Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Kiva, mulla lakkas toimimasta plussa vai ei -ketju ja sen lisäksi toinen haaveissa ja raskaaksi 2017. Tämä nyt vielä toimii.
 
Pätkis, mä käytin aina Ovitrellea irrotukseen ja sillon sanottiin, että 10 päivän ajan voi näkyä raskaustestissä. Mulla kyllä oli tosi haalea viiva jo seuraavana päivänä pistämisestä, että luulen, että se ois ollu valkonen jo viimeistään 5 päivän kuluttua.
 
Voi hitto, ostin godmorgonin verigreippi mehua vaikka piti ostaa ihan tropicalin greippimehua. No meidän lähikaupassa ei kyllä edes myydä sitä joten saa ostaa sit ihan tavallisia greippejä..
 
Ekat tutkimukset takana. Mies istu lähinnä turhaan siellä.. noh kuulipa ainakin miten paljon mulle tästä tulee hommaa. Lääkäri puhui musta äitinä.. oli vähän hassua. Mutta ihan mukava kokemus.. painokin oli pudonnut lisää :D
Seuraavaan tavoitteeseen 3kg.. yritän saada sen ennen gynelle pääsyä! Olis ihanaa ♡

Alinah mulla oli sama ettei noi muut ketjut oikeen toimi, toivittavasti lähtee toimii taas.

Vaikka oonki lukenu kauan teiän juttuja oon silti ihan pöllämystyny tästä kaikesta :D
Joten anteeksi etukäteen jos tuun tyhmäilee tänne!
 
Vivu pakko oli tulla kurkkimaan sun viestit kun näin että oot kirjotellu! :) Mukava että siellä on alkanu asiat etenemään, vaikka jännää ja ristiriitaista aikaahan tuo on. Jos haluat niin palaile tonne km salaiselle? Mulla on ainakin ollu sua ja sun juttuja ihan ikävä! <3
 
Mä taisin plussata..! En oikein usko tätä. Sunnuntaina tein jo ekan testin, vaikka oli aikaiset päivät. On vaan ollut niin vahvat oireet ja sellainen ihan hassunvarma olo, että nyt tärppäsi. Haamu ilmestyi testiin ja tänään tuli jo vähän tummempi viiva. Tänään kp 27/28. Viime päivät mä olen vain kävellyt ympyrää osaamatta tehdä mitään :joyful: Mä oon niin onnellinen, että on oireita ja lisääkin saa tulla! Edellisessä raskaudessa ei oikein ollut mitään oireita, tein testinkin vasta kun menkat oli jäänyt pois monta päivää aiemmin, ja keskenhän se meni. Jospa tällä kertaa...
 
Ainiin, meinas tuossa LBn uutisten lomassa unohtua päivän testit :rolleyes: :hilarious:
Siis o+ vieläkin jäämättä haaviin, tänään taas aika vahva viiva kuitenkin. Saniaiset vähentyneet kuitenkin eilisestä. Aattelin, et lasken tänään dpo0 ja jään piinailemaan. Come what may :wacky:
Niin ja lämpöjä en oo koskaan seurannut, mut näköjään pitää vakavasti laittaa harkintaan :facepalm:
 

Liitteet

  • IMG_150817_kp17_lh.jpg
    IMG_150817_kp17_lh.jpg
    213.7 KB · Katsottu: 150
  • IMG_150817_kp17.jpg
    IMG_150817_kp17.jpg
    310.8 KB · Katsottu: 144
Lady Bug, onnea hirmuisesti!

On. Tein tuossa hetki sitten pizzaa, istuin pöydän ääressä kun juustoa ripottelin pohjan päälle. Ja sit mitä ihmettä! Yht äkkiä näkö sumeni ihan täysin, meinasin ilmeisesti pyörtyä. Nopsaa siit sit menin lattialle makaamaan ja jalat kohti kattoa. En ymmärrä mistä moinen voi johtua, en ollu edes mitenkään rasittanu itseäni, istuinki viel paikallani. Ainut mikä muuttunu viime aikoina on, et pystyn syödä vaan pieniä annoksia kerrallaan. Ennen meni 2 leipäpalaa, nyt saa sen yhden alas ja toinen ei uppoa sit millään.
Täytynee oloja seurailla hiukka tarkemmin, kun tuskin ne alkukuun letrotkaan enää tätäkin oiretta aiheuttaisi. :bored:
Ovulaatiohuippu oli testien mukaan eilen, tänään testasin viel varmuudeksi negan.
 
Julianna hui! :eek: mulla oli vatsavaivoja tässä monta viikkoa ja myöskin tollasta huimausta siihen liittyi. Mitään ei verikokeissa ollut ja alkaa mennä ohi lopultakin oireet. Mutta aika hurja tunne, kun istualtaan meinaa mennä tajunta :dead:
 
Täällä on niin ahdistava olo jälleen kerran.Kohtukuoleman jälkeen mikään ei oo mennyt niin kuin piti.Tässä vaiheessa olisi pitänyt olla jo kaksi-kolme inssiä mutta ei.Eka mahdollisuuden kohdalla oikeaan aikaan ei kuukautiset tullu.Toka inssi mahdollisuus meni siinä kun ovis tuli viikonlopun aikaan ja johtofollikkelit ei oikein kasvanut.Nyt tämä kolmas kerta perjantaina on folliultra ja taas tuntuu että ovis minun tuurilla ajottuu sinne viikonloppuun.Tällä kertaa toivon että johtofollikkelit ei olisi sen kokoiset että irrotuspiikki olisi juuri viikkonlopun aikaan eikä taaskaan päästä inssiin.Miestäkin tämäkin tuoho on alkanut ärsyttämään.Tuntuu että tuohon perjantaihin on ikuisuus voi itku :( no onneksi nyt jotain tekemistä on huomenna maalari tulee suunnittelemaan meidän asunnon lattia maalausta,torstaina on miehen pääsykoe päivä sinä päivänä tulee kilometreja autoon 104km koko päivän matka.Perjantaina sitten se folliultra on jo.Kanta palvelussa oli että pyritään inseminaatioon ja tämä hoito ainakin tehdään ja sitten mietitään mitä tehdään.Yleensä hyväksyvät tehdä 2-3inseminaatiota mutta tällä kertaa ei oo tehty ollenkaa :( toivotaan että tämä kierto nyt onnistuu inseminaatio ja saadaan tehty ne inssi kerrat jos ei nyt tärppää.Ei olisi kiva jos niin sanotusten turhaan on pistellyt monta kiertoa ja sitten se inssi kerraksi silti katsotaan :(
 
Heitsu, voimia sulle. Tuo odottelu ja sit silti voi joutua pettymään kun sitä inssiä ei pystyttykään tehdä, tuo on niin turhauttavaa!
Toivottavasti perjantai on sulle super päivä ja kaikki menis nappiin! :)
 
Takaisin
Top