Ei tää voi olla näin vaikeeta!

a100bb1e1e3f884515615ccbe9053ae2

Aamulämmöt, tästä puuttuu 26-27.11 päiviltä aamulämmöt. Tiistaina 28.11 sain sen hymynaaman.

Alinah,Tsemppiä verikokeisiin ja toivotaan että pääset vielä tässä kuussa sinne aukiolotutkimuksiin.

Äh, mulle kelpais kp 1. Taitaa olla kp 40 tai jotain. Ei toivoa vuodosta tai plussasta.
Heitsulle Tsempit, jännäillään jos pääset testailemaan!

Varmasti testaan viikonloppuna ja alkuviikosta vielä.Oireena on kauhea väsymys mutta löytyy myös tätä kauheaa ketutusta ja ärtymystä.

Viime yö tuli nukuttua aamuyöstä vähän huonommin, semmosta koiran unta. Kun mies kömpi sänkyyn yövuorosta, kuuntelin pöytätuulettimen ääntä ja vaihtelin asentoa..

Kp 12 täällä... eilen o-testiin hailakka viiva. Odotukset ei tähän kiertoon ole kummoiset. Viime kierrossa kyttäsin oireita (lue kuvittelin) hermoromahduksen partaalle. Nyt ajattelin vain ovista tikutella ja odotella seuraavia menkkoja. Viime kierrossa tein r-testejäkin ihan turhaan,koska olin "ihan varmasti raskaana". Plaaah, turhauttavaa... :spitoutdummy::sour:

Vähän on sellainen fiilis, että ei tästäkään kierrosta tärppää. Hitto!

En tiedä mistä voi hakea sitä vertaistukea, kun täälläkin on kovin hiljaista ja nyt päätin kokonaan siirtyä noista muista keskustelu ketjuista tänne kun niissä kirjoittelee nää kaikki jotka raskautuu heti ilman ongelmia tai raskautuu ylipäätään kun päättävät et nyt saa lapsi tulla.
No suurin osa siellä raskautuu yk1-7.

Alkaa tää lapsettomuus oikeesti tuntuu pahalta, miksi ei vaan voi oma keho toimii niinkuin naisen kehon kuuluisi toimia...?

alinah Mulle sanottiin, että lh-testi on yhtä tarkka kuin tuo kaksoishormoni o-testi. Mut toki herkkyyksiä on niissäkin lh-liuskoissa monia, niin kannattaa kokeilla erilaisia :) Mulle esim. ei oo tullut o+ ees 10mlu herkkyydellä, mutta toki en varmasti ovuloikaan läheskään joka kierto (taustalla pco).
Täällä menossa vissiin yk21, esikoinen toiveissa.

Tännekin pitkästä aikaa aattelin kirjoitella kuulumisia. Luen kyllä ahkerasti, mutta on hirmuinen väsymyskausi menossa ja en oo (anteeks kaikille!) jaksanu ollenkaan kommentoida. Elän mukana kuitenkin kaikissa vaiheissa ja toivon plussia ketjuun! :Heartpink

Tänään siis (kp19) kävin ultrassa, kun kierto vaihtui viikkoa etukäteen reissun eka päivänä :facepalm: Sain viime kiertoon (kävin yksityisellä, jossa ei juurikaan painoon puututtu muutoin kuin että "rankempia hoitoja" varten pitää olla matalampi BMI), eka kerran irrotuspiikin (pregnyl), tähän kiertoon ei kerinnyt mitään apuja, ensi kiertoon sit kp2 lähtien letrot. Tänään oli ultrassa kuitenkin iloinen ylläri: keltarauhasrakkula + hyvät limarit, oikein vanhan pco-naisen mieltä lämmittää! :grin

Alinah, sympatiaa :/ ... tiedän, vaikea voi olla taival. Kyllä mää täällä kans vielä kuumeilen, vaikka nyt onki vielä kroppa ihan sekaisin.
Varasin tulevalle maanantaille akupunktion. Merkkaan huomiselle sen kp 1, ja maanantaiaamuna yritän tehä sen FSH-testin tällä kertaa ekasta pissasta. Voi kun muistais! Olen tietenkin toiveikas, reagoin hyvin akupunktioon. En tiedä, pystynkö enää koskaan raskautumaan, mutta jos pääsis tasapainoon nykyisessä elämäntilanteessa.
Katjusha, ryhmän ”pohjat”, tyttö 6. IVF:stä - lahjamunasoluilla.

Katjusha Ihanaa lukea sun kuulumisista ja toiveista. Varmaan aiemminkin kertonut, että oot yks mun elämän sankareista :Heartpink toivon teille pikkukakkosta piakkoin :love017

Minäkään en varmastikaan joka kierrossa ovuloi, mulla siis löyty vaseman puolen munasarjasta pco lokakuun naistenklinikan käynnillä.. Mä oon testannut rfsu ovistestejä, pregchekin ja raskauskeijun, sofin ovisliuskoja. :)

Mutta tätä CB testiä nyt kyllä jatkossa käytän, vaikka kallista onkin. Ebaysta tarvis taas tilata lisää!

Takaisin