Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Ihanaa että tähän ketjuun tuli plussauutisia pitkästä aikaa! :)
Viimalle onnitttelut ja toivotaan, että viiva vahvistuu ja pienokainen nyt pysyisi kyydissä!

Syksyllä sit viimeistään monet taitaa plussailla kun hoitoaallot käynnistyvät :wink
 
Huutelen täältä tauolta et Kokeilkaa thyroxin lääkityksen kylkeen luontaisesti gluteenitonta ruokavaliota! Mulla oli ekan vuoden thyroxin ja koko ajan tsh seilas 0.02-7.84 välissä. Paljon oireita. Puoli vuotta sit aloitin ton ruokavalion ja se jälkeen ollu piirun alle 2 koko ajan. Kontrolli 2 kk välein. Ja olo ollu huikeasti erilainen. :) ja kaksi kemiallista mahtunut mukaan. Vielä kun tarttuis kiinnikin :D aiemmin ei mitään.

Tsempit Viimalle, toivottavasti nyt pysyisi kyydissä loppuun asti!
 
Frozen ja Larissa, ei oo otettu noita multa noita kokeita, täytynee käydä ens kierrossa otattamassa, jos niissä onkin jotain häikkää. Jonku tutkimuksen tosiaan luin, jossa oli todettu että O veriryhmällä saattaa olla koholla, vaikkei vaihdevuodet olis vielä tulossa. AMH arvo multa on otettu, se oli ikään nähden sopiva.

pätkis, harmillista etä tsh oli noin korkea, mutta jospa pian lääkkeillä korjautuis tilanne :)
 
Viima,Ihanaa toivotaan että viiva vahvistuu
Frozen,Täällä vähän saman kaltainen tilanne kaksi ultraa takana ja vastetta ei ole tullut vaikka pistoksrt on ollut mukana.Toivotaan että hyvin kasvaa follikkelit.
Pätkis,Harmi kun meni alussa noin takapakkia hyvä kun saot lääkettä odotavan aika on pitkä :(
 
Täällä tänään käytiin folliultrassa ei ollut tullut johtofollekeihin kasvua ja limakalvot hieman kasvanut paksummaksi ja oli kylläkin ilmestynyt yksi toinen johofollekkeli.Pistelut jatkuu isommalla annoksella edelleen.Tänään 16kp menossa.Uusi ultra aika jälleen on maanantaina.Verikoe tulos oli että matala on progesterooni arvo mittaus otettiin 11kp aikaan.Tänään otettiin myös progesteroni arvo.Maanantaina tiedän milloin sitten tehdään inseminaatio.
 
Muokattu viimeksi:
Ovistesti näyttää tuolta, ja mulla on ovislimaa ( semmosta mikä venyy kun irrota sormeni toisistaan niin siinä välissä menee kirkas limanauha..) Kun tuli kokeiltua tota kohdunnapukkaa, niin huomasin vaan ja tänään on muutenkin tullut pikkuhousuihin valkovuotoa paljon pitkin päivää.. Hitsi soikoon kun ovistestit loppui ja ei oo nyt varaa ostaa lisää.. Mä nyt ajattelin kaataa miehen varmuuden vuoksi.

Tänään on kp36... (Tai sitten se on tässä parin päivän sisään.)


0b81f95050beed01dde3dc3d27e311e2
 
Alina, mulla tulee luomu kierroissa limaa monta päivää ennen ovista eli kannattaa hyödyntää vaikka tikku ei ole vielä plussa :)

Hoitosuunnitelma tuli postissa :) 24.7. alkaa synarela ja 9.8. nollaultra sekä (toivottavasti) pistosten aloitus. Mahtavaa päästä pian tositoimiin :) Kyllä tätä on jo melkein vuosi odoteltukin! Ajateltiin kyllä myös hyödyntää tämän kierron luomu ovis, eihän sitä koskaan tiedä jos vaikka ihme tapahtuisi ;) eka luomu kierto leikkauksen jälkeen
 
Osaako kukaan vastata että onko huonoa matkustaa siis 8-9h ajomatkaa inseminaation jälkeen siis seuraavina piina päivinä esim?
 
Alinah, hyvä että on hyödynnetty! :)

Larissa,
upeaa! :) Meilläkin luultavasti IVF-hoidot edessä, joten kyselen varmaan vähän tyhmiä: Onko tuo Synarela nenäsumutetta? Minä kiertopäivänä aloitat sen? Ja oliko sen tarkoitus lamaannuttaa omaa hormonitoimintaa, eli toisin sanoen estää follin kasvamisen itsestään, vai mites se meni? :) Ja siis siinä välissä tulee menkat ja sitten pistot alkaa uudessa kierrossa, jos kaikki on OK? Sori kysymystulva!

ON: Lääkäri soitti ja käski pistellä vielä Puregonia, tiistaina Ovitrelle. Hän käski harkitsemaan seuraavaan kiertoon IVF:ää, koska vasteen saaminen mulla kestää nyt niin kauan, vaikka on aika iso annoskoko. Mietin, miten sen muka vois jo ens kiertoon tehdä, jos kerran ois tarkoitus lamata tota omaa hormonitoimintaa ensin... Vai onkohan niin, että PCOS-potilaille ei ole tarvetta, koska eihän meillä (tai mulla ainakaan) mitään folleja luonnostaan kasva..? Tavallaan oon asennoitunut IVF-hoitoihin jo, mutta hirvittää sekä töissä sumplimisen että rahanmenon kannalta. (Mun pitää itse hommata sijaiset muulloin paitsi äkillisissä sairastapauksissa, ja kaikki IVF-käynnit on tottakai palkattomia. Niin ja yksityisellä ollaan hoidoissa...)
 
Larissa, mahtavaa! Onnea teille :)

Täällä raskaustesti on tummunut reilusti verrattuna toissapäiväiseen, ja tänään sain lääkityksen kilpirauhasen vajaatoimintaan. Huomenna aloitan lääkkeet! Toivottavasti lääkitys tehoaa tarpeeksi nopeasti, ja tämä KUUDES raskaus ei menisi kesken.
Niin ja mulla on taas emättimen hiivatulehdus, joten osaako kukaan sanoa millä lääkkeellä voin päästä tästä eroon turvallisesti?
 
Muokattu viimeksi:
Viima, ihanaa, että tulokset vahvenee!! Kaikkea hyvää alkaneelle raskaudelle. Hyvä, että sait lääkkeet kilppariin :)
Mä oon ymmärtänyt, että Canesten yms on turvallisia raskausaikana, kunhan ei käytä asetinta.
 
Viima, toivottavasti saatte tämän nyytin syliin saakka! Karpalo tasapainoittaa yleisesti alapään "tilannetta". Auttaa pissatulehduksiin ja tasapainoittaa PH arvoja eli luulisi auttavan hiivaankin. Kapseleina, mehuna tai marjoina :happy:
 
Täällä mennään kp38.. Saa nähdä venyykö jonnekin yli 50 päivään.
 
Takaisin
Top