Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Heitsu onneksi on tosiaan kuitenkin kaikenlaista puuhaa päivien ratoksi, niin menee aika nopeammin :) toivottavasti tähdet osuu tällä kertaa linjaan ja inssi mahdollistuu! Toivotaan, että inssin jälkeen ei tarvitse muuta suunnitellakaan :smiley-angelic001
 
Lady Bug onnea! :love017 Toivottavasti tästä lähtee nyt kunnon plussa-aalto käyntiin :rolleyes:

Julianna tsemppiä piinailuun, toivon todella että onnistuu ja saatte pienen syliin saakka :p

Täällä myös piinailut menossa, kp23/25 dpo10. Ei varsinaisesti mitään normaalista poikkeavia oireita, voihan sitä perjantaina sen negan taas testata ennenku lauantaina täti pyyhkäsee paikalle.
 
Voi kiitos, ootte niin ihanasti onnitelleet! Tuntuu kivalta :love017

Jos haluatte niitä testejä vielä nähdä, niin voin joku päivä laittaa. Huomenna menkkojenkin piti oikeasti vasta alkaa, joten ehkä vielä yksi testi... Olisi hauskaa saada oikein kirkuvanpunainen plussa, mutta jossain luki, ettei noilla raskauskeijun testeillä saa sellaisia. No, raskaana silti, kunnes toisin todistetaan. Nyt täytyy kuitenkin vain levätä. Kolmatta päivää migreeni päällä (aivan tavallista mulle, mutta raskauden aikana erittäin ikävää, koska lääkkeiden käyttö on rajattua), joten anteeksi jos kirjoitan jotenkin hassusti. En voi olla koskaan varma, kun ajatus ei kulje näin kunnolla :)
 
Onnea Lady Bug! :)

Täällä dpo 7. Eilen oli ihme menkkakramppeja. Eilen ja tänään vähän verensekaista valkovuotoa. Muutoin vois pitää ehkä kiinnittymis oireina mutta kun oli niin surkea määrä simppoja inssissä niin ei meinaa jaksaa uskoa tärppiin.. Muutenki ei oo missään aikaisemmassa raskaudessa ollu kiinnittymis vuotoa..
 
Lady Bug toivottavasti raskauden myötä myös migreeni helpottaa! Tiiän useita, joilla raskausaikana ollut migreeni paremmin aisoissa :) ja laita vaan testikuvia, kun jaksat! Niitä plussia on tässäkin ketjussa niin harvoin, että mielellään näkee tuplaviivoja :happy:

pätkis kyllä voi hyvinkin olla kiinnittymisestä, vaikkei aiemmin oo sellaisia ollutkaan :happy: Jos onkin se yks sissi-simppa päässyt maaliin :nailbiting:
 
On. ja ällövaroitus. Eli, mulla on nyt ilmestyny toiseen rintaan noin sormenpään kokoinen punainen läikkä, jossa tuntuu joku mössö. Kipee oo jos koskee. Muistan et mul oli aiemminkin, oliko jopa sillo viimeks kun inssi tuotti tulosta samassa rinnassa sama "näppy". En tiiä mikä se on, miehen mielestä vaan iso finni.. yök.. Viimeks aikani sitä katsoessa pistin neulalla siihen ja sielt tuli mätää vajaa herneen verran ja se hävis kokonaan sen jälkeen. Nyt en oo viitsiny sitä operoida, kun en tiedä varmaks mikä se edes on ja miks se tulee. Johtuuko tost inssist.
Heh, kellään tietoa/kokemuksia mikä tämä voi olla? Vai vaan finni ärsyttävässä kohdassa? :wtf::yuck:
 
Tässä vielä ne testikuvat, uusin tältä päivältä. Heräsin ilman migreeniä (jipii!) joten jaksoin vähän leikkiä kuvien kanssa :) Tänään olisi kai menkkojen pitänyt alkaa, vaan eivätpä onneksi alkaneet. Lopetan tähän testailut ja yritän olla pelkäämättä liikaa. Tulevaisuudesta ei ikinä voi tietää, mutta tänään olen raskaana :)

LaraS, mulla helpotti migreeni ekassa raskaudessa loppua kohden, ja odotan sitä aikaa innoissani. :joyful:

1-vert.jpg
 
En tiedä miten mun kierron pituus saataisiin edes 30 päivään laskettua, kun terolut ei sovi. Ja lapsettomuusklinikan gyne käski sen muutenkin lopettaa kun estää mahdollisen ovulaation tapahtumasta mun kohdalla. Huoh, huomenna jos muistaisi soittaa lääkäriin aamusta..
Ovulaatiokin hukassa, ei sen puoleen en tunne sitä edes.
 
Lady Bug kauniit viivat :happy: ja tosiaan raskaana todistetusti olet niin voi lopettaa testailunkin! :) (Jos vaan malttaa :wink) Mahtavaa, että migreeniä ei ole tänään, toivottavasti kestää poissa kokonaan!

alinah voihan sitä terolutia käyttää oviksen jälkeen kiertojen säännöllistämiseen, jos tikulla saa o+ Larissa taisi aiemmin tästä kertookin, että näin terojen kanssa voi myös toimia; mullekin määrättiin vaan kp15-24 säännöllisesti ja varmaan osan oviksista estikin :bored:
Toivottavasti kiertoihin sulle löytyy apu, ellei terolutit toimi, ja ovisbongailukin onnistuu :)
 
Mutta jos esim. oviksen bongaan kp29 niin venyy kierto sinne yli 40 päivään. Mulla yks kierto missä bongasin oviksen kp29 kesti 41 päivää ja edellinen kierto 47 päivää.. En usko että tossa edellisessä edes ovuloin. :/
Mulla kyllä ei oo koskaan ollut kierrot mitään lyhyitä ja säännöllisiä..
Mua itseä ärsyttää nää pitkät kierrot, joka on varmasti yksi syy myös siihen ettei tärppää niin helposti.
 
alinah kierron pituudella ei siinä tilanteessa oo periaatteessa merkitystä, jos ovulaatio tulee (vaikkakin "myöhässä") ja menkat alkaa sen jälkeen hyvänpituisen luteaalivaiheen jälkeen, ellei raskaus oo alkanut. Paitsi se tietty ärsyttää, että pitkät kierrot tarkoittaa vähemmän yrityskertoja vuodessa :bored: raskauden kannalta siis ei oo merkitystä, sitä tarkoitan. Ja eikös clomit ym. oo sitten tarkoitettu noihin ovulaatio-ongelmiin? :rolleyes: korjatkaa, jos oon väärässä :shy:
Mullakin on yleensä pitkät kierrot; viime vuonna 63pv ja nyt alkukesästä 70pv pisin. Että ymmärrän turhautumisen :arghh: tsemppiä! :Heartpink
 
alinah, komppaan LaraS:ia. Myöhäinen ovis ei ole este, ainoastaan hidaste :) Mulla tulee normaalisti myös ovis aina sen kp 20 jälkeen, mutta se ei ole estänyt hedelmöittymistä. Tässäkin kierrossa tais ovis olla vasta kp 25-27 ja olen siis nyt raskaana viikoilla 9+2 :) ovulaatio-ongelmiin käytetään esim. clomifenia tai letroja, joten tuo loppukierron keltarauhashormonilääke ei auta siinä hommassa ollenkaan. Toki joskus voi käydä niin, että kroppa alkais itse tajuamaan oikean rytmin ja ovulaatio siirtyis aiemmaksi, mutta todennäköisemmin on tarvetta korjata munasolujen kasvuvaihetta, kuin sitä luteaalivaihetta. Kannattaapi siis kysellä lapsettomuuteen erikoistuneelta lääkäriltä noita clomeja/letroja. Tosin niitä ei yleensä määrätä ennen kuin miehen simpat on ensin tutkittu.
 
Täällä huomenna olisi folliultra toivon että follikkelit nyt ei olisi niin isot että irrrotuspiikki ja ajoitettu yhdyntä tässä kierrossa tehdään.Toivon niin paljon sitä inssiä.Meillä paremmat mahdollisuudet inssillä mitä ilman inssiä vaikka miten paljon on eteenpäin liikkuvia ja hyviä siittiöitä.Enkä oikein enää luota siihen tai en ole ollenkaan luottanut että irrotuspiikin ja inssi lääkkeiden pelkästään tärppäisi ehkä sen inssin kanssa tärppää :) Meidän hoitopaikassa on tarkoitus tehdä 2-3inssiä ja tuon verran jo on ollut kiertoja missä on ollut inssi lääkkeet mutta ei inssiä.Toivotaan että nuo kierrot ei oo laskettu inssi kieroiksi ei oikein tuntuisi hyvältä jos olisi laskettu jouduttaisiin ivf jonoon ehkä sitten.Ylimääräiseksi vieraaksi sain uudestaan pissatulehduksen voi itku sanon minä.
 
Heitsu1996 Meillä ei ainakaan lasketa niitä kiertoja, missä ei inssiä tehdä. Huhtikuun lopussa tehty yks inssi, sen jälkeen oon nyt 4 kiertoa syöny pelkästään letroja eikä oo tehty inssejä, ja kaksi siis olisi tarkoitus tehdä nyt syksyllä.
 
Tänne kuulumisia varhaisultrasta: Alkio oli oikeassa paikassa, syke löytyi, viikot 6+4. Ovitrellesta on 5 vko 2 päivää, eli viikkoja pitäisi olla väh. 7+0, mutta voi mennä normaalin vaihtelun sisään toi... Keskenmenoriski voi olla silti melkein 20 %, eli hirveästi en vielä juhli. Kirjottelin enemmän tonne esikoispuolelle, joten kertauksena, että meillä 1 v 3 kk yritys, lapsettomuus johtu mun PCOS:stä, ja raskaus saatiin lopulta aikaan tokalla Puregon-pistoskierrolla (päälle Ovitrelle sekä ajoitettu yhdyntä). Ainakin hedelmöityshoidoilla voidaan siis auttaa meitä, mikä on helpottava tieto. :)

Paljon tsemppiä ja voimia tänne kaikille!! ♡
 
Takaisin
Top