Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Heitsu, voin hyvin samaistua sun ajatuksiin, vaik meillä on "vasta" 3.5v yritystä takana ja 1.5v sitte saatiin se musertava tieto ettei miehellä ole yhtäkään siittiötä, et lahjasiittiöt meidän ainut vaihtoehto.
Monesti tullut mieleen myös ajatus, että kuinka tärkeä sen lapsen saanti on. Tullut myös ajatus, että olisiko kaikki helpompaa toisen miehen kanssa. Tosin minullahan on 9v tytär aiemmasta suhteesta, et miettinyt myös sitä että eikö yksi lapsi riitä, hyvin asiat on nytkin. Mies tosin silloin hoitojen alussa sanoi jtn mikä jäänyt mieleen. "Tiedän kuinka tärkeä sen yhteisen lapsen saanti sinulle on, joten yritetään ettet vanhempana katkeroidu, että minä vein sinulta mahdollisuuden toiseen lapseen". Nuo sanat jäänyt kyllä mieleen ja pahimpana epätoivon ja luovuttamisen hetkellä miettinyt niitä. :)

On. Nyt olis klo 10 poli ja nähtäväks jää missä vaiheessa munasolut on. Odotellaanko inssiä ensviikolle vai pistetäänkö irroituspiikki jo tänään jne.

Huh, eka poli ja sen jälkeen viel pankkiin keskustelemaan asuntolainasta, et onko meillä mahdollisuus ostaa yksi 201neliöinen omakotitalo josta ollaan haaveiltu. Hih, sinne kyl mahtuis hyvin vaik kaksoset syntyä. :D
..ja silloin täyttyis mun kolmen lapsen toive kertaheitolla! :D
 
On tää koomista o_O
Eka toivoo ja odottaa et ovis tulis nopsaa ajallaan. Sit ollaanki täs tilantees, et viikonloppu edessä ja nyt toivotaanki et ovis ei tulis viel pariin päivään, et päästäs maanantaina inssiin. Et sellasta. Yks priima follikkeli 18mm, toinen jääny 11mm ja muista mitoista en saanu selvää lääkärin niitä sepustaessa kirjaavalle hoitajalle. Josko nekin tiedot kirjattais jo tänään kantaan. Tiistain käynnin tietoja ei tosin näy vieläkään.
 
Julianna,Täällä myös on paljon oon miettinyt miehen ja minun puhumisia tähän lapsettomuuten ja jopa joskus ajattelut että onnistuisko jonkun muun kanssa heti.Tehdäänkö maanantaina sulle inssi?
 
Nyt täytyy testailla aamuin illoin ja jos ovis sattuu su aamulle tai illalle inssi on maanantaina, muuten sit ootellaan seuraavaa kiertoa. Irroituspiikkiä ei annettu kuitenkaan kun niit lahjasiittiöitä ei ilmeisesti oltas enää keritty sulattaa. Rennosta viikonlopusta tulikin vähän stressisempi, mulla kun tuo stressinsietokyky on ihan olematon sattuneista syistä.. :/:inpain:
 
Julianna,Kuulostaa aika stressaavalta viikonlopulta tsemppiä.Minun tilanne se että pistelen kellontarkaan noita inssi lääkkeitä ja folliultra on manantaina klo 9:40 ja ennen sitä verikoe.
 
Hei keväältä näköjään olen jo unohtanut tuon oviksen kulun. Mitä oireita teillä on ennen ovulaatiota, missä vaiheessa limat, nimistely yms? Ovistesti näytti tänään vielä negaa, mut pientä limaa havaittavissa niin mieleen tulee et osuuko se just nyt sit lauantaille..
 
Minulla on opiskelupaikka lähihoitajana.Koulupaikka on ollut keskeytyksellä viime vuoden marraskuusta asti ja nyt eilen mietitiin koulussa olisinko valmis jatkamaan opintoja kohtukuoleman jälkeen.Alkaisi heti opinnoissa vanhuksiin opinnot. Aika herkkä alue nuo sairaudet ja lähellä kuolemaa olevien hoidot ja vielä vaikeammaksi tilanne olisi varmasti mennyt jos työharjoittelu paikkassa juuri minun työssäoppimis paikassa vanhus olisi kuollut :( mietimme koulussa että jatketaan keskeyttämistä kun on takana raskas kohtukuolema kokemus ja sen käsittely vielä hieman kesken vaikka suurimmaksi osaksi olen ihan ook.Koulu ymmärsi hyvin tilanteen tiesivät että raskaus oli toivottu ja hedelmöityshoidoilla saatu raskaus ja koulussa sanoivat myös että tällä hetkellä tämä päätös on parhain.Jos siellä keittosuolaliuos ultrassa olisi löytynyt jotain ja sen kautta olisin joutunut johonkin operaatioon ja siitä pitkä saikku välttämättä koulukaan ei silloin hyvällä olisi katsonut.Meidän inseminaatio hoidot ei sinäänsä olisi ollut este jatkaa koulua. Viimeiseksi minulle sanottiin että toivottavasti ilmoitat tämän keskeyttämisen päättymisen aikaan että et ole tulossa kouluun vaan olet äippälomalla pian.Tärppi onnea toivottivat kovasti koulusta ;) :D
 
Pitäiskö tänne nyt siirtyä. :D
Yritys aloitettu 11/14 ja yksi kkm takana vm. 2015. Sen jälkeen katseltu ja kokeiltu. Ovista tikutettu hampaat irvessä ja ehkä 3 löytynyt koko aikana. Huomenna terveyskeskukseen ensimmäiseen lääkärinkäyntiin jossa aloitetaan tutkimukset. Jännittää niin että mahan pohjassa tuntuu. Miten kertoa järkevästi viimeisen 3 vuoden tapahtumat, yrityksen pakkopullasta ja muusta paskasta. :confused:

Aaaapuaaaaaaaa! Toivottavasti menee hyvin huomen!!!
 
Vivu tervetuloa ja toivotaan pikaista visiittiä! :) Hyvä, että pääset selvittelyissä etenemään ja apu toivottavasti löytyy :) meitä pco-tapauksia on täällä useempia (sun allekirjoituksessa näköjään, että sullakin tää "ihana" tila on). Tsemppiä!

Julianna voi ei, kurjasti ovis sattui viikonloppuun :sorry: ja sitä ikuista odottelua sitten lisää :sad001 tsemppiä :Heartpink
 
Mietin viel tuota ovis juttua.. Nii mähän testasin la aamuna negan, mut sit la yönä 12 jälkeen, eli periaattees sunnuntain puolel sen hymynaaman cb.llä. Tänää päiväl tein sit tikku ovistestin ja 2 tasavahvaa viivaa, ajattelin nyt viel illast tikuttaa et mitä viivat näyttää. Aamul sit viel himotestaajana toisen cb.n paketin testil kokeilla näyttääkö hymiöö.. ja josko sit soitan polille et mitäs tehdään, ultraisko mut vielä huomen aamusta, tai voinko omakustanteisesti yksityisel ultrata.
Mietin et eihän munasolu irtoa heti ovisplussan aikaan, vaan vasta siitä 24-48h ja senki jälkeen munasolu elää 24h.
Et siitä 18h sit saadust plussast tovi viel menee ennenkö munasolu irtoais edes..
 
Huh, jihuuuuu, näin aamu viideltä herättyä ja ovista testailtua kahdella tikkutestillä tasavahvat viivat ja uusi cb.n testi antoi hymynaaman! :)(Tiedossa oli et jos on saanut cb.n testil hymynaaman niin se pysyy siinä puikossa 2pv. Onneks mul oli varastossa toinen puikkopakkaus, joka ei vielä ollut yhtäkään hymynaamaa näyttänyt.)
 
Julianna mahtavaa! Tsempit inssiin! Toivotaan, että pysyvä plussa tulee parin vk kuluttua :)

Heitsu hyviä kuulumisia ultrasta toivotaan! :)

Täällä yllättäen taas saniaiset villissään :eek: merkkasin jo eilisen ovispäiväksi ja tänään dpo1, mutta taisin hätäillä :facepalm: :bag: lh-huippua ei oo jäänyt liuskaan, tosin eilen oli taas epäilyttävän vahvat viivat (ei kyllä läheskään plussa). Eipä auta, kuin katsella ja jatkaa miehen härnäystä :wink
 

Liitteet

  • IMG_140817_kp16.jpg
    IMG_140817_kp16.jpg
    672.8 KB · Katsottu: 136
Nyt on käytyä folliultrassa.Kaksi johtofollikkelia molemmilla puolilla kokoa 6mm ja limakalvo 5,4.Limakalvo paksumpi kuin viimeksi viime kerran irrotuspiikin aikaan limakalvot oli kaukaa tuosta 5,4 mitasta.Nostetaan lääke annostusta ja uudestaan ultrataan perjantaina.Verikoe tulos ei ollut kerennyt tulla pian lääkäri ilmoittaa tuloksen meinasi soittaa iltapäivällä ja jos verikoe tulos on korkea voidaan sopia inssi aika muutoin on ultra perjantaina.Toivotaan että viikon päästä voidaan tehdä inssi että ei ovis tulisi taas viikonlopun aikaan ovis ja pitää ajoitettu yhdyntä jälleen kerran ei päästä inssiin jos näin käy :( jännien äärellä siis.
 
Takaisin
Top