Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Murkku, oisko ovis-tuntemuksia siellä? Kiinnittyminenhän tapahtuu vasta viikko oviksesta. Toivotaan, että pikkuinen tarttuu mukaan vihdoin ja viimein! Kyllä ihan puoskari on se sun lääkäri, kun muka "et ovuloi". Paskan marjat! Täällä ollaan jo monet kerrat todistettu, että kyllä ovuloit! Ja haamujakin olet tikkuun saanut, joten eiköhän siellä ole joku yrittänyt kiinnityäkin! :wink



Tänään mennään ehkä kavereiden luo grillaamaan. Heillä on ihana pikkuinen tyttö, joka täyttää nyt syksyllä 3 vuotta :love7 Mieskin jaksaa aina puhua, että miten suloinen hän on :love2 Pitää käydä jotain kivaa kynsilakkaa tai kynsitarroja ostamassa tälle tytölle, kun ne on kuulemma nyt kovin juttu laughing7 :love2
 
Larissa, mulla kestää aina kolme päivää, että menkat alkaa.

Pahoittelut muuten negasta mutta ihan loistavaa, että ne luget toimii ja pahimmat tuhrut pysyy poissa. Nyt on plussallakin ihan oikeat mahikset :)
 
Sorry nyt tätä viestitulvaa :grin Mutta laitan vielä Fertility Friendistä mun tämän kierron käyrän. Kummasti nimittäin on edelleen lämmöt koholla vaikka luget lopetin o_O Jos vielä huomenna on koholla ja menkkoja ei näy niin pitää ehkä uutta testiä ottaa maanantaina tai tiistaina... Mutta eipä mennä taas asioiden edelle ja toivota liikoja :grin

käyrä_heinäkuu.jpg

Mimmu, juu pitää vaan ootella niitä menkkoja siis. Mutta nyt on sellainen fiilis, että lugen avulla on plussan mahikset jatkossa :cat:
 
Beisla, kiitos :)
Toivottavasti o-plussa tulis huomenna tai tänä iltana! Sillonhan teidän ajotus olis täydellinen. Täällä ollu puhetta siitä et joka toinen päivä metodilla kun menis niin tavara pysyis hyvänä. Ootteko jutelleet luovuttajan kanssa semmosesta? :)

Pikkuminski, toivotaan et panox toimii :D onko se vaan siis miehille tarkotettu?

Larissa, oon niin tyytyväinen sun tilanteeseen tai siis iloinen et luget on toiminu, tietty harmittaa ettet plussaa saanut testiin :(
Teillä on ollut siis ihana ilta miehen kanssa. <3

Muurahainen, pidän sulle enemmän kun peukkuja!!!! Olis jo teidän vuoro! Varsinkin kun nyt sait hymyt vilkkumaan ja jäämään, pakko!!! Sit toivot vielä et joskus ultra kuvassa nyytillä keskarit pystyssä ja lähetät viha postina sille lääkärille! :D

On. Oltiin eilen isommalla porukalla syömässä tossa naapurissa ja siis oli todella kiva ilta! :) tultiin kotiin ja laulettiin singstaaria miehen kanssa :D sano et hakkaan sut koska tahansa siinä lupaan olla sun biisissä ja pakkohan se oli ottaa pikku bätle ;D (siis mun mies ei laula) no voittihan se mut sitte..
Me tanssittiin kotona hitaatkin vielä :) <3 on vaa toi mies niin ihana<3 :)
Nukahdin vaan melkein saman tien kun sänkyyn menin et nyt ollu hiljasempaa tuolla pedin puolella, mut jospa sitä tänään jaksais :D

-Mymmelisti kp10/30 yk36
 
ÄÄKS, onpa paljon viestejä, kun ei ole pariin päivään käynyt ajan kanssa lukemassa. :) Mä olen käyny taas vilkuilemassa keskusteluja, mutta lupaan tulla myöhemmin ajan kanssa lukemaan paremmin teidän muidenkin jutut ja kommentoimaan. Nyt on oman vauhtiviikarin kaverikin täällä yökylässä :)

Omat kuulumiset semmoset, että outo välivuoto kesti reilu viikon, kävin lääkärillä, ovista EI ollut vielä tapahtunut. Vuodolle ei löytynyt mitään syytä, kohdun limakalvo sekä munasarjat kaikki kondiksessa, munasolu kypsymässä ja ovislimaa alkaa tulla, verinen vuotokin loppumaan päin. Ihme homma tuo vuoto, ja sitten vielä se "plussa" ovistesti viime viikon tiistaina - ei kai ihan plussaa kuitenkaan merkannut, että muuten vain hyvin vahva viiva. :shy: Se testihän oli tehty heti aamusta eli liian aikasin kyllä..

Nyt yritän parhaani mukaan relata, ei ovistestejä, ei raskaustestejä (pyrkimys kova)...Jos sais ajatukset ihan muihin juttuihin ku limojen tarkkailuun ja sit oireiden...Tehään se minkä voi eli tuloillaan olevan oviksen ympärillä paljon seksiä, ja elän ihan normaalin terveesti. Greippiä ja vehnistä vielä napaan. Loput universumin käsiin :grin

Mutta joo, mä tulen juttelemaan teidän muidenkin kuulumisistanne piakkoin <3
 
jepjep eli kp1:rolleyes: ei tarvinnu testejä ostella, kieltämättä hetkellinen veetutus meinaa iskeä päälle, mutta noh...jospa sit seuraava kierto:meh:
 
Pahoittelut menkoista Kyfi :sad001

Hyvää kotimatkaa Pikkuminski!

Oho, onpas sulla ollu kummallinen kierto Pauliina! o_O Onneksi on kuitenkin kaikki ok ja ovis tulollaan!

Mymmelisti onpas teillä ollut ihana ilta miehen kanssa <3

Hitsi, tässä taistelen nyt itseni kanssa että tuhlaisinko vielä tänään yhden testin.... Melkein 3 tuntia oon jo pissaa pidätellyt :grin Kuitenkin menkat pamahtaa paikalle juuri kun pissin tikkuun. :grin :smiley-angelic008
 
Muokattu viimeksi:
Mymmelisti, juu tein taas yhden noista paskoista one step-liuskoista. Edelleen tulee testiajalla jotain harmaata viivanpaikkaa. Blääh. Mistähän sitä uskaltaisi tilata seuraavan kerran testejä, kun ei noilla tee mitään... On mulla 1 Apteekin oma ja 2 digiä myös, mutta niitä en raaskisi tuhlata "turhaan" :grin

Muoks. Kiva kiva, äsken luin netistä jonkun kokemuksen noista One stepeistä, että ei saanut niihin muuta kuin negaa vaikka olikin raskaana. Eli ehkä sittenkin raaskin kohta tuhlata sen apteekin oman. Tai sitten pitää kehdata ostaa pregcheckejä kylältä :grin
 
Muokattu viimeksi:
Kyfi, kova on yritys ainakin :grin On kyllä ollut niin outo olo viime päivinä... Ensin pistin lugen piikkiin, mutta enää ei voi, kun en ole niitä käyttänyt kahteen päivään. Mutta voi olla tietty vaan PMS-oireitakin.
 
Muokattu viimeksi:
Voi miten olen ikävöinyt teitä! Olen vaihteeksi ollut mökillä (täällä siis edelleen) ja nyt puhelimella päätin tulla kuulumisia katsomaan. Onnea Soma plussasta!

Tervetuloa uusille ja pahoittelut negoista. En nyt puhelimella kykene henk.koht. viestejä kirjoittamaan mutta rutistus kaikille!

Napailua: Mullahan iski viikko sitten hiiva, joka oireilee edelleen vaikka sen maanantaina lääkitsin Canestenilla. Yleensä paranee hetkessä. Tai jäi päälle kutina tai sellainen kumma olo. Eilen iski rinnat tosi kipeiksi ja edelleen ovat. Sitten pohdin, että voisiko hiiva olla raskausoire...? :D Niin toiveajattelua!

No, nyt kp 22 ja jäädään odottelemaan ensi viikkoon miten käy.

Ihanaa lauantaita teille!
 
Larissa, huomenna plussa apteekin tikkuun!! :happy:

Beisla, eiköhän ne simpat 3 päivää kestä!! :)

Murkku, toivotaan että nyt tarttuu pikkuinen tiukasti matkaan!! :happy:


Täällä aloitettu oviksen tikutus tänään, ja yllätykseks oli jo nyt haleen punanen toinen viiva, yleensä näin ajoissa ei oo väriä vielä. Josko kesähormonit tekis tehtävänsä ja syksyn aikana tulis plussa :) Nyt on taas mahkut kevät/ kesävauvaan jota me molemmat toivottais, mutta tietysti sillä vuodenajalla ei loppupeleissä oo merkitystä.
Valosan aikaan vaan toipuis nopeemmin synnytyksestä,pääsis ulos heti ja bilirubiiniin auttais auringonvalo, ei tarttis välttämättä valohoitoon jäädä, meillä on veriryhmässä altistavatekijä sille että vauvan bilirubiini nousee liikaa ja esikoinenkin joutui valohoitoon sen takia eikä ne arvot meinannu millään laskee tuplavalosta huolimatta, päinvastoin nousi viellä valoihoidonaikana ennenkun lähti laskuun. No nyt meni ohi aiheen, sori :)

P.S. Nyt jos tärppää niin La menee huhtikuun loppupuolelle, eli ehtisin koulussa oleen melki koko ekan vuoden kuitenkin tai ehkä saan ens toukokuussa synttärilahjaks pienen tuhisijan :rolleyes:


Mami91 kp 9/26-28 yk 14
 
Takaisin
Top