Täällä puoli välikiertoa ja ihan hirveät oletettavasti oviskivut. Letrot alotettiin tässä kierrossa. Onko muille tullut vastaavia oireita letrojen kanssa? Toivottavasti ei ole joka kuussa samanlaisia...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuon verran kun TSH heittelee, voi hyvin painokin kivuta. Mulla oli 4 kiloa "ylipainoa", kun TSH 3,6. Nyt n ollut alle 2 ja kannattaa ollakin yritysaikana.Kilpirauhasen arvotkin heittelee,
Syyskuussa tsh 1.87, t4v 18
Joulukuussa tsh 3.03, t4v 16
Miun ovis tikut ostamatta. Varmaan ostelen asti pääset. Primot vasta alussa.
Löysin tällaisen linkin http://www.duodecimlehti.fi/lehti/2002/5/duo92829
Onko kenelläkään kokemuksia tuosta metformiinistä?
Miula paino alkanut nousemaan thyroxin aloituksen jälkeen, vaikka mikään ei ole muuttunut tavoista..
Ajatus oli, kun menkat alkaa niin soittelen polille jos pääsis "näytille".
Itse olen lukenut tuosta paljon.Itellä foolihappo 5mg vakkari lääkityksen takia isolla annoksella plus tietty muut vitamiinit.Onkohan millään tasolla mitään vaikutusta jos ei ole tuota PCOSmihin tuota paljon käytetään.Heitsu, ei omalla kohdalla ole. Mutta YA kertoo tämmöistä:
Ravintolisä raskautta suunnitteleville ja raskauden ensi viikoille. Donaferty sisältää myo-inositolia, D-chiro-inositolia ja foolihappoa (B9-vitamiini). Käytä valmistetta ravinnon lisänä edellä mainittujen ravintoaineiden kasvaneeseen tarpeeseen. Folaatti eli foolihappo tukee solujen aineenvaihduntaa ja punasolujen tuotantoa. Folaatti edistää raskauden aikaista kudosten kasvua. Äidin alhainen folaattiarvo (veren folaattipitoisuus) lisää sikiön hermostoputken kehityshäiriöiden (selkärankahalkio) riskiä. Ravintolisä.
Että voi olla ihan hyvä aine, mutta ehkä sitten muuten laskee, ettei tuu ihan hirveästi foolihappoa, jos lisäksi syö mama-monivitamiinia. Tosin vedin 900-1200 yksikkö päivä foolihappoa viime raskauden alkumetreillä
Mahtaako olla autuaaksi tekevä :) Minulla on varmasti kaikki muut hedelmällisyysongelmat, mutta ei PCOS :) Mutta jos alkaa asia kiinnostaa ja alkaa vähän uskoa, niin sittenhän se kannattaa aloittaa. Mihin uskoo se voi toimia. Mulla on ensi viikolla taas akupunktio, johon luotan, että tasapainottaa kehoa kaikin puolin.Itse olen lukenut tuosta paljon.Itellä foolihappo 5mg vakkari lääkityksen takia isolla annoksella plus tietty muut vitamiinit.Onkohan millään tasolla mitään vaikutusta jos ei ole tuota PCOSmihin tuota paljon käytetään.