Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Onnea Viima hienosta ultrakuulumisesta!

Onnea myös MiuMau plussasta ja ultratuloksesta!

alinah
Voi sentään, pikaista toipumista miehelle!

Vivu pahoittelut perheenjäsenen menetyksestä, voimia suruun! :Heartpink

Labanen Kiva kuulla joltain tuoreita letro-kuulumisia! Jospa tulisikin heti plussa! :rolleyes: Teitkö testin, mitä näytti? :nailbiting:
Mulla alkaa ens kierrossa eka kerran letrot myös, pco taustalla (joskin ei oo parissa viime ultrassa ollut nähtävissä, mut mulla tilanne on vaihdellut ennenkin tiheämmässä seurannassa). Nuo uupumukset on kurjia (kokemusta täälläkin), on tärkeetä ottaa huilia ja ladata akkuja, kun siltä alkaa tuntua. Voimia jatkoon ja pikaista plussaa! :happy:

Täällä tänään kp26 / 28-30?, dpo tuntematon. Kaikenlaisia oireita on ollut: pahoinvointia, yökkäilyä, ihmeellistä huimauksen tunnetta, alavatsalla erinäisiä tuntemuksia ja vasemmalla pulputellut tänään elohiirimäisesti pitkin päivää. Luultavasti ihan menkkoja enteilevää, kun on alkanut olla noita pahoinvointeja viikko oviksesta eli viikko ennen menkkoja, niiden alkuun. Tänään tein pari erilaista r-testiä, negoja molemmat. Ei se auta ku odotella kierron vaihtumista ja varata sitten aika letrojen seurantaultraan + aukkariin.
 
Alinah, toipumista ja Tsempit sinne!
Viima kaikkea hyvää sinne, silmääni osui sun oire. Olkoon kaikki hyvin sinulla ja pikkuisellasi <3
Johan tähänkin ketjuun voisi joku plussakin hiipiä. En tiedä mikä se on, että monet ovat harmittavasti ajautuneet siirtymään IVF/ICSI -ketjuun. Toki on ihanaa, että on ryhmän tuki rankoissa hoidoissa.
Täällä kitkutellaan kp 7... Mä kun oon jo töissä taas ja teen reissuja yms. ei paljon ehdi ukkonsa kanssa paljon romantisoida.. no, onneksi viikon päästä on rauhaisa joulu (?!) ja ehkä ovulaatio, niin täytyy pinnistellä vällyjen väliin edes vähäsen tulevan viikon aikana :)
 
Onko vaaleanpunainen vuoto normaalia vai enteileekö keskenmenoa? Tänään kun kävelin aika paljon niin alkoi särkemään alaselkää, ja kävin kaupassa vessassa, niin pyyhkiessä jäi todella vaaleanpunaista valkovuotoa ja ihan vähän. Se siis oli todella haalean vaalenpunaista, eikä tummaa ollenkaan. Kipuja ei ole alavatsassa ja tänään on rv 7+6:sorry:
 
LaraS: vuoto sieltä tänään sitten alkoi että ei ainakaan tässä kierrossa tärpännyt, muutaman päivän päästä taas Letrot nassuun ja katotaan kuinka käy :nailbiting: Ai siellä kanssa, toivottavasti on apua ja tulee hyvin vastetta :happy: Itellä on miedoin annostus, ainakin toistaseksi. Luulen että tällä mennään tovi kun kerran heti saatiin tulosta ja asiat vähän etenemääno_O Juu kyllä ei ole mikään ihme että uupuu, aikamoinen henkinen ja fyysinen vuoristorata ollut. Sitäpä, on tärkeä huomata milloin tarvitsee ottaa paussia ja kerätä palaset kokoon niin jaksaa taas paremmin:smiley-angelic002 Paljon tsemppiä sinnekin kaikkeen ja toivottavasti Letrot tuo toivotun avun ja tuloksen :happy: :happy: Hmh, tyhmät negatestit:sad001
Viima: toki kun en ole vielä raskaana ollut, en osaa sanoa ihan varmaksi, mutta lukenut olen että on normaalia tulla haaleaa varsinkin alkuraskaudessa? Hyvä jos ei ole kipuja eikä vuotoa, se on mielestäni aina aika hyvä merkki:happy:
 
Onko vaaleanpunainen vuoto normaalia vai enteileekö keskenmenoa? Tänään kun kävelin aika paljon niin alkoi särkemään alaselkää, ja kävin kaupassa vessassa, niin pyyhkiessä jäi todella vaaleanpunaista valkovuotoa ja ihan vähän. Se siis oli todella haalean vaalenpunaista, eikä tummaa ollenkaan. Kipuja ei ole alavatsassa ja tänään on rv 7+6:sorry:

Mulla on ollut pitkin alkuraskautta valkovuoto rusehtavaa tai vaaleanpunaista, muutaman kerran ihan kunnon veriviirutkin on tullut pyyhkiessä ja nyt rv 13+3. Nt-ultrassa kaikki hyvin ja ilmeisesti limakalvoilta tulee tuollainen. Itsekin päätellyt niin, kun koskaan ei tuu enempää vuotoa vaan juurikin valkovuoto on jonkin väristä. Tsemppiä, alkuraskaus käy sekin mieleterveyden päälle.. :)
 
Nyt aanulla sitä tuli enemmän. Väriltään ehkä tosi vaalean ruskeeta, mikä ilmeisesti johtuu eilisestä. Ei ole kipuja mutta mua pelottaa ja jotenki tiedän että tämä raskaus oli tässä.
 
Viima, voi toivottavasti ei nyt menny kesken! ♡ Ilmeisesti vuodot alkuraskaudessa on yllättävänkin yleisiä. Mulla on siis menossa OI-pistoshoidoilla aikaansaatu raskaus, joka oli aluksi kaksoisraskaus, mutta toinen meni täysin vuodotta ja oireetta kesken alussa. Sitten taas monella on suhteellisen runsastakin vuotoa ja kaikki silti hyvin. Kuitenkin ootte sykkeet jo nähneet, niin km-riskin pitäisi olla aika pieni. Paljon tsemppiä ja toivotaan parasta!! ♡
 
Viima toivon todella, että kaikki on hyvin!! Niinkuin tytöt tuossa kertoi monesti tämmöistä on harmittomana.
Omalla kohdalla tuon oloinen oire on johtanut keskenmenoon, mutta enemmän taitaa olla esimerkkejä että ei. Onko sun mahdollista päästä ultraan?
 
Nyt on ollut vähän kipuja/epämiellyttävää tunnetta alavatsassa. Ei pahasti, mutta kuitenkin että huomaan. Äsken vessassa käydessä ei tullut muuta kuin normaalia valkovuotoa.
 
Menkkajomotuksia ja nipistelyä oli täällä useampi viikko. Ei päästä helpolla, aina pitää jännittää :) istukka kasvaa ekalla kolmanneksella ja kohtu mukautuu, tuhrua ja tuntemuksia voi tulla.
 
Päivystyksessä sanoivat että maanantaina soittaa neuvolaan ja pyytää ultraa. Tää on niin turhauttavaa ja uuvuttavaa kun en tiedä onko alkio edes enää hengissä. Raskausoireita on edelleen, eikä äsken vessassa käydessä tullut kuin normia valkovuotoa. Nyt siis rv 8+0.
Eilen tuli vähän vaaleanpunaista, ja aamulla rusehtavaa, mutta vasta silloin kun pyyhin oikein kunnolla. Eli ei melkeen edes paperiin asti. Nyt vaan on menkkamaisia kipuja, ihan kuin kuukautiset alkais....
 
Mulla tuli esikoisen kohdalla rv6+ jotain pyyhkies paperiin vaaleanpunaista, mutta se jäi siihen yhteen vessareissuun. Mä luulin silloin että nyt se meni kesken.. Toivotaan tosiaan että oli harmitonta alkuraskauden vuotoa viima! :)
 
Labanen pahoittelut kp1 :sorry: Taidan tulla samaan paattiin, vähän siltä näyttää :grin Mulle oli annostus 2,5mg 2tbl ja seurantaultra on kp8-10 (paitsi jos tehdään aukkari, pitäis kuulemma olla jo aiemmin - ajan yritän varata ma heti alkukierron päiviin sitä ajatellen). Vähän hirvittää mulla toi 2tbl annostus, kun ei oo koskaan aiemmin ollut vastaavaa lääkettä käytössä :eek: Mut lääkäri on kokenut, niin varmasti tietää vähän taustojen perusteella, et millä annoksella kannattaa alottaa.

Tänään taitaa kp27 vaihtua kp1. Ihan hentoinen pinkki viiva näkyi tokkuraiseen silmään aamulla r-testissä, sama juttu päivällä, mutta sillon jo olikin rusehtavaa vv pyyhkiessä. Eli apteekkiin tänään tai huomenna, kp2-5 letrot :nailbiting: ja ma ultraa varaamaan. Josko saisi tässä kierrossa jo aukkarin tehtyä vai jääneekö seuraavaan.
 
Takaisin
Top