Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mun mies suolaa parhaillaan hirvenlihaa. Meillä kypsennetään kinkut ja paistit savustusuunissa ulkona. Nam..! Ruokailemaan mennään luultavasti naapuriin aattona ja mun isän luokse joulupäivänä.
Mulla vilkkuu toista päivää Cb dual hormone. Olo on niinku jotain tapahtuisi, mutta niinpä on pari kiertoa siltä tuntunut ja tulokset oviksen suhteen laihat. Mutta eilen saatiin talleteltua edes vähän. Selkää särkee, ehkä se on hyvä merkki. Aamulämpö 35,8 kainalosta, toissapäivänä 36,0.
Katjusha kp 11.
 
Toivottavasti O plussat tuo tulosta ja plussa myrsky tänne.

Pääsääntöisesti oli aika ihania uutisia kuitenkin täällä. Pieniäkin edistymisiä on..

Täällä mie roiku edelleen.
Ilman mitään onnistumisia..
nyt tulin lukemaan tekstit paljon kirjoituksia ja ajatus palat "aktiiviseksi " tänne.

Meillä ei tilanne muuttunut mihinkään... Pohdin aloitanko primot ja, kun saan kierron pyörimään aloitan letrot rinnalla.
 
Aukkarissa käyty, auki oli johtimet. Vasemmalla taisi olla 12mm folli, ja sieltä myös oli pco hävinnyt. Limakalvo on kuulemma vähän liian ohut siihen nähden että löyty toi 12mm folli.
Sain letrozolit käyttöön, ei tarvinnut edes kysyä saisinko kun lääkäri mainitsi että ne otetaan käyttöön.

Ovulaatio oli tapahtunut viime kierrossa silloin kp38 kun progesteron arvo oli kuulemma ollu 30. :)
Sain myös reseptin teroluteille kun tässä kierrossa syön ja ensi kierrosta sit aloitan letrot. :)

Että nyt ei oo tällä hetkellä pco:ta.

Alinah kp9.
 
Alinah, no sehän oli hyvä uutinen. Onpa aika myöhäinen ovis ollut sulla. Parempi myöhään kuin ei ollenkaan. Hyvä, että sait lääkkeet. Sitten odottelemaan positiivisia vaikutuksia :)
Mä tein CB dual hormonen joskus aamuyöllä, en todellakaan jäänyt katselemaan tuloksia. No, otin tikun aamulla pois ja ilmoitti erroria, eli jotenkin huonosti olin käyttänyt tikkua. Viivat oli ihan samat mitä eilen, eli vilkkuvaa se olis edelleen näyttänyt. Saapa nähdä tuleeko ovista, ainakin oireet on aikamoiset!
Katjusha kp 12
 
Joo, mulla ovikset tapahtuu tosi myöhään sitten kun tapahtuu. Kun kierrotkin on älyttömän pitkiä, jos tosta letrosta olis nyt sitten apua! :) Seuranta ultrat tietty sitten kp10-12? Lukee noi kaikki noissa papereissa.

Toivotaan että siellä tulisi pian pysyvä hymynaama! ;)

Niin ja jos letroista ei oo apua, niin sit lähdetään kokeilee ivf. Mutta katsotaan nyt, toivotaan parasta. :)
 
Muokattu viimeksi:
Aukkarissa käyty, auki oli johtimet. Vasemmalla taisi olla 12mm folli, ja sieltä myös oli pco hävinnyt. Limakalvo on kuulemma vähän liian ohut siihen nähden että löyty toi 12mm folli.
Sain letrozolit käyttöön, ei tarvinnut edes kysyä saisinko kun lääkäri mainitsi että ne otetaan käyttöön.

Ovulaatio oli tapahtunut viime kierrossa silloin kp38 kun progesteron arvo oli kuulemma ollu 30. :)
Sain myös reseptin teroluteille kun tässä kierrossa syön ja ensi kierrosta sit aloitan letrot. :)

Että nyt ei oo tällä hetkellä pco:ta.

Alinah kp9.

Hyviä uutisia! Mahtavaa kun pco on toistaiseksi poissa.:)
Mulla on ollu käytössä clomit 3 kuukautta, ja niistä raskauduin 2 kertaa, letroja söin 2 kuukautta ja raskauduin niillä molemmilla kerroilla:hilarious: eli positiivisia kokemuksia oli!
Ultra tehtiin mulla sillon letrojen aikaan kp12 ja ovis oli siitä 3 päivän päästä. Clomien kanssa ovuloin kp18. Sama kuin luomuna, jos ovuloin.
Nyt vaan plussatuulia ja vauvaliimaa teille:love7
 
Joo, mulla ovikset tapahtuu tosi myöhään sitten kun tapahtuu. Kun kierrotkin on älyttömän pitkiä, jos tosta letrosta olis nyt sitten apua! :) Seuranta ultrat tietty sitten kp10-12? Lukee noi kaikki noissa papereissa.

Toivotaan että siellä tulisi pian pysyvä hymynaama! ;)

Niin ja jos letroista ei oo apua, niin sit lähdetään kokeilee ivf. Mutta katsotaan nyt, toivotaan parasta. :)
Ihanaa kirjoitinkin sulle jo tuolla toisessa foorumilla.Toivotaan että toivottu tulos tulisi pian ja ettei ihan ivf hoitoon tarvitse mennä.Saitko mihin asti letrot käyttöön?
 
Ihanaa kirjoitinkin sulle jo tuolla toisessa foorumilla.Toivotaan että toivottu tulos tulisi pian ja ettei ihan ivf hoitoon tarvitse mennä.Saitko mihin asti letrot käyttöön?

Mulle määrättiin 1x30 tabletin? Pakkaus 2,5mg 1tabl kierron 3-7 päivänä. Oliko toi että riittää puolelle vuodelle? Ja voi pitää välissä niitä luomukiertoja. Ja tietysti katsotaan välillä jos tarvii annostusta nostaa.
 
Mulle määrättiin 1x30 tabletin? Pakkaus 2,5mg 1tabl kierron 3-7 päivänä. Oliko toi että riittää puolelle vuodelle? Ja voi pitää välissä niitä luomukiertoja. Ja tietysti katsotaan välillä jos tarvii annostusta nostaa.
Tsemppiä letrojen kanssa.Toivotaan että pian tärppää letrojen kanssa.Puolivuotta yleensä saa max käyttää noita letroja sitten yleensä on uudet suunnitelmat.
 
Tsemppiä letrojen kanssa.Toivotaan että pian tärppää letrojen kanssa.Puolivuotta yleensä saa max käyttää noita letroja sitten yleensä on uudet suunnitelmat.

Juu, siksi lääkäri mainitsikin ivf hoidot tms. Jos noista ei oo apua. :)
 
Kopioin tuon mun viestin tähän toisesta ryhmästä, eikä tämä ees tänne liity, mutta onko kenelläkään ollut pistävää/nipistävää kipua kohdussa? Mulla tuntu about 45 min putkeen, välillä enemmän ja vähemmän. Yhdessä ja samassa kohdassa tuntui. Noin kohdun yläosassa/ylhäällä jos kukaan ymmärtää o_O
 
Kopioin tuon mun viestin tähän toisesta ryhmästä, eikä tämä ees tänne liity, mutta onko kenelläkään ollut pistävää/nipistävää kipua kohdussa? Mulla tuntu about 45 min putkeen, välillä enemmän ja vähemmän. Yhdessä ja samassa kohdassa tuntui. Noin kohdun yläosassa/ylhäällä jos kukaan ymmärtää o_O

Moikka! Oli pakko tulla vastaamaan tähän, vaikka tätä palstaa olenkin seuraillut vain sivummalta.:) Tällä menolla kyllä tulen varmasti tutuksi tämänkin palstan kanssa. Mutta asiaan: Mulla oli juurikin tuollaista kipuilua keväällä, kun raskaana olin (olisikohan ollut jotain viikoilla 8-10 yms.) Sellaista tuikkivaa oli kipu ja olen ymmärtänyt, että ihan harmitonta. Oletin, että siellä vaan laajennettiin yksiötä.:) Mutta jos se nyt huolettaa tai jatkuu, niin anna ammattilaisten toki analysoida asiaa.:)
 
Sanokaa et se on viiva :facepalm::nailbiting:
 

Liitteet

  • IMG_20171220_212244-744x589.jpg
    IMG_20171220_212244-744x589.jpg
    41.1 KB · Katsottu: 223
Kopioin tuon mun viestin tähän toisesta ryhmästä, eikä tämä ees tänne liity, mutta onko kenelläkään ollut pistävää/nipistävää kipua kohdussa? Mulla tuntu about 45 min putkeen, välillä enemmän ja vähemmän. Yhdessä ja samassa kohdassa tuntui. Noin kohdun yläosassa/ylhäällä jos kukaan ymmärtää o_O
Itellä ainakin odotus aikaan oli juuri tuollaista siis ihan normaalia ompi :)
 
Kuulostaa minusta kohdun kasvukivuilta tai vastaavilta. Muistelin että mullakin tais olla ihmeellisiä nippailuja ym esikoisen alkuraskaudessa. :)
 
Takaisin
Top