Ei tää voi olla näin vaikeeta!

En oikeesti tiiä, voiko pco-lainen saada (koskaan) varmoja plussia o-testiin. Oon lukenut niin paljon siitä, että on plussaa pitkin kiertoa tai sitten ei tuu plussaa vaikka oiskin ovis. No, toivottavasti sulle alinah ne testit toimii! (sori, kun en muistanut sun pco-taustaa, pco-kaveri!) Itekin miettinyt, et kokeilisko kuitenkin tuota tuplahormonitestiä. Laitatko YV, mistä tilaat ebaysta :)
 
Sekin on totta, että voi näyttää + vaikka ovista ei tapahtuisi. Mä odottelen että pääsen alkuviikosta soittaa naikkarille ja kysyy sitä progesteron arvoa. Toivottavasti arvo ois tarpeeksi korkea! Mä laitan yv kun kerkiän,.

Tosin en muista kyllä yhtään mistä tilasin, siellä kun on eri hintaisia noita myynnissä.. Mutta muistan että tuli viikossa paketti! :)
 
Muokattu viimeksi:
Alinah,Toivotaan että arvot on kohillaan ja toivotaan että tämäkin foorumi nyt aktivoituu uudestaan.
Omaa:Itellä nyt 13dpo menossa ja neljä vuotta yritystä.
 
Heitsu toivon teille pikaista plussaa, niinkun olen jo aikaisemminkin sanonut niin toivon teille sitä ihmettä todella paljon! :) <3
 
Täällä aamulla testailtiin nega ei minkään sorttista haamua tullut.Nyt menossa siis 14dpo ja 28kp.Kierto yleensä ollut 28-33kp.Tulevalla viikolla siis kuukautiset alkaa jos ei jopa tänään.Tällaista uutista valitettavasti täältä päin.
 
Kp50 dpo11 ja teroluteja vielä muutama ois jäljellä.. Kuitenkin nyt näyttää siltä että menkat alkaa ennenkun oon ehtinyt kaikkia teroluteja napsia. Vaaleanpunaista jäi paperiin vessassa käydessä..
 
Ei alkanut vielä vuoto, illalla se tai yöllä ei jäänyt paperiin mitään. Nyt taas jäi vähän vaaleanpunaista pyyhkiessä, alkaisi nyt kunnolla! Ikinä oo näin hitaasti alkanut menkat. Siteessä oli ruskeeta vanhaa, tai kuivunut vuoto..
 
Tänään on ollu megapaska päivä.

Eilen illalla kissa alkoi mennä huonoksi ja aavistelin pahaa. Sain kuitenkin syömään ja joi itsekseenkin.. aamulla oli sit jo ihan pihalla. Aika oli varattuna klo 8:40 mut ei pystytty oottaa siihen saakka vaa mentii eläinlääkärin oven taakse jo klo 7.30.. siitä kissa tippaan ja kokeita. Maksa alkanut pettää minkä takia ei syönyt. Ja kunto petti. Tämä reissu oli kisun viimeinen ja päästettiin kivuista.
Oli todella vaikeaa.. siitä sitten muutamaksi tunniksi töihin jonka jälkeen unitutkimukseen helsinkiin. Ollut muutaman tunnin tässä yksin ja aamu tuntuu niin epätodelliselta... pää on ihan sekaisin.
Mieskin järkyttyi tosta niin että itkettiin yhdessä siellä, yleensä ei itke vaan lohduttelee mua. Mutta näitä menetyksiä vaan kertyy.. eka kkm jonka jälkeen kaksi hänen kissaa menee aivan liian aikaiseen hautaan.
Oon niin surullinen.

Menkatki karkuteillä vaikka mahaa on sattunu koht kaks viikkoo :'(

Miksi kaiken pitää olla niin vaikeeta ja epäreilua?
 
Vivu, suuret pahoittelut perheenjäsenen menettämisestä :(! Osaan sympata, meillä koiria, joista yhden rakkaan elämä loppui viime vuoden syksyllä. Lauantaina toisella koiralla diagnosoitiin etenevä autoimmuuni sairaus, tilanne vielä epäselvä (onko sitä, miten vakavaa, 2 kk - 2 v...)
Ei tuohon osaa oikein mitenkään lohduttaa. Itsekin melkein päivittäin kaipaan meidän ensimmäistä koirulia.
No oma kierron seuranta ja päivän testi tuotti ihan mukavan (negatiivisen) tuloksen FHS-testillä:
ImageUploadedByVau Foorumi1513018328.254181.jpg

Eli tuolla perusteella toivoa on. Tänään kävin myös akupunktiossa, missä kyllä ajauduttiin enempi hoitamaan mun jäätynyttä olkapäätä. Vaan eipä tuo haittaa, jos kipu lievenee. Ei oo paljon romantiikka kukkinut, kun on varottava kaikkia käsivarren liikkeitä jne.
Hyviä kiertoja ketjuun ja plussia sopivalla aikataululla!
Katjusha kp 3 /26-30?
 
Täällä mä odottelen edelleen että alkais kunnon vuoto, eikä tämmöstä outoa joka jää vaan paperiin häivähdys vaaleanpunaista.. :/
 
Vivu, toi on kyllä ihan kamalaa, oon niin pahoillani. Meilläkin toissa keväänä vanhempi kissa jouduttiin lopettamaan kun maksa meni niin huonoon kuntoon eikä saanu enää syötyä.
 
Soitettiin nyt tuolta hormoonipolilta takas ja käskivät vaan tehdä raskaustestin, muttakun mä tiedän että se on nega. No tehdään se, toivotaan et huomenna sais soittaa takasin et kp1..
Sit ei vielä ollu tulosta tullu siitä progesteroni arvosta. Kun kerta viikkoon kuulemma ne ajetaan, niin mä oletin että ois tullu nyt tiistaiksi kun kävin viikko sitten tiistaina. Niin saattaa olla että vasta loppuviikosta on tulos siitäkin tullu.. Oli viime koko viime yön jo menkkajomoja jonka takia ei kunnolla pystynyt nukkua..
 
Takaisin
Top