Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Beisla, toivottavasti tärppää tästä kierrosta kun olet nähnyt vaivaa salapoliisintyössäsi ;)

Eipä tarvitse minun enää testailla, täti kurvasi kylään :( Ihan paskaa! Olin taas mielessäni rakentanut kaikki suunnitelmat. Onneksi on mies tukena ja jaksaa kannustaa tuli mitä tuli. Kai se on jaksettava eteenpäin kohti uusia pettymyksiä! Onneksi enää kuukausi tarkempiin tutkimuksiin, josko sieltä saataisiin apua ja pian pikkuinen tähän maailmaan.

Toivottavasti Larissa sinulle ei oloista huolimatta täti ei tule kylään.

Tsemppiä kaikille muille, toivottavasti muilla tädit ei kurvaile kylään.

Kp 1/32-34 yk. 16
 
Nuuhku, kuulostaa tavallaan ikävältä, mutta ihanaa että pystyitte heidät ottamaan luoksenne ja toivottavasti saatte pidemmäksi aikaa luotua heille turvallisen kodin. Onko kyse pienistä lapsista?
 
Nuuhku voimia teille kaikille tähän tilanteeseen!

Murkku ihanaa että sinulla on tuollainen puoliso ja olet onnellinen :)

Beisla peukut että tämä olisi THE kierto ;)!

Larissa toivotaan että täti pysyy poissa !

On kp 37/29 huoh jo 8päivää yli normikierron ja r.testi nega eikä menkkoja kuulu tai näy.. En ymmärrä miksi nyt pari viime kiertoa heittäneet joko tosi paljo yli tai ali normikierron kun ennen ollut päivälleen säännöllinen kierto :( eilen oli mukavaa laatuaikaa miehen kanssa kun käytiin ulkona syömässä ja elokuvissa, sai vähän muuta ajateltavaa :)
 
Nuuhku teillä on isot sydämet!♥ toivottavasti kaikki menisi hyvin ja saisitte pitää lapset tutussa ympäristössä. Voimia, onnea ja kaikkea hyvää teidän perheen jatkoon!
 
Toivottavasti menee kommentit ulkomuistista oikeisiin osoitteisiin kun kännykällä näpyttelen. :)

Nuuhku, kylläpä tuli iso elämänmuutos teille! Iso luottamuksen osoitus teille. Toivotaan että lapset sopetuis hyvin ja sais onnellisen ja turvallisen lapsuuden.

Viipsukka, pahoittelut digin negasta... :(

Juntturalla kyllä pitkä pinna! Kuinka maltat olla testaamatta?

Rosann, luomukierto voikin olla se juttu, jota kroppa kaipaa aina välillä. Ehkä se tuo tulosta. :)

Titem, jes jes jes +++++++?

Lumihiutale, onpas ihme kierto! Ärsyttävää odotella. Tiedän tunteen kun negaa testaa ja kierto vaan venyy. Menee hermot. Mun alkuvuoden kp 82 rupes olemaan jo jotain aivan sietämätöntä. No nyt Primolutit jeesaa. Tai katotaan miten tää toka kierto niillä rullaa mut eka toimi ainakin niin ku piti. :)

Muurahainen, ihanaa, onnea :) Kuulostaa hyvältä teidän tilanne. On niin iso asia kun kotona menee hyvin. Se antaa voimia kaikkeen muuhunkin.

Beisla, toivoa on munkin mielestä. Kyllähän ne simpat voi viikonkin sinnitellä! Haha, tuli muuten mieleen yks uutinen kerran ku vankeudessa elänyt naarashai sai poikasen oltuaan 3 vuotta yksin! Oliko pikkasen sinnikkäitä simppoja! :) :)

Larissa ++++++++++++ jooko? :)

Pahoittelut kp 1 Jennie ja Kyfi!! Ei ois tarvinnu tädin tulla...

Jotain piti vielä kommentoida mut nyt lahos pää. :/

ON. Täällä odotellaan tätiä huomiseksi. Tossa aiemmin viikolla odotukset jotenki korkeella ku oli tota plussa-aaltoa ja olin tuntevinani jotain mut nyt on jotenki ihan plaah. Ei uskalla toivoa ku tulee sit niin rytinällä alas.

Maggie 27/28(-82?)

*muoks. Tän kierron pitäis muuten olla 27 pv koska alotin primot viime kierrossa vasta kp 16 ja tässä kp 15... Eli katsotaan huomenna tuleeko täti niin kuin ajoitukseen kuuluis.
 
Muokattu viimeksi:
Ai joo, sitähän mun piti. Onko joku tikuttanut clomikiertoa? Mulle kun tää on uutta ilman ultraa ja pregnyliä niin kuinka nopeasti vikasta clomista on ovis tullut?
 
Pahoittelut Jennie menkoista :( paska täti, kun pyrähti sinne! :(

Viipsukka, eihän kaikilla näy testissä mitään ennen kuin menkat on kunnolla myöhässä ;) toisilla vaan hormonit nousee hitaammin tai kiinnittyminen on voinut olla myöhään.

Maggie sinne myös ++++++ eikä tätiä ollenkaan! :)

Lumihiutale, kylläpä on kierto venynyt :( oliko sulla oviksen kanssa ongelmaa? Jos on ovuloimaton kierto niin silloinhan kierto saattaa venyä...

Täällä edelleen menkkoja odotellaan. Onkohan tädin Ferrarista bensa loppu :D Kivut tulee ja menee. Alkaa olla kyllä ennätykselliset kp:t ja dpo:t mulle eli on sekin kai jotain :D

Larissa kp 33/27-31, dpo 15
 
Larissa vielä on toivoa! Jos sattuu tulemaan kylään niin sitten kohti uutta tuhrutonta kiertoa ;)

Beisla nyt tärppiä sitten vaan! Toivotaan parasta :)

Nuuhku voi ihania olette! Tsemppiä jatkoon! :)

On. Ei vielä löydy o-plussaa mutta nyt on jo simpoilla mahdollisuudet selvitä ;) eiköhän se ensiviikolla ole! Pieniä nippailuja ja repäsyjä on masussa ollut jo:)

Kp20/38
 
Lumihiutale, niin se näköjään sinunkin mies osaa hemmotella. :) mekin ollaan just menossa ulos syömään. :)

Maggie, toivottavasti ei tule täti huomenna :)

Mimmu, mulla oli joka clomikierrossa tasan 10 ovikseen.

Minni, eiköhän se plussa sieltä pian tule :)
 
Lumihiutale kun kirjoitti tuosta laatuajasta miehen kanssa, niin tulikin kysymys mieleen mitä teette yhdessä miesten kanssa, mistä molemmat nautitte? :)

Me ollaan molemmat nyt lomalla niin aloitettiin kattoo Greyn Anatomiaa ja katellaan muutenkin sarjoja yhdessä. Sit tykätään koirien kanssa patikoida metsässä. Ja hassutellaan ihan hullulta jutuilla keskenään, mitä ulkopuolinen katsoisi hullun hommaksi :D ♡ ihania hetkiä yhdessä.
 
Kiitos Minni <3 Sinne toivotaan nyt niitä ovis-plussatuulia! :wink

Viipsukka, se että lämmöt on edelleen koholla on hyvä merkki :) Mittailetko muutenkin aamulämpöjä? Itse olen nyt mittaillut, jotta saa ajoitettua lugen aloituksen tarkemmin sekä muutenkin seurattua kiertoa. Mulla ei ole noin paljoa koholla, mutta jotain 0,5 astetta edelleen kuitenkin. Jospa meille molemmille olisi vielä toivoa plussan suhteen ja jos täti yllättää niin sitten vaan uuteen yritykseen, eikös niin!

Täällä palstalla pyöriessä unohtuu helposti se, että kaikilla se plussa ei tule testiin ennen kuin menkat on myöhässä reilusti (vaikka osa sen plussan saa jo dpo 10)! Laitan tähän taulukon (joka on täällä ennenkin pyörinyt). Tästä näkyy hcg:n iso vaihteluväli silloin kun on oletettu menkkojen alkamispäivä. Joillakin hcg saattaa olla jo yli 400 ja toisilla vain 3! Eli jos oma pitoisuus on vain tuon 3 niin eihän se voi mitenkään näkyä testissä vielä! Eli huonolla säkällä raskaus saattaa näkyä testissä vasta kun viikkoja on jo 5-6! :eek:

lataus.png

Soma, me kans hullutellaan miehen kanssa :grin Jutut on yleensä aika outoja ja koko ajan on jotain flirttiä yms meneillään :grin Leffoja katellaan, ruokaa laitetaan, suunnitellaan ja tehdään remonttia meidän kotiin. Käydään ulkona leffassa ja syömässä silloin tällöin. Miehellä on tulevana viikonloppuna 30-v. synttärit, joten varasin Beislan innoittamana meille ja muulle seurueelle ohjatun seinäkiipeilytunnin! :joyful: Mies ei ole ikinä käynyt ja minä viimeksi joskus ala-asteella, joten innolla odotetaan! Ei tiedä vaikka saataisiin tästä yhteinen harrastus :wink
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top