Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Onkos täällä ketään joka olis syöny letroja? Söin tuossa keskenmenneessä 1kpl kiertopäivinä 5-9 ja siis siinä samaisessa kierrossa tehtiin myös aukiolotutkimus. Nyt lääkäri määräsi 2kpl samoina kiertopäivinä 5-9 siis sitten ku menkat ensin tulee. Aika jännä tuo määrän lisäys, kun kuitenkin alkoi raskaus tuolla pienemmälläkin määrällä... Aukkari tehtiin kp10 ja sillon lääkäri sanoi ettei ole ollut toivottua vastetta noilla letroilla, kuitenkin plussasin.

Hampaaton tervetuloa! Ja muutkin uuden tottakai!

Ja täältäkin tsempit huomisiin ultriin ja joku taisi olla testaamassakin... :)
 
Tervetuloa hampaaton :)

Macasta sen verran, että tänään sain hyvin sen alas, kun pidin nenästä kiinni. Vatsa kyllä meni sekaisin siitä. Mut kyl tuo pakkaus loppuun syödään. :) tulispa se ovis pian, vielä en oo polttelua tuntenut kummallakaan puolella, sit kun alkaa tuntua, saatan katsoa tikulla saisinko tässäkin kierrossa vahvan ovisplussan. :)

Muurahainen kp 11/30, yk 18
 
Mä söin macaa kaksi kiertoa kapseleina. Se jauhe maistui jopa kuoren läpi ja oli kyllä ihan kauheeta mutta mitäpä sitä ei kokeilis :)

Mä testasin taas ja ihanku viiva olis jo heikkenemään päin o_O Just tän stressin takia mä tykkään clomi kierrosta, kun ei tarvihe stressata. No jos ovis oli tänään niin eihän sille mitään voi. Ajoitus kyllä osui mutta eihän sillä follilla mitään tee. Ehkä mä jatkan taas kesää ja lopetan haaveilut.
 
Heips kaikille!
Toivottavasti passaa että minäkin liityn joukkoon,vaikka ihan puolta vuotta ei yritystä vielä olekkaan.
Kaikki tutut vaan on täällä ja itseänikin hieman rasittaa tietyt asiat tuolla toisessa ketjussa, vaikka harmillista onkin että porukka ns. jakautuu. Molempia ketjuja tulee varmaan jollain tapaa seurattua, jos vaan aikaa löytyy :)

Minä siis 34v ja mies 41. Kolmatta kuumeillaan minulle ja toista miehelle. Esikoispoika 5v ja kuopustyttö viikon päästä 1v4kk. Yritystä tammikuusta 2015 ja yk5 kipittelee loppuaan kohden.

Täällä menossa kp22/29(27-33). (Eikö meiän Mymmelisti pitäny olla ihan samoissa?)
Kierto taitaa heittää vielä enempi häränpyllyä kun viimeks, sillä oviskipuja ei oo vieläkään tullut!
Tai nyt vasta iltasella alkanu särkemään masua ja olemaan epämukava tunne, joten näinköhän huomenna on sit tosi kipeä. Vai onko ovis menny puolhuomaamatta jo ohi,vaikka viimeks joutu ihan särlylääkettä ottamaan. Ääh, mä oon ihan kuutamolla!:yuck:
Mulla siis ovis yleensä tullu kp15-17 ja lutis vaihdellu jonnii verran, mut enemmin ollu jopa tavaomaista pidempi(kerran 17pvää), mutta viime kierrossa ovis tuli vasta kp21 ja jo dpo7 alkoi vähän tuhruttelemaan, hanojen auetessa kp9 eli lutis jäi 8 päivään ja sitäkin ennen siis kaksi päivää pientä vuotelua.
Tässä kierrossa otin taas greippi päivässä-käytännön ja olot ollu aika kosteat.
Ovislimojen kaltaiset alko jo kp 13-14 paikkeilla ja halut oli aikamoiset. kp 14 ja 16 talleteltiin ja sillon tuntu yhdynnän aikana kipuakin, eli kohdunnapukka oli alhaalla. Taisin joskus niissä main kokeillakkin ja oli alhaalla ja avoin.
Ovistestiin ei kuitenkaan plussaa tullu, ennenkun vasta oliko kp19 vai 20, tosin ihan varma en siitäkään ole, sekä kontrolli, että testiviiva oli tosi hailakoita, mutta näyttivät samanlaisilta joten oletin olleen plussa. (en enää osta rfsu:n testejä,murr)
Talleteltiin taasen sekä kp20 &21 mutta ainakaan kp 21 ei ovista ollu, vaikka näin oletin. Tikut loppu ja luovutin, enkä lisää ostanu tähän kiertoon.
Nyt en sit tiedä oliko ovis jo sillon aiemmin, vai vasta tulossa esim huomenna. Jos kierto pysyy taas samana eli n.29 päivää,niin lutis lyhenee entisestään eikä näillä oo toivoakaan raskautua.

Käytössä on nyt neljättä kiertoa vehnis, lisäks menee mamma&imetysvitskut(imetän edelleen kuopusta), lisä foolihappo joka päivä (yht 800*)ja lisäsinkki välillä. Sit rautaa, biotiinia, deetä reilusti yms.
Mies ottaa monivitskuja, sinkkiä, foolihappoa ja deetä. Ottaa aina kun muistan sille eteen törkätä, itsekseen aika harvoin niitä muistaa.

Nyt mies on flunssassa ja kuumeinenkin, niin en taida raaskia sitä enää lypsää, vaikka aiemmin niin ajattelinkin :D
Mutta jos ovis on nyt ihan tässä hujakoilla, niinkuin vähän arvelen lisääntyvistä kivuista, niin onhan eilen ja toissapäivänä sentä talleteltu mökillä :)
Tänään palattiin taasen kaupunkiin ja ilta meni kun koitin päästä kärryille täällä. Harmi kun mökillä niin huonot yhteydet, etten siellä lukemaan pääse!

Onnea muuten Jellonalle aivan mahdottoman paljon!!!! :)

Nyytti kp22/29 yk5
 
Larissa joo täällä on ollu aikamoinen tahti :D ja se jatkuu, ihmettelen kylläkin että miten mies on niin intona pitkästä aikaa :cool14En kyllä pistä vastaan ollenkaan :love022

Mymmelisti joo lisiähän ne yleensä on. Mielellään itsekkin niistä oikeista alkuperäisistä lähteistä kaikki vitamiinit +hivenaineet söis :)
 
Larissalle piti sanoa, että mullakin oli tuossa jonnii aikaa sitten aivan mahdoton kasvupyrähdys hiuksilla ja olin ihan uuvatin näkönen kun sellanen muutaman sentin sänki oli pystyssä korvalliselta toiselle :D Pikkuhiljaa ne kasvo sen verta, että sekoittuivat muihin hiuksiin ja alkoivat taipua niiden mukana. Mut huvittavan näköstä oli kauan ;)

Beisla, hienoa että siellä kotiinssi saadaan vielä tehtyä :)
 
Nyytti samoilla päivillä mennään! ;)

Hei te jotka syötte isomman annoksen foolihappoa, syöttekö vahvempana pillerinä vai sitte 2pilleriä?

Toivottavasti murkun levollinen fiilis tarkoittaa vaan yhtä asiaa <3

On. Kävinpä sellasen 10,5km lenkkeilee kaverin kanssa! Vitsi miten hyvä fiilis tuli! :)
 
Mymmelisti,no sitä minäkin,katoin vaan sun aiemmasta postauksesta että kp21 meneillään ja hämmennyin :)
Kävitpä pitkällä lenkillä! :)
Mun mammavitskuissa on 400* ja otan sit 400* vielä erillisenä tabuna,olikohan foliren.
 
Mymmelisti, mulla on foolit 800 vahvuisia eli yksi tabletti päivässä.

Ja tervetuloa munkin puolesta kaikki "uudet", vanhoja tuttuja taidetaan kaikki olla :)
 
Katapultin pyynnosta :D Jaakko ja uusi varsa Tyyne!
 

Liitteet

  • IMG_157130091741014.jpeg
    IMG_157130091741014.jpeg
    72.9 KB · Katsottu: 152
  • IMG_157056902536130.jpeg
    IMG_157056902536130.jpeg
    46.3 KB · Katsottu: 153
  • IMG_157076287693507.jpeg
    IMG_157076287693507.jpeg
    52.9 KB · Katsottu: 170
itse en ole muita lisiä syönyt kun noita mammavitskuja ja enempi vähempi greippimehua(tai appelsiini/verigreippi kun ei lähikaupassa oo pelkästään) ja no rautalisää joutunut nyt syömään. kierto on luultavasti jossain kp20-22 paikkeilla, hirrrweet limat ollu muutaman päivän, pitäny vessassa käydä tarkistamassa että joko ne nyt menkat muka alko:laughing021
 
Mä tulin äkkiä huutelemaan tsempit jokaiselle :) ja mukavaa alkavaa viikkoa !

Muurahaisen kanssa samoilla linjoilla :) ei ressiä , tuntuu siltä että kaikki on rauhallista. Tärppää jos on niin tarkoitettu, mutta paineita en aio ottaa ! Ehkä nuo tulevat lääkärikäynnit tän aiheuttaa :)

Mariska kp 12/28-29
 
Mie täällä jo heti aamusta oottelen, josko joku ois ehtiny plussaamaan, mutta miten minusta tuntuu, että täällä taitaa kaikki testailla juhannuksena :D Ja jos en väärin muista niin Mymmelistillä oli tänään jotain labroja niin niitä kans ootellessa mikä on ollu tuomio.
 
Tervetuloa Nyttti tälle puolelle juttelee! :)

Mullakin on jollain tavalla levollinen olo tän kierron suhteen. Just se juhannustestaus saa ristiriitaisia tunteita aikaan.
Mut otan nyt iisisti. Pupuillaan ku tekee mieli ja si katotaa et ollaanko juhannus kuivin suin vai suu kosteena. Joku ylempi tahohan tän päätöksen tekee ;)

Eilen talleteltu. Tänää vois jatkaa samalla kaavalla :D ovistestei olis vissii 6kpl mut nii pitkii työpäivii etten ehi tehä niitä (enkä raahaa töihin mukaa :D) mut luultavasti täl viikol saattais olla ovis.

Kiertopäiviä en muista. Samat ku Larissalla:happy:

Ihania heppakuvia oli!

mä vähä skippailen noita clomi, letro yms keskustelui ku noi on mulle ihan hepreaa :eek: luen kyllä mut en sisäistä :)

Juhannustestaajille vähä plussatuulia!:talk017:talk017:talk017
 
Junttura, mäkin käytän bebanthenia oviksen jälkeen, kun mun lääkevoide on kiellettyjen listalla. Ei se läheskään yhtä hyvin toimi, mutta paremmin kuin perusvoide. Ja ekaan klinikkakäyntiin "joudutaan" joka tapauksessa, kun se on jo ylihuomenna, mutta jos hyvin käy niin ei vielä insseihin asti.

Meritähti, paranemisia jos on jokin pöpö iskenyt.

Larissa sitä minäkin tässä tuskeilen, että on se nyt kumma kun on niin kuiva iho että hilseilee irti, ja silti on finni vieressä. :rolleyes:
Haha, sun pihavajakommentti miehelle oli kyllä loistava! :grin

Mymmelisti, mä puhun täällä tissikivusta mutta oikeastaan vaan nännit on ikinä kipeät, ei koko tissi. Ja ihan kosketusarat on.

Hipsutin aivan totta, mehän oltiin äskösessäkin kierrossa melko samassa tahdissa. :)

Hampaaton, tervetuloa! Mullakin yleensä niin, että nousee kerralla kunnon plussa, mutta viime kierrossa nousikin vähitellen. Kyllä toi sun tikku munkin mielestä plussa on. :)

Mimmu, kumpa se ovis nyt vielä löytyisi. Joillakinhan (mullakin välillä) viiva joskus heikkenee ennen plussaa.

Titja, tosi outoa kun lääkäreiltä (taas) niin erilaisia kommentteja. Jos limat tuli, voi hyvin olla että testi ei vaan toiminut sulla. Just pari viikkoa sitten eräs nainen kertoi kuinka ei ikinä saanut ovistestillä plussaa, mutta klinikalla todettiin että ovis kyllä tapahtuu ja heilläkin tärppäsi. Joka tapauksessa toivottavasti pääsette lisätutkimuksiin pian, jos ei tärppi käy.

Muurahainen ja Mariska, toivottavasti teillä pysyy levollinen olo. Mä onnistuin siinä viime kierrossa, ja oli kyllä helpommat piinapäivät. :) Saa nähdä miten tämä kierto menee.

Nyytti, tervetuloa tännekin ja onpa ärsyttävää kun sun kierto nyt noin heittelee.

DarkMimosa, ihania kuvia! Voi mitkä korvat! :grin
 
Onpas täällä monilla rento meininki kierron suhteen, niin myös itselläni on :) Kyllä silti jussin lähestyessä alkaa itellä piinata se plussan mahdollisuus :grin

Tänään selviää oliko eilinen ovistesti plussa vai tuleeko se tänään, toivottavasti ei ainakaan oo nyt menny sekasin ja tuu liian myöhään. Limoja on ainakin jo reilusti ollu, että luulis ettei kovin myöhäseks veny. Talletuksia on tehty - 7 tai 8 ja -3, - 1 ja tarkotus ois vielä huomenna talletella jos jaksaa :)

Kp 15/26-28
 
Takaisin
Top