Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Ihanaa, ettei tuu taukoa Beisla!

Pakko jakaa omakin kokemus "poppakonsteista". Tää taitaa nyt olla 8.kierto kkm jälkeen. Oon kahdessa kierrossa(ei peräkkäiset) syönyt geleetä, ja ovis molemmissa aikaistunut ja tullut jo kp 15. Muuten kuudessa kierrossa aina ollut kp 18. Tää on siis toinen noista gelee-kierroista. Tänään kp 13 ja viiva niin vahva, että huomenna on varmasti dpo-1. Ois kyllä saanut tulla tässä kierrossa myöhemmin, mutta näillä mennään. Voisit Beisla kokeilla, jos saisit geleellä ovista aiemmaks, ni paranis mahikset :) alotin itsekin tässä kierrossa vasta kp 4, ni vielä ehtis.

Nuuhku, mitä unia!
 
Jellona hirmu suuret onnittelut plussasta! :smug: Saatiinhan se eka plussa tälläkin puolella.

Murkku mulle voi listaan laittaa, että kakkosta tässä yritellään. Kiva, että jaksat tuota listaa päivitellä, kiitos siitä. :happy:

Mää kovasti lueskelen kyllä teijän juttuja, mutta aika vähän ehin mitään kommentoimaan. Myö mennään tää kesä nyt aika rennolla meiningilla, joten katotaan onko siitä apua. :joyful:

Plussatuulia kovasti kaikille. :wav

enu kp6/31
 
Mä oon kans mennyt tän kierron ihan rennolla meiningillä mutta kas kummaa kun se rento meininki katoaa kun on ovis käsillä :D
 
Jellona, IIIIIISOT onnitelut! Saatiinhan me tämäkin ketjun plussatili avattua! :)

Liisu, meitä on sitten 4 kiertokaveria nimittäin Meritähti ja Mami91 tulee myös samaa tahtia :) Ja tietty plussataa kaikki juhannuksen tienoilla :wink

Junttura, D-vitamiinin syömistä voi jatkaa halutessaan myös kesällä. Suomen kesä on kuitenkin niin lyhyt, että ei sitä D:tä ihan hirveästi ehdi auringosta saamaan.

Beisla ja PikkuMinski, kirjoittelitte että iho-oireista vehnänalkioöljyn kanssa. Mulla alkoi naama kukkimaan silloin vuosi sitten kun jätin Nuvaringin pois eikä ole vieläkään loppunut :sad001 Teininäkään ennen hormonaalista ehkäisyä ei ollut tällaista! Pitää kattoa, jos ei uutta purkkia vehnistä ostaisikaan jos se johtuu siitä... Nyt on kylläki vasta 4. kierto vehnistä menossa ja vuoden on naama kukkinut :grin

Ja hienoa Beisla, ettei mene teillä tämä kiertokaan hukkaan! :)


Nukuin sitten yli 13 tunnin yöunet :grin Miten niin väsytti, kun oli 8 pv putkeen töitä ja tuurasin pomoa... :grin Muniksissa jomotus ja vihlonta jatkuu. Täytyy yrittää kellistellä sitä miestä, kunhan kotiutuu :wink

Larissa kp 12/27-31
 
Muokattu viimeksi:
Jellona!!! Ihanaa! Paljon onnea plussasta ja pikkuiselle hurjasti tarroja ja liimaa että pysyy tiukasti matkassa mukana!!! :joyful: :Heartred
 
Täällä oli hormoniehkäsystä puhetta. Mulla yks kaveri poistatti hormonikierukan ja heti perään tuli vähän tiputtelua ja se tiputtelu oli menkat ja heti siitä sitten tuli raskaaks, eli voi tulla heti raskaaks kun on hormoniehkäsy otettu pois käytöstä. :)

Mulla kans pitäs olla ovis alkuviikosta,luultavasti jo maanantaina. Jussina sitten jännäillään, meitähän onkin jo monta jotka samaan aikaan jännäilee :)

Munis nippailuja täälläkin ja hirvee turvotus, näyttää kun ois paksuna. Alkuviikosta puuhasteltiin ja viime yönä alotettiin varsinaiset tallettelut, mutta tässä kierrossa tosiaan ollaan rennommin eikä jyystetä pakolla joka päivä :grin

"Poppakonsteista" mulla on käytössä foolihappo 800 mikrog ( ollu jo monta kuukautta ) Ja nyt muutaman kierron ajan oon juonu greippimehua kp ykkösestä ovikseen asti :) Mies söi välillä foolihappoo ja vitamiinilisää mutta se on nyt jääny.

Kp 13/26-28
 
Larissa mäkin olin teidän kiertokaveri! Jussi su pitäis tädin tulla :)
 
mulla koko ajan niin hirvee huoli omasta terveydestä et päässä varmaa enemmän vikaa :D
Jos tällä stressimäärällä onnistuisin plussaamaan ni ihme se olis :D

Mut yritetää ;)
 
Miksi stressaat Meritähti omaa terveyttäsi? Onko sulla ollut nyt jotain vaivaa ja onko mulla mennyt jotain ohi? o_O:eek:
 
Jellona hurjasti onnea plussasta! Pysykööt pikkuinen matkassa mukana loppuun saakka!

Itse myös juhannuksena testailen jos ei menkkoja kuulu.

Kamalaa miten on jo asennoitunut tyhjään tikkuun ja kuulumattomiin menkkoihin, enkä edes osaa kuvitella itseäni plussan kanssa.
 
Eiku mä nyt pienestäki aina kuvittelen jotak hengenvaarallista :/

Ainaki alkuvuodesta välillä pistelly/jomotellu oikeen rinnan ympärille ja muutenki se on tuntunu "hassulta". Mut en saanu aikaa omalle lääkärille ku "tuskin 25vuotiaalla on mitää rintasyöpää tai vastaavaa". Yksityisel kävin mut ei tuntenu mitää kyhmyi.
Eli ehkä kuvittelen ja stressaan itelleni niitä oireita :/
Hiuksetki tuntuu ohuemmilta, stressi vie tukanki kohta päästä!

Lapaluun kohdalla joku kamala jumi, kuulemma vois vaikuttaa tohon rinnan puolellekin. Hieronta ei auta ni varmaa pitäis jossai osteopaatil tai kiropraktikol käyä.

Ikinä ennen en oo tämmönen stressaaja ollu! Ärsyttävää kyllä.
 
Kube, tervetuloa vaan "Juhannuksen jännäänjien" joukkoon :grin Itse olen ihan toiveikkaana, kun pääsee ne terolutit aloittamaan. Silti en vaan osaa ajatella, että menkkoja ei tulisi ja pääsisin jopa testaamaan. Tai, että varsinkaan saisin plussan tikkuun ekaa kertaa...

Meritähti, mulla on silloin tällöin tollaista pistelyä/jomotusta tisseissä. Sitä on ollut ihan teinistä saakka ja varsinkin alta 20-vuotiaana mulla oli vielä niin muhkuraiset tissit, että niitä piti käydä varuilta ultraamassakin lääkärin kehotuksesta (mammografiaa eivät niin nuorelle tehteet). Mitään ei löytynyt ja ultraavan lääkärin tuomio oli vaan se, että "sulla on niin paljon täällä maitorauhasta ja niin vähän rasvaa, että jos joskus lapsia hankit niin sulle tulee kunnon meijerit". :grin:grin:grin:grin:grin

Tosta hiustenlähdöstä vielä. Mulla nimittäin lähti viime kesän ja syksyn aikana ihan JUMALATTOMASTI hiuksia. Muistaakseni sitä tuolla toisessa ketjussa valittelinkin, että kaljuunnunko mä kokonaan. No, nyt ne kasvaa sitten takaisin ja onpa toooosi kivan näköistä, kun on pitkien hiusten seassa sellaista 5-10 cm pitkää haituvaa :grin Ohimoille kasvoi myös ihan uutta hiusta :eek: Oisko ollu joku reaktio siihen, kun jätin ehkäisyn pois. Tai sitten vaan joku sellainen aika, että suurin osa hiuksista päätti uudistua :grin
 
Jellona vautsi mitä uutisia! :) ihanaa ja onnea sylikaupalla! Sulla oli vielä niin paha mieli kierron alussa, niin tuntuu erityisen onnelliselta tää uutinen!
 
Jellonalle onnea plussasta! ♡ Hienoa että "plussatili" saatu auki tämänkin ketjun osalta :)

Itse myös ilmoittaudun juhannustestaajiin joten meitähän alkaa olla aika monta!

Beisla joo vähän mietityttää tuo jonon pituus että katsotaan viekö tie sitten yksityiselle puolelle jos tarve vaatii. En tiedä jaksaako enää vuotta odottaa hoitoon pääsyä...

On. Nännit kipeytyneet joten oletettavasti ovis olis tapahtunut. Kaikissa kierroissa tätä ei mulla tapahdu ja sillon en usko ovuloineeni. Säikähdin tänää kun miehen kanssa puuhattiin ja sen jälkeen huomattiin että verta oli tullut vähän. En tiedä johtuuko oviksesta vai mistä mutta ei ole itselle tyypillistä tällainen. Onko muilla ollut vastaavaa ovulaation aikaan?
 
Maca testattu, hyi hitto se haisee pahalle, meinas oksennus tulla kun sen aukaisin. 1/2rkl otin nyt ekana annoksena. Mieheni otti 1rkl:n, sanoi et kahvin seassa vois toimia.

Jellona, Paljon onnea ja pikkuiselle tarrasukkia matkaan! Ihanaa eka plussa tässä ryhmässä!!! Plussatili aukaistu! Kerro sitten kun haluat LA:n, niin pääsen päivittämään etusivulle :) :) Niin ja noin ihanista testeistä on sit niinku melkein pakko laittaa kuvaa tänne :grin

On: tänne ei mitään, tylsä oviksen odotusvaihe meneillään.

Muurahainen kp10/30, yk 18
 
Muokattu viimeksi:
Murkku, yhdyn tohon macan kauheuteen! Kamalinta mitä oon ikinä syönyt. Kun toi pussi on tyhjä, sitä ei tähän taloon kyllä enää tule.

Hienoa Ambriina, että ovis on oletettavasti tapahtunu!

Täällä ehdittiin kun ehdittiinkin tallettelemaan tänään, vaikka mies aikaisin aamulla lähti. Huomenna on fyysisesti niin rankat kisat, että voi olla, ettei myöhään illalla kotiutuessaan enää pysty. Maanantaina ovis. Sillon siis vielä vois yrittää.
Nyt Lastensairaala-konserttia, pesukone pyörimässä ja mysli uunissa. Ihana vapaa lauantai yksin kotona.
 
Jellonalle onnea täälläkin puolella!

Mulla ei varmasti mitään jännitettävää ole mutta testaan pakon sanelemana 22.6. Yksi talletus saatiin tehtyä tänään, joka tod.näk on ovispäivä. Minua yllätti tässä ja viimekin kierrossa se, että kun menkat kestivät vain kaksi päivää, niin oviskin aikaistui. Eli kaippa se kroppa sitten oli nopeammin valmis. Laskin että päiviä välissä yhtä monta ( normaalisti ilman lugeja vuoto kestää 5 päivää ja ovisplussa on 11.pvä, nyt vuoto kesti 2 päivää ja plussa tuli kp 8. )

Mulle Pisama heti suositeltiin hormoneja avuksi. Clomitkin sain puhelimitse.
 
Takaisin
Top