Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Kuulostaapa hyvältä Heitsu!! Parasta onnea matkaan teille :Heartpink
Täällä ei olla vielä edes siinä "ei tää voi olla näin vaikeeta" -vaiheessa, kun ei ole kiertoa näkynyt sitten synnytyksen. Mutta ehkäpä se siitä, kuumeilu pikkuhiljaa alkaa. Jos olen kehoani oikein mitannut ja tulkinnut, tänään olisi noin 3 dpo.
Tyttö huomenna 11 kuukautta (10 vuoden yritysrupeaman tulos)
 
Mä soittelen huomenna tonne naikkarille ja kysyn jos voin käydä torstaina hormooni verikokeissa mitkä pitäs ottaa kp3-5. Silloin olisi kp5. Ja se aukkari sit joulukuussa..
 
Kuulostaapa hyvältä Heitsu!! Parasta onnea matkaan teille :Heartpink
Täällä ei olla vielä edes siinä "ei tää voi olla näin vaikeeta" -vaiheessa, kun ei ole kiertoa näkynyt sitten synnytyksen. Mutta ehkäpä se siitä, kuumeilu pikkuhiljaa alkaa. Jos olen kehoani oikein mitannut ja tulkinnut, tänään olisi noin 3 dpo.
Tyttö huomenna 11 kuukautta (10 vuoden yritysrupeaman tulos)
Kiitos,Toivotaan parasta onnea myös teille :)
 
Täällä yritetty saada aikaa aukkariin mutta menee ensi kiertoon. Ajanvarauksesta sanottiin että yleensä joutuu yrittämään useamman kierron saada aikaa...
 
Juu niin meillekin sanotiin et voi helposti joutua odottelee muutaman kierronkin johonkin tiettyyn juttuun pääsyssä. Mutta meillä oli alustavasti puhe että joulukuussa kun alkaa toinen kierto niin soitan aikaa aukkariin ja toivon että silloin sitten pääsisin sinne..
 
Juu niin meillekin sanotiin et voi helposti joutua odottelee muutaman kierronkin johonkin tiettyyn juttuun pääsyssä. Mutta meillä oli alustavasti puhe että joulukuussa kun alkaa toinen kierto niin soitan aikaa aukkariin ja toivon että silloin sitten pääsisin sinne..
Helsingin Naistenklinikkalle hyvin saa aikoja ainakin näihin lapsettomuushoitojen ultriin ja hoitoihin.
 
Lähdinkin heti lääkärin jälkeen ystävän hääpaikkaa laittamaan niin jäi tää päivittäminen

Eli mentiin sinne ja sit alko painosta puhuminen, vähän siihen malliin et ei päästäis viel hoitoihi, mutku kerroin et oon melkei 10kg tiputtanu ja bmi joku 31 ni muuttu ääni kellossa. Tammikuussa aloitetaan femar (enää ei clomifenia saa) eli munasolujen kypsyttelyä.
Sperma normaali, tehtiin aukkari vaikka olinkin kierron loppuvaiheessa, ennen lääkäriä oli ajatus et ei tehtäis, niin jäi kipulääkkeet ottamatta. Onneks ei sattunu ollenkaan, vähän painetta vaan tuntu. Sen jälkeen sattu ehkä 30 min ja illalla hartiapistos.
PCO rauhottunu, ennen oli yli 20 rakkulaa per munasarja mut nyt oli vas. 3-4 ja oik. n. 11.
Amh PCO potilaille tyypillisesti korkealla, 5 kun normaali on 2-3.
Käynnistelen teroluteilla menkkoja joulu-tammikuu et pääsis heti tammikuun alussa aloittaa. Siihen saakka on aikaa viel pudottaa painoo, aloittaa d-vitamiini ja foolihappo.

Olikohan siinä kaikki :D
 
Käyn lueskelemassa mutten kauheasti oo jaksanut kirjoitella. Eipä ole mitään mistä kirjoittaisi edes...
odottelua vain, jotta kokeiden tulokset tulevat ja hoidot alkaisivat... jotenkin pelottaa ajatus että uimarit loppuvat vielä kesken ennenkuin päästään hoitoihin...
 
Täälläkään nyt ei mitään odottelua kummoisempaa, meen tylsässä vaiheessa kiertoa. 13.11 on se progesteroni verikoe, mut tiedän että ovulaatio ei oo siihen mennessä ehtinyt tapahtua..
No, mutta enemmän mä jo odottelen joulukuuta. :P

Alinah kp10
 
alinah, pystytkö sä vaihtaan ton progekokeen päivää, että ovis olis mennyt ja olis oikea kierron vaihe? Kun se arvohan on sit ihan matala jos on otettu ennen ovista?

heitsu, millon sulla olikaan testipäivä :nailbiting:

Tännekkin kuuluu vain odottelua, tän kuun lopussa naistenklinikan lääkärin soittoaika, katotaas mihin asti venyy hoitojen alotus :confused:

Tsemppiä kaikille odotteluun ja tutkimuksiin ja hoitoihin! :Heartred
 
Liitytääs tänne mukaan. Yritys alkanu 1/2017 ja tulosta ei kuulu yhtä keskenmenoa lukuunottamatta. yk 9 ja kp20 menossa, enää ei meinaa innostua edes piinailemaan.
 
Takaisin
Top