Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Oon tässä nyt vuodesta 2016 kuumeillut. Pitänyt täältäkin taukoa. Tänään tein testin kun menkkojen piti alkaa 2pv sitte. Parisuhde kaatui just niin jään varmaan yksin jos menee loppuun asti. Mutta eiks tosa plussa oo ??
 

Liitteet

  • 1514400945550.jpg
    1514400945550.jpg
    105.5 KB · Katsottu: 211
Mulla tylsä vaihe menossa kierrossa, kp17 ja ovis varmaan taas joskus kp38. Itku kurkussa täällä kun joulu toi +5kg, joista toivon osan olevan ainakin nesteitä....
 
Alinah, älä vällää, ei kukaan oikeasti liho monta kiloa muutamassa päivässä. Otetaan vähän enemmän kasviksia, hedelmiä ja vettä tässä korjausliikkeenä :)
Mä en usko ovuloivani ollenkaan tässä kierrossa, nyt siis kp 20. Kiertoa pituudeksi muodostunee 40 ...
 
Pääsenkö mäkin? Ihan uus tällä saitilla, toimintatavat yms. Siis vielä hakusessa. Esikoista alettu yrittään 04/16, ei tärpin tärppiä vielä.
 
Tervehdys Pipi, ja pikaista plussaa :)
Toivotaan että visiittisi jää lyhyeksi tietenkin! Oletteko mitään apuaineita tai kikkoja vielä käyttänyt?
Täällä edelleen epämääräisiä ovulaatio-oireita, kp 22, aamulämpö 35,5 astetta... Huoh, jonkilainen ratkaisu olis kyllä tervetullut. Talleteltu on joka 2. tai 3. päivä. Ei oo siitä kiinni.
 
Tervehdys Pipi, ja pikaista plussaa :)
Toivotaan että visiittisi jää lyhyeksi tietenkin! Oletteko mitään apuaineita tai kikkoja vielä käyttänyt?
Täällä edelleen epämääräisiä ovulaatio-oireita, kp 22, aamulämpö 35,5 astetta... Huoh, jonkilainen ratkaisu olis kyllä tervetullut. Talleteltu on joka 2. tai 3. päivä. Ei oo siitä kiinni.

Ei olla käytetty, lääkäriinkään en ole uskaltanut soitella, mahdollinen tuomio pelottaa liikaa.
 
Joskus alku vuodesta tänne kirjoittelin. Eli yritystä 2/2016 alkaen. Kokeilussa on ollut primolutit ja clomit. Yksi kemiallinen takana ja nyt aloitin letrozolin. Yllätyksenä tuli kuinka vaikeaa on toive kolmannesta lapsesta.
 
Tässä kierrossa haluisin aloittaa terot aikaisemmin jotta ei venyis kierto kun viime kierrossa aloin niitä syömään joku kp40 kun ovis+ olin saanut kp38.. Mutta katsotaan nyt, viikon jos vielä seurailen, nyt kp19.
 
Kuukautiset alkoi just välipäivinä niin en yrittänyt edes soittaa poliklinikalle. Lääkkeetkin hakematta vielä niin ensi kierrosta sitten alkais nää femarit. Vielä on joku hoitopuhelukin tulossa sieltä missä käydään vielä tilanne läpi niin siksi myös ajattelin antaa näiden mennä vielä. Täytyykin sieltä samalla kysellä että miten kpt lasketaan kun mulla näköjään tosi usein sitä että niukkaa vuotoa sen 2-3 pv ja sitten alkaa. Kuitenkin selkeesti veristä vuotoa on mutta ei padot aukea kunnolla.. Tiedän että yleensä kunnon vuotopäivästä lasketaan kp 1 muttakun vuotaa niin pitkään jo ennen kunnon vuotoa.
Laitettiin eka lainahakemus menemään, seuraava laitetaan sitten kun pääsen kotiin ja saan pankkitunnukset käyttöön :D
Olisin halunnut varata keskusteluajan sinne mutta eka pitää tehdä joku alustava lainahakemus.. Katsotaan saataisiinko meille asunto 2018 :)

Tervetuloa uusille ja toivottavasti käyntinne on lyhyt. Meillä neljäs vuosi yritystä ja kiertojen sekoiluja menossa. Hyvin turtuu tähän hommaan kun menkat tulee miten sattuu.. :D
 
Moikka! Minäkin hakeuduin tänne :) sama tilanne kuin marcella eli kaksi lasta jo on mutta kolmatta tehty 3/2017 alkaen. En taida edes ovuloida. Lääkäriltä diagnoosi multifollikkelimunasarjat ja hoidoksi teroja ja letrot. Hieman jännittää että letrot potkasee kerralla useita munasoluja ulos...

Onko kenelläkään muulla samaa diagnoosia?
 
Takaisin
Top