja" ;) kyllähän ku mieli ja kroppa rentoutuu ni hyvä hetki pistää pientä aluille! :D
 
Beislaa täytyy minunkin muistaa kirjoituksessani. Olet niin huomaavainen ja ihana kirjoittaja. Toivon sydämestäni että juhannus tuo teille toivotun tuloksen ettekä tarvitse vaimosi varaamaa klinikkakäyntiä! Mullakin on kuiva iho ja ilmenee myös voimakkaasti silmien ympäryksessä. Bebanthen on auttanu mulla pahimpina hetkinä. Normaalisti pärjään ku silmänympärysvoiteella rasvaan kolmesti päivässä. Jos on jokku juhlat ja tarvii meikkiä niin tietää parina seuraavana päivänä että iho kuoriutuu silmänympäriltä.

Paljon oli juhannustestaajia joukossamme. Mulla olis jussina kp38-40 keskenmenon jälkeen, mutta en taida vielä sillon testata vaikkei menkkoja olis kuulunutkaan. Jos on tarvetta niin testaan kp43, sillon tuo maaginen 6viikkoo keskenmenosta on kulunut :) Jouduin tänä aamuna oikein komentamaan itseni paremmalle tuulelle, aina välillä iskee masennus keskenmenosta. Oikein ihanaa sunnuntaita arvon leidit, lähden aamulenkille vaikka sataa, ilma on ainakin hapekasta! :)
 
Etelässä paistaa aurinko ;) kohta pitäis töihin mennä :(

Maanantaina oksensin pari kertaa ja mahassa kierti muutaman päivän. Kuumetta oli maanantaina. Sit vaan pientä lämpöilyä.

Nyt ku join aamuteetä (kahvi loppu :() ni lenti laatta melkee samantie! Hyi helvata, just ehin vessaa.
Mikähä pöpö jyllää ees taas :/

Junttura, älä anna masennuksen iskeä <3 keskenmeno varmasti tuntuu kauhealta, mutta kaikella on tarkoituksensa :) toivottavasti heti juhannuksen jälkeen saisit jo uuden plussan!
 
Kiitokset vielä kaikille onnittelijoille :) :Heartred

rosann jospa ajoitus olisi ollut nappi ja yksi kerta riittäisi tähän kiertoon!

Beisla onpa hyvä että pääsette vielä yhden inssin tekemään ennen jussia. Ja hieno homma että lähti asiat klinikalla etenemään, jospa sitten viimeistään saisitte sen toivotun tuloksen!

mimmu ihana kun siellä on kesä, täällä vain sataa ja lämpömittari keikkuu kymmenen asteen tienoilla :( onko sulla välikierto vai pitääkö joka tapauksessa tikuttaa niiden loppukierron lääkkeiden takia?

junttura :Heartred pahoitteluni vielä keskenmenostasi :( Niitä ei toivoisi kenellekään, mutta ei varsinkaan pitempään yrittäneille! Toivottavasti ne menkat sieltä tulisi ajallaan, tai jättäisi kokonaan tulematta yhdeksäksi kuukaudeksi ;)
 
Soma, täällä on kans tota lorahtelua havaittavissa :D teillä onkin ollut jo hyvä tahti päällä ;)

Voi Junttura, pahoittelut vielä km :( Nyt hus pois huonot fiilikset sieltä ja iso virtuaalihali täältä! Toivotaan ettei menkkoja tulisi tässä välissä ollenkaan vaan plussaisit suoraan uudestaan ;)

Beisla, mulla kans kestää nykyään jonnekin kp 2-3 asti että tissikipu loppuu. Ehkä hormonitasot muuttuu hitaasti...? Tai mistä lie johtuu. Ja tosta ihoasiasta. Mulla on kans pintakuiva ja hilseilevä iho, mutta ei noin pahana. Mukava yhdistelmä saada nämä finnit siihen vielä lisäksi... Toivotaan juhannustärppiä sinne!!! :)

Ambriina, hyvä jos musta oli apua :) Olkoon tämä teidän tärppikierto!

Eilen peuhattiin, mutta pitää yrittää kellistää mies vielä tänään tai huomenna :D Mulla on sellainen olo, että ovis on tässä kierrossa aikaisessa. Viime kierrossa siis kp 15 ja sitä aiemmin yleensä kp 17-20

Larissa kp 13/27-31
 
Muokattu viimeksi:
Wou! Täällä juttu alkanut luistaa niin ettei enää perässä pysy. :D


Larissa, seuraavaan kertaan sitte ne hepeneet ;)

Soma, toihan on hyvä jos appelsiineissa on foolihappoa niin niitä voisin myös alkaa syömään! Mä oon tosi huono muistaa mistä saa mitä enkä jaksa/osaa/muista edes etsiä tietoa. Vois muutenkin olla hyvä syödä foolihappoa oikeesta lähteestä niin saa tehoa tolle lisälle.
Eiks muutenki kaikki vitaaminit ole lisiä jotka toimii paremmin, kun syö oikeesta lähteestä?

Mimmu, tykkään siis teijän kesäkeleistä ja siitä ettet seuraa kp:tä niin tarkasti. Välillä ehkä kaikkein paras olis jättää kalenteri ja oireiden merkkailu. Joten eiköhän plussa sieltä pian tule ;) mä pidän sulle molempi peukkuja tähän kiertoon. :)

Beisla, aika jännä toi tissien oma elämä :D tuleeko tissit ihan kosketus araksi vai miten? Ite en oikeen osaa ees ajatella, koska mä en siis tunne tissejä juuri ollenkaan. Vasta kun nännikorut otin sain ihan minimaalisen tunnon nänneihin.
Kiitos muuten vielä tosta linkistä! Pitää kattoo sieltä lisää inffoo vitamiineista :)

On. Meillä oli seksiä kai vaan ovispäivänä joten usko tähän kiertoon on mennyt. Odotan enemmän sitä tähystys aikaa ja uskon et sitten on meidän vuoro, mut voihan se olla myös niin et se syö fiilistä kun ei usko mahiksiin.. Edellisessä kierrossa en yhtään miettinyt kp:tä ja seksiä oli usein, tässä kierrossa tosi vähän.. Olin eilen ulkona monissa eri paikoissa ja siis mulla oli eilen niin kiva päivä! Kyllä meni sidukkakin alas nopeesti, mut selvisin matkalla kotia joten ei oo kauheeta oloakaan! :)

Nyt kp 21/29, dpo 6-7
Eli mulla pitäs alkaa menkat noin viikon päästä ja jos ei kuulu niin juhannuksena testaan eli sitte olis menkat melkein viikon myöhässä.

AURINKOISTA SUNNUNTAITA<3

-Mymmelisti kp 21/29 yk 34
 
Viimeks kun toi kalenteri juttu oli esillä niin siinä piti muokata oma syntymävuosi jonkun kiinalaisen kalenterin mukaan, ja sen mukaan ois pitäny tulla tyttö mutta taas nyt kun tollasenaan kattoo niin näyttää poikaa joka piti paikkansa :grin On myös joku kiinalainen laskuri joka laskee sen että kumpi tulee, mutta se on näyttäny monesti väärin vaikka sen piti olla sama kun toi kalenteri mutta se vaan antaa suoraan vastauksen kun tosta pitää ite ettiä.
 
Takaisin
Top