Heips kaikille!
Toivottavasti passaa että minäkin liityn joukkoon,vaikka ihan puolta vuotta ei yritystä vielä olekkaan.
Kaikki tutut vaan on täällä ja itseänikin hieman rasittaa tietyt asiat tuolla toisessa ketjussa, vaikka harmillista onkin että porukka ns. jakautuu. Molempia ketjuja tulee varmaan jollain tapaa seurattua, jos vaan aikaa löytyy :)
Minä siis 34v ja mies 41. Kolmatta kuumeillaan minulle ja toista miehelle. Esikoispoika 5v ja kuopustyttö viikon päästä 1v4kk. Yritystä tammikuusta 2015 ja yk5 kipittelee loppuaan kohden.
Täällä menossa kp22/29(27-33). (Eikö meiän Mymmelisti pitäny olla ihan samoissa?)
Kierto taitaa heittää vielä enempi häränpyllyä kun viimeks, sillä oviskipuja ei oo vieläkään tullut!
Tai nyt vasta iltasella alkanu särkemään masua ja olemaan epämukava tunne, joten näinköhän huomenna on sit tosi kipeä. Vai onko ovis menny puolhuomaamatta jo ohi,vaikka viimeks joutu ihan särlylääkettä ottamaan. Ääh, mä oon ihan kuutamolla!
Mulla siis ovis yleensä tullu kp15-17 ja lutis vaihdellu jonnii verran, mut enemmin ollu jopa tavaomaista pidempi(kerran 17pvää), mutta viime kierrossa ovis tuli vasta kp21 ja jo dpo7 alkoi vähän tuhruttelemaan, hanojen auetessa kp9 eli lutis jäi 8 päivään ja sitäkin ennen siis kaksi päivää pientä vuotelua.
Tässä kierrossa otin taas greippi päivässä-käytännön ja olot ollu aika kosteat.
Ovislimojen kaltaiset alko jo kp 13-14 paikkeilla ja halut oli aikamoiset. kp 14 ja 16 talleteltiin ja sillon tuntu yhdynnän aikana kipuakin, eli kohdunnapukka oli alhaalla. Taisin joskus niissä main kokeillakkin ja oli alhaalla ja avoin.
Ovistestiin ei kuitenkaan plussaa tullu, ennenkun vasta oliko kp19 vai 20, tosin ihan varma en siitäkään ole, sekä kontrolli, että testiviiva oli tosi hailakoita, mutta näyttivät samanlaisilta joten oletin olleen plussa. (en enää osta rfsu:n testejä,murr)
Talleteltiin taasen sekä kp20 &21 mutta ainakaan kp 21 ei ovista ollu, vaikka näin oletin. Tikut loppu ja luovutin, enkä lisää ostanu tähän kiertoon.
Nyt en sit tiedä oliko ovis jo sillon aiemmin, vai vasta tulossa esim huomenna. Jos kierto pysyy taas samana eli n.29 päivää,niin lutis lyhenee entisestään eikä näillä oo toivoakaan raskautua.
Käytössä on nyt neljättä kiertoa vehnis, lisäks menee mamma&imetysvitskut(imetän edelleen kuopusta), lisä foolihappo joka päivä (yht 800*)ja lisäsinkki välillä. Sit rautaa, biotiinia, deetä reilusti yms.
Mies ottaa monivitskuja, sinkkiä, foolihappoa ja deetä. Ottaa aina kun muistan sille eteen törkätä, itsekseen aika harvoin niitä muistaa.
Nyt mies on flunssassa ja kuumeinenkin, niin en taida raaskia sitä enää lypsää, vaikka aiemmin niin ajattelinkin :D
Mutta jos ovis on nyt ihan tässä hujakoilla, niinkuin vähän arvelen lisääntyvistä kivuista, niin onhan eilen ja toissapäivänä sentä talleteltu mökillä :)
Tänään palattiin taasen kaupunkiin ja ilta meni kun koitin päästä kärryille täällä. Harmi kun mökillä niin huonot yhteydet, etten siellä lukemaan pääse!
Onnea muuten Jellonalle aivan mahdottoman paljon!!!! :)
Nyytti kp22/29 yk5