Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Naistenklinikalle soittelin silloin viime viikolla vissiin et voisinko mennä nyt sinne alkukierron verikokeeseen niin se täti siellä sit pisti mulle sen progesteroni verikokeen tonne 13.11. vaikka kerroin että mulla se ovis ei oo kyllä varmasti ehtinyt siihen mennessä tapahtua.
 
alinah, pystytkö sä vaihtaan ton progekokeen päivää, että ovis olis mennyt ja olis oikea kierron vaihe? Kun se arvohan on sit ihan matala jos on otettu ennen ovista?

heitsu, millon sulla olikaan testipäivä :nailbiting:

Tännekkin kuuluu vain odottelua, tän kuun lopussa naistenklinikan lääkärin soittoaika, katotaas mihin asti venyy hoitojen alotus :confused:

Tsemppiä kaikille odotteluun ja tutkimuksiin ja hoitoihin! :Heartred
Testin teko päivä on 17.11.Lugesteronit loppuu 9.11.Ja 2-3päivää lopetuksesta pitäisi kuukautiset tulla.15.11 olisi hammaslääkäri niin meinaan kyllä ennen tuota hammaslääkäriä ja ennen tuota 17.11. Päivää testailla.
 
Täällä tuli viimeinkin loppukierron kokeet. Prolaktiini oli alle 500 tällä kertaa ja progesteroni 19. Progesteronissa ei ollut näkyvillä viitearvoja, onko kellään tietoa mitä se pitäisi olla? Labrat otettu viikko oviksen jälkeen.
 
Silkkitassu, mulla progesteroni oli myös 19 viikko oviksen jälkeen. Lääkäri sanoi että hyvä, mutta minun käsittääkseni sen pitäisi olla korkeampi.
 
En nyt muista aivan tarkkaan, mutta olisko ollut jotenkin niin, että jos progesteroni arvo on yli 15 tai 20, niin on ovulaatio tapahtunut.
Luulisin että tuolla arvolla voisi olla mahdollista saada ovulaatiota tukemaan esim letrozol tai clomifen.
Itselläni oli muistaakseni 46 kierrossa jossa odottamaan esikoista, ja seuraavassa kierrossa olisi ollut suuri annos letrozoleja käytössä.
 
Maanantai 16.10 jälkeen tippunut -4.1kg, tästä hyvä jatkaa eteenpäin. :)

Aloitin aamulämpöjen mittailut, eilinen saattoi mennä pyllylleen. Ensin kielen päältä mittasin sängyssä tulos 36.00 ja kielen alta 36.18 kun ilmeisesti pitäs mitata kielen alta... No tämän aamun tulos kielen alta 35.96.

Alinah kp13
 
Tervetulloo gadian :) toivottavasti ei oo pitkä visiitti.

Hyvä alinah! Hienosti tippunu :)
Itellä samaa hommaa, painon pudotteluu. Nyt -9kg. Jouluun mennessä tavote on -2kg lisää.

Silkkitassu, mitä itte oon seuraillu foorumia niin kuulostaa hieman alhaiselta. Jos jatkuvasti on noin niin kannattaa niitä lääkkeitä pyytää avuks.

Eilen tuli meidän potilasasiakirjat sieltä käynniltä. Naisesta johtuva hedelmättömyys on virallinen diagnoosi. Piti tänään aamulla tutkia netistä noita miehen sperma-analyysin tuloksia mutta menikin nukkuessa. Normaali se kuitenkin on mutta niitä prosentteja haluan katsella.
Muuten vaan tylsää odottelua.... :/
 
Tervetulloo gadian :) toivottavasti ei oo pitkä visiitti.

Hyvä alinah! Hienosti tippunu :)
Itellä samaa hommaa, painon pudotteluu. Nyt -9kg. Jouluun mennessä tavote on -2kg lisää.

Silkkitassu, mitä itte oon seuraillu foorumia niin kuulostaa hieman alhaiselta. Jos jatkuvasti on noin niin kannattaa niitä lääkkeitä pyytää avuks.

Eilen tuli meidän potilasasiakirjat sieltä käynniltä. Naisesta johtuva hedelmättömyys on virallinen diagnoosi. Piti tänään aamulla tutkia netistä noita miehen sperma-analyysin tuloksia mutta menikin nukkuessa. Normaali se kuitenkin on mutta niitä prosentteja haluan katsella.
Muuten vaan tylsää odottelua.... :/

Hyvin oot säkin saanu painoa tippuu! Tsemppiä, kyllä se 2kg varmasti lähtee joulukuuhun mennessä. :)
 
Heitsu, kiitos! :)

alinah
, hienosti kiloja tippunut, vau!

Vivu, kiitoksia! Sielläkin hurja painonpudotus meneillään, tsemppiä joulutavoitteeseen! Katsoin että bmi on 33,4 ja pudotusvaraa kyllä olis, vaikka plussasin kyllä vähän reilummalla painoilla alkuvuodesta. Vois inspiroitua teidän painonpudotuksista ainaki herkkulakkoilemaan. :wink

Täällä meneillään kp 22, yritän inspiroitua piinailemaan. Oon kans innostunut tuosta bbt mittailusta mutta välillä tuntuu tuskasen hitaalta tuo tulosten kertyminen kun olis kiva päästä analysoimaan. :rolleyes:
 
Kiitos! Ja tervetuloa tosiaan joukkoon Gadian! :)
 
Muokattu viimeksi:
e4128aeeb740a6dc6709d987e0edbcb9


Pikkuhiljaa alkaa käyrää tulemaan. :)
Flo ennustaa ovista kp31..
Toivoisin kyllä, että tulisi silti hiukan aiemmin..

Kp16
 
Rientäispä aika nopeammin, haluis alottaa hoidot jo.. vaikka pelko uudesta keskenmenosta nostaa päätään. Kävin niin pohjalla silloin.. siitäkin koht 3v. Vaikeeta :/

Kävin hakee kepit kävelyn avuks.. haluisin hommaa kuntopyörän meille. Olis kiva polkee. Oma pyörä rikottiin työpaikan pyöräkatokseen.. ei kameroita eikä todistajia niin siinäpähän on. Onneks ei ollu kallis tai ees ehjä mut harmittaa.
 
Mä just eilen myin mun oman kuntopyörän pois pölyttymästä, ostan joskus uuden kun esikoinen ei enään roiku polkimissa kiinni. :D
 
Tänään tein testin negahan se on meidän viimeisestä inseminaation tuloksesta.15päivää inseminaatiosta.Kuukautisten pitäisi pian alkaa viikonlopun-alkuviikon aikaan.
 

Liitteet

  • sketch-1510383619245.png
    sketch-1510383619245.png
    592.8 KB · Katsottu: 225
Heitsu Pahoittelut negasta :( Hyvä, että suunnitelma on kuitenkin jo valmiina. Ja mistäpä sen tietää, jos yllättäen jonotusaikana tärppää :rolleyes: Tsemppiä!
 
Heitsu Pahoittelut negasta :( Hyvä, että suunnitelma on kuitenkin jo valmiina. Ja mistäpä sen tietää, jos yllättäen jonotusaikana tärppää :rolleyes: Tsemppiä!
Onhan se toisaalta ihan hyvää mutta jonotus ei niinkään innosta ja ennen inseminaatiot toiminut niin sekin vähän harmittaa.
 
Takaisin
Top