Ei tää voi olla näin vaikeeta!

f567f86bcd65af6b5979ecb9ac47d9ab


Täällä näköjään ovis päällä, mitään oireita ei kyllä ole. Ei limoja eikä mitään muutakaan, lämmöstä vaan mietin kun eka mittasin silmäni aukastuani joskus klo 8 pintaan ja se oli 36.01 ja sit mittasin klo 9 kun heräsin uudestaan ja se oli jo 36.21 kumpaa sitten uskoa?

Voiko tähän CB testiin uskoa, no onneksi on eilen talleteltu täytyy varuiksi tänään ja huomenna ois se Progesteron verikoe.

Alinah kp22.
 
Ja mun pitää ilmeisesti soittaa naikkarille että tuo progesteroni verikoe siirrettäisiin viikon päähän ?! Kun jos nyt ovuloin niin eihän se näy huomenna verikokeessa..
 
Täällä yön aikaan kääntyi 1kp soittopyynnön jätin Naistenklinikalle ja sieltä äsken soittivat nyt on ivf jonossa me ja lähettävät ajanvarauksen postitse tällä viikolla alku infoa varten aika menee alkuvuoden päähän.Jonot on 3-6kk tällä hetkellä 4kk luokkaa.
 
Heitsu pahoittelut kp1 :sad001 Hyvä, että ivf-jonossa nyt ootte ja pääsette taas sikäli etenemään. Nuo jonot on kyllä kurjia :oops:

Alinah onnea o+ ja toivottavasti parin viikon päästä seuraava + :)
 
Heitsu pahoittelut kp1 :sad001 Hyvä, että ivf-jonossa nyt ootte ja pääsette taas sikäli etenemään. Nuo jonot on kyllä kurjia :oops:

Alinah onnea o+ ja toivottavasti parin viikon päästä seuraava + :)
Kiitos,On nuo kurjia kyllä nuo jonot mutta kuulema 6kk ollut kesällä jonot ja tällä hetkellä jonot on 4kk.Yritetään kyllä kotona vielä tämän jonotus ajan aikana vielä.
 
Heitsu pahoittelut kp1 :sad001 Hyvä, että ivf-jonossa nyt ootte ja pääsette taas sikäli etenemään. Nuo jonot on kyllä kurjia :oops:

Alinah onnea o+ ja toivottavasti parin viikon päästä seuraava + :)

Kiitos, toivotaan parasta!
 
Nonni alinah, toivottavasti sit osuu hyvin et näkee siit kokeesta et ovuloitko vai et :)

Itellä pelko hoitojen myötä mahdollisesti tulevista raskauksista ja keskenmenoista :(
Vaivaa ihan hirveästi...

Se on myös tosi mukavaa kun kaikki ympärillä olevat puhuu lapsista ja niiden hankkimisesta niin et sopii omiin kuvioihin ja et niist on vaivaa ja ei enää jaksais mut jos kuitenkin jne... Itse siin vieres lapsettomana ja lapsitoive melkolailla kaikille selvillä. Sais aika juosta nopeempaa ja sais tästä löysästä hirrestä päästyä irti.
 
Vivu tsemppiä noihin tilanteisiin! :Heartpink
Mullakin yks ystävä, joka tietää meiän lapsettomuudesta, tuumailee et kolmas lapsi tehdään sillon kun... Kaksi on heille jo lyhyellä aikaa tullut ja helposti. Sitten on näitä perheellisiä, jotka sanoo että helppohan sun on, saat tulla ja mennä, ei tarvi lapsista huolehtia... Jokaiselle oon sanonut, että silmää räpäyttämättä vaihdan tän lapsettoman elämäni - kyllä sillä kommentilla aika moni hiljenee. Toivottavasti miettiikin vähän, miten itsestäänselvyytenä niitä lapsiaan toisinaan pitää. :oops:
 
Tänään tekee mieli vaan valittaa omaa tilannettaan, vaikka näennäisesti mitään hätää ei pitäisi olla.
Piiitkän lapsettomuushistorian kanssa romanttinen parisuhde puolisooni on ihan döööd. Miten muilla, oletteko jollain konstein saanut pidettyä lämpöjä yllä? Meillä seksielämä on ollut tukku instrumentteja. Ihan karmea ajatus, että oliks tää loppuelämäksi sitten siinä? Ei enää kivaa seksiä milloinkaan?
Anteeksi valitus ja Tsempit ketjuun!
Katjusha ehkä ovulaation pyörteissä, tosin olennaiset oireet ja halut puuttuu.
 
Me vähän yritetään keksiä uusia juttuja missä esim harrastaa seksiä kotona kun vain suihkussa tai sängyssä.. :D
Hiljaisia hetkiä on ollut välillä.
Seksikkäitä alusasuja mies haluaa että ostetaan mulle mutta se sopii sitten kun olen 10kg kevyempi ainakin. :D

Alinah KP24 dpo1
 
Mullekin pitäis varmaan laittaa jotain hottista päälle, kuten sukkahousut :hilarious:... Se vaan nostattaa miehen halut, ei mun :yuck: No, ehkä tästäkin selvitään. Olen ilmoittanut, että kevääseen asti jaksan "yrittää", sitten meillä loppuu tämä iänikuinen projekti. Alkaa turnausväsymys painaa, aloitetiin loppuvuodesta 2005...
 
Katjusha, oon aina lukenu katjushka ja nyt vasta tajusin että eipä ol niin.. no siis asiaan. Sitä ei ole. Romantiikkaa siis :(
Tuntuu et mies ei jaksa/halua enää entiseen tahtiin tai ajattelee et haluun siltä vaan siemenet. Mikä on välillä totta mutta ei aina.. vaikeeta touhuu. Miehel muutenkin alhaisempi libido ni välil oon ihan hätää kärsimäs.
Ehkä tää tästä kun asia on hoidettu alta pois. Jos ei niin seksuaaliterapeutille mennään kyllä.

LaraS jep.. itekki saa kuulla siitä ettei voi olla niiiiin väsynyt koska ei oo lapsii jne.
 
Tsemppiä Katjusha! Teillä ollut raskas ja pitkä matka..

Meillä taas miestä ei kiinnosta, eikä suostu terapiaan eikä lääkäriin. Lapsen halusi ja teki, muuta ei. Tilanne alkanut siis ennen raskauden yritystä, eli ei ainakaan kokonaan liity raskaaksi tulon vaikeuteen.. Olen kokeillut kaikki keinot mirä keksin, en haluaisi viettää loppuelämääni näin. Eli vinkit myös tänne tervetulleita. Kysyin kyllä, salaa mieheltä, apua myös neuvolan perhetyöntekijältä. Hän sanoi, jos ei miestä kiinnosta niin et voi tehdä asialle mitään. Miehen pitää ite haluta korjata se. Todella turhauttavaa ootella vaan jotain parempaa huomista. Miulle tää asia on tosi tärkeä, miehelle näköjään ei. Tästä on nyt tapeltu kolmisen vuotta..
 
Heippa tuolta esikoista pitkään yrittäneiden ketjusta, tulin Katjushan aloitukseen kommentoimaan. Meillä 2,5 v lapsettomuutta, ivf hoidossa ollaan. Meillä tuntuu että parisuhde kestää, on jopa vahvistunut mutta seksi on kyllä kärsinyt. Minä pääsääntöisesti haluan vain ne siemenet eikä mieskään ole yhtä usein haluamassa kuin ennen. Se auttoi kun oltiin lomalla ja ajatukset lapsettomuudesta ja hoidoista tauolla, mutta lomalla ei voi olla koko ajan. Tsemppiä jaksamiseen ihan kaikille, tää ei oo helppoa!
 
Meillä seksi elämä on tosi vaihtelevaa.Miehellä ei uupumusta näy jaksaa hyvin mutta itellä kyllä näkyy tämä pitkä yritys.Välillä itteä himottaa ja välillä taas.....Oon miettinyt auttaisiko rentoutus kuten vaikka loma tähän.Oon kysynyt mieheltä suoraan että mistä tykkää niin hän sanoo että näin on hyvä ymmärrän kyllä sen hyvin kun hänellä ei uupumus paina.
 
Jatkaakseni aihetta, kyllä huomaa, miten väsymys paiaa ja vetää kyllä viimeisetkin mehut. Eilenkin olin klo 20:30 aivan kanttuvei. Ei siinä romantiikkaa kaipaa, vaan unta. Mähän olen siis valvoskellut vuoden tytön kanssa ja vuoksi. Edelleen heräilee yöllä. Viime yönä mieskin päätti neljän maissa kolistella pihalle "katsomaan autoa", ei siinä otsalapun kiilussa pystynyt nukkumaan. Oman haasteensa tuo kipeä jäätynyt olkapää, joudun rakentelemaan nukkuma-asennon tyynyillä. Aamuyöhön mennessä on särkylääkkeiden teho kadonnut...Aamuisin herään klo 06:00 ja lähden töihin ajelemaan 06:30 - hohhoi!
Odottelin sitä ovulaatiota tähän kiertoon, eikä sitä taida tullakaan. Nyt on kp 20 ja ovistestin tulos vaihtelee päivittäin. Aamulämmöt vain 36-36,3, eliei kohoa sitten millään. Mullahan on oikeasti lyhyt kierto, eli tais olla menetetty mahis senkin puolesta. Mutta ehkä tää taas tästä.
 
Takaisin
Top