Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Ompas ihana nähdä että täällä on plussia ja yksi syliinki päässyt vauva ketjussa! Onnea kaikille!

Täällä yrityskuukausia on nyt takana 10 ja hassun kierron jälkeen päätin käydä gynellä kyselemäs että onko kaikki ihan normaalin oloista ja että missä vaiheessa sitten olis tutkimuksiin hakeutuminen. Huhtikuun keskenmenon jälkeenhän se laskuri lähti taas nollasta tikittämään vuotta joten ennen pääsiäistä ei tapahdu mitään. Sain luennon siitä miten ihmiset on nin kärsimättömiä ja odottavat että raskaus pitäis saada alulle heti eikä voida ymmärtää että luonto ottaa aikansa. Sinänsä järkevää puhetta gyneltä mutta en nyt ihan heti samaistu tähän kärsimättömyyteen kun on melkein vuosi yritystä ja keskenmeno takana ennenkuin rupesin miettimään että onkohan mussa kaikki ihan kohdillaan. Mutta positiivista oli että gynen mielestä kierto vaikuttaa normaalilta että sitä kautta ainakaan ei näyttäisi olevan ongelmia.
 
Onnittelut Viima, Diapolicat ja Helinä Keiju! Viima monesti kun lähtee pois kotoota voi pahoinvointi helpottaa. Mulla itellä oli kun kävin pelaamassa en siellä huomannut/muistanut koko pahoinvointia. Olen ite nyt Teneriffa mutta valitettavasti en raskaana. Jos ei olis tullut km olisin nyt RV 16 noin.
 
Onnittelut kaikille plussanneille ja voimia negojen saaneille!

Kyllä täällä muistetaan kaikki, vaikka tauko pitkä.
Täällä on tuttuja vieläkin ja uusia tulee.

Mulla oli tosiaan oli aukiolo tutkimus kun kaverilla laskettu aika oli. Syntyi tyttönen siitä muutaman päivän päästä. Olen onnellinen heidän puolestaan mutta kuitenkin, Vaikka kuinka yritän niin mieleni on apea, enkä tiedä miten olisin. Ja joka tuutti tarjoaa onnellisen perheen kuvia kun avaa jonkun ig:n tai facen.
Miten pääsis tästä omasta surkeudesta eroon. Jännittää ihan hirveästi tytön näkeminen.
Miten voikaan olla että kun alotetaan hoidot niin kaverilla on pieni ja mieleni tekisi vältellä koko asiaa mutta se on sula mahdottomuus.... :smiley-angry003
 
NIksu, sympatiaa!
Mun oli aikanaan pakko vetäytyä joistain jutuista. En pystynyt menemään onnittelemaan raskaudesta tai hyysäämään mitään muiden lapsia... mutta jos et voi vältellä, niin... tavallaan se voi olla hyväkin, koska oma tilanteensa pitää pystyä kohtaamaan. On nää karuja juttuja. Edelleen olen "lapseton", vaikka tyttö tänään täytti vuoden.
 
Kiitos! Kyllähän mä olen muiden lasten parissa ja kun hyvä kausi on ni ei mitään ongelmaa ja työssäni kohtaan kaiken ikäisiä lapsia päivittäin.
Ennen kuin tyttö synty niin olin ettei tässä mitään ongelmaa ole mutta kun synty niin oli eri kello kaulassa. Maanantaina pyysivät tutustumaan tähän tyttöön. Eikun suojamuuri päälle ja eteenpäin kohtaan tilanne silmästäsilmään. Pakko, sillä en todellakaan halua eristäytyä ja jäädä ilman ystäviä!
 
Täällä tikutetaan ovista.Aika lähellä ovis kiertopäiviin nähden ja testiin nähden :) Vai mitä ootte mieltä kanssa sisaret?Ylin eilen ja alin tänään.
 

Liitteet

  • sketch-1511714600142.png
    sketch-1511714600142.png
    466.5 KB · Katsottu: 132
Paljon onnea Viima.
Oon täältä lukenut sun monista vastoinkäymisistä. Toivon todella että tämän saatte pitää.:)
 
Viima hienoa, että kaikki on hyvin. :happy: Tämä tulee nyt syliin asti, sillä nyt on teidän vuoronne kaiken sen epäonnen jälkeen, joka on kohdallenne osunut. Onnellista odotusta! :Heartred
 
Pöh, täällä kierto senku venyy venymistään. Toistamiseen tässä kierrossa sain clearbluen kaksoishormooni ovulaatiotestillä hymynaaman.. Nyt oli vahvemmat viivat kun kp22 saadussa, ehkä se ovis ei silloin tapahtunut. Mulla niin epäsäännölliset kierrot ollu aina, edellinen kiertoki oli 42 päivää ja tästä kierrosta tulee taas joku 50 päivän mittainen.

Alinah kp39.

Tässä eilinen hymynaama kp38

3d846f04f03f4ae57da2a4963f6b81de


Tässä kp22 saatu hymynaama.

8a2d0ede6d9a54d356698c002cd3cdc4
 
Alinah, sinnikkäästi sä jaksat testata :)
Mä luovutin, Ladytimerin mukaan olen 8 päivää myöhässä. Vaikka eipä tämä tainnut olla mikään kunnon kierto, vaan ovuloimaton yritelmä.
 
Mä nyt aloin napsia noita teroluteja kun kierto taas venyy, edellinen kierto oli 42 päivää ja nyt mennään kp43. Eikä mitään oireita mihinkään suuntaan että menkat alkaisi. Mutta jos toi ovis esim tapahtui nyt niin jännään vähän kuinka käy kun terolutit on syöty.
Mun pitäis päästä tässä joulukuussa sinne aukkariin..
 
Kaitsu, alemman budjetin tuotteista tykkäsin Raskauskeijun One-Step puikkomallisista testeistä. Edullisia ja helppokäyttöisiä ilman kuppiakin.
Nyt oon hermoillut noiden liuskojen kanssa, mutta taitaa enempi olla kierron sekaisuuden syytä epäselvä tilanne.
Katjusha kp 37, alkaispa uus kierto
 
Mulla näyttää tuo clearbluen kaksoishormooni oviksen tarkasti, kun taas nää liuska/puikkotestit ei anna tasavahvoja viivoja ollenkaan.
Muutenkin mulle suositeltiin naistenklinikalla tätä clearbluea joten tilaan sitten vähän halvemmalla ebaysta.
 
Takaisin
Top