Alinah, hyvä että on hyödynnetty! :)
Larissa, upeaa! :) Meilläkin luultavasti IVF-hoidot edessä, joten kyselen varmaan vähän tyhmiä: Onko tuo Synarela nenäsumutetta? Minä kiertopäivänä aloitat sen? Ja oliko sen tarkoitus lamaannuttaa omaa hormonitoimintaa, eli toisin sanoen estää follin kasvamisen itsestään, vai mites se meni? :) Ja siis siinä välissä tulee menkat ja sitten pistot alkaa uudessa kierrossa, jos kaikki on OK? Sori kysymystulva!
ON: Lääkäri soitti ja käski pistellä vielä Puregonia, tiistaina Ovitrelle. Hän käski harkitsemaan seuraavaan kiertoon IVF:ää, koska vasteen saaminen mulla kestää nyt niin kauan, vaikka on aika iso annoskoko. Mietin, miten sen muka vois jo ens kiertoon tehdä, jos kerran ois tarkoitus lamata tota omaa hormonitoimintaa ensin... Vai onkohan niin, että PCOS-potilaille ei ole tarvetta, koska eihän meillä (tai mulla ainakaan) mitään folleja luonnostaan kasva..? Tavallaan oon asennoitunut IVF-hoitoihin jo, mutta hirvittää sekä töissä sumplimisen että rahanmenon kannalta. (Mun pitää itse hommata sijaiset muulloin paitsi äkillisissä sairastapauksissa, ja kaikki IVF-käynnit on tottakai palkattomia. Niin ja yksityisellä ollaan hoidoissa...)