Kävin omakannassa lukee siitä naikkari käynnistä joka oli 20.12 niin siellä luki lopussa että lähdetäänkin inssiin jos letrozolit ei auta raskautumista. Olin siis ymmärtänyt sen ivf väärin, vaikka siitä puhuikin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alinah äh, vai että inssiin vielä. Oletteko ollut aiemmin inssissä, en nyt muista.
Meillä piti aikanaan tulla inssi, mutta tuli työmatkaeste. Menimme ajoitetulla yhdynnällä. Koska lapsettomuuden syy oli selittämätön ja olin yli 34, pääsimme siitä melko heti IVF.iin.
tsemppiä tytöt ketjuun. mä niin toivon, että teillä alkaa onnistumaan suht nuorella iällä, että ei tarvitse äärimmilleen vetää (hermoja tai kukkaroa)...
Mitä kommentoinkin tuonne ikänaisten kuumeiluketjuun: Meikäläinen ajautuu monenlaisiin testeihin päästäkseen enää alkionsiirtoon. Eli kun tästä on keskustelua ollut, meidän lääkäri edellyttää mammografia&rintojen uä, kilpparikokeet ok tuloksin 3 kuukauden sisällä, verenpaine normaali, kuntoilutottumukset, edellisen raskauden kulku... sokerirasituksen kävinkin, siitä ei tosin kysellyt.
Eli minäpä sitten varasin ensi viikolle sen mammografian ja seuraavalle viikolle verikokeen. Onhan tässä, mutta hyvää terveystietoa tulen saamaan, kävi niin tai näin. Meillä on kaksi erikseen pakastettua alkiota jäljellä, joilla on noin 40% mahdollisuus onnistua, mikäli selviävät sulatuksesta siirtoon. Raskaaksitulemisen riski on siis olennainen ja realistinen :) Meillä on tehty vuosien saatossa monen monta siirtoa, jossa toiveet/todennäköisyydet ovat olleet alhaiset ja tulos nolla.
Katjusha kp 31