Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Larissallahan on kyllä hyvät mahdollisuudet plussata. Ei muuta kun parin päivän päästä uutta testiä kehiin! Oliko se niin että sun piti jatkaa lugeja jos raskaudut? Mulla on kahdella kolmesta lugekierrosta vuoto alkanut tasan kolmantena päivänä samaan kellonaikaan aamusta. Nyt alko 2h myöhemmin kuin viimeksi, ehdin jo hätähousuna testatakin.

Soma: ota rauhassa, r-oireita ei varmaan noin alussa vielä ole paljoa. Varmasti kkm siellä kummittelee taustalla. Teillä on hyvänkuuloinen ja asiantunteva seuranta siellä.

Kahden vaiheilla. Jatkaako yritystä vaiko ei . En varmaan saa aikaiseksi varata gyneaikaa kierukan laittoon. Ehkä annan yllätykselle vähän enemmän mahdollisuuksia. Mutta kokeilen nyt joka tapauksessa ilman lugeja, kun olo on tuntunut joka kierrossa niin keinotekoiselta. Kun ei mulla ole mikään pakko raskautuakaan. Saapa nähdä kuinka pitkä kierto sitten tulee. ( kkm:n jälkeen se oli 23 päivää josta lutis oli vain 9-10 päivää)
 
Rosann, no hei minähän olen tässä hätähousuna testannut jo useamman kerran :D ehkä säästän vielä huomenna sen apteekin oman ja annan menkoille mahiksen saapua ;) katotaan aamulla, että maltanko mieleni :D Luomu kierto kuulostaa sulle hyvältä ajatukselta välillä :) ehkä onnistutte ottamaan rennommin, kun ei tunnu liikaa yritykseltä.

Kube, murkku ja muutkin. Kiitti tsempistä :) Katotaan nyt ja odotellaan :)

Jotenkin vaan epäilyttää noi one stepin negat/viivanpaikat/roskishaamut. Ei tuollaisiin testeihin voi luottaa! Pitää alkaa hamstraamaan pc:n testejä kauppareissulla :D vähän noloa vaan ostaa näin pienellä paikkakunnalla :D ehkä niitä saisi jostain netistäkin...
 
Puhelimella vaan lukenut viikonlopun viestejä niin ei oo saanu aikaseks mitään kirjottaa, enkä muista mitä piti kenellekin kommentoida ja mulla menee näiden muutaman seuraamani ketjun ihmiset ihan sekasin...

Larissa pissii kaks viivaa aamulla tikkuun eiks juu!

On: Aamulämmöt noussu edelleen, tänään 36.8. Huonoa oloa oli aamulla / aamupäivällä, iltaa kohti helpotti. Apua, jos en ens perjantaina plussaa niin jo on ihmeellinen kierto. Nyt sunnuntaina siis kp32 ja dpo13 ehkä.
 
Taalta taustalta huutelen, etta mulla oli ekassa raskaudessa ihan jarjeton hiivatulehdus, ja taa siis ennen kuin tiesin olevani raskaana. :wink

Murkulle peukut pystyssa! :happy:

Ihanaa kuulla etta Myyn leikkaus on ohi ja kaikki ilmeisesti kunnossa, kohta paasette taas yrittamaan ihan uusin voimin! :Heartred
 
Oi vitsi, Larissalla on jännät paikat aamulla. Toivottavasti saadaan taas tänne plussa, tsemppiä Larissa!

Onneksi olen itse ollut reissussa viikonlopun, niin en ole voinut testata. Pakko varmaan tänään illalla tai huomen aamulla jos menkat ei ala. Tänään kp33 ja tissit on ollut kipeät tiistaista asti. Yleensä tulee ennen menkkoja pari päivää aiemmin, nyt on ollut jo pidempään ja vähän erilaista kipua. Varsinkin iltaisin ja öisin kipu kovenee. Välillä alavatsassa pistelyä, muuten ei mitään menkkaoloja.Tai sitten mä taas vaan kumittelen. Ehkä on kuitenkin tänään paluumatkalla testi haettava!

Plussatuulia kaikille :)
 
Larissan testiä täällä jännäilen, nyt kovasti plussatuulia! :smiley-bounce012

Mymmelisti, ei olla vielä juteltu joka toinen päivä -menetelmästä. Mutta sen gynen neuvon jälkeen ollaan yritetty saada kaksi inssiä per kierto, mahdollisuuksien mukaan: eka kp12 tai 13, sit toinen plussan mukaan. Tässä kierrossa meidän mökkeily sotki toisen inssin mahdollisuuden.
Kuulostaa ihanalta teidän hitaiden tanssiminen kotona. :)

pauliina, kuulostaa hyvältä teidän suunnitelma! Toivottavasti onnistut ottamaan rennosti.

PikkuMinsiki, hyvä että oli ainakin halut kohdallaan, siitä se lähtee. :wink

Kyfi pahoittelut menkoista. :sad001

titem, mustakin kuulostaa ihan oireelta. :grin

Mami91, o-plussatuulia!

Rosann, luomukierto kuulostaa kyllä hyvältä. Etenkin jos pystyy ottamaan rennosti ja edes vähän unohtamaan yrityksen.

Junttura, johan sulla on rautaiset hermot! Nyt hurjasti plussatuulta sinne! :wav

Jennie kuulostaa hyvältä, milloin meinaat testata? :)

On. Täällä on enää jännäilyä tälle kierrolle. Ihan hirveästi luottoa mulla ei ole, kun vaan yksi inssi dpo -3, mutta oon vaan onnellinen että on edes jokin mahdollisuus eikä mennyt mökkeilyn takia täysin harakoille kierto.
Meillä tosiaan kavereita kylässä mökillä, ja illalla tulee lisää. Onneksi mä oon aamuvirkku, niin nyt voi hetken rauhassa kirjoitella. :grin
Eilen kyllä kun piti o-testi tehdä illalla, ja olin käynyt puikon taskuuni piilottamassa (rapiseehan se taskussa mutta ihmist kuvittelee sen liittyvän menkkohin) niin olin jo puolivälissä huussille kun huomasin että ylös jäi sekä kello että kännykkä, eli kaikki ajanottovälineet. En keksinyt millä verukkeella palata hakemaan. Onneksi oon niin pitkään jo ovista metsästänyt, että uskalsin mennä ilman. Huomasin jo alta minuutin että plussa tulee. Mulla on meinaa niin, että kun plussa tulee, testiviiva alkaa tummua tosi nopeasti. Kp16/31, dpo0.
 
Kuulkaas, jätän ne testit vielä kaappiin. On vähän sellainen olo että se täti pyörähtää tänään paikalle punaisessa mekossaan. Mutta plussatuulia muille! :)

Junttura ja Jennie ++++ ! :)

Viipsukka onko sulla siis vielä edes menkat myöhässä? Niin kauan on toivoa kun tätiä ei näy :) ehkä teit sen digin vaan liian aikaisin.

Beisla, kylläpä siellä oot saanut toimia kuin salainen agentti :D onnea O-plussasta! :)

Larissa kp 33/27-31, dpo 15
 
Larissa, jospa kuitenkin pääsisit parin päivän päästä tekemään testin! :)

Piti vielä lisätä kun rupes itseä huvittamaan mun aamuvirkkukommentti, että valvottiin yli puolen yön ja kaikki muut nukkuu vielä, niin uskallan sanoa niin vaikka kello on yli yhdeksän. :p
 
Katapultti jes jes, just näitä tarinoita kaipailen :D kerrankin hiivasta voisi olla jotain iloa ja hyötyä.

Larissa pysyis täti nyt vaan poissa! Plussatuulta nyt oikea myräkkä!

Kiitos kaikille kannustuksesta! Palailen tänne kun mökkielämä vaihtuu sivistykseen :)
 
Kylläpä alkoi menkkajomot vatsassa ja selässä eli kyllä se täti siellä taitaa Ferrariaan käynnistellä. Testitkin näytti negaa tälle aamulle joten uutta kiertoa jo siis kiitos! Nyt on käytetty se apteekin oma ja paskat one stepit pois kaapista kummittelemasta :D

Huomenna saisi varmaan sitä aukkari-aikaa alkaa varailemaan, mutta vaikeaksi menee. Oon yksin töissä klo 8.30-16 ja sinne pitäisi soittaa 12 tienoilla... Aamuvuorossa oon monta päivää putkeen. No jos en tähän kiertoon sitä saa niin seuraavaan sitten.

Pahoittelut omanapailun määrästä :D
 
Larissalle ei nyt täti saa tulla!

Beisla, hienoa että sait ovisplussan, eikös tuo dpo -3 oo kuitenkin ihan hyvä tärppi päivä? Toivottavasti nyt teilläkin jo tärppäisi. :)

Mulla on nyt taas ihana fiilis, sain viettää laatuaikaa mieheni kanssa eilen aika paljon. Voi että miten hän tekeekään minut niin onnelliseksi. On se vaan niin jännä juttu, että edellisessä suhteessani en voinut edes kuvitella, että saisin kokea näin onnellisen ja rakastuneen olotilan vielä. Joskus se elämä yllättää... :)

Oikein paljon plussatuulia testaajille!! :) ja mukavaa sunnuntaita koko porukalle! :)

Muurahainen dpo 2, yk19
 
Takaisin
Top